Ik probeerde 'Poolbal' als anagram te herleiden naar Benno L, maar faalde.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap dat de getalletjes eng lijken, maar ik ken mezelf en mijn situatie en vind het helemaal ok. Een meid van 21 van 1m60 en cup A vind ik weer niet aantrekkelijk. Dat doet me denken aan sex met een kind -ook al is ze geestelijk volwassener. Meer dan een 18 jarige die prima weet wat ze doet, (normaal) intelligent is en een volgroeid lichaam heeft.
En in tegenstelling tot veel jongens heb ik respect voor vrouwen, binnen en buiten bed. Ha, om jullie geloof maar even tot de limit te pushen: vanmiddag heb ik een 20 jarige ontmaagd die op jonge leeftijd is aangerand. We hebben al vaker gezoend en andere dingen gedaan. Na een tijdje bekende ze nog maagd te zijn, maar dat ze er helemaal aan toe was en zich bij mij prettig voelde omdat ik de eerste keren niet gelijk overal begon te grijpen. Heck, vanaf toen werd het meer een social work project waarbij ik mijn visie op sex heb uitgelegd en afspraken met haar heb gemaakt over cues om te stoppen, maar vanmiddag was het dus zover. Zij weet dat ik met 1 andere meid ga, vind dat ok, en ze appt me nu al over de volgende keer.
[ afbeelding ]
Lang verhaal kort: ik vertrouw mezelf prima met jongere vrouwen en respecteer hun grenzen.
Ik was 30 en reed in mijn busje...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja joh je bent zo oud als je je voelt toch en het gaat om gevoel enzo
Gr Gr,
Michelle Martin
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ik was 30 en reed in mijn busje...
en een meisje van 16 die volwassen is met een volgroeid lichaam?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap dat de getalletjes eng lijken, maar ik ken mezelf en mijn situatie en vind het helemaal ok. Een meid van 21 van 1m60 en cup A vind ik weer niet aantrekkelijk. Dat doet me denken aan sex met een kind -ook al is ze geestelijk volwassener. Meer dan een 18 jarige die prima weet wat ze doet, (normaal) intelligent is en een volgroeid lichaam heeft.
En in tegenstelling tot veel jongens heb ik respect voor vrouwen, binnen en buiten bed. Ha, om jullie geloof maar even tot de limit te pushen: vanmiddag heb ik een 20 jarige ontmaagd die op jonge leeftijd is aangerand. We hebben al vaker gezoend en andere dingen gedaan. Na een tijdje bekende ze nog maagd te zijn, maar dat ze er helemaal aan toe was en zich bij mij prettig voelde omdat ik de eerste keren niet gelijk overal begon te grijpen. Heck, vanaf toen werd het meer een social work project waarbij ik mijn visie op sex heb uitgelegd en afspraken met haar heb gemaakt over cues om te stoppen, maar vanmiddag was het dus zover. Zij weet dat ik met 1 andere meid ga, vind dat ok, en ze appt me nu al over de volgende keer.
[ afbeelding ]
Lang verhaal kort: ik vertrouw mezelf prima met jongere vrouwen en respecteer hun grenzen.
Hij komt gewoon even melden dat hij geneukt heeftquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:20 schreef kanovinnie het volgende:
Stel ze is 30 met dezelfde afmetingen, dan nog steeds
Ik denk dat ik cup A ook gewoon niet zo aantrekkelijk vind..quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:20 schreef kanovinnie het volgende:
Stel ze is 30 met dezelfde afmetingen, dan nog steeds
Haha ik ben dus niet de enige met deze openingszinquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
Bij mij niet. Ik heb net een testbericht gestuurd "HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER"
Ik kreeg terug "Hallon, waar is de brand?"
Geen eckte FOK!ster dus want die had wel teruggestuurd "HALLO HIER DE POLITIE HAHAHAHA"
Gebruik je die serieus als openingszin? Ik heb 't gewoon naar een match die ik al een tijdje heb gestuurd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:45 schreef thenxero het volgende:
[..]
Haha ik ben dus niet de enige met deze openingszin
Had je gisteren geen date?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:21 schreef yats het volgende:
He wat leuk, tinder ligt er hier weer uit. Dit is nu al de vierde keer dat hij ineens uit het niets eruit knalt en bij het opstarten aangeeft 'dat ik geen toestemming heb'. Eh, ok?
Hoezo ben jij 'taken' dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja?!? Is Yats eindelijk ontmaagd?!?
* UnicornFarts pinkt een traantje weg
700 matches?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:33 schreef Mitsu het volgende:
Wow dikke vette autist hier. Ruim 700 matches verder, met mannen die ik echt knap vind, heb ik er slechts 1 van gedate
Ik swipe alleen naar rechts als ik iemand knap vind. Ongeveer 1/3 ofzo dus niet heel kieskeurigquote:
Daaaaaamn wat veel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:45 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik swipe alleen naar rechts als ik iemand knap vind. Ongeveer 1/3 ofzo dus niet heel kieskeurig
Nja ik vind ze allemaal knap dus why not. Maar t ligt ook heel erg aan de plaatsen waar ik tinderquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Daaaaaamn wat veel.Ik swipe denk ik 1/30 oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |