Zo dan, goede PC.quote:Op maandag 28 april 2014 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe The Division screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat Destiny te gruwelijk gaat wordenquote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Unleash the hype
http://instagram.com/p/nTY8q6lXNV/
PS knop ingedrukt houden en (uit mijn hoofd) 3 keer naar beneden, X.quote:Op maandag 28 april 2014 16:57 schreef kreuk050 het volgende:
Weten jullie toevallig hoe je de ps4 uitschakelt als de tv uit staat?
Vroeger op de ps3 drukte ik op de aan/uit knop een paar seconden in, piepte hij en ging die uit. Dit lijkt bij de ps4 niet te werken...
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 28 april 2014 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS knop ingedrukt houden en (uit mijn hoofd) 3 keer naar beneden, X.
Het kan ook zomaar 4 keer zijn hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij hebt een goed geheugen.
Wel beetje omslachtig, is er geen makkelijkere manier?
Bij mij gaat ie daarme op standbyquote:Op maandag 28 april 2014 17:21 schreef Sjemmert het volgende:
Ps4 heeft toch ook gewoon een aan/uit knop ?
Je moet die knop inhouden totdat hij twee keer piept. Dan gaat hij volledig uit.quote:Op maandag 28 april 2014 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie daarme op standby
Ik doe het via de PS knop op de controller
Bedankt voor den tipquote:Op maandag 28 april 2014 19:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je moet die knop inhouden totdat hij twee keer piept. Dan gaat hij volledig uit.
Heb je dat niet al maanden van te voren opgezocht?quote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
Toen ik de ps net in huis had moest ik opzoeken hoe die aan moest
hahahaha, herkenbaar, heb gewoon maar de hele voorkant afgerommeld tot er iets gebeurdequote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
De ps3 was in het begin ook wel zoeken hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar, heb gewoon maar de hele voorkant afgerommeld tot er iets gebeurde
zeker in vergelijking met de ps3 is de ps4 een zoekplaatje
ik heb nooit de eerste ps3 gehad, ben ingestapt met de slim, en daar zit die knop op een makkelijk vindbare plek voor worstenvingertjesquote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De ps3 was in het begin ook wel zoeken hoor.
Dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
offline multiplayerquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef R- het volgende:
Ik was ook slachtoffer van dit fenomeenquote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige washad de gebruiksaanwijzing erbij gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |