quote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Ridocar het volgende:
Net een update naar ios7.1.1 gedaan op m'n 5S, en nu krijg ik af en toe best vaak een alert-geluidje (de soort van ploenk) en verder lijkt 'ie af en toe vast te lopen. Beide issues staan los van elkaar. Iemand met hetzelfde probleem?
Even bij berichtencentrum alle apps nalopen. Dan staat sounds aan zonder verdere visuele melding bij een bepaalde app. Bij mij was dat toen ter tijd Spotifyquote:Op zondag 27 april 2014 17:47 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb wel dat ie opeens begint te trillen op mijn bureau, alsof ik een sms/mail krijg ofzo....maar dan is er niks binnengekomen :\
hoe maak ik dat ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan liggen aan apps die vastlopen.
laat anders t diagnostisch rapport eens uitlezen
applecare kan je hier een link voor geven en t rapport dan uitlezenquote:
De upgrade is het waard jongen. Gewoon doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen hier die van de iPhone 4 naar 5S zijn gegaan? Bevindingen?
Ik. Doen. Snelheid is zo'n ontzettende wereld van verschil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen hier die van de iPhone 4 naar 5S zijn gegaan? Bevindingen?
Eerstvolgende keer ga ik dat doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Even bij berichtencentrum alle apps nalopen. Dan staat sounds aan zonder verdere visuele melding bij een bepaalde app. Bij mij was dat toen ter tijd Spotify
4S hier, maar dat gaat wmb prima met iOS7quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De upgrade is het waard jongen. Gewoon doen.
iPhone 4 op iOS 7
iPhone 4S is geen iPhone 4, hè.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
4S hier, maar dat gaat wmb prima met iOS7
De 5S is echt extreem snel. Maar omdat de 4S ook al best snel is merk je het niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef lolcat8811 het volgende:
Is het verschil van 4S naar 5S trouwers merkbaar/de moeite?
Niet helemaal mee eens. Ik merkte t verschil wel aanzienlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5S is echt extreem snel. Maar omdat de 4S ook al best snel is merk je het niet zo heel erg.
Eens. Ik vond het verschil ook wel aanzienlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:03 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik merkte t verschil wel aanzienlijk.
Duidelijk, dankjewel! whoops, vriend zn accountquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Maakt voor je iPhone niet uit. Die 12W (of 5W) is het maximale vermogen wat je lader kan leveren om je telefoon of iPad mee op te laden. Je telefoon kan niet zo snel opladen en verbruikt dus minder, je iPad kan dat wel, sterker nog, die wil misschien niet eens laden met een lader die maar 5W levert.
Hoger wattage van een lader is dus nooit een probleem. Het daadwerkelijke verbruik hangt af van het apparaat wat eraan hangt, de aangegeven waarde is de max.
Spacequote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Duidelijk, dankjewel! whoops, vriend zn account
Ik had dit dus ook vorige maand. Ineens 400mb verbruikt in een paar dagen met alleen maar D&S. Heb alle overbodige icloud-syncs uitgezet, evenals alle mogelijkheden om over 3G backups te maken of te syncen. Nu geen last meer van. Misschien was het m'n dagelijkse whatsappbackup, maar zeker weten doe ik het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een maand zit mijn bedrijf bij Telfort. Vorige provider werd ik nooit geconfronteerd met een data limiet, nu wel. Sinds 1 mei m'n data teller op 0 gezet. Nu alweer 160 mb gebruikt door 'documents and sync'. Wtf houdt dat in en hoe stop ik dat?!
vanwege je laatste opmerking. Even herstellen als nieuw en dan de batterij kalibreren.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hmm.
Mijn iPhone heeft de hele nacht aan de lader gelegen, maar blijft hangen op 98%. Even aan- en uitgezet, en dan staat ie wel op 100%, maar als ik hem nu aan de lader hang komt hij weer niet verder dan 98%. weet iemand hoe dit kan??
Edit: ik zie nu dat bij mij ook standbytijd en gebruik gelijk zijn
Dan staat je iPhone in de "do not disturb"-mode en zal ie zich stil houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:56 schreef zakpatat90 het volgende:
Weet iemand wat een maantje bovenaan je scherm betekent?
Dankjewelquote:Op maandag 5 mei 2014 09:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan staat je iPhone in de "do not disturb"-mode en zal ie zich stil houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |