'Stuk', hoe bedoel je dat? Ik merk dat veel mensen met klachten aan het bovenlijf (nek/rug/schouders) snel zeggen dat ze niet kunnen dragen, terwijl ik uit eigen ervaring weet dat juist dragen bijvoorbeeld je rugspieren sterker maakt en heel goed voor je kan zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn moeder dr schouders en nek zijn stuk dus ze kan niet dragen, en dat ze het niks vind is mij wel duidelijk en misschien vind ik het in de praktijk ook niks maar ik wil het wel proberen...
En dan niet hier posten hequote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef GotC het volgende:
Oh my. Een foto van Orlando Bloom met z'n baby in een draagzak. Hou me tegen!![]()
Mijn ma heeft inmiddels al 3 nekoperaties, en 2 operaties aan beide schouders gehad, er zijn dagen dat ze geen bh kan verdragen en een tas gaat al helemaal niet...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
'Stuk', hoe bedoel je dat? Ik merk dat veel mensen met klachten aan het bovenlijf (nek/rug/schouders) snel zeggen dat ze niet kunnen dragen, terwijl ik uit eigen ervaring weet dat juist dragen bijvoorbeeld je rugspieren sterker maakt en heel goed voor je kan zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de meest fantastische foto's v/h kindje..
[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 01-05-2014 22:39:10 ]
Geen watermeloenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef L-E het volgende:
Owmehrgad, Orlando Bloom draagt een galiameloen!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:37 schreef L-E het volgende:
Jezus ninja, nu slaat mijn reactie nergens meer op!
Dat is binnen n paar dagen gefixt...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
Marsupial mama's heeft een vette moederdagactie! 40% op geselecteerde doekies. Dat maakt overseas bestellen best te doen (als je Paypal hebt tenminste en dat heb ik niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Marjolijntje! Die ben je vast snel kwijt!♥ J & S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |