Waarschijnlijk per ongeluk aangezet via het quick access menu, dat is af en toe wat te quick accessiblequote:Op maandag 5 mei 2014 09:59 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
DankjewelWeet niet hoe het kan dat ie aanstond maar hij is uit
Ja dat zou goed kunnen ja, ik gebruik dat menu nooit maar dat komt wel steeds...quote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk per ongeluk aangezet via het quick access menu, dat is af en toe wat te quick accessible
Mn iPhone is wel pas 2 weken oud. Hoop toch niet dat mn batterij nu al stoer gaat/blijft doen. Maar met jouw oplossing zou het ook gewoon nooit meer kunnen voorkomen?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanwege je laatste opmerking. Even herstellen als nieuw en dan de batterij kalibreren.
Als die ooit uitkomt verkoop ik de 5s, en koop ik de 6 wel los.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:00 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik wacht nog even op de 6. Van de 4S naar de 6 zal wel een serieuze upgrade zijn
Ok bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Als die ooit uitkomt verkoop ik de 5s, en koop ik de 6 wel los.
heb je m al eens gekalibreerd?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
De batterij van mijn 5s lijkt minder te worden. Ik kom de dag met moeite door terwijl, voor mijn gevoel, mijn verbruik niet gestegen is. Zijn er issues bekend?
Ik heb nagekeken of ik iets op de achtergrond heb draaien (bluetooth, locatievoorzieningen) maar dat is niet het geval....
Free trial van iBackupBot downloaden (via website van icopybot), iPhone inpluggen, in het menu links selecteren en vervolgens op "more information" klikken. Kan je de huidige capaciteit zien. Is die nog goed, 85-90% of hoger, dan ligt het niet direct aan de batterij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
De batterij van mijn 5s lijkt minder te worden. Ik kom de dag met moeite door terwijl, voor mijn gevoel, mijn verbruik niet gestegen is. Zijn er issues bekend?
Ik heb nagekeken of ik iets op de achtergrond heb draaien (bluetooth, locatievoorzieningen) maar dat is niet het geval....
Je hebt door dat dit gewoon aan "fanflick" is?quote:
Is dit niet de echte iPhone 6 commercial dan, maanden voor de aankondiging?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt door dat dit gewoon aan "fanflick" is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik vind die antenne er wel heel gaar uit zien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt van een Aziatische website vandaan zal waarschijnlijk niet echt zijn, alhoewel de afbeeldingen van alle speculaties het meest realistisch oogt. De vermoedelijke iPhone 6.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das al de 2e keer dat ik hem zo zie. 1 keer met een dikke zwarte rand, nu met een witte rand. Ah well, de gold versie werd ook door iedereen als walgelijk bestempeld vorig jaar tot hij daadwerkelijk uitkwam.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind die antenne er wel heel gaar uit zien.
Ik vind die gold versie nog steeds om te kotsenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das al de 2e keer dat ik hem zo zie. 1 keer met een dikke zwarte rand, nu met een witte rand. Ah well, de gold versie werd ook door iedereen als walgelijk bestempeld vorig jaar tot hij daadwerkelijk uitkwam.
Ik ook, maar de meeste hebben hun kritiek wel bijgesteld van 'walgelijk' naar 'áls ik een gouden telefoon zou overwegen is deze kleur acceptabel'quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind die gold versie nog steeds om te kotsen
Ja ht zijn sowieso mockups.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef TC03 het volgende:
Ik vind die rand ook heel raar. Maar volgens mij zijn dit gewoon allemaal dummy's op basis van die ene gelekte tekening.
Probeer de app BatteryDoctor eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |