SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch nog 2e worden.quote:
Hoeveelste staat Utrecht eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snelle cash is ook wat waard Trapz. Iets met de liquiditeitsvoorkeurtheoriequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bijna 2e als je de ranglijst omdraaitquote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch nog 2e worden.
Hoeveelste staat Utrecht eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bijna 2e als je de ranglijst omdraait
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die 60k heb je gisteren al kunnen uitgeven ja, misschien zijn de spelers die je toen hebt aangeschaft nu ook wel 30k meer waard.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snelle cash is ook wat waard Trapz. Iets met de liquiditeitsvoorkeurtheorie![]()
![]()
Quicksell
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zag Forster voor 70k bin al vannacht. Had ik echt niet verwacht. Ik heb er gelukkig 145k meer voor gekregen dan dat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Meteen een pack erna.
cuntquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef Tim86 het volgende:
Zag Forster voor 70k bin al vannacht. Had ik echt niet verwacht. Ik heb er gelukkig 145k meer voor gekregen dan dat![]()
zag TOTS depay vannacht voor 120K BINquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef Tim86 het volgende:
Zag Forster voor 70k bin al vannacht. Had ik echt niet verwacht. Ik heb er gelukkig 145k meer voor gekregen dan dat
#carekoopgeenpsvers
p.s. Ozz Baas![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Door dit soort posts ben ik genoodzaakt om TR's te blijven maken. Het is niet anders.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat niet alleen. De onzekerheid dat die 60k ook zomaar ineens nog maar 40k waard zou kunnen zijn (als hij zou dalen), had Trapz ook niet aangekund denk ikquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die 60k heb je gisteren al kunnen uitgeven ja, misschien zijn de spelers die je toen hebt aangeschaft nu ook wel 30k meer waard.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, de Seyss-Inquart is gevonden.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door dit soort posts ben ik genoodzaakt om TR's te blijven maken. Het is niet anders.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
33K verkocht, en die keeper discard.quote:
45K +wat het ressie nog opbrengt uit discard uit 2 packs. ik zeg plausibel.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
33K verkocht, en die keeper verkocht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb echt geen idee wat ik met m'n geld moet doen nu
Kopen of niet kopen waaaaaaaaaaaaaaaaaah
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hoeveel centjes heb jequote:Op donderdag 24 april 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik met m'n geld moet doen nu
Kopen of niet kopen waaaaaaaaaaaaaaaaaahik zou nog niets voor de langere termijn inslaan
#FreeTrapz![]()
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boeiend.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bronze en silver snap ik. Maar de goldpack kopers snap ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?![]()
nu Rooney of depay pullen, straks nog meer om uit te geven tijden andere TOTSen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?
#FreeTrapz![]()
ha haquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb al 40 bronze jumbo packs geopend zonder een tots. Wel 2 rare zilveren spelers van 74Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:ben je toch ook een flikker.
#FreeTrapz![]()
Ik heb voor meer dan 100k bronze Jumbos gehaald en ik kreeg geen enkele shiny silver speler en bronzes zijn nu bijna niks waard. Nu ben ik wel echt klaar met packs want niks verkoopt.![]()
ik ga zo nog wel wat bronzen packs openen. Sruk of 20quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb voor meer dan 100k bronze Jumbos gehaald en ik kreeg geen enkele shiny silver speler en bronzes zijn nu bijna niks waard. Nu ben ik wel echt klaar met packs want niks verkoopt.![]()
ha haquote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb voor meer dan 100k bronze Jumbos gehaald en ik kreeg geen enkele shiny silver speler en bronzes zijn nu bijna niks waard. Nu ben ik wel echt klaar met packs want niks verkoopt.
Ik heb voor 1500 coins aan bronze packs gehaald.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen kutventen krijgen een TOTS (behalve Tim)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen kutventen krijgen een TOTS (behalve Tim)Krijg jij er vast ook nog wel eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
krijg bij de coinsites ook alweer meer voor je 100K
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen kutventen krijgen een TOTS (behalve Tim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zelfs 2 gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nep?!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
die bronze was nep
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik wel dit.
dat duurt nog zeker 21 weken voordat die weer wat waard zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
die bronze was nep
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik wel dit.
eerst nog heel veel TOTSen en dan nog WK
#FreeTrapz![]()
gr grquote:Op donderdag 24 april 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat het nep is van EA. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt wel mee. De grootste crash is al geweest. In het weekend worden ze alweer duurder.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat duurt nog zeker 21 weken voordat die weer wat waard zijn.
eerst nog heel veel TOTSen en dan nog WK![]()
voor 100c doe ik het nietquote:Op donderdag 24 april 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Valt wel mee. De grootste crash is al geweest. In het weekend worden ze alweer duurder.
#FreeTrapz![]()
Nu even voor een silver tots aan de slag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met shadow ook nog. Geen idee wat hij waard is op de PS3.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
de rat-race is weer begonnen![]()
[ afbeelding ]![]()
gister tussen de 40 en 60Kquote:Op donderdag 24 april 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met shadow ook nog. Geen idee wat hij waard is op de PS3.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
net welke er af is lijkt mijquote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Volgende week BPL TOTS? Of misschien andere volgorde deze keer?
#FreeTrapz![]()
Staat een TOTS Depay voor 500k te koop op xbox.. voor degene die hem nog willen, dat is wel een fraaie prijs.![]()
Waar (welke site) kun je het beste coins kopen voor de Ps3? Ik zie die gastjes die 'let's play' filmpjes maken vaak ontzettend veel coins hebben![]()
![]()
www.toefjes.nlquote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
Waar (welke site) kun je het beste coins kopen voor de Ps3? Ik zie die gastjes die 'let's play' filmpjes maken vaak ontzettend veel coins hebben![]()
dat is duurquote:Op donderdag 24 april 2014 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
Staat een TOTS Depay voor 500k te koop op xbox.. voor degene die hem nog willen, dat is wel een fraaie prijs.![]()
Misschien komt er met een eventueel Benelux (of liever: BENE) TOTS nog wel een nieuwe release van TOTS Depay. Misschien wel goed om daar rekening mee te houden.![]()
TOTS Immers.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:16 schreef Toefjes het volgende:
Misschien komt er met een eventueel Benelux (of liever: BENE) TOTS nog wel een nieuwe release van TOTS Depay. Misschien wel goed om daar rekening mee te houden.
zeker nu hij werkloos is stikt hij van de coinsquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan heb je het over mijn broer, Kees Toefjes denk ik?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker nu hij werkloos is stikt hij van de coins![]()
Goede troll wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zekerheidje. Als de keeper van Ajax 'm al krijgt...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sowieso niet op zo'n site kopen, zwaar overpriced.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
Waar (welke site) kun je het beste coins kopen voor de Ps3? Ik zie die gastjes die 'let's play' filmpjes maken vaak ontzettend veel coins hebben
Zal vast wel iemand hier zijn die nog PS coins te koop heeft (ik niet meer, mijn miljoenen zijn al verkocht, heb nog maar 200k waar ik zelf pakjes mee ga openen)
![]()
Iemand hier die mij even kan helpen met een team. Wil mijn 2 tots spelers in een team hebben samen met Tots de Rossi. Welke formatie zou dat kunnen. Dus Tots Perez, Tots Motta en Tots De Rossi![]()
Iets met drie centrale middenvelders.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier die mij even kan helpen met een team. Wil mijn 2 tots spelers in een team hebben samen met Tots de Rossi. Welke formatie zou dat kunnen. Dus Tots Perez, Tots Motta en Tots De Rossi![]()
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik kom in de knoei met me CBsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iets met drie centrale middenvelders.![]()
Volgens mij kunnen zo'n beetje alle 433 varianten met deze spelersquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik kom in de knoei met me CBs
Gaitan-Serie A Italiaan-Serie A Italiaan
Perez-Motta-De Rossi
Siqueira-Silva-Serie A Italiaan-Abate/Sciglio
Sirigu![]()
![]()
De keuze in de Russische competitie is de laatste weken ook een stuk ruimer geworden.
Nu nog even een paar jaar sparen
Deze keeper was trouwens een eindbaas in mijn silver team![]()
![]()
Er zijn echt talloze opties, maver.
De sanctis < iedereen, maar die stond er nog omdat ik eerst met Benatia bezig was.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ontving je mijn "test"?quote:
edit: ja dus
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ipv van Balotelli kan ik ook TOTS Cerci daar neerzetten en dan Candreva RWquote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn echt talloze opties, maver.
[ afbeelding ]
De sanctis < iedereen, maar die stond er nog omdat ik eerst met Benatia bezig was.![]()
![]()
ik zat te denken aan 433(2) formatie maar dat lukt zeker niet ?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Motta is wel alleen bruikbaar als middelste C(D)M imo.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zekerheidje. Als de keeper van Ajax 'm al krijgt...
Ansaldi LBquote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
De keuze in de Russische competitie is de laatste weken ook een stuk ruimer geworden.
Nu nog even een paar jaar sparen
Deze keeper was trouwens een eindbaas in mijn silver teamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt de misselijkheid niet door de kilo's worstenbroodjes die je naar binnen werkt?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word zo misselijk van Feyenoord fans.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fixed gr grquote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word zo misselijk van Feyenoord-fans.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word zo misselijk van Feyenoord fans.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt de misselijkheid niet door de kilo's worstenbroodjes die je naar binnen werkt?En tosti's
![]()
Kan ook, maar allemaal maar doen of Immers zo goed is... nergens voor nodig.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt de misselijkheid niet door de kilo's worstenbroodjes die je naar binnen werkt?![]()
2e helft van het seizoen was hij wel belangrijk voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook, maar allemaal maar doen of Immers zo goed is... nergens voor nodig.
Maakt niet uit dat je jaloers bent op zo'n legende.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook, maar allemaal maar doen of Immers zo goed is... nergens voor nodig.![]()
Had verwacht dat je hem met Pellé zou kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:05 schreef Freire het volgende:
Haten op Immers
Volgende week komt mijn Nederlands elftal shirt binnen met Immers achterop![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had verwacht dat je hem met Pellé zou kopen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word hier echt oprecht blij van.Zo simpel. Zo briljant.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nu een potje?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had verwacht dat je hem met Pellé zou kopen.![]()
![]()
http://www.futhead.com/14/players/14216/ukasz-teodorczyk/
Best een aardige spits, jammer van zijn *'s![]()
kom op gert-jan iedereen weet dat je de laan bent uitgestuurdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heb je het over mijn broer, Kees Toefjes denk ik?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh, op die manier. Ik was niet scherp, excuus. Ja, echt heel erg dat ik ontslagen ben.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom op gert-jan iedereen weet dat je de laan bent uitgestuurd![]()
Kom je je topic weer even pitchen?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Dit kan echt een episch topic worden.
GC / Afbeelding bewerken
gr gr![]()
Niet mijn topic. Maar kan weer eens een klassieker worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kom je je topic weer even pitchen?
gr gr
nou zeker zo tijdens die TOTS periode hequote:Op donderdag 24 april 2014 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik was niet scherp, excuus. Ja, echt heel erg dat ik ontslagen ben.
#FreeTrapz![]()
Strik je veters breek de tent afAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een team met meerdere nationaliteiten en leagues en toch met maximale chemistry.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is nu precies een hybrid team?kan het niet echt ergens vinden en zie het hier vaak langskomen.
een team met een mix van meerdere leagues en nationaliteitenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is nu precies een hybrid team?kan het niet echt ergens vinden en zie het hier vaak langskomen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice..quote:Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
GC / Afbeelding bewerkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
GC / Afbeelding bewerken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tank![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij zoekt weer wat lastig idd, gister avond geen last van trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Confetti het volgende:
Deze servers...!
En dan moet de BPL TOTS nog komen. Dat wordt een ware apocalyps.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Potje?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Andere users beginnen ook mee te doen![]()
Nou heb er 100k uitgegeven aan TOTS deze week. Rare spelers: Gundogan, Nkoulou, Mkhitaryan, Fernando, Hoillet en Rondon.... Denk dat ik wel wat verlies heb gemaakt.![]()
TOTS Jackson is een stuk duurder gewordenMaar ik verwacht nog wel een happy weekend ofzo, die gaat nog wel onder de 2 ton komen
![]()
![]()
Hoop het voor jequote:Op donderdag 24 april 2014 16:08 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Jackson is een stuk duurder gewordenMaar ik verwacht nog wel een happy weekend ofzo, die gaat nog wel onder de 2 ton komen
![]()
Op de xbox van 200k naar 290k inmiddels.![]()
Op de PS3 van 192K (goedkoopste dat ik m heb gezien) naar 265K. Gemiste kans dus wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
90k gestegen gewoon. Das bizar veelquote:Op donderdag 24 april 2014 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
Jap. Limiet van 10 jumbos nu, in het weekend komen er wel nieuwe packs.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:08 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Dat zeg je mooi Hugo. Wist niet dat jij zo'n diepe denker was.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lijkt alsof het allemaal in slowmotion gaat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Word ook wel de Nico Dijkshoorn van Limburg genoemd.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi Hugo. Wist niet dat jij zo'n diepe denker was.
Alleen heb ik meer verstand van voetbal.![]()
haha wtf gebeurde er bij die penalty?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Word ook wel de Nico Dijkshoorn van Limburg genoemd.
Alleen heb ik meer verstand van voetbal.
Adlerbaas![]()
![]()
Mehh beter vraag je wat er gebeurde met mijn spelersquote:Op donderdag 24 april 2014 16:29 schreef Freire het volgende:
[..]
haha wtf gebeurde er bij die penalty?
AdlerbaasGeen enkel duel werd gewonnen, en na 3 overspelen kwam er een kut pass
![]()
Revanche? Kan nog 1 potje voor ik naar werk gaquote:Op donderdag 24 april 2014 16:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mehh beter vraag je wat er gebeurde met mijn spelersGeen enkel duel werd gewonnen, en na 3 overspelen kwam er een kut pass
![]()
![]()
Nah moet even boodschappen doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef Freire het volgende:
[..]
Revanche? Kan nog 1 potje voor ik naar werk ga![]()
eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
Het FUT topic laat zich is positief zien
Hoe moeilijk is het nou![]()
![]()
TOTW boys zijn weer flink aan het zakken![]()
komt dat door je sjoelende beer lindje ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tots depay kan de verwachting echt niet waarmaken, erg jammer. Morgen maar eens kijken wat ik er voor kan krijgen![]()
1equote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef R- het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aparte keuze van spelers wel.![]()
Wat moet je met al die gele spelers? Slechte vision.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef R- het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohhh die teams zijn allebei vet ik zou ze beiden makenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef R- het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
goed idee. eentje voor ps en de andere voor xboxquote:Op donderdag 24 april 2014 17:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bohhh die teams zijn allebei vet ik zou ze beiden maken![]()
69 vision voor een Simpson, is best bijzonder.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die Wook? Dat is toch helemaal niet bijzonderOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
1,96m, 99 strength, 88 heading, 89 shot power en ook nog 80 pace. Noem het maar niet bijzonder.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die Wook? Dat is toch helemaal niet bijzonder
Zijn gewone kaart was nogal OP.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die Wook? Dat is toch helemaal niet bijzonder![]()
Oke misschien toch wel goedquote:Op donderdag 24 april 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1,96m, 99 strength, 88 heading, 89 shot power en ook nog 80 pace. Noem het maar niet bijzonder.![]()
Ik zat net in de ergste hagelbui van mijn leven. Laatste keer ooit dat ik naar buiten ga zonder buienradar te checken. Strakblauw toen ik naar de supermarkt ging, donker toen ik op mijn fiets stapte voor de terugweg een kwartier later en ineens brak het toen los. Mijn armen gewoon vol met rode plekken van die gigantische hagelstenen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4 potjes tegen silvers gespeeld, scoorde 11 goals. 7 potjes tegen gold teams, scoorde hij er 3.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:01 schreef rolls-reus het volgende:
Tots depay kan de verwachting echt niet waarmaken, erg jammer. Morgen maar eens kijken wat ik er voor kan krijgen
Misschien ben ik nog iets te geforceerd op zoek naar hem en gaat het daardoor vaak fout, maar hier valt hij ook een beetje tegen als ik tegen golds speel. Tegen silvers kwam hij dus wel heeeeeel goed uit de verf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huiliequote:Op donderdag 24 april 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net in de ergste hagelbui van mijn leven. Laatste keer ooit dat ik naar buiten ga zonder buienradar te checken. Strakblauw toen ik naar de supermarkt ging, donker toen ik op mijn fiets stapte voor de terugweg een kwartier later en ineens brak het toen los. Mijn armen gewoon vol met rode plekken van die gigantische hagelstenen![]()
![]()
Utrecht zeker?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net in de ergste hagelbui van mijn leven. Laatste keer ooit dat ik naar buiten ga zonder buienradar te checken. Strakblauw toen ik naar de supermarkt ging, donker toen ik op mijn fiets stapte voor de terugweg een kwartier later en ineens brak het toen los. Mijn armen gewoon vol met rode plekken van die gigantische hagelsteneni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja, echt bizarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In sommige landen vallen bommen, en jij maar een beetje klagen over hagelstenenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net in de ergste hagelbui van mijn leven. Laatste keer ooit dat ik naar buiten ga zonder buienradar te checken. Strakblauw toen ik naar de supermarkt ging, donker toen ik op mijn fiets stapte voor de terugweg een kwartier later en ineens brak het toen los. Mijn armen gewoon vol met rode plekken van die gigantische hagelstenen![]()
![]()
Mijn arm ziet er momenteel uit alsof ik er net 50 granaatscherven uit heb getrokkenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In sommige landen vallen bommen, en jij maar een beetje klagen over hagelstenen
Maar ach, first world problems uiteraard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha rijstquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nee, is best schrikken, die dingen komen best hard aanquote:Op donderdag 24 april 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn arm ziet er momenteel uit alsof ik er net 50 granaatscherven uit heb getrokken
Maar ach, first world problems uiteraardWeet nog een hagelbui, in 1997 ofzo. Waren alle auto's poffertjespannen geworden
Weet nog hoe ik naar huis fietste met de gifzwarte wolken in mijn rug.
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is best schrikken, die dingen komen best hard aanWeet nog een hagelbui, in 1997 ofzo. Waren alle auto's poffertjespannen geworden
Weet nog hoe ik naar huis fietste met de gifzwarte wolken in mijn rug.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Precies. Jullie krijgen niet meer, maar ook niet minder.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Spiderman 2 trouwens wel tof![]()
Had je die trailer van Brick mansions nog gezien? zag er wel nice uit. Paul walker hoofdrol
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij die eerste scène uit de trailer moest ik meteen denken aan Banlieu 13, blijkt het diezelfde gast te zijnquote:
Gaat tof worden denk ik ja
RZA ook weer een rol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Spiderman 2 trouwens wel tof![]()
Had je die trailer van Brick mansions nog gezien? zag er wel nice uit. Paul walker hoofdrolQue?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die eerste scène uit de trailer moest ik meteen denken aan Banlieu 13, blijkt het diezelfde gast te zijn
Gaat tof worden denk ik ja
RZA ook weer een rol![]()
Wat is er niet duidelijk?quote:
Of ken je Banlieu 13 niet? Geniale parkour film, aanrader
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schaam je. Wu-Tang Clan enzo..quote:
Hij zat ook in Californication overigens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga nog even verder bronze packs openen. Keep dem coming??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zilveren teams vind ik nog wel interessant maar ik ga echt niet met Bronzen spelen, heb ik echt niks mee'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik m zie ken ik m misschien wel, maar zo nietquote:Op donderdag 24 april 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je. Wu-Tang Clan enzo..
Hij zat ook in Californication overigens
edit: Ja dus![]()
![]()
ah nice zal 'm op m'n lijstje zetten, moet echt weer een externe hd gaan kopenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk?
Of ken je Banlieu 13 niet? Geniale parkour film, aanrader
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Method Man zat er ook bijquote:Op donderdag 24 april 2014 18:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik m zie ken ik m misschien wel, maar zo niet
edit: Ja dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon om te verzamelen, first owner TOTS spelers, heb er nu al 3quote:we gaan gewoon lekker door met packs openen. Wel bronze packs
![]()
Sif pogba. Kost echt geen fuck door tots.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Komt waarschijnlijk ook een TOTS van he...quote:Op donderdag 24 april 2014 18:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sif pogba. Kost echt geen fuck door tots.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De helft van de ifquote:Op donderdag 24 april 2014 18:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sif pogba. Kost echt geen fuck door tots.hij is echt geniaal goed
![]()
![]()
Had m voor 80Kquote:Ging er vanuit al dat het een slechte deal was, maar aan jouw reactie te zien valt het wel mee dus
![]()
![]()
Nou mooi. Laat zijn sif maar nog verder zakken.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook een TOTS van he...Heb hem btw niet gekocht. Ik ben me zelf nog steeds heel erg aan het inhouden om niemand te kopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh zag ze vanmiddag rond de 100k weg gaan. Zou zomaar kunnen dat die nu al nog lager zit. gaat echt nergens meer over.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had m voor 80KGing er vanuit al dat het een slechte deal was, maar aan jouw reactie te zien valt het wel mee dus
Koop gewoon wat maakt het uit als je er een paar avonden plezier van hebt dan is het die paar K die je wellicht verliest wel waardquote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou mooi. Laat zijn sif maar nog verder zakken.Heb hem btw niet gekocht. Ik ben me zelf nog steeds heel erg aan het inhouden om niemand te kopen.
![]()
Het boeit me ook niet zoveel. Geld verliezen vind ik in de beginfase van Fifa niet leuk. In deze fase maakt het me niet zoveel uit, want de coins moeten toch op straks. Dan maar gewoon wat leuke spelers halen die me chill lijken.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh zag ze vanmiddag rond de 100k weg gaan. Zou zomaar kunnen dat die nu al nog lager zit. gaat echt nergens meer over.![]()
Doe ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou mooi. Laat zijn sif maar nog verder zakken.Heb hem btw niet gekocht. Ik ben me zelf nog steeds heel erg aan het inhouden om niemand te kopen.
Prijzen lijken nu een beetje te stijgen dus ik moet me echt inhouden, maar ik ga pas na het weekend inkopen. Denk nog steeds dat eea dan goedkoper is, zeker de golds
En ik wil ook andere TOTSen straks.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zal er wel een happy weekend aan vast moeten zitten. De fifa points zijn er nu wel doorheen gejaagd voor het grootste gedeelte van de community. Straks zijn er vooral veel mensen die zo'n blauw kaartje willen kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe ik ook
Prijzen lijken nu een beetje te stijgen dus ik moet me echt inhouden, maar ik ga pas na het weekend inkopen. Denk nog steeds dat eea dan goedkoper is, zeker de golds
De volgende daling zal bij een nieuw TOTS komen hoop ik, als er geen happy weekend komt.![]()
Toen ik ging pitten was hij 480k BIN op xbox ineens en was hij dus 30k gezakt. Nu is hij weer rond 550kquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik ook, maar ik vind het ook een leuk spel om precies op het juiste moment te kopen (en verkopen).quote:Op donderdag 24 april 2014 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet zoveel. Geld verliezen vind ik in de beginfase van Fifa niet leuk. In deze fase maakt het me niet zoveel uit, want de coins moeten toch op straks. Dan maar gewoon wat leuke spelers halen die me chill lijken.
Uiteindelijk boeit het ook weinig. Uit luiheid betaal je dan een paar K extra voor een speler vaak terwijl je daarna tig keer een speler voor 200c gaat listen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Massale verkoop zodra er weer een ander TOTS bekend is.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal er wel een happy weekend aan vast moeten zitten. De fifa points zijn er nu wel doorheen gejaagd voor het grootste gedeelte van de community. Straks zijn er vooral veel mensen die zo'n blauw kaartje willen kopen.
De volgende daling zal bij een nieuw TOTS komen hoop ik, als er geen happy weekend komt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zakken in het weekend weer. Maar of ze meer zakken dan het laagste punt van gister.. dat vraag ik me af. Azpilicueta was op zijn goedkoopste 65, nu is hij 90k we zullen zien wat hij in het weekend isquote:Op donderdag 24 april 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe ik ook
En ik wil ook andere TOTSen straks.![]()
![]()
Ik hoop en verwacht dat de huidige populaire TOTS spelers als Jackson een keiharde klap krijgen als volgende week een nieuw en meer populair TOTS in de aanbieiding is. Zeker als het BPL blijkt te zijn. Ik zou mijn geld inzetten op Bundesliga though. Kampioen is al bekend en het TOTS kan je daar aardig invullen. Denk dat het bij de BPL toch wel erg afhankelijk is van de uiteindelijke stand bovenin en dat is verre van beslist. Ook niet na dit weekend lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Finnbo was ook alweer 17k. Toch maar gekocht aangezien ik verder toch niks met de coins doe. Nu kom ik er echter net achter dat er ook een TOTS Corluka is... Die moet ik eigenlijk ook nog hebben![]()
![]()
Ja, omdat dat nieuwe TOTS natuurlijk veel sterker is dan deze. Dit zullen aan het eind van alle TOTS de minst aantrekkelijke kaarten blijken tussen alle grootheden denk ik (Op Jackson na, maar die zal meegaan in de malaise waarschijnlijk van de dalende prijzen). Maar zoals ik gisteren al zei: Het omgekeerde van wat ik verwacht gebeurt vaker.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Massale verkoop zodra er weer een ander TOTS bekend is.![]()
Die non rares zien er zo echt uit alsof er een laag stof overheen zit en Bassong is gewoon een lelijke kaartquote:Op donderdag 24 april 2014 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er toch wel mooi uit zo![]()
![]()
ach vreet een drolquote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die non rares zien er zo echt uit alsof er een laag stof overheen zit en Bassong is gewoon een lelijke kaartAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet niet wat er in Serie A nog komt precies, maar De Rossi en Cerci lijken ook best blijvertjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, omdat dat nieuwe TOTS natuurlijk veel sterker is dan deze. Dit zullen aan het eind van alle TOTS de minst aantrekkelijke kaarten blijken tussen alle grootheden denk ik (Op Jackson na, maar die zal meegaan in de malaise waarschijnlijk van de dalende prijzen). Maar zoals ik gisteren al zei: Het omgekeerde van wat ik verwacht gebeurt vaker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had hem voor 430k gisterenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik ging pitten was hij 480k BIN op xbox ineens en was hij dus 30k gezakt. Nu is hij weer rond 550kvanochtend ging hij voor 365 maar nu gelukkig weer voor 425, morgenavond verkoop ik hem want in het weekend gaat alles vast weer dalen.
![]()
Waarom zou je Henriksen met Hunter willen op die positie?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam Henriksen met Hunter tegen![]()
![]()
![]()
GInkeltje heb ik nu hier, maar daar word ik niet warm of koud van. Fer is een van de fijnste middenvelders zoals ieder jaar, die offer ik niet op. Bassong doet het ook echt prima verder.quote:
Ik had eigenlijk het plan om Krul te vervangen. Hij is geniaal bij close range schoten, rebounds etc, maar bij schoten van afstand verneukt hij echt veel. Maar toen bekeek ik de Cil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat hij dan harder rent en schiet.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je Henriksen met Hunter willen op die positie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach, per keeper is het verschillend.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GInkeltje heb ik nu hier, maar daar word ik niet warm of koud van. Fer is een van de fijnste middenvelders zoals ieder jaar, die offer ik niet op. Bassong doet het ook echt prima verder.
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk het plan om Krul te vervangen. Hij is geniaal bij close range schoten, rebounds etc, maar bij schoten van afstand verneukt hij echt veel. Maar toen bekeek ik de Cil
[ afbeelding ]De ene voelt goed en de andere niet. En een blauw kaartje is soberwieszo tantoegeil.
Beetje extra pace kan geen kwaad op die plek en het is sowieso een longshot baas, dus icm hunter is dat best aardigquote:Op donderdag 24 april 2014 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je Henriksen met Hunter willen op die positie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, ja daarom speel ik ook graag met hunter kaartjesquote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij dan harder rent en schiet.![]()
Sure, maar met deze stats kan hij gewoon niet beter zijn. Handling is ook echt slecht. Reboundfiestaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, per keeper is het verschillend.De ene voelt goed en de andere niet. En een blauw kaartje is soberwieszo tantoegeil.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi teampje. Op deze manier voegen die legends wel wat toe ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GInkeltje heb ik nu hier, maar daar word ik niet warm of koud van. Fer is een van de fijnste middenvelders zoals ieder jaar, die offer ik niet op. Bassong doet het ook echt prima verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou Perez ook nog op CAM kunnen, kan ik 4222 spelen met een BPL team er om heen en kan ik de BPL TOTS spelers gaan halen![]()
Nee ginkel lijkt me ook niet echt goed idd. Tja vd Sar moet je dan maar halen na BPL TOTSquote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Normaal staat Strootgod op de plek van Van Ginkel, maar nu haalde ik icm bronze bench (quote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi teampje. Op deze manier voegen die legends wel wat toe ja.!!!) 3,5* voor die nieuwe cup. Die won ik ook heel simpel daardoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn NIF zou ik daar iig niet neerzetten.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Zou Perez ook nog op CAM kunnen, kan ik 4222 spelen met een BPL team er om heen en kan ik de BPL TOTS spelers gaan halenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt me echt geen goed idee.. Zonde.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Zou Perez ook nog op CAM kunnen, kan ik 4222 spelen met een BPL team er om heen en kan ik de BPL TOTS spelers gaan halenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat is het plan idd, maar moet even kijken hoeveel ik kwijt ben aan Hazard en andere TOTS namen. Courtois komt er sowieso nog bij en wellicht ook Pogba en Kompany. Geen idee of die laatste echt kans maakt eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ginkel lijkt me ook niet echt goed idd. Tja vd Sar moet je dan maar halen na BPL TOTSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
de TOTS versie is rete snel en is ondanks zijn workrates veel in de aanval aanwezig heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn NIF zou ik daar iig niet neerzetten.![]()
Zijn NIF ook, maar weinig skills en brille. Doe mij maar een type Cazorla op CAM.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
de TOTS versie is rete snel en is ondanks zijn workrates veel in de aanval aanwezig heb ik gemerkt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
pas op voor die hagel..levensgevaarlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
Het regent hier in lemma echt tantoehard man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg ik toch snel gelijk. Prijzen gaan weer kelderenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:08 schreef Maver24 het volgende:
Rare Gold 25k packs zijn uit, 5 stuks per account
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoi Maver. Zet hem CDM. Zet IF Gaitan ernaast en Aguero ervoor. gr grquote:Op donderdag 24 april 2014 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Zou Perez ook nog op CAM kunnen, kan ik 4222 spelen met een BPL team er om heen en kan ik de BPL TOTS spelers gaan halenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze packs zijn echt stront altijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was dat een requirement, 3,5* of heb je echt het idee dat je dan makkelijkere tegenstanders krijgtquote:Op donderdag 24 april 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal staat Strootgod op de plek van Van Ginkel, maar nu haalde ik icm bronze bench (!!!) 3,5* voor die nieuwe cup. Die won ik ook heel simpel daardoor
Hier ookquote:Op donderdag 24 april 2014 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
Het regent hier in lemma echt tantoehard manMoet nog boodschappen doen.
![]()
Of IF Montillo.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoi Maver. Zet hem CDM. Zet IF Gaitan ernaast en Aguero ervoor. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, dat is de requirement voor de cup. Ik heb echt een hekel aan bronze bank eigenlijk..het is ook maar onhandig. In single matches is het helemaal gay. Maarja nu maar een keertje de hypocriet uithangenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was dat een requirement, 3,5* of heb je echt het idee dat je dan makkelijkere tegenstanders krijgt
[..]
Hier ookMoet nog boodschappen doen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij wel ja. Al zat daar nooit een silver bij geloof ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zijn het de rare gold packs die we ook kregen met de untradable items ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die packs zijn niet zo slecht hoor. beter dan die 25k player packs met die 3 rares en de rest non rare troepquote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Al zat daar nooit een silver bij geloof ik.![]()
Aguero, Lamela en Zabaletaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil Perez kunnen implementeren in een BPL team
E: en Demichelis
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat is nou net mijn lucky pack. Alle goede gold pulls dit jaar zaten in zo'n packquote:Op donderdag 24 april 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die packs zijn niet zo slecht hoor. beter dan die 25k player packs met die 3 rares en de rest non rare troep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus. Dat is wel apart, ik heb serieus nog niks goeds gehad in zo'n 25k player pack en wel in zo'n rare gold packquote:Op donderdag 24 april 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat is nou net mijn lucky pack. Alle goede gold pulls dit jaar zaten in zo'n pack![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil Perez kunnen implementeren in een BPL teamquote:Op donderdag 24 april 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoi Maver. Zet hem CDM. Zet IF Gaitan ernaast en Aguero ervoor. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ie niet smooth genoeg?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben niet zo te spreken over Gaitanvind hem niet fijn spelen
![]()
Bij 25k player packs heb je de garantie dat het ook 3 shiny SPELERS zijn. Dat is wel een voordeel. Bij die andere heb je healing, fitness, badges, kits en al die rommel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus. Dat is wel apart, ik heb serieus nog niks goeds gehad in zo'n 25k player pack en wel in zo'n rare gold packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zozo, implementerenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil Perez kunnen implementeren in een BPL team![]()
![]()
Sheenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ashton Kutcher in two and a half men![]()
![]()
![]()
Ik zou best Rooney willen hebben maar dan ben ik gelijk door me coins heen en dat is niet de bedoeling![]()
![]()
http://www.futhead.com/14/squads/10379099/
Dit team zo maar even makenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Als dat geen neuken wordt.quote:
Ik snap het idee ook niet echt..Het zit dan tussen Cola en Cola Light in ofzo? Of tussen Pepsi en Pepsi Max in dit geval?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:
Pepsi NextZero is gefaald, dus "Next!". Zo stel ik me echt voor dat je dat bedacht hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet wel een hele dikke lijn zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat raar dan? Wij zitten meestal op 1 lijn.![]()
Paar jaar terug had je een erge reclame..over voetschimmel. Met Schimpie, die dan zo de grote teennagel omhoog tildequote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
Reclames tegen vaginale schimmel op tv![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat hij geen 4* heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/14236/susaeta/
Deze man op rechts en dan Diego Costa in de spitsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk je ook Veronica Kami?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
Reclames tegen vaginale schimmel op tv
Wanne baas.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar jaar terug had je een erge reclame..over voetschimmel. Met Schimpie, die dan zo de grote teennagel omhoog tilde![]()
Coca Cola Zero is heel succesvol dus moet Pepsi hebben gedacht dat ze ook maar beter snel een "mannelijke" light-frisdrank moesten neerzetten. Maar eigenlijk was Pepsi Max dat ook al dus als er iets is gefaald is dat het wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:
Pepsi NextZero is gefaald, dus "Next!". Zo stel ik me echt voor dat je dat bedacht hebben.
Let eens een beetje op man!![]()
huh?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk je ook Veronica Kami?
[..]
[ afbeelding ]
Wanne baas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kreeg altijd het idee dat we heel anders tegen veel zaken aankekenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat raar dan? Wij zitten meestal op 1 lijn.
Zal wel aan ij liggen.Swsquote:![]()
![]()
![]()
Ik vul niet alleen vakken bij de C1000....Kutvent TR gemaakt. Dit internetpesten tegen DS2, Maver24 en mij moet echt is afgelopen zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet wel een hele dikke lijn zijn.![]()
Hij lijkt me beter dan Pedroquote:Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/14236/susaeta/
Deze man op rechts en dan Diego Costa in de spits![]()
Depay nu verkopen met 30k winst of hopen op een verdere stijging?afgelopen uur is hij weer 60k omhoog gegaan
![]()
Werk je ook nog bij de Aldi?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sws![]()
![]()
![]()
Ik vul niet alleen vakken bij de C1000....
[..]
Kutvent TR gemaakt. Dit internetpesten tegen DS2, Maver24 en mij moet echt is afgelopen zijn.![]()
Haha dat heb ik ook weleens. Waarom zat zij onder de puush danquote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die bedoelde ik ja. Puush was nog niet klaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die bedoelde ik ja. Puush was nog niet klaar![]()
![]()
![]()
fapwerk.jpg?
Vriendin van een vriend van me, die er een rare hobby op nahoudquote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook weleens. Waarom zat zij onder de puush dan![]()
![]()
Je vroeg trouwens gisteren om Tinderpics maar je hebt er verder niet eens op gereageerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Shitload aan shiny en dus TOTS kaarten inderdaad.
De prijzen gaan weer droppen
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: