abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139397927
quote:
4s.gif Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hey, lulhannes, als ze echt zwanger is, ga je dan wel je zoon/dochter erkennen?

Begint al goed, dat leven van die kleine :')
Wat dacht je van abortus? :D En anders loop ik echt niet weg hoor. Sowieso, condooms :')
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:48:20 #252
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_139398739
Ik krijg Tinder dus echt niet aan de praat, iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Zowel Tinder als facebook zijn up to date.
Inloggen is onmogelijk.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_139399167
Waar ik blijkbaar wel goed in ben is een gesprek starten en een date regelen. Lukt best vaak, maar wat ook wel regelmatig gebeurt is dat voor de date ik of zij afhaakt, omdat het in de tussentijd saai wordt. De volgende dag, nadat je leuk hebt gechat, stuurt de vrouw in kwestie al snel: leuke dag gehad blah blah, standaard.

Lastig om het een beetje spannend te houden die paar dagen of week die tussen het eerste gesprek zitten en de date zelf. Je weet al het een en ander maar wil ook niet teveel weten eigenlijk.

Hoe pakken jullie dit aan? Weinig chatten?
pi_139399893
Beetje zelfde probleem als jou schermafbeelding, gesprek starten date regelen allemaal prima maar meestal ben ik al zo gedesinteresseerd in iemand voordat ik gedate heb doordat zij mij alles al heeft verteld of ik haar.

Denk dat de beste manier is om een de informatie een beetje te doseren.
pi_139400012
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef schermafbeelding het volgende:
Waar ik blijkbaar wel goed in ben is een gesprek starten en een date regelen. Lukt best vaak, maar wat ook wel regelmatig gebeurt is dat voor de date ik of zij afhaakt, omdat het in de tussentijd saai wordt. De volgende dag, nadat je leuk hebt gechat, stuurt de vrouw in kwestie al snel: leuke dag gehad blah blah, standaard.

Lastig om het een beetje spannend te houden die paar dagen of week die tussen het eerste gesprek zitten en de date zelf. Je weet al het een en ander maar wil ook niet teveel weten eigenlijk.

Ik had echt 3 dagen alleen maar gesprekken met haar tot de eerste date...en daarna gewoon alsnog veel gesprekken. Maar dat komt omdat er echt een goede klik is denk ik... Zorg sowieso dat je bij een match zo snel mogelijk die eerste date hebt om te voorkomen dat de gesprekken minder worden.

Naast dat je gesprekken niet alleen over elkaar moeten gaan maar ook gewoon over andere dingen.
pi_139400109
Volgens mij. Gaat het best goed tussen mijn prachtige vrouwelijke match en mij. Ze lacht veel om wat ik zeg, dat is goed toch? :') Ik ben zo slecht in flirten/daten/etc met vrouwen... Maar ik doe mijn best en ze is nog niet verdwenen na twee of drie dagen! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 30 april 2014 @ 06:07:18 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139402036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat dacht je van abortus? :D En anders loop ik echt niet weg hoor. Sowieso, condooms :')
man man man, dat er anno 2014 nog mensen zoals jij zijn. Of loop je nu gewoon te trollen?
Zonder condoom zou ik bij een meisje die ik niet ken echt niet doen. En al helemaal niet als zij ook niets aan anticonceptie doet.
Maargoed, je moet het vooral zelf weten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139402070
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je moeder had jou moeten laten aborteren.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef Sarasi het volgende:
Volgens mij. Gaat het best goed tussen mijn prachtige vrouwelijke match en mij. Ze lacht veel om wat ik zeg, dat is goed toch? :') Ik ben zo slecht in flirten/daten/etc met vrouwen... Maar ik doe mijn best en ze is nog niet verdwenen na twee of drie dagen! *O*
Nieuwsgierig naar de vrouw of mannen opgegeven? Vrouwen zijn zo wispelturig als de pest dus je kan elk moment iets fout hebben gedaan zonder dat je het weet :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:14:13 #259
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139404320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil wel observeren tijdens de date, mocht het zo ver komen. Gewoon vanuit wetenschappelijk oogpunt :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_139406070
quote:
8s.gif Op woensdag 30 april 2014 06:38 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je moeder had jou moeten laten aborteren.

[..]

Nieuwsgierig naar de vrouw of mannen opgegeven? Vrouwen zijn zo wispelturig als de pest dus je kan elk moment iets fout hebben gedaan zonder dat je het weet :')
Bi. Meestal ga ik niet voor vrouwen omdat het me toch niet uitmaakt (behalve dan toen ik smoor was op een meisje, maar die was hetero en wilde wel vrienden blijven ;( ) en mannen veel gemakkelijker zijn, maar dit meisje is wel heel grappig en leuk... En ze KLINKT best easygoing. :P Ik heb gisteren besloten dat ik vandaag ga vragen of ze een terrasje wil pakken, so wish me luck. :')

SonicVulcano: Ga je er dan naast zitten met zo'n krant met ooggaatjes? :P
pi_139407285
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef schermafbeelding het volgende:

Zeggen dat je zin hebt in de date. Wat ik ook wel leuk vind is tussendoor voorstellen om spontaan te meeten. Soms zegt ze dat ze die avond de stad in gaat. Als jij ook de stad in gaat kunnen jullie ergens afspreken. Of als je overdag in een koffiebar zit te studeren nodig je haar uit om je af te leiden met een koffiebreak. Dat zijn dus geen echte dates, meer korte meetups.. heb dat 2x gedaan en vond het wel leuke inleiding voor de echte date. Het ijs is dan al wat gebroken, de date zelf is dan niet meer zo'n big thing en je weet of zij het spontaan ook aandurft.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:04:40 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139407324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:03 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Zeggen dat je zin hebt in de date. Wat ik ook wel leuk vind is tussendoor voorstellen om spontaan te meeten. Soms zegt ze dat ze die avond de stad in gaat. Als jij ook de stad in gaat kunnen jullie ergens afspreken. Of als je overdag in een koffiebar zit te studeren nodig je haar uit om je af te leiden met een koffiebreak. Dat zijn dus geen echte dates, meer korte meetups.. heb dat 2x gedaan en vond het wel leuke inleiding voor de echte date. Het ijs is dan al wat gebroken, de date zelf is dan niet meer zo'n big thing en je weet of zij het spontaan ook aandurft.
Ik doe meestal gewoon wat drinken. Weinig zin om op "echte" dat te gaan en er na 10 minuten achter te komen dat het helemaal niet klikt. Dan heb je net je eten besteld en moet je nog een uur oid als je uit eten bent.
pi_139407433
Eten met je date lijkt mij ook niet echt een goeie. Beter gewoon drankje drinken.

Ik heb nog wel een vraag voor de rokers: hoe deal jij met het roken?
Vraag je op een gegeven moment of hij/zij ook rookt? Wat als diegene niet rookt? Vertel je dat jij het wel doet? Rook je op de date?
  woensdag 30 april 2014 @ 12:10:05 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139407459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef Poolbal het volgende:
Eten met je date lijkt mij ook niet echt een goeie. Beter gewoon drankje drinken.

Vraag je op een gegeven moment of hij/zij ook rookt? Wat als diegene niet rookt? Vertel je dat jij het wel doet? Rook je op de date?
Ik vraag het niet, meestal zie je het snel genoeg op de foto's. En ik hou niet van roken. Ik rook zelf niet.
pi_139407498
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:03 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Zeggen dat je zin hebt in de date. ...

Het ijs is dan al wat gebroken, de date zelf is dan niet meer zo'n big thing en je weet of zij het spontaan ook aandurft.
Zeggen dat je er zin in hebt ja. Heb er ook zin aan, maar bij sommige vrouwen wil je dan weer te graag. Dan gaat het voor haar te makkelijk. Spreek uit ervaring.

Vind een date sowieso niet meer zo'n big thing gelukkig :) zie het meer als gezellig.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik doe meestal gewoon wat drinken. Weinig zin om op "echte" dat te gaan en er na 10 minuten achter te komen dat het helemaal niet klikt. Dan heb je net je eten besteld en moet je nog een uur oid als je uit eten bent.
So true!
pi_139407551
quote:

Heel slap, maar ik neem het initiatief niet. Als ze blijkt te roken, rook ik vrolijk mee en anders vertel ik op date 2 of later wel dat ik 'soms' rook. ;(
pi_139407649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Heel slap, maar ik neem het initiatief niet. Als ze blijkt te roken, rook ik vrolijk mee en anders vertel ik op date 2 of later wel dat ik 'soms' rook. ;(
herkenbaar O~)
  woensdag 30 april 2014 @ 12:20:00 #268
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_139407708
Log ik uit, bijna al mn matches kwijt

[ Bericht 100% gewijzigd door Revanches op 30-04-2014 12:30:03 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_139408316
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Revanches het volgende:
Had ik ook laatst ;(
  woensdag 30 april 2014 @ 12:42:56 #270
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139408460
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 06:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

man man man, dat er anno 2014 nog mensen zoals jij zijn. Of loop je nu gewoon te trollen?
Zonder condoom zou ik bij een meisje die ik niet ken echt niet doen. En al helemaal niet als zij ook niets aan anticonceptie doet.
Maargoed, je moet het vooral zelf weten.
Als je je hebt voorgesteld ken je elkaar toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 30 april 2014 @ 13:02:24 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139409148
quote:
8s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef SiIk het volgende:

[..]

Als je je hebt voorgesteld ken je elkaar toch?
:|W
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Revanches het volgende:
Das wel naar.
pi_139409428
De voorzet al een tijdje geleden geplaatst, nog geen reactie. Hopen dat ik straks nog steeds de spreekwoordelijke ballen heb om 'm helemaal in te koppen. :X
pi_139409506
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg Tinder dus echt niet aan de praat, iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Zowel Tinder als facebook zijn up to date.
Inloggen is onmogelijk.
staat fb app ook op je mobiel?

Daar ging het bij mij ook al mis.
pi_139409557
quote:

Wat wil je anders? Doen alsof je niet rookt?

Ik rook niet maar als ik het wel zou doen, boeie, als ze dat niet kan accepteren wordt het sowieso niks of je moet stiekem willen roken.
pi_139411506
Je kan gedurende de date niet roken of nicotine shit nemen als je het niet vol houdt. Bij mij rookten de meeste dames gelukkig wel. één was echt tegen, heb ik niet bij gerookt. Maar voor de rokers is het in ieder geval altijd wel een 'grappig' moment: ontdekken of de ander rookt of niet. En je bent blij als de ander ook rookt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')