SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch nog 2e worden.quote:
Hoeveelste staat Utrecht eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snelle cash is ook wat waard Trapz. Iets met de liquiditeitsvoorkeurtheoriequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bijna 2e als je de ranglijst omdraaitquote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch nog 2e worden.
Hoeveelste staat Utrecht eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bijna 2e als je de ranglijst omdraait
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die 60k heb je gisteren al kunnen uitgeven ja, misschien zijn de spelers die je toen hebt aangeschaft nu ook wel 30k meer waard.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snelle cash is ook wat waard Trapz. Iets met de liquiditeitsvoorkeurtheorie![]()
![]()
Quicksell
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zag Forster voor 70k bin al vannacht. Had ik echt niet verwacht. Ik heb er gelukkig 145k meer voor gekregen dan dat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Meteen een pack erna.
cuntquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef Tim86 het volgende:
Zag Forster voor 70k bin al vannacht. Had ik echt niet verwacht. Ik heb er gelukkig 145k meer voor gekregen dan dat![]()
zag TOTS depay vannacht voor 120K BINquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef Tim86 het volgende:
Zag Forster voor 70k bin al vannacht. Had ik echt niet verwacht. Ik heb er gelukkig 145k meer voor gekregen dan dat
#carekoopgeenpsvers
p.s. Ozz Baas![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Door dit soort posts ben ik genoodzaakt om TR's te blijven maken. Het is niet anders.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat niet alleen. De onzekerheid dat die 60k ook zomaar ineens nog maar 40k waard zou kunnen zijn (als hij zou dalen), had Trapz ook niet aangekund denk ikquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die 60k heb je gisteren al kunnen uitgeven ja, misschien zijn de spelers die je toen hebt aangeschaft nu ook wel 30k meer waard.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, de Seyss-Inquart is gevonden.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door dit soort posts ben ik genoodzaakt om TR's te blijven maken. Het is niet anders.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
33K verkocht, en die keeper discard.quote:
45K +wat het ressie nog opbrengt uit discard uit 2 packs. ik zeg plausibel.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
33K verkocht, en die keeper verkocht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb echt geen idee wat ik met m'n geld moet doen nu
Kopen of niet kopen waaaaaaaaaaaaaaaaaah
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hoeveel centjes heb jequote:Op donderdag 24 april 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik met m'n geld moet doen nu
Kopen of niet kopen waaaaaaaaaaaaaaaaaahik zou nog niets voor de langere termijn inslaan
#FreeTrapz![]()
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boeiend.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bronze en silver snap ik. Maar de goldpack kopers snap ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?![]()
nu Rooney of depay pullen, straks nog meer om uit te geven tijden andere TOTSen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kopen jullie nu allemaal packs? Kan je toch veel beter doen op het moment dat er echt boeiende tots zijn?
#FreeTrapz![]()
ha haquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb al 40 bronze jumbo packs geopend zonder een tots. Wel 2 rare zilveren spelers van 74Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:ben je toch ook een flikker.
#FreeTrapz![]()
Ik heb voor meer dan 100k bronze Jumbos gehaald en ik kreeg geen enkele shiny silver speler en bronzes zijn nu bijna niks waard. Nu ben ik wel echt klaar met packs want niks verkoopt.![]()
ik ga zo nog wel wat bronzen packs openen. Sruk of 20quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb voor meer dan 100k bronze Jumbos gehaald en ik kreeg geen enkele shiny silver speler en bronzes zijn nu bijna niks waard. Nu ben ik wel echt klaar met packs want niks verkoopt.![]()
ha haquote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb voor meer dan 100k bronze Jumbos gehaald en ik kreeg geen enkele shiny silver speler en bronzes zijn nu bijna niks waard. Nu ben ik wel echt klaar met packs want niks verkoopt.
Ik heb voor 1500 coins aan bronze packs gehaald.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen kutventen krijgen een TOTS (behalve Tim)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen kutventen krijgen een TOTS (behalve Tim)Krijg jij er vast ook nog wel eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
krijg bij de coinsites ook alweer meer voor je 100K
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen kutventen krijgen een TOTS (behalve Tim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zelfs 2 gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nep?!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
die bronze was nep
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik wel dit.
dat duurt nog zeker 21 weken voordat die weer wat waard zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
die bronze was nep
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik wel dit.
eerst nog heel veel TOTSen en dan nog WK
#FreeTrapz![]()
gr grquote:Op donderdag 24 april 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat het nep is van EA. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt wel mee. De grootste crash is al geweest. In het weekend worden ze alweer duurder.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat duurt nog zeker 21 weken voordat die weer wat waard zijn.
eerst nog heel veel TOTSen en dan nog WK![]()
voor 100c doe ik het nietquote:Op donderdag 24 april 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Valt wel mee. De grootste crash is al geweest. In het weekend worden ze alweer duurder.
#FreeTrapz![]()
Nu even voor een silver tots aan de slag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met shadow ook nog. Geen idee wat hij waard is op de PS3.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
de rat-race is weer begonnen![]()
[ afbeelding ]![]()
gister tussen de 40 en 60Kquote:Op donderdag 24 april 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met shadow ook nog. Geen idee wat hij waard is op de PS3.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
net welke er af is lijkt mijquote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Volgende week BPL TOTS? Of misschien andere volgorde deze keer?
#FreeTrapz![]()
Staat een TOTS Depay voor 500k te koop op xbox.. voor degene die hem nog willen, dat is wel een fraaie prijs.![]()
Waar (welke site) kun je het beste coins kopen voor de Ps3? Ik zie die gastjes die 'let's play' filmpjes maken vaak ontzettend veel coins hebben![]()
![]()
www.toefjes.nlquote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
Waar (welke site) kun je het beste coins kopen voor de Ps3? Ik zie die gastjes die 'let's play' filmpjes maken vaak ontzettend veel coins hebben![]()
dat is duurquote:Op donderdag 24 april 2014 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
Staat een TOTS Depay voor 500k te koop op xbox.. voor degene die hem nog willen, dat is wel een fraaie prijs.![]()
Misschien komt er met een eventueel Benelux (of liever: BENE) TOTS nog wel een nieuwe release van TOTS Depay. Misschien wel goed om daar rekening mee te houden.![]()
TOTS Immers.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:16 schreef Toefjes het volgende:
Misschien komt er met een eventueel Benelux (of liever: BENE) TOTS nog wel een nieuwe release van TOTS Depay. Misschien wel goed om daar rekening mee te houden.
zeker nu hij werkloos is stikt hij van de coinsquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan heb je het over mijn broer, Kees Toefjes denk ik?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker nu hij werkloos is stikt hij van de coins![]()
Goede troll wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zekerheidje. Als de keeper van Ajax 'm al krijgt...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sowieso niet op zo'n site kopen, zwaar overpriced.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
Waar (welke site) kun je het beste coins kopen voor de Ps3? Ik zie die gastjes die 'let's play' filmpjes maken vaak ontzettend veel coins hebben
Zal vast wel iemand hier zijn die nog PS coins te koop heeft (ik niet meer, mijn miljoenen zijn al verkocht, heb nog maar 200k waar ik zelf pakjes mee ga openen)
![]()
Iemand hier die mij even kan helpen met een team. Wil mijn 2 tots spelers in een team hebben samen met Tots de Rossi. Welke formatie zou dat kunnen. Dus Tots Perez, Tots Motta en Tots De Rossi![]()
Iets met drie centrale middenvelders.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier die mij even kan helpen met een team. Wil mijn 2 tots spelers in een team hebben samen met Tots de Rossi. Welke formatie zou dat kunnen. Dus Tots Perez, Tots Motta en Tots De Rossi![]()
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik kom in de knoei met me CBsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iets met drie centrale middenvelders.![]()
Volgens mij kunnen zo'n beetje alle 433 varianten met deze spelersquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik kom in de knoei met me CBs
Gaitan-Serie A Italiaan-Serie A Italiaan
Perez-Motta-De Rossi
Siqueira-Silva-Serie A Italiaan-Abate/Sciglio
Sirigu![]()
![]()
De keuze in de Russische competitie is de laatste weken ook een stuk ruimer geworden.
Nu nog even een paar jaar sparen
Deze keeper was trouwens een eindbaas in mijn silver team![]()
![]()
Er zijn echt talloze opties, maver.
De sanctis < iedereen, maar die stond er nog omdat ik eerst met Benatia bezig was.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ontving je mijn "test"?quote:
edit: ja dus
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ipv van Balotelli kan ik ook TOTS Cerci daar neerzetten en dan Candreva RWquote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn echt talloze opties, maver.
[ afbeelding ]
De sanctis < iedereen, maar die stond er nog omdat ik eerst met Benatia bezig was.![]()
![]()
ik zat te denken aan 433(2) formatie maar dat lukt zeker niet ?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Motta is wel alleen bruikbaar als middelste C(D)M imo.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zekerheidje. Als de keeper van Ajax 'm al krijgt...
Ansaldi LBquote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
De keuze in de Russische competitie is de laatste weken ook een stuk ruimer geworden.
Nu nog even een paar jaar sparen
Deze keeper was trouwens een eindbaas in mijn silver teamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt de misselijkheid niet door de kilo's worstenbroodjes die je naar binnen werkt?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word zo misselijk van Feyenoord fans.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fixed gr grquote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word zo misselijk van Feyenoord-fans.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word zo misselijk van Feyenoord fans.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt de misselijkheid niet door de kilo's worstenbroodjes die je naar binnen werkt?En tosti's
![]()
Kan ook, maar allemaal maar doen of Immers zo goed is... nergens voor nodig.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt de misselijkheid niet door de kilo's worstenbroodjes die je naar binnen werkt?![]()
2e helft van het seizoen was hij wel belangrijk voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook, maar allemaal maar doen of Immers zo goed is... nergens voor nodig.
Maakt niet uit dat je jaloers bent op zo'n legende.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook, maar allemaal maar doen of Immers zo goed is... nergens voor nodig.![]()
Had verwacht dat je hem met Pellé zou kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:05 schreef Freire het volgende:
Haten op Immers
Volgende week komt mijn Nederlands elftal shirt binnen met Immers achterop![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had verwacht dat je hem met Pellé zou kopen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: