Een little frog met grijze streepjes, een hoppediz brest en de Chicago. Ik moest t wel een beetje budgetvriendelijk houden hahaha. Op m'n eigenste lijstje staan telkens eigenlijk alleen doeken duurder dan 125 euro. Minimaal. Gunstig geprijsd. Hahaha.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Welke doeken stonden er allemaal op je lijstje?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:56 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Een little frog met grijze streepjes, een hoppediz brest en de Chicago. Ik moest t wel een beetje budgetvriendelijk houden hahaha. Op m'n eigenste lijstje staan telkens eigenlijk alleen doeken duurder dan 125 euro. Minimaal. Gunstig geprijsd. Hahaha.
Oh en als de Chicago liefjes blauw is en tis toevallig die doek, moet ik eigenlijk serieus wel de starry night nebula met zijde ofzo ipv een lichtblauwe oscha![]()
Of die orchid, omdat die toch al op de markt staat![]()
Ja, maar neequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:06 schreef Kimpossible het volgende:
Oke, ik neem het terug. Blue ice. Heb je de starry night blue ice al eens bekeken?![]()
Ik moet weer aan het werk ofzo. Als ik niks te doen heb, heb ik veel te veel tijd voor dit soort gekkigheid.
Wat een moppiequote:Op woensdag 30 april 2014 20:52 schreef Moppert het volgende:
Een 5 is vaak voor een basic knoop (fwcc, fcc) genoeg maar dan heb je een probleem als je met een groter kindje andere knopen wil doen waar meer stof in gaat zitten.
[ afbeelding ]
De fotos zijn met maar een minuut verschil gemaakt.
Hij was echt in 2 tellen vertrokken![]()
Mijn moeder dr schouders en nek zijn stuk dus ze kan niet dragen, en dat ze het niks vind is mij wel duidelijk en misschien vind ik het in de praktijk ook niks maar ik wil het wel proberen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:16 schreef GotC het volgende:
Oh GM, dat ga je nog veeeeel krijgenWacht maar tot ze zien hoe heerlijk mini het vindt om dicht bij mama te zijn
En anders knoop je bij haar de doek om. Opgelost!
'Stuk', hoe bedoel je dat? Ik merk dat veel mensen met klachten aan het bovenlijf (nek/rug/schouders) snel zeggen dat ze niet kunnen dragen, terwijl ik uit eigen ervaring weet dat juist dragen bijvoorbeeld je rugspieren sterker maakt en heel goed voor je kan zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn moeder dr schouders en nek zijn stuk dus ze kan niet dragen, en dat ze het niks vind is mij wel duidelijk en misschien vind ik het in de praktijk ook niks maar ik wil het wel proberen...
En dan niet hier posten hequote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef GotC het volgende:
Oh my. Een foto van Orlando Bloom met z'n baby in een draagzak. Hou me tegen!![]()
Mijn ma heeft inmiddels al 3 nekoperaties, en 2 operaties aan beide schouders gehad, er zijn dagen dat ze geen bh kan verdragen en een tas gaat al helemaal niet...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
'Stuk', hoe bedoel je dat? Ik merk dat veel mensen met klachten aan het bovenlijf (nek/rug/schouders) snel zeggen dat ze niet kunnen dragen, terwijl ik uit eigen ervaring weet dat juist dragen bijvoorbeeld je rugspieren sterker maakt en heel goed voor je kan zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de meest fantastische foto's v/h kindje..
[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 01-05-2014 22:39:10 ]
Geen watermeloenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef L-E het volgende:
Owmehrgad, Orlando Bloom draagt een galiameloen!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:37 schreef L-E het volgende:
Jezus ninja, nu slaat mijn reactie nergens meer op!
Dat is binnen n paar dagen gefixt...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
Marsupial mama's heeft een vette moederdagactie! 40% op geselecteerde doekies. Dat maakt overseas bestellen best te doen (als je Paypal hebt tenminste en dat heb ik niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Marjolijntje! Die ben je vast snel kwijt!♥ J & S
Precies dit!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef Kimpossible het volgende:
Ik kies tussen m'n doeken door te bepalen welke ik het langst niet gebruikt hebof temperatuur, want m'n smaragd is dunner.
M'n FHI knoopt ook veel minder fijn, want stugger en dikker. Maar ja, hij is te mooi om te laten liggen en dan wordt ie nooit soepel.
En afzakkers voorkom ik alleen met heel goed spannen en zorgvuldig afknopen. Ff snelsnel is er met die FHI niet bij daardoor
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef klaprooss het volgende:
Oh we hebben trouwens een aquasling gekocht! ben benieuwd hoe dat werkt
quote:
Redelijke redenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:49 schreef klaprooss het volgende:
[..].. wel de reden waarom ik dus die wheelding muis niet mocht kopen. Meneer wilde de aquasling
Hydrofiel er tussen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef klaprooss het volgende:
Oh vraagje!
Ik heb zweetpukkeltjes sinds deze week. Op buik en borst dus echt de plek waar ik J draag..
Herkend iemand dit en kan ik dit op 1 of andere manier tegen gaan? Ik doe al zo weinig mogelijk aan en ook bij J!
Of het een fijne doek is?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef WupWup het volgende:
Mijn nieuwe LF hangt aan de waslijn![]()
Ik heb ook een nati, Burdie. Wou je iets specifiek weten?
Ja! Ik gebruik hem momenteel dagelijks. Hij is met zijde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of het een fijne doek is?niet iets specifieks verder.
Welke LF heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |