Wat dacht je van abortus?quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey, lulhannes, als ze echt zwanger is, ga je dan wel je zoon/dochter erkennen?
Begint al goed, dat leven van die kleine
Ik had echt 3 dagen alleen maar gesprekken met haar tot de eerste date...en daarna gewoon alsnog veel gesprekken. Maar dat komt omdat er echt een goede klik is denk ik... Zorg sowieso dat je bij een match zo snel mogelijk die eerste date hebt om te voorkomen dat de gesprekken minder worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef schermafbeelding het volgende:
Waar ik blijkbaar wel goed in ben is een gesprek starten en een date regelen. Lukt best vaak, maar wat ook wel regelmatig gebeurt is dat voor de date ik of zij afhaakt, omdat het in de tussentijd saai wordt. De volgende dag, nadat je leuk hebt gechat, stuurt de vrouw in kwestie al snel: leuke dag gehad blah blah, standaard.
Lastig om het een beetje spannend te houden die paar dagen of week die tussen het eerste gesprek zitten en de date zelf. Je weet al het een en ander maar wil ook niet teveel weten eigenlijk.
Hoe pakken jullie dit aan? Weinig chatten?
man man man, dat er anno 2014 nog mensen zoals jij zijn. Of loop je nu gewoon te trollen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dacht je van abortus?En anders loop ik echt niet weg hoor. Sowieso, condooms
Je moeder had jou moeten laten aborteren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dacht je van abortus?En anders loop ik echt niet weg hoor. Sowieso, condooms
Nieuwsgierig naar de vrouw of mannen opgegeven? Vrouwen zijn zo wispelturig als de pest dus je kan elk moment iets fout hebben gedaan zonder dat je het weetquote:Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef Sarasi het volgende:
Volgens mij. Gaat het best goed tussen mijn prachtige vrouwelijke match en mij. Ze lacht veel om wat ik zeg, dat is goed toch?Ik ben zo slecht in flirten/daten/etc met vrouwen... Maar ik doe mijn best en ze is nog niet verdwenen na twee of drie dagen!
Ik wil wel observeren tijdens de date, mocht het zo ver komen. Gewoon vanuit wetenschappelijk oogpuntquote:Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef Sarasi het volgende:
Volgens mij. Gaat het best goed tussen mijn prachtige vrouwelijke match en mij. Ze lacht veel om wat ik zeg, dat is goed toch?Ik ben zo slecht in flirten/daten/etc met vrouwen... Maar ik doe mijn best en ze is nog niet verdwenen na twee of drie dagen!
Bi. Meestal ga ik niet voor vrouwen omdat het me toch niet uitmaakt (behalve dan toen ik smoor was op een meisje, maar die was hetero en wilde wel vrienden blijvenquote:Op woensdag 30 april 2014 06:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je moeder had jou moeten laten aborteren.
[..]
Nieuwsgierig naar de vrouw of mannen opgegeven? Vrouwen zijn zo wispelturig als de pest dus je kan elk moment iets fout hebben gedaan zonder dat je het weet![]()
Zeggen dat je zin hebt in de date. Wat ik ook wel leuk vind is tussendoor voorstellen om spontaan te meeten. Soms zegt ze dat ze die avond de stad in gaat. Als jij ook de stad in gaat kunnen jullie ergens afspreken. Of als je overdag in een koffiebar zit te studeren nodig je haar uit om je af te leiden met een koffiebreak. Dat zijn dus geen echte dates, meer korte meetups.. heb dat 2x gedaan en vond het wel leuke inleiding voor de echte date. Het ijs is dan al wat gebroken, de date zelf is dan niet meer zo'n big thing en je weet of zij het spontaan ook aandurft.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef schermafbeelding het volgende:
Waar ik blijkbaar wel goed in ben is een gesprek starten en een date regelen. Lukt best vaak, maar wat ook wel regelmatig gebeurt is dat voor de date ik of zij afhaakt, omdat het in de tussentijd saai wordt. De volgende dag, nadat je leuk hebt gechat, stuurt de vrouw in kwestie al snel: leuke dag gehad blah blah, standaard.
Lastig om het een beetje spannend te houden die paar dagen of week die tussen het eerste gesprek zitten en de date zelf. Je weet al het een en ander maar wil ook niet teveel weten eigenlijk.
Hoe pakken jullie dit aan? Weinig chatten?
Ik doe meestal gewoon wat drinken. Weinig zin om op "echte" dat te gaan en er na 10 minuten achter te komen dat het helemaal niet klikt. Dan heb je net je eten besteld en moet je nog een uur oid als je uit eten bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:03 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zeggen dat je zin hebt in de date. Wat ik ook wel leuk vind is tussendoor voorstellen om spontaan te meeten. Soms zegt ze dat ze die avond de stad in gaat. Als jij ook de stad in gaat kunnen jullie ergens afspreken. Of als je overdag in een koffiebar zit te studeren nodig je haar uit om je af te leiden met een koffiebreak. Dat zijn dus geen echte dates, meer korte meetups.. heb dat 2x gedaan en vond het wel leuke inleiding voor de echte date. Het ijs is dan al wat gebroken, de date zelf is dan niet meer zo'n big thing en je weet of zij het spontaan ook aandurft.
Ik vraag het niet, meestal zie je het snel genoeg op de foto's. En ik hou niet van roken. Ik rook zelf niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef Poolbal het volgende:
Eten met je date lijkt mij ook niet echt een goeie. Beter gewoon drankje drinken.
Ik heb nog wel een vraag voor de rokers: hoe deal jij met het roken?
Vraag je op een gegeven moment of hij/zij ook rookt? Wat als diegene niet rookt? Vertel je dat jij het wel doet? Rook je op de date?
Zeggen dat je er zin in hebt ja. Heb er ook zin aan, maar bij sommige vrouwen wil je dan weer te graag. Dan gaat het voor haar te makkelijk. Spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:03 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zeggen dat je zin hebt in de date. ...
Het ijs is dan al wat gebroken, de date zelf is dan niet meer zo'n big thing en je weet of zij het spontaan ook aandurft.
So true!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe meestal gewoon wat drinken. Weinig zin om op "echte" dat te gaan en er na 10 minuten achter te komen dat het helemaal niet klikt. Dan heb je net je eten besteld en moet je nog een uur oid als je uit eten bent.
Heel slap, maar ik neem het initiatief niet. Als ze blijkt te roken, rook ik vrolijk mee en anders vertel ik op date 2 of later wel dat ik 'soms' rook.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef Poolbal het volgende:
Eten met je date lijkt mij ook niet echt een goeie. Beter gewoon drankje drinken.
Vraag je op een gegeven moment of hij/zij ook rookt? Wat als diegene niet rookt? Vertel je dat jij het wel doet? Rook je op de date?
herkenbaarquote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Heel slap, maar ik neem het initiatief niet. Als ze blijkt te roken, rook ik vrolijk mee en anders vertel ik op date 2 of later wel dat ik 'soms' rook.
Had ik ook laatstquote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Revanches het volgende:
Log ik uit, bijna al mn matches kwijt
Als je je hebt voorgesteld ken je elkaar toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 06:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
man man man, dat er anno 2014 nog mensen zoals jij zijn. Of loop je nu gewoon te trollen?
Zonder condoom zou ik bij een meisje die ik niet ken echt niet doen. En al helemaal niet als zij ook niets aan anticonceptie doet.
Maargoed, je moet het vooral zelf weten.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je je hebt voorgesteld ken je elkaar toch?
Das wel naar.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Revanches het volgende:
Log ik uit, bijna al mn matches kwijt
staat fb app ook op je mobiel?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg Tinder dus echt niet aan de praat, iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Zowel Tinder als facebook zijn up to date.
Inloggen is onmogelijk.
Wat wil je anders? Doen alsof je niet rookt?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef Poolbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |