Wel een beetje faal hoor, bijna een jaar na de eerste launchdatum. Maar ach, zelfde geld voor Watch_Dogs en daar lijkt de extra tijd goed te zijn gespendeerd aldus de previews.quote:
Ik ben er gelukkig niet aan begonnen dus die knuppel vliegt lekker langs me heen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:07 schreef Klonk het volgende:
Even een knuppel in een hoenderhok flikkeren
Killzone is een kutspel in vergelijking met de delen die voor de PS3 uitkwamen. Vind het af en toe erg warrig en onduidelijk...
Hoe moet ik dat 2e filmpje zien?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ps4 firmware? Zo ja, is er bekend wat
Android volgt nogquote:What's New in Version 1.70.13
- Notification alerts are now supported.
- Thumbnails are now displayed for screenshots and video clips that are posted to Twitter or Facebook as activities. (To use this feature, you must have a Twitter or Facebook account.)
- Resolutions for iPad 2 and iPad mini are now supported.
- Pictures you take on your iPad, iPhone, or iPod touch can now be set as your profile picture.
- You can now send a PSN℠ Friend request to your friend using email or text.
- Stability during use of some features has been improved.
* Twitter is a trademark or registered trademark of Twitter, Inc.
* Facebook is a trademark or registered trademark of Facebook, Inc.
* iPad, iPad mini, iPhone, and iPod touch are trademarks of Apple Inc.
Beter.quote:Naast Sharefactory is er meer te vinden in de update:
- Automatische pre-download: als je een game via de digitale weg gepreorderd hebt, dan wordt deze automatisch gedownload als het op het PlayStation Network te vinden is. Zo heb je de game al op schijf voordat het uit is. Je hoeft alleen nog maar te wachten tot de game daadwerkelijk gelanceerd wordt, dan is het pas speelbaar.
- HDCP voor games uit te zetten: door de schermkopieerbeveiliging uit te zetten kun je via HDMI langere gamesessies opnemen.
- USB Export optie voor capturedata: je kunt je gameplayvideo's op USB-schijf zetten.
- Live Broadcasting in HD en archivering: live broadcasts worden nu weergegeven in 720p en je kunt ze archiveren op Twitch, zodat ze later nog eens te bekijken zijn.
- Nieuwe SHARE-opties: door middel van nieuwe settings kun je meer regelen wie wat te zien krijgt.
- Nieuwe DualShock 4-opties: het lichtje op je controller is nu in drie standen te dimmen, en je kunt door middel van het touchpad navigeren in het ingame toetsenbord.
- Nieuwe Friends-opties: zoeken naar vrienden van vrienden, het bekijken van gedeelde vrienden in een profiellijst en je kunt eindelijk vriend-verzoeken accepteren in de vriendenlijst. En nummers uit je Music Unlimited-lijst zijn te delen met vrienden.
- Trofeen zijn te sorteren op zeldzaamheid.
- Sony ondersteunt PayPal nu ook op PlayStation 4.
- Meer stemcommando's met de PlayStation Camera, waardoor je nu apps kunt starten met je stem.
- Nieuw PlayStation Plus-icoon.
Ik zou het nog uit moeten proberen, maar is het niet mogelijk een iPhone/iPad te gebruiken als ingame toetsenbord?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef PBateman1978 het volgende:
De Playstation app is al ge-update naar 1.7.
[..]
Android volgt nog
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 april 2014 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het nog uit moeten proberen, maar is het niet mogelijk een iPhone/iPad te gebruiken als ingame toetsenbord?
Ik ga het vanavond eens proberen door dat ding te laten zoeken als BlueTooth keyboard.quote:
Kreeg het zelf eerder niet voor elkaar maar heb er ook niet heel veel tijd ingestoken. Had gehoopt dat het via die App zou werken maar dat wast toendertijd nog niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eens proberen door dat ding te laten zoeken als BlueTooth keyboard.
Heb het gistertavond toevallig voor de update geprobeerd. En het werkt heel goed moet ik zeggen. En nu al helemaal nu ze voor de ipad een hogere resolutie hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eens proberen door dat ding te laten zoeken als BlueTooth keyboard.
Ah, het kan dus wel. Ik gebruik de app niet (zo spannend is mijn vriendenlijst nietquote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef R- het volgende:
[..]
Heb het gistertavond toevallig voor de update geprobeerd. En het werkt heel goed moet ik zeggen. En nu al helemaal nu ze voor de ipad een hogere resolutie hebben
Je kan ook met net als bij Smartglass met je tablet je ps navigeren maar dat werkt nogal stroef.
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het kan dus wel. Ik gebruik de app niet (zo spannend is mijn vriendenlijst niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Welke app gebruik je dan? Kreeg het destijds niet aan de wandel.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef R- het volgende:
[..]
Heb het gistertavond toevallig voor de update geprobeerd. En het werkt heel goed moet ik zeggen. En nu al helemaal nu ze voor de ipad een hogere resolutie hebben
Je kan ook met net als bij Smartglass met je tablet je ps navigeren maar dat werkt nogal stroef.
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]Sta jij erin dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |