Zo dan, goede PC.quote:Op maandag 28 april 2014 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe The Division screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat Destiny te gruwelijk gaat wordenquote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Unleash the hype
http://instagram.com/p/nTY8q6lXNV/
PS knop ingedrukt houden en (uit mijn hoofd) 3 keer naar beneden, X.quote:Op maandag 28 april 2014 16:57 schreef kreuk050 het volgende:
Weten jullie toevallig hoe je de ps4 uitschakelt als de tv uit staat?
Vroeger op de ps3 drukte ik op de aan/uit knop een paar seconden in, piepte hij en ging die uit. Dit lijkt bij de ps4 niet te werken...
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 28 april 2014 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS knop ingedrukt houden en (uit mijn hoofd) 3 keer naar beneden, X.
Het kan ook zomaar 4 keer zijn hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij hebt een goed geheugen.
Wel beetje omslachtig, is er geen makkelijkere manier?
Bij mij gaat ie daarme op standbyquote:Op maandag 28 april 2014 17:21 schreef Sjemmert het volgende:
Ps4 heeft toch ook gewoon een aan/uit knop ?
Je moet die knop inhouden totdat hij twee keer piept. Dan gaat hij volledig uit.quote:Op maandag 28 april 2014 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie daarme op standby
Ik doe het via de PS knop op de controller
Bedankt voor den tipquote:Op maandag 28 april 2014 19:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je moet die knop inhouden totdat hij twee keer piept. Dan gaat hij volledig uit.
Heb je dat niet al maanden van te voren opgezocht?quote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
Toen ik de ps net in huis had moest ik opzoeken hoe die aan moest
hahahaha, herkenbaar, heb gewoon maar de hele voorkant afgerommeld tot er iets gebeurdequote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
De ps3 was in het begin ook wel zoeken hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar, heb gewoon maar de hele voorkant afgerommeld tot er iets gebeurde
zeker in vergelijking met de ps3 is de ps4 een zoekplaatje
ik heb nooit de eerste ps3 gehad, ben ingestapt met de slim, en daar zit die knop op een makkelijk vindbare plek voor worstenvingertjesquote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De ps3 was in het begin ook wel zoeken hoor.
Dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
offline multiplayerquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
Ik was ook slachtoffer van dit fenomeenquote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige washad de gebruiksaanwijzing erbij gepakt
Ik had de instelling... Fuck it maar, geen handleiding al zit ik tot vanacht 4uur, dat ding gaat aan zonder handleidingquote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige washad de gebruiksaanwijzing erbij gepakt
Het kan nog erger.. Nadat dat apparaat aan ging viel me stroom uit. Heb 2 uur op nuon moeten wachten in het donkerquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had de instelling... Fuck it maar, geen handleiding al zit ik tot vanacht 4uur, dat ding gaat aan zonder handleiding. Overigens was ik ook even aan het zoeken waar de disc in moest. Voelde me wel een complete idioot maar dat is nu minder gezien de reacties hier
.
Vaste regel bij stroomuitval: Kaarsen aan en rode wijn!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:55 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het kan nog erger.. Nadat dat apparaat aan ging viel me stroom uit. Heb 2 uur op nuon moeten wachten in het donker
Heb toen idd maar al me bier opgedronken voordat het warm werd :pquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Vaste regel bij stroomuitval: Kaarsen aan en rode wijn!
Terwijl je m allang via andere winkels had kunnen hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:30 schreef very het volgende:
Bol.com PS4 levering:
31 maart:
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die vóór 30 november 2013 hebben besteld.
14 april:
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die vóór 4 december 2013 hebben besteld.
29 april:
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die vóór 7 december 2013 hebben besteld.
Met dit tempo moet ik nog bijna een jaar wachten op mijn bestelling
Ja, maar van andere winkels had ik geen tegoedbon van 300 euroquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Terwijl je m allang via andere winkels had kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:33 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar van andere winkels had ik geen tegoedbon van 300 euro
Ach...nog zat ps3 games die ik nog moet beginnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:44 schreef Richie2000 het volgende:
[..]wat een geduld moet jij hebben..
Project Cars komt toch ook rond de herfst uit?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub release is op 8 oktober.
http://blog.eu.playstatio(...)d-brand-new-trailer/
Nieuwe trailer:
Welke knop, op dat ding of de ps knop op de controller? thanks anywayquote:Op maandag 28 april 2014 19:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je moet die knop inhouden totdat hij twee keer piept. Dan gaat hij volledig uit.
Project Gotham Racing vond ik tof, maar toen had je dus wel veel afwisseling qua lokaties rond de wereld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Project CARS is ook meer een simulatie toch?
Terwijl DriveClub volgens mij meer als Project Gotham Racing is.
De power-knop. Dus de bovenste op de console.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:25 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Welke knop, op dat ding of de ps knop op de controller? thanks anyway
Ziet er nogal standaard uit en de graphics zijn ook wel erg last-genquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Erg toffe Wolfenstein trailer, over stealth vs mayhem
Zelf ook geen interesse in verder hoor, maar deze trailer vond ik wel heel erg tof.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ziet er nogal standaard uit en de graphics zijn ook wel erg last-gen
Wordt een 6,5 tot 7'tje denk ik. Een beetje net zo'n meh-game als Thief.
Wat een lelijke nietszeggende trailerquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Fanmade cinematic trailer van Battlefield 4:
Allemaal ingame (PC dan, maar toch)
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat een lelijke nietszeggende trailer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |