Bij die meet was ik er niet bij. Dat weet ik nog goed want ik snapte de ophef over de foto in eerste instantie nietquote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van die pics heeft hier ook gestaan. Ivm de "misplaatste" handen
Ja, heb jij toen op Parkpop nog met Nouk lopen rommelen?quote:
Kloptquote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Bij die meet was ik er niet bij. Dat weet ik nog goed want ik snapte de ophef over de foto in eerste instantie niet
En was bels voor of na dawg?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, heb jij toen op Parkpop nog met Nouk lopen rommelen?
Oh ja, dawg. Maar die post hier nog zo af en toe onder een kloon.quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, dawg. Maar die post hier nog zo af en toe onder een kloon.
Dat klopt ja. Al zit hij meer in andere SC'squote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
Veel, vrij veel, zeker niet allesquote:
Ben over sommige dingen nu ook veel tevredener dan een paar jaar geleden. Behalve mn buik dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, vrij veel, zeker niet alles.
wat was dat dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij die meet was ik er niet bij. Dat weet ik nog goed want ik snapte de ophef over de foto in eerste instantie niet
Heb ik ook, ik maak een kloon aan, post 1 woord en ze hebben me door.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
Ik vond Dyjazz trouwens niet onaardig. Wel wat opdringerig.
En dawg herken je gewoon meteen aan zijn schrijfwijze, waarom die een kloon heeft aangemaakt.Je herkent hem meteen.
Hij heeft z'n account door de prullenbak gehaald dus kon niet terug naar de oude toen ie weer wou gaan posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
Waarom die een kloon heeft aangemaakt.
Ik zit al op dag 17 van de ab-challenge. Het zijn er 24. Ik ga dit keihard volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben over sommige dingen nu ook veel tevredener dan een paar jaar geleden. Behalve mn buik dan.
Oh nee, het was best een aardig ventje an sich, alleen idd wist ie niet van ophoudenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
En dawg herken je gewoon meteen aan zijn schrijfwijze, waarom die een kloon heeft aangemaakt.Je herkent hem meteen.
hij heeft zijn oude acount kapot gemaakt zeg maarquote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef Sinceria het volgende:
Hoe gaat het daarmee dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien moet je een woord pakken die uit meer/minder letters bestaan dan 4quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik maak een kloon aan, post 1 woord en ze hebben me door.
Geen gedoe en geroddel.. herinneringen!!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt wel zo enorm geen fokkers datenkrijg je alleen maar gedoe en geroddel van
na 5 jaar!!
Oh ja, ook gewoon tijdens hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt wel zo enorm geen fokkers datenkrijg je alleen maar gedoe en geroddel van
na 5 jaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |