Lijkt me ook erg vet ja. Doet me wel denken aan een Half Life 2 mod, Hidden als ik me niet vergis. Een team tegen een dude die dan wat kon cloaken en muren en plafonds kon bewandelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Nogmaals, Evolve gameplay
Lijkt me erg tof!!!
2e account aanmaken of inloggen als guest met 2e controller?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef Fokker101 het volgende:
weet iemand hoe je 2 controllers op een ps4 krijgt? Als ik ze allebei aan doe gaat er één uit..
Oh, dat moet persé. Dat wist ik niet. Maar, als iemand met mij wil spelen bijvoorbeeld fifa aftrapje. Moet hij op een ander account?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
2e account aanmaken of inloggen als guest met 2e controller?
Heb zelf geen Fifa, weet niet hoe dat afgehandeld wordt, maar probeer je 2e controller eens aan te zetten wanneer je in Fifa zit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, dat moet persé. Dat wist ik niet. Maar, als iemand met mij wil spelen bijvoorbeeld fifa aftrapje. Moet hij op een ander account?
Al gedaan maar dan schakelt die andere weer uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb zelf geen Fifa, weet niet hoe dat afgehandeld wordt, maar probeer je 2e controller eens aan te zetten wanneer je in Fifa zit.
Hmm, vaagheid. Dan durf ik het niet te zeggenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Al gedaan maar dan schakelt die andere weer uit.
Tsja, niet iedereen heeft het gezonde verstand om even te googlen voor ze i n V&A kijken. Doe er je voordeel mee (en ksst, liegenaar, er gaan nog verzendkosten af neem ik aanquote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef rboy14 het volgende:
[..]
Ik denk meld het hier ook even, ik heb zojuist 75 euro binnengekregen voor de 2 spellen. Het kan dus wel voor die prijs.
zal wel een gelukje zijn geweest maar idcquote:Op donderdag 24 april 2014 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen heeft het gezonde verstand om even te googlen voor ze i n V&A kijken. Doe er je voordeel mee (en ksst, liegenaar, er gaan nog verzendkosten af neem ik aananders heb je echt met een kansloze te maken gehad zeg
)
Piratebay.quote:
Goedkoop!quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Pre-orderen doe ik al jaren niet meer aan.
Niet nodig, wanneer was een game voor het laatst uitverkocht op de releasedag?quote:
GTA V denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet nodig, wanneer was een game voor het laatst uitverkocht op de releasedag?
Die heb ik anders gewoon op release in de winkel gekocht zonder pre-order.quote:
Hier hetzelfde, gewoon naar de bart smit gegaan die ze hadden liggenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik anders gewoon op release in de winkel gekocht zonder pre-order.
Diablo III op de PC was schaarste. Kon je de eerste week alleen digitaal krijgen zo'n beetje. Verder kan ik het me inderdaad niet heugen dat er schaarste was met een game.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik anders gewoon op release in de winkel gekocht zonder pre-order.
nee, qua prijs boeit het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:04 schreef R- het volgende:
Nouja zolang ik WD maar kan oppikken voor 55eu ipv de volle mep.Dacht dat Preorderen meestal goedkoper was.
De naam en de inhoud, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:35 schreef very het volgende:
Wat is het verschil tussen Day 1 en Special Edition?
Neuh, soms heb je een pre-order bonus, die je later vaak als eventuele DLC kunt aanschaffen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:04 schreef R- het volgende:
Nouja zolang ik WD maar kan oppikken voor 55eu ipv de volle mep.Dacht dat Preorderen meestal goedkoper was.
Je noemt geen game, dus hoe moet ik weten welke je bedoelt? Het is nogal het PS4-topic. Er is wel al iets meer uit of te preorderenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef very het volgende:
[..]
De inhoud lijkt hetzelfde, voor zover ik heb kunnen vinden.
Serieus? Alle post boven mij gaan over Watch Dogs, zelfs iemand zegt: "ik zou de special edition of de day 1 pakken".quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je noemt geen game, dus hoe moet ik weten welke je bedoelt? Het is nogal het PS4-topic. Er is wel al iets meer uit of te preorderen
De post boven me gaat over gta 5 en diablo III, waarvan de laatste ook op zeker uitkomt op ps4. ga je teennagels knippen, je tenen zijn wel erg lang.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef very het volgende:
[..]
Serieus? Alle post boven mij gaan over Watch Dogs, zelfs iemand zegt: "ik zou de special edition of de day 1 pakken".
Rara...over welke game zou ik het hebben
Die gingen wel degelijk over WD. Er werd vergeleken met GTA5 en Diablo III.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De post boven me gaat over gta 5 en diablo III, waarvan de laatste ook op zeker uitkomt op ps4. ga je teennagels knippen, je tenen zijn wel erg lang.
Als jij denkt dat mijn werk bestaat uit een topic lezen dan had dat gekund. Ik zie een losstaande vraag en geef gewoon antwoord. Waarom je nu zo verontwaardigd reageert snap ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef very het volgende:
[..]
Die gingen over WD en er werd vergeleken met GTA5 en Diablo III
Dat is iets anders. En niks lange tenen...ik leg je gewoon uit waarom je best makkelijk had kunnen snappen over welke game ik het had.
Je ziet een losstaande vraag en geeft een antwoord dat een beetje hihihahahoho is (er van uitgaande dat je wist waar ik het over had) Ik ging er in mijn reactie op jouw antwoord nog steeds van uit dat je wel wist waar ik het over had.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mijn werk bestaat uit een topic lezen dan had dat gekund. Ik zie een losstaande vraag en geef gewoon antwoord. Waarom je nu zo verontwaardigd reageert snap ik dan ook niet.
Zou fijn zijn als je het dan gewoon direct kon uploaden naar je YT account, want om nou FB-vrienden te gaan spammen met mijn shit, lijkt me niet gewenst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:59 schreef Pheno het volgende:
Mooi, opgelost.
In other news: firmware-update komt 30 april, zodat we video kunnen editten voor het te sharen
Lekker tweeten, facebooken en weet ik wat meer man!quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het dan gewoon direct kon uploaden naar je YT account, want om nou FB-vrienden te gaan spammen met mijn shit, lijkt me niet gewenst.
Hier kan je ook kijken waar die beschikbaar is. Wordt bijna dagelijks bijgehouden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:13 schreef bjanaan het volgende:
Waar kan ik het beste nu een ps4 bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |