Ik vrees het.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hier om een grove leugen gaat om te laten zien "hoe erg het met de Moslims is gesteld in Nederland"....boehoehoe....uitlokking dus....
Ik ben weliswaar tegen de boerka, maar dat betekent niet dat ik het dragen ervan wil verbieden.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef geavanceerd het volgende:
De reden waarom iemand tegen de boerkna/niqaab is, is niet echt relevant. Het belangrijkste is dat men ertegen is.
Daarom heeft een "racist" op dit gebied een streepje voor op een linkse intellectueel die naar argumenten zoekt om ertegen te zijn. De racist is instinctief tegen de boerka, terwijl de linkse hippie er niet tegen is, of pas veel te laat, na lang nadenken tegen is.
Ik herinner me nog zo'n 10 jaar geleden, toen men zei dat er maar 50 boerka's in Nederland waren. Inmiddels zijn dat er duizenden, en binnen één generatie zullen het er tienduizenden zijn. Als "racisten" ons beleid hadden bepaald, was het nooit zo ver gekomen.
Je liegt.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef geavanceerd het volgende:
De reden waarom iemand tegen de boerkna/niqaab is, is niet echt relevant. Het belangrijkste is dat men ertegen is.
Daarom heeft een "racist" op dit gebied een streepje voor op een linkse intellectueel die naar argumenten zoekt om ertegen te zijn. De racist is instinctief tegen de boerka, terwijl de linkse hippie er niet tegen is, of pas veel te laat, na lang nadenken tegen is.
Ik herinner me nog zo'n 10 jaar geleden, toen men zei dat er maar 50 boerka's in Nederland waren. Inmiddels zijn dat er duizenden, en binnen één generatie zullen het er tienduizenden zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je liegt.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)rkadragers%E2%80%99/
Ik ken er persoonlijk al 3 (en ja, het is echt een burkha) en die liepen hier in 2007 ook al.quote:Echter, volgens onderzoekers is het aantal letterlijke boerkadragers, zij die zich in de Afghaanse variant op de chador kleden, in Nederland vrijwel nihil, misschien wel nul.
Hoe ken je als zolderkamerminnende Fokker dan al zo'n 23 moslima's?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
[..]
Ik ken er persoonlijk al 3 (en ja, het is echt een burkha) en die liepen hier in 2007 ook al.
Daarnaast ken ik er ongeveer 20 met een Niqaab. Het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat ik als zolderkamerminnende Fokker persoonlijk zo'n enorm deel van de groep kan kennen als die werkelijk zo klein zou zijn.
Maar goed, anecdotisch bewijs is natuurlijk maar anecdotisch bewijs.
We winkelen in dezelfde supermarkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe ken je als zolderkamerminnende Fokker dan al zo'n 23 moslima's?
Klinkt plausibel. Misschien de Telegraaf even bellen. Die hebben nog een hotspot gemist voor de sharia-driehoek.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
We winkelen in dezelfde supermarkt.
Met het oog op veiligheid zou zo'n verbod te rechtvaardigen zijn, net als dat een bivakmuts verboden is om die reden. Nu vind ik dat verbod op een bivakmuts overdreven, de afgelopen winter hadden we er geen nodig maar op het moment dat het goed vriest en er een flinke wind staat dan is het zelfs in Nederland handig.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar tegen de boerka, maar dat betekent niet dat ik het dragen ervan wil verbieden.
Dat zeg ik: daarom heeft de "racist" een streepje voor op de linkse hippie.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar tegen de boerka, maar dat betekent niet dat ik het dragen ervan wil verbieden.
Te laat voor wat?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik: daarom heeft de "racist" een streepje voor op de linkse hippie.
Het moment dat jij een verbod goed vindt is het al te laat.
Hitler had wat dat betreft wel visie en zag het gevaar aankomen. Voordat de Joden Europa hadden overgenomen waren ze al flink gedecimeerd. We hebben eigenlijk weer zo'n figuur nodig die door linkse onzin zich niet laat tegenhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik: daarom heeft de "racist" een streepje voor op de linkse hippie.
Het moment dat jij een verbod goed vindt is het al te laat.
Hie achterlijk ben jij wel niet dat je zo'n misselijke uitspraak doet?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar niet onder het mom van dat ze dat verdienen omdat ze niet net als de moslima's een niqaab dragen. Ban wennen ze mss eindelijk eens aan wat hier normale kleding is.
Proficiat, jij hebt de discutabele eer Godwin's law te doen opgaan. Sinds wanneer moeten extremistische moslims in Nederland een speciaal merkteken dragen? Sinds wanneer krijgen zij geen toegang tot parken, zwembaden, bioscopen, ...? Sinds wannneer worden ze gearresteerd en in werkkampen geplaatst?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hitler had wat dat betreft wel visie en zag het gevaar aankomen. Voordat de Joden Europa hadden overgenomen waren ze al flink gedecimeerd. We hebben eigenlijk weer zo'n figuur nodig die door linkse onzin zich niet laat tegenhouden.
Nee joh. Godver, nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Proficiat, jij hebt de discutabele eer Godwin's law te doen opgaan.
Als het aan geavanceerd ligt vandaag nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sinds wanneer moeten extremistische moslims in Nederland een speciaal merkteken dragen? Sinds wanneer krijgen zij geen toegang tot parken, zwembaden, bioscopen, ...? Sinds wannneer worden ze gearresteerd en in werkkampen geplaatst?
Was me helemaal niet opgevallen. Subtiele godwin. Chapeau.quote:
Mij ook niet. Ik heb het woord Hitler niet eens genoemd.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was me helemaal niet opgevallen. Subtiele godwin. Chapeau.
Jij moet haast wel verstandelijk beperkt zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef geavanceerd het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hie achterlijk ben jij wel niet dat je zo'n misselijke uitspraak doet?![]()
![]()
![]()
Dat vind ik moeilijk te geloven gezien je niet zo slimme opmerking.....quote:opleiding: 4 vwo
En wat doe jij voor werk? Huismoeder spelen?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik moeilijk te geloven gezien je niet zo slimme opmerking.....
Ik geef geen info over privézaken op een forum.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat doe jij voor werk? Huismoeder spelen?
Lul dan ook niet zo wijs.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik geef geen info over privézaken op een forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |