Jij bent degene die vindt dat iemand zich niet anders hoort te kleden, niet ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik moeilijk te geloven gezien je niet zo slimme opmerking.....
Schelden is ook al niet zo slim.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent degene die vindt dat iemand zich niet anders hoort te kleden, niet ik.
Dom wicht
Nee, ik zei dat de redenen irrelevant zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij moet haast wel verstandelijk beperkt zijn
Je beweert dat iets waarvan je niet kunt onderbouwen dat het goed/slecht is dat is omdat je instinct dat zegt?![]()
"Mijn instinct zegt dat gras blauw is, dus het is zo."![]()
![]()
Dus omdat een paar vrouwen in een boerka lopen, leven wij straks niet meer in vrede en is gelijkheid non-existent?quote:
Je zegt dat je niet goed over iets na moet denken en vooral je verstand niet gebruiken en daarom maar gewoon voorbarige beslissingen nemen, want dat is beter?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat de redenen irrelevant zijn.
Wanneer een kut reden sneller is dan een mening waartoe je na 10-20 jaar nadenken gekomen bent, dan is het netto effect van die kut reden beter dan die van het verstand.
Jij ook niet, dus wat dat betreft.quote:
Nee, jij keurt alles af wat er anders bijloopt dan dat jij dat doet.quote:Maar ik denk niet dat deze gedachtewisseling ons veel gaat opleveren dus we zullen er maar een punt achter zetten.
Je bent het niet me me eens, dat me is nu wel duidelijk.![]()
quote:bekrompen (bn): beperkt, burgerlijk, conventioneel, dom, dorps, enggeestig, enghartig, geborneerd, huisbakken, kleinburgerlijk, kleingeestig, kleinsteeds, kortzichtig, krenterig, mesquin, provinciaals, stompzinnig, verstompt
Dat zeg jij. En het is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zegt dat je niet goed over iets na moet denken en vooral je verstand niet gebruiken en daarom maar gewoon voorbarige beslissingen nemen, want dat is beter?![]()
Geen racisme, een boerka doe je bewust aan, een ras ben je en kun je niet veranderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef geavanceerd het volgende:
De reden waarom iemand tegen de boerkna/niqaab is, is niet echt relevant. Het belangrijkste is dat men ertegen is.
Daarom heeft een "racist" op dit gebied een streepje voor op een linkse intellectueel die naar argumenten zoekt om ertegen te zijn. De racist is instinctief tegen de boerka, terwijl de linkse hippie er niet tegen is, of pas veel te laat, na lang nadenken tegen is.
Ik herinner me nog zo'n 10 jaar geleden, toen men zei dat er maar 50 boerka's in Nederland waren. Inmiddels zijn dat er duizenden, en binnen één generatie zullen het er tienduizenden zijn. Als "racisten" ons beleid hadden bepaald, was het nooit zo ver gekomen.
Het is inderdaad bekrompen om alles af te keuren wat er anders bij loopt. Gelukkig zie je dat zelf ook in.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef deedeetee het volgende:
Ik zal je dan toch maar even helpen, dit is het juiste woord :
[..]
Alles?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is inderdaad bekrompen om alles af te keuren wat er anders bij loopt. Gelukkig zie je dat zelf ook in.
Nee, ze keurt het enkel af dat mensen, onherkenbaar, in zwarte tenten over straat gaan met als doel een hogere beloning te krijgen in het paradijs. Niet echt onlogisch, me dunkt.quote:
Dit wist ik niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Geen racisme, een boerka doe je bewust aan, een ras ben je en kun je niet veranderen.
Ga je anders inzetten voor de vrijheid van vrouwenbesnijdenis. Dit is immers een vrij land.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:31 schreef Barbusse het volgende:
Dit is een vrij land, en als zij ervoor kiest om in zo'n tent rond te lopen - of, zoals sommige het hier zien, ervoor kiest om niet vrij te zijn - is dat haar goed recht dunkt me. Ze valt er niemand mee lastig.
Waarom zou ik me daarvoor inzetten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:38 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ga je anders inzetten voor de vrijheid van vrouwenbesnijdenis. Dit is immers een vrij land.
Die vraag kun jij alleen zelf beantwoorden. Je verdedigt ook de vrijheid om in een boerka rond te lopen. Waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarvoor inzetten?
Omdat Nederland een vrij land is. Waarom zou ik kleding willen verbieden? En waarom kom je weer eens met zo'n zwaktebod als "die vraag kun jij alleen zelf beantwoorden"? Waarom stel je die vraag over vrouwenbesnijdenis in eerste plaats überhaupt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:40 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Die vraag kun jij alleen zelf beantwoorden. Je verdedigt ook de vrijheid om in een boerka rond te lopen. Waarom doe je dat?
Ah, de policor stuiptrekking dat een boerka/niqaab slechts een stuk kleding is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat Nederland een vrij land is. Waarom zou ik kleding willen verbieden? En waarom kom je weer eens met zo'n zwaktebod als "die vraag kun jij alleen zelf beantwoorden"? Waarom stel je die vraag over vrouwenbesnijdenis in eerste plaats überhaupt?
Ah, de gedachtenkronkel dat alles waar je het niet mee eens bent "policor" is, en indirect ook tussen neus en lippen aangeven dat je zwaarbevochten vrijheden in Nederland met liefde opoffert.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:44 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ah, de policor stuiptrekking dat een boerka/niqaab slechts een stuk kleding is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |