Gewoon bluetooth neem ik aan,daar is geen app voor nodigquote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Welke app gebruik je dan? Kreeg het destijds niet aan de wandel.
Gewoon de Playstation App.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Welke app gebruik je dan? Kreeg het destijds niet aan de wandel.
Gewoon BT? Je ipad is geen BT toetsenbordquote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon bluetooth neem ik aan,daar is geen app voor nodig
Dank, ga ik het nogmaals proberen.quote:
Het is toch een bluetooth apparaat? Via de app kan ik niet ingame het toetsenbord gebruiken. Alleen in de chat van PS4 zelf.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon BT? Je ipad is geen BT toetsenbord.
[..]
Dank, ga ik het nogmaals proberen.
Ja, het is een BT apparaat, dat is je Parrot in de auto ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch een bluetooth apparaat? Via de app kan ik niet ingame het toetsenbord gebruiken. Alleen in de chat van PS4 zelf.
Geen idee, daarom vraag ik het toch hier?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, het is een BT apparaat, dat is je Parrot in de auto ook.
Volgens mij kun je niet zomaar een iPad als BT toetsenbord koppelen aan een ander device. Waar wil je dan de aanslagen maken? Of denk je dat hij automatisch een toetsenbord weergeeft na het koppelen en je aan de slag kunt?
quote:Op woensdag 30 april 2014 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het nog uit moeten proberen, maar is het niet mogelijk een iPhone/iPad te gebruiken als ingame toetsenbord?
Wat ik weet is dat als het niet via een App loopt het niet werkt... Je kan niet zomaar conecten en je iPad als toetsenbord gebruiken op bijvoorbeeld je PS4 / PC of ander device.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, daarom vraag ik het toch hier?
[..]
Hmm, moet ik alsnog een keyboard aanschaffen om ingame te kunnen typen. Annoying.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat als het niet via een App loopt het niet werkt... Je kan niet zomaar conecten en je iPad als toetsenbord gebruiken op bijvoorbeeld je PS4 / PC of ander device.
Saturn heeft 3 voor de prijs van 2 dacht ikquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen krijg ik mijn PS4.
Ik heb alleen geen games
jepsquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Saturn heeft 3 voor de prijs van 2 dacht ik
er is helaas niet zoveel keuze onlinequote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Saturn heeft 3 voor de prijs van 2 dacht ik
lijkt me een puike keuzequote:Op woensdag 30 april 2014 17:17 schreef Nickskuh het volgende:
Tomb Raider, AC4 en InFamous voor 125 eu doen bij saturn? Ik twijfel.
Bedenk ook dat je later nog wel 20-30 euro voor kan krijgen als je ze verkoopt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:17 schreef Nickskuh het volgende:
Tomb Raider, AC4 en InFamous voor 125 eu doen bij saturn? Ik twijfel.
fixedquote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
er is helaas niet zoveel keuze online
Grotendeels wel. Werkt sinds de serverupdate van afgelopen week een stuk soepeler.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe zit het trouwens met BF4 nu op de PS4?
Ik las vaak dat het niet zo geweldige werkte op de PS4 vooral online, is dat nu verholpen?
hmm okquote:Op woensdag 30 april 2014 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Grotendeels wel. Werkt sinds de serverupdate van afgelopen week een stuk soepeler.
BF blijft voor mij een leukere multiplayer game (als het goed werkt). Het is alleen schandalig dat het zo lang heeft moeten duren.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hmm ok
Ik twijfel tussen BF en Killzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |