Bij die meet was ik er niet bij. Dat weet ik nog goed want ik snapte de ophef over de foto in eerste instantie nietquote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van die pics heeft hier ook gestaan. Ivm de "misplaatste" handen
Ja, heb jij toen op Parkpop nog met Nouk lopen rommelen?quote:
Kloptquote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Bij die meet was ik er niet bij. Dat weet ik nog goed want ik snapte de ophef over de foto in eerste instantie niet
En was bels voor of na dawg?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, heb jij toen op Parkpop nog met Nouk lopen rommelen?
Oh ja, dawg. Maar die post hier nog zo af en toe onder een kloon.quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, dawg. Maar die post hier nog zo af en toe onder een kloon.
Dat klopt ja. Al zit hij meer in andere SC'squote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
Veel, vrij veel, zeker niet allesquote:
Ben over sommige dingen nu ook veel tevredener dan een paar jaar geleden. Behalve mn buik dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, vrij veel, zeker niet alles.
wat was dat dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij die meet was ik er niet bij. Dat weet ik nog goed want ik snapte de ophef over de foto in eerste instantie niet
Heb ik ook, ik maak een kloon aan, post 1 woord en ze hebben me door.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
Ik vond Dyjazz trouwens niet onaardig. Wel wat opdringerig.
En dawg herken je gewoon meteen aan zijn schrijfwijze, waarom die een kloon heeft aangemaakt.Je herkent hem meteen.
Hij heeft z'n account door de prullenbak gehaald dus kon niet terug naar de oude toen ie weer wou gaan posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
Waarom die een kloon heeft aangemaakt.
Ik zit al op dag 17 van de ab-challenge. Het zijn er 24. Ik ga dit keihard volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben over sommige dingen nu ook veel tevredener dan een paar jaar geleden. Behalve mn buik dan.
Oh nee, het was best een aardig ventje an sich, alleen idd wist ie niet van ophoudenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
En dawg herken je gewoon meteen aan zijn schrijfwijze, waarom die een kloon heeft aangemaakt.Je herkent hem meteen.
hij heeft zijn oude acount kapot gemaakt zeg maarquote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
Hoe gaat het daarmee dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien moet je een woord pakken die uit meer/minder letters bestaan dan 4quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik maak een kloon aan, post 1 woord en ze hebben me door.
Geen gedoe en geroddel.. herinneringen!!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt wel zo enorm geen fokkers datenkrijg je alleen maar gedoe en geroddel van
na 5 jaar!!
Oh ja, ook gewoon tijdens hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt wel zo enorm geen fokkers datenkrijg je alleen maar gedoe en geroddel van
na 5 jaar!!
Nou, dan nietquote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Dat onderlinge geneuk hier ook altijd. Doe dat dan gewoon niet!
KLOON heeft er 5quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je een woord pakken die uit meer/minder letters bestaan dan 4
Moet zeggen dat ik er zelden tot nooit shit mee / last van heb gehadquote:Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ook gewoon tijdens hoor.
Dat is iets waar je mee moet leven idd, is dat is soms best lastig.
Ja wij wel, maar wij houden t discreetquote:
Nou ja, het is soms best vervelend, bij breakups etc, je kan elkaar niet ontlopen vaak en je komt meer te weten dan je wil etc.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er zelden tot nooit shit mee / last van heb gehad
Al weet ik niet wat er achte rm'n rug over mij is gezegd![]()
Niet als zijn dawg niet meer werkt toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best oke volgens mij. Je kan hem zo DMén
Mwah, kan best leuk zijn hoorquote:
true that.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij heeft zijn oude acount kapot gemaakt zeg maar
maar hij doet niks om te verhullen dat hij het nu is hoor
zelfs dezeflde UI
Nee en ik weet uit mijn hoofd zo even zijn nieuwe accountnaam.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als zijn dawg niet meer werkt toch?
Zou kunnen maar dat weet ik niet zeker. Ik heb met Nouk gerommeld, maar of dat op parpop was geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, heb jij toen op Parkpop nog met Nouk lopen rommelen?
Voor geloof ik.quote:
perroquote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee en ik weet uit mijn hoofd zo even zijn nieuwe accountnaam.
perroquote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als zijn dawg niet meer werkt toch?
Dat is te moeilijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je een woord pakken die uit meer/minder letters bestaan dan 4
Gewoon aan Venco vragen.. die weet het welquote:Op donderdag 24 april 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
Zou kunnen maar dat weet ik niet zeker. Ik heb met Nouk gerommeld, maar of dat op parpop was geen idee
Ja inderdaad, toch best apart uit zoiets vaags als fok zoiets als resultaat kan opleverenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, kan best leuk zijn hoor.
En er zijn zat huwelijken uit voortgekomen etc.
Ik kan me niet voorstellen dat ik iemand van Fok zou daten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, kan best leuk zijn hoor.
En er zijn zat huwelijken uit voortgekomen etc.
ik distantieer me hiervan.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Echt johstel afgelikte boterhammen
(ben ik ook hoor, maar dat valt wat minder op als je het buiten fok houdthoop ik
)
Valt best mee vind ik, zo vaag is het allemaal nou ook weer niet, het is gewoon een andere manier van iemand leren kennen, vroegah had je contactadvertenties in de krantquote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toch best apart uit zoiets vaags als fok zoiets als resultaat kan opleveren
Dat ik eig ook niet..quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik iemand van Fok zou daten eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |