Yep, vindt de mock-up er wel leuk uitzien. Eindelijk een groter schermquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:56 schreef Dimens het volgende:
Een iPhone met afgeronde randjes is wel mooi en fijn. Zo ligt de iPhone 5C daardoor best lekker in de hand.
Moet je geen pc uit het jaar 0 gebruikenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren zoals normaal via windows explorer naar mijn telefoon genavigeerd, alle foto's in map 1 geselecteerd en Ctrl-X, naar bestemmingsmap gegaan en Ctrl-V.
Loopt ie vast.
Pakweg 700 verzamelde plaatjes weg
Niet het gevalquote:Op maandag 12 mei 2014 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je geen pc uit het jaar 0 gebruiken
Welke label bedoelde dan? Lightning?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet het geval, vastlopers hebben hier meestal met type kabel te maken, maar dit is de eerste keer dat er werkelijk plaatjes weg zijn
30-pin. iPhone 4S. Enfin, boeit verder niet, maar tis wel klote.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke label bedoelde dan? Lightning?
Wel een Apple kabel? Of een 1 dollar ding van ebay?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
30-pin. iPhone 4S. Enfin, boeit verder niet, maar tis wel klote.
Hamading, geen 1 dollarding. Maar als ik zeg "meestal een kabelding" dan mag je er nu wel vanuit gaan dat ik dat uitsluit.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel een Apple kabel? Of een 1 dollar ding van ebay?
Is een mock-up, zegt dus niks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:14 schreef ADQ het volgende:
Zo te zien wordt de nieuwe IPhone waterdicht?
http://moscoat.pixnet.net/blog/post/178280139
Stuk naar beneden scrollen dan zie je hem in de wasbak liggen, onder water.
twitter:FerryPasschier twitterde op woensdag 14-05-2014 om 11:32:45SplitView for iPad confirmed in Apple's new iBook: iOS Human Interface Guidelines http://t.co/sRB3Qek8OL #ipad #apple http://t.co/PjN0YxHB7j reageer retweet
Ik kan echt niet wachten tot ik de mijne in juli heb...quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Stink-ui het volgende:
Hier een nieuwe iPhone 5s gebruiker die zich komt melden!
Na 2 jaar Blackberry en 2 jaar Android overgestapt naar iOS.
Wat een zaligheid is dit na Android te hebben gehad.
Kan het mijzelf voorstellen nu. Ach ieder heeft zijn voor en nadelen alleen de voordelen van iOS hebben mij over de streep getrokkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot ik de mijne in juli heb...
Zit al sinds januari te balen dat ik nog zo lang moet wachten.
Ben de Samsungs/Sony's etc en Android ook zat...
Zo denk ik er ook al een tijdje over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Kan het mijzelf voorstellen nu. Ach ieder heeft zijn voor en nadelen alleen de voordelen van iOS hebben mij over de streep getrokken
Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Stink-ui het volgende:
Hier een nieuwe iPhone 5s gebruiker die zich komt melden!
Na 2 jaar Blackberry en 2 jaar Android overgestapt naar iOS.
Wat een zaligheid is dit na Android te hebben gehad.
Ik wilde er ook nooit over nadenken een iPhone te nemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.
Ik was er ook zo een.
Tsja, Heb mijzelf ook nooit in verdiept, maar sommige dingen blijven bij Android toch wel wat makkelijker, vooral het delen van bestanden en het aanpassen van alles wat je wilt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.
Ik was er ook zo een.
Kijk eens onder Instellingen - Mobiele data - Gebruik mobiele data voor... welke app veel data heeft gegenereerd. Wellicht zie je daar wat opvallends.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Heb even een vraag. Heb al gegoogled maar kom niet echt verder.
Naast het Wifi logo en buiten wifi bereik het 3g logo draait al een paar dagen het een icoontje of hoe je het ook noemen wilt.
Telefoon herstarten heeft er ook totaal geen effect op. Iemand enig idee wat de telefoon aan het doen is? Of is NSA aan het spioneren?
Op foto kun je het icoontje zien, er staan geen apps open.
[ afbeelding ]
Als je geen apps open hebt staan kunnen er alsnog push berichten (zoals FB notificaties) binnenkomen, misschien haalt hij dat binnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Heb even een vraag. Heb al gegoogled maar kom niet echt verder.
Naast het Wifi logo en buiten wifi bereik het 3g logo draait al een paar dagen het een icoontje of hoe je het ook noemen wilt.
Telefoon herstarten heeft er ook totaal geen effect op. Iemand enig idee wat de telefoon aan het doen is? Of is NSA aan het spioneren?
Op foto kun je het icoontje zien, er staan geen apps open.
[ afbeelding ]
Je hebt al je foto's op je iPhone en iPad. iCloud is een synctool, geen opslagtool. Als jij een foto met je iPhone maakt, gaat je iPad deze automatisch downloaden. Die blijft daar dus ook na een maand staan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef Black-Death het volgende:
Heb sinds 2 jaar een iPhone en sinds gisteren een iPad. Alles lekker syncen, maar op mijn iPad komen maar iets van 25 foto's van mijn iPhone (alleen de meest recente). Nou las ik ergens iets dat foto's niet langer dan 1 maand in iCloud zitten en daarna dus niet meer gesynced worden. Dit was echter een oude post op een forum, dus ik vraag me af in hoeverre dat nog steeds het geval is..
Hoe krijg ik het beste al mijn foto's van iPhone naar iPad, dus niet alleen de meest recente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |