PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Precies dit in mijn eerste 2 potjes..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is hoe vaak het ineens begint te laggen zodra je op voorsprong komt terwijl het eerst niet was
Trolololoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:36 schreef Ozz-03 het volgende:
Tochweerhenk, beetje OP post aanpassen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:24 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij heeft Sierd de Vos het niet zo op Suarez
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:27 schreef vandermar het volgende:
Wel lekker dat West Brom heeft gewonnen, die Foster keepte bazig. Ook lekker dat die penalty werd gemist. Ik hoop dat voortaan iedere keer als Suarez naar het gras gaat, er geel voor hem komt. Hij zou een voorbeeld aan Lens moeten nemen die altijd doorgaat.
Anders ga je even 3 posts wijden aan een random wedstrijd van afgelopen maandagquote:
Wat komt er nu nog van dat NBA gebeuren?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Anders ga je even 3 posts wijden aan een random wedstrijd van afgelopen maandag
Geen idee, in ieder geval niet de contests die ik wil zienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat komt er nu nog van dat NBA gebeuren?
Okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval niet de contests die ik wil zien
Morgen allemaal..dunk, 3pt, skill challengequote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
OkeKwam er nog iets met dunken? Of is dat niet vandaag?
Ik keek die wedstrijd zonet helemaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Anders ga je even 3 posts wijden aan een random wedstrijd van afgelopen maandag
Jezus, waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik keek die wedstrijd zonet helemaaldat Liverpool niet heeft gewonnen
Ik wilde even relaxen op ons nieuwe meubilair en voor de rest was er niets op. Tevens gaf Sierd commentaarquote:
Ik zat met mijn slaperige kop niet echt op te letten en opende dit topic en de webapp en heb echt 3x geprobeerd om op Accept te klikken bij jouw plaatjequote:
Hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat met mijn slaperige kop niet echt op te letten en opende dit topic en de webapp en heb echt 3x geprobeerd om op Accept te klikken bij jouw plaatje
Een sport vol met atleten die zich onderscheiden met uitzonderlijke prestaties is altijd top.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches praten serieus.
1 van de weinige sporten waar je gewoon moddervet kan zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een sport vol met atleten die zich onderscheiden met uitzonderlijke prestaties is altijd top.
Nasri in plaats van moutinho? Moutinho is bagger en op cf lijkt ie me al helemaal slecht..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Doelstelling van deze week
mooi team giequote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:22 schreef quer het volgende:
wat denken jullie hiervan [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
mooi team giesay whut, wat heb ik gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
[..]
mooi team gieWaar slaat dit nou weer op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:35 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmorreges lieve kijkbuiskindertjes
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallo![]()
Kijk eensch. Gekocht voor 18.75K
[ afbeelding ]
goedemorguhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:35 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmorreges lieve kijkbuiskindertjes
Hij heeft iemand van het forum geundercut dus nu wordt hij daar zijn hele leven nog mee geconfronteerdquote:
Oh, net als Jayquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft iemand van het forum geundercut dus nu wordt hij daar zijn hele leven nog mee geconfronteerd
Ik zou je RM sowieso veranderen naar Maggio of Pepe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:22 schreef quer het volgende:
wat denken jullie hiervan [ afbeelding ]
Dat zijn deals om je bed voor uit te komenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallo![]()
Kijk eensch. Gekocht voor 18.75K
[ afbeelding ]
oh datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft iemand van het forum geundercut dus nu wordt hij daar zijn hele leven nog mee geconfronteerd
Ik was om 5 uur al wakkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat zijn deals om je bed voor uit te komen
Dit komt nooit meer goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:47 schreef quer het volgende:
[..]
oh dat, man komop hij zet hem erop voor 80k bin terwijl ik 100k had. ik had 50k start bid uiteindelijk voor 70k bin erop gezet terwijl hij zelf ook 65k startprice had kom op man
Ja als je geen vaste avonddienst tijden heb kan dat je ritme zo hard verkrachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al wakkerGevalletje van slecht uit je nachtdienst ritme komen
[..]
mooi team gieNergens voor nodig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
maggio als sub dan, maar wie voor palacio dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou je RM sowieso veranderen naar Maggio of Pepe.
LM kan denk ik ook nog wel beter
Lamela!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:54 schreef quer het volgende:
[..]
maggio als sub dan, maar wie voor palacio dan?
Maggio is echt baas, heb hem in een 343 en een 433 en doet het in beide beter dan Palacio. Misschien kan je op lm Asamoah proberen? Die heeft best aardige stats.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:54 schreef quer het volgende:
[..]
maggio als sub dan, maar wie voor palacio dan?
hmm dat niet nee, ff naar de stats van lamela kijken danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dus je wil per definitie geen 5 skillers?
Robinho vind ik ook beter spelen dan Giovinco, maar Robinho heeft ook 5*. Ik kan zelf ook niet goed skillen maar ik heb het gevoel alsof Robinho gewoon lekkerder dribbelt dan Giovinco.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef quer het volgende:
[..]
hmm dat niet nee, ff naar de stats van lamela kijken dan
ogbonnaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:03 schreef Revontulet het volgende:
Oh jatogg, iemand die ogbonna er uit rent met Llorente
strengthquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:03 schreef Revontulet het volgende:
Oh jatogg, iemand die ogbonna er uit rent met Llorente
Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralezquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:58 schreef quer het volgende:
weet iemand een goede serie A cam, ik vind hamsik maar niks
ja die heb ik al speelt wel lekker idd, wel pace hoer praktijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez Moralez
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:23 schreef quer het volgende:
[..]
ja die heb ik al speelt wel lekker idd, wel pace hoer praktijken
thanks voor de tips, ik heb tevez genomen die kon er nog bij vanwege triple link met aguero en ook nog double link balotelliquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:27 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer een playmaker.
IF Montolivoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:23 schreef quer het volgende:
[..]
ja die heb ik al speelt wel lekker idd, wel pace hoer praktijken
Dat was geen geluk want EA weet dat ik Ajax fan ben en daarom kreeg ik hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Aldus de man die een UP Fischer krijgt in een 400c pack
Kloptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:49 schreef DannyDeko het volgende:
Als een speler een rode kaart heeft en je zet m ergens op de bank Dan is na je volgende wedstijd de roe kaart weg, maar z'n fitness is niet omhoog gegaan :/
et je pace team?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:53 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk divisie 1 weer eens gewonnen
Met mn pace team, maar ook met mn SIF Altidore team. Al heeft het pace team wel meer wedstrijden gewonnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef DannyDeko het volgende:
M
[..]
et je pace team?
Ik heb een 5221 team gemaakt. Vorig jaar riep ik nog waarom er niet eens 3-2-2-1 opstelling was. Maar die is er dus wel gewoon![]()
Alleen jammer dat je geen LM/RM op LWB/RWB kan zetten
Wat heb jij een geluk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze dag wordt alleen maar beterEindelijk heb ik hem in een pack.
[ afbeelding ]
Je hebt ook altijd gelukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze dag wordt alleen maar beterEindelijk heb ik hem in een pack.
[ afbeelding ]
En Enoh en Manolev zijn ook niet getransferdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Veel transfers zijn overgeslagen, zo had Habibou naar Leeds moeten gaan en zou hij geupgrade moeten worden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit een goede deal is, maar kapitaalvernietiging voor degene die m CM heeft gemaakt
Niet voor de gevolgen in willen staan en dus nu maar huilen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen, die dude bij pownews wat een jankerd
En als ze op het hoofd van je broertje/zusje/vader/beste vriend hadden ingetrapt? Denk dat je er dan wel iets meer problemen mee zou hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het ook wel triest dat ze hem aanspreken dat hij nog carnaval is gaan vieren. Hij is nog vrij dus dan mag dat best
Nee. Je kan er problemen mee hebben dat hij niet achter slot en grendel zit. Maar dat hij dat niet zit kan hij niets aan doen, en dus om nou weer met heel de wereld er overheen te vallen dat hij daar een biertje zit te drinken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als ze op het hoofd van je broertje/zusje/vader/beste vriend hadden ingetrapt? Denk dat je er dan wel iets meer problemen mee zou hebben
Ik vind dat hij gewoon net als vroeger zo op een plein moet komen omringd door een woedende menigte. Die hem dan tegen zn hoofd mag aanschoppen. Zoiets. Walgelijk gedrag door te zeggen dat de ander ruzie zocht, en janken over zn leventje dat nu voorbij zou zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee. Je kan er problemen mee hebben dat hij niet achter slot en grendel zit. Maar dat hij dat niet zit kan hij niets aan doen, en dus om nou weer met heel de wereld er overheen te vallen dat hij daar een biertje zit te drinken.
Daar ben ik het wel mee eens. Dat walgelijk gedrag danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gewoon net als vroeger zo op een plein moet komen omringd door een woedende menigte. Die hem dan tegen zn hoofd mag aanschoppen. Zoiets. Walgelijk gedrag door te zeggen dat de ander ruzie zocht, en janken over zn leventje dat nu voorbij zou zijn
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:15 schreef quer het volgende:
mogguh
Dutch SL mijn wellington is voor 69500 verkocht
[ afbeelding ]
Ik denk dat 80k echt wel de max is ongeveerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De koper (ene Kompletasur) heeft hem voor 120/150k op de markt gezet...
Ik heb mn twijfels. Vertrouwen in de rechtspraak in dit land ben ik al heel erg lang verloren. Eigenlijk vanaf toen ik me er van bewust werd dat we een rechtstaat hadden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Dat walgelijk gedrag danEn deze jongen gaat echt zijn straf wel krijgen, want ze gaan even een mooi voorbeeld stellen
Maar deze jongens gaan een voorbeeldsfunctie krijgen. Als je ziet dat ze allemaal poging tot doodslag in vereniging hebben gekregen als strafeis, is dat echt belachelijk hoog (voor alle 8 dan, een paar verdienen dat wel) en daar hangt echt een enorme straf aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mn twijfels. Vertrouwen in de rechtspraak in dit land ben ik al heel erg lang verloren. Eigenlijk vanaf toen ik me er van bewust werd dat we een rechtstaat hadden.
En die straf gaat veel lager uitvallen omdat het rechtssysteem achterlijk is in Nederland. (niet dat het in Belgi beter is, daar heb je juryrechtsspraak, al heeft de rechter wel vetorecht dacht ik)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar deze jongens gaan een voorbeeldsfunctie krijgen. Als je ziet dat ze allemaal poging tot doodslag in vereniging hebben gekregen als strafeis, is dat echt belachelijk hoog (voor alle 8 dan, een paar verdienen dat wel) en daar hangt echt een enorme straf aan.
Het OM moet een signaal geven, dat doen ze goed. De rechter moet zonneklaar hebben wie precies de poging tot doodslag hebben begaan. Ik heb de camerabeelden niet gezien, ga ik ook niet doen. Ik hoop dat het er heel duidelijk op staat wie wat gedaan heeft, anders wint het argument : "ze hebben hun straf heus wel gehad door alle media commotie"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar deze jongens gaan een voorbeeldsfunctie krijgen. Als je ziet dat ze allemaal poging tot doodslag in vereniging hebben gekregen als strafeis, is dat echt belachelijk hoog (voor alle 8 dan, een paar verdienen dat wel) en daar hangt echt een enorme straf aan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga IF Jacksons sparen. Ik heb er al 6
Die je al verkocht hadquote:
Reincarnatie van Michael Jackson?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Nu zij nog
[ afbeelding ]
OP materiaal!
Speel je muziek dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:14 schreef Revontulet het volgende:
Ziet er redelijk mooi uit buiten. Dan toch maar even naar de muziekwinkel lopen... jullie lezen het goed, ik ga naar buiten!
Nee dat niet, maar ik doe graag alsof in de muziekwinkelquote:
Vet, ik speel een beetje pianoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik doe graag alsof in de muziekwinkel
Ik speel gitaar en ik doe zo nu en dan een poging tot piano/keyboard spelen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wanneer gaat EA de optie (ultra) defensive er eens uithalen. Het is gewoon echt niet leuk meer om dit belachelijk slechte spel te spelen...![]()
![]()
M'n vriendin speelt aardig goed piano van haar heb ik het ook een beetje geleerdquote:
Drummer en zanger zoeken hier en we hebben een FUT bandjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
M'n vriendin speelt aardig goed piano van haar heb ik het ook een beetje geleerdgitaar is wel veel makkelijker en blijft toch mijn nummer 1
Ik ben atm wel in staat om flink wat trommels te rammenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Drummer en zanger zoeken hier en we hebben een FUT bandje
En een bassist is ook wel handigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kamikazie zingt graag (zijn fluiten is ook niet onverdienstelijk)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan wel goed drummen op GH maar in het echt drum ik helaas nooit (behalve op mijn keyboard wat ook wel geniaal isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook belangrijk. Kamikazie op de blokfluitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:23 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En een bassist is ook wel handig
Door op dat rode kruisje te drukken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zogenaamde "zoekhulp" irriteert me mateloos. Weet iemand hoe ik dit weg krijg?
Welke importbruiden site is dat dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zogenaamde "zoekhulp" irriteert me mateloos. Weet iemand hoe ik dit weg krijg?
Echt irritant was dat ja. Moest dat uitschakelen niet gewoon via dat instellingen radartje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je in de webapp instellen, geef me login + wachtwoord en geheime vraag antwoord, doe ik het wel voor jouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er ergens trouwens een lijstje met duurste kits en badges en dan aflopend ofzo?
Of kan ik dat bij Udb instellen?
Dat ding krijg ik op elke site, op huizenzoek sites, op futhead, overalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Welke importbruiden site is dat dan?
Heb dat vanochtend geprobeerd, zal het weer eens proberenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt irritant was dat ja. Moest dat uitschakelen niet gewoon via dat instellingen radartje?
Ziet er uit als vies plakkerig spulquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:29 schreef vandermar het volgende:
http://www.plutosport.nl/(...)ior-651449-01SR.html
Zou zoiets een beetje ademen?
Polyester is het, geen idee of dat ademend isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ziet er uit als vies plakkerig spul
Meld je het even als je spel is aangekomen?, ik wil assasin creed 3 wel en die kost maar 35 eur daarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef DutchSL het volgende:
FM 13 besteld op jtgames.nl.
31.90 incl. verzendkosten
Met dank aan falende cracks op de torrentsites en nieuwsgroepen
Ik had hem via een Engelse site gekocht voor 25 bij de release.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:39 schreef DutchSL het volgende:
FM 13 besteld op jtgames.nl.
31.90 incl. verzendkosten
Met dank aan falende cracks op de torrentsites en nieuwsgroepen
Straks?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:53 schreef Reemi het volgende:
Wanneer kunnen wij de halve finale spelen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:53 schreef laucas het volgende:
Weer een controller naar het kerkhof gebonjourd. Hufter
Ik net ook bijna, maar heb me gelukkig in kunnen houden. M'n andere controller was al kapotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:53 schreef laucas het volgende:
Weer een controller naar het kerkhof gebonjourd. Hufter
ultimate team pr0n?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:
De website van Pascal en mij is trouwens bijna klaar.Zodra Pascal terug is van vakantie worden de laatste puntjes op de i gezet.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:
De website van Pascal en mij is trouwens bijna klaar.Zodra Pascal terug is van vakantie worden de laatste puntjes op de i gezet.
Mooi teamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Misschien ga ik mij toch maar eens aan BS-teams wagen..
[ afbeelding ]
Met UP Brown en UP Wanyama natuurlijk.![]()
Geen Lukakuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:07 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die delph maar matig, iemand bannan wel eens gebruikt?
Is dat wat, agbon op 10?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Agbon op 10, Lukaku in de spits en dan is het bijna exact een team dat ik heb gehad
kan prima, maar in de spits is hij een stuk beter.quote:
peeshoerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:34 schreef wieisboos het volgende:
Jezus UP Fischer is echt slechtsnel weer Depay halen
Vast wel.. hij voelt aan als 60 pace, kan niet dribbelen en schoten zijn al helemaal om te jankenquote:
Van Rhijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
Welke van de upgrades zijn nu echt de moeite waard om te hebben ?, die 2 Argentijnen zijn wel erg vet en die 2 van Celtic
San en BenJeDerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
Welke van de upgrades zijn nu echt de moeite waard om te hebben ?, die 2 Argentijnen zijn wel erg vet en die 2 van Celtic
Zilveren teams vind ik nog wel interessant maar ik ga echt niet met Bronzen spelen, heb ik echt niks meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel veel bronzes zullen ook wel de moeite waard zijn maar bijna niemand hier speelt met bronzes. Ghezzal heeft nu blijkbaar ineens 85 strength
Rewards voor bronzen toernooien zijn ronduit beledigend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zilveren teams vind ik nog wel interessant maar ik ga echt niet met Bronzen spelen, heb ik echt niks mee
Zilver > Gold > Brons. Zo is denk ik de rangorde voor mij wat betreft 'speelplezier'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zilveren teams vind ik nog wel interessant maar ik ga echt niet met Bronzen spelen, heb ik echt niks mee
en omdat bronze het makkelijkst isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ik heb niks met golds dus bronze > silver > gold voor mij (ook omdat ik het best speel met bronzes)
Ik win met mijn bronzes nog van silvers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en omdat bronze het makkelijkst is
Veel noobs die met bronze beginnen. En die komen dan de fokkers tegen. Dat loopt niet goed af voor de noobsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en omdat bronze het makkelijkst is
Wat een tijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel noobs die met bronze beginnen. En die komen dan de fokkers tegen. Dat loopt niet goed af voor de noobsZo met Kandji heerlijke tijden gehad
Ik mis de single matches waar je 1100 coins voor een 10-0 kreeg
Ik leek toen echt goed
erg jammer dat je daar niet meer competitief mee kan spelen, het eruit slopen van single matches was toch geen goed ideequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Het leukste vond ik echter gold-silver hybrids in FUT 12.
Maar dat kan niet meer (ja kan wel, maar met mijn beperkte vermogens is dat gedoemd om te falen tegen 5* gold teams)
quote:
Je bent datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het niveau bij bronzes is hoger dan jullie denken, als het niveau zo laag was geweest dan zou ik nooit een wedstrijd verliezen.
BPLquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef quer het volgende:
in welke league heb je veel dure silvers?
Nee, dit was serieus. Ik verlies alleen omdat ik slecht speel, niet omdat de tegenstander beter is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent datmannetje naast je post vergeten.
Ben je het niet vergeten dan:
Zelfs ik kon skillen met Kandji. Daarna nooit meer met iemand gelukt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat een tijden.Kandji nog in de spits en inderdaad iedereen met 'm afdrogen. Ik mis het.
Ja met fifa 12 heb ik denk ik echt veel mensen gelijk weer laten stoppen met ultimate team spelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel noobs die met bronze beginnen. En die komen dan de fokkers tegen. Dat loopt niet goed af voor de noobsZo met Kandji heerlijke tijden gehad
Ik mis de single matches waar je 1100 coins voor een 10-0 kreeg
Ik leek toen echt goed
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie ben jij? Post je hier vaker?
Ja, maar jij bent heel erg goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Met een gold-silver hybrid spelen kan echt prima in de gold cup hoor..heb hem al vaak genoeg gewonnen met een compleet silver team.
niet iedereen is zo goed als jijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Met een gold-silver hybrid spelen kan echt prima in de gold cup hoor..heb hem al vaak genoeg gewonnen met een compleet silver team.
Ja, jij. Jij bent goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Sorry kijk alleen op UIquote:
Ik had heel lang een andere UI hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry kijk alleen op UITimmy Turner = kevin strootman
![]()
Zelfde als Tim86 nu zijn UI zou veranderen
Ik vind de Strootman UI veel leukerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had heel lang een andere UI hoorMaar als de Wijn het vanavond verneukt ben ik weer Strootman
Die komt ook weer, maar eerst de Wijn even steunenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de Strootman UI veel leuker
De Wijn klinkt echt gay. Alsof je vanavond aan de ros gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die komt ook weer, maar eerst de Wijn even steunen
Nee man, de Wijn klinkt juist tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Wijn klinkt echt gay. Alsof je vanavond aan de ros gaat
Oefenwedstrijd? Ik wil wel met mijn golds tegen je silvers/bronzesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet met silvers of bronzes tegen golds gespeeld, waarschijnlijk zou het wel kunnen maar het zou niet goed voor mijn record zijn.
Ik ben vandaag kampioen geworden in divisie 1. Met mijn subaccount. Nu vraag ik me af: Met mijn gewone account ben ik level 80 en win ik div 1 niet meer. Met mijn sub account ben ik level 9.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, de Wijn klinkt juist tof
Omdat ik gisteren zo slecht speelde gedegradeerd, vergeten hoe slecht divisie 2 wasKan gewoon typen hier tijdens het spelen merkt ie niet eens
Zou zomaar kunnen, maar het kan ook zomaar dat je dat denkt en dat het daardoor gebeurt. Of dat je nu ontspannen speelt ipv met je main account.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag kampioen geworden in divisie 1. Met mijn subaccount. Nu vraag ik me af: Met mijn gewone account ben ik level 80 en win ik div 1 niet meer. Met mijn sub account ben ik level 9.
Heeft je level invloed op de matchmaking?
Maar wel mooiere rewards. Ik kan al 2 feestjes bezoeken door verkochte fifa coinsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet met silvers of bronzes tegen golds gespeeld, waarschijnlijk zou het wel kunnen maar het zou niet goed voor mijn record zijn.
De laatste wedstrijden gingen wel weer smerig mis hoor. Tot 6 wedstrijden alles makkelijk gewonnen. Daarna 3 verliespartijen en in wedstrijd 10 in de 89e minuut maak ik de winnende. Zorgde wel voor een vreugdekreet in huize Toefjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar het kan ook zomaar dat je dat denkt en dat het daardoor gebeurt. Of dat je nu ontspannen speelt ipv met je main account.
Ik kan nu niet, overigens heb ik FIFA al een paar dagen niet meer aangehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd? Ik wil wel met mijn golds tegen je silvers/bronzes
Ja, maar ik wil ook plezier in het spel hebben (wat sowieso al moeilijk is maar ja) en ik verdien liever coins met traden dan door wedstrijden te spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel mooiere rewards. Ik kan al 2 feestjes bezoeken door verkochte fifa coins
quote:
Hoeveel teams heb jij tot nu toe gemaakt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:21 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nou een beetje het beste bronzen team wat je kunt maken?, dat zou ik dan opzich wel willen namaken, kan ik toch zeggen dat ik met bronzen heb gespeeld
Kwam net iemand tegen die hem als verdediger hadquote:
Beetje overdrevenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kwam net iemand tegen die hem als verdediger had
gouden teams: ontelbaar, maar ik heb nu 1 gouden teamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel teams heb jij tot nu toe gemaakt?
Maar 1? Geen wissel team?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gouden teams: ontelbaar, maar ik heb nu 1 gouden team
bronzen teams: nog geen 1 gemaakt
Ik heb hem ook nog in me club zal eens kijken of ik er een leuk team mee kan maken..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje overdrevenIk vind ook dat ie iets te veel naar voren staat soms, maar het is hem vergeven
Is goed te doen, zoveel groene links met bruikbare spelersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog in me club zal eens kijken of ik er een leuk team mee kan maken..
Nzogbia Nasri Cisse Remy Diaby Koscielny Evraquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is goed te doen, zoveel groene links met bruikbare spelersClichy Kaboul Ben Arfa M'biwa enz enz
Nee, komt door de handicapquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent heel erg goed.
Of iemand fijn speelt vind ik 9 van de 10 keer aan zijn workrates liggen. Aangezien die med/low heeft zal die vooral rond zn CAM positie blijven hangen. En volgens mij kan jij wel redelijk skillen dus dat zal wel goed komen. Of je ramt ze er meteen van 20 meter in natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu zo'n 300k over voor een team met Ibra. Ik zit eraan te denken om hem als CAM in een 3-5-2 te maken met IF Matuidi en Lavezzi als links. Dan Sissoko als andere CDM en de rest BPL.
Zou hij op CAM een beetje goed zijn?
Die kan je toch openen in de store?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik iets van 23 squadsAlleen jammer dat je de laatste 5 squad slots niet kunt gebruiken :/
Gedaan maar dan kan je er niks mee.. Zijn geglitchedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan je toch openen in de store?
Je kunt betere Franse en Spaanse (alhoewel, kut CB's) teams maken uit de BPL dan Engelse teamsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nzogbia Nasri Cisse Remy Diaby Koscielny Evra
Al die Fransen in de BPL :/ Je zou volgens mij makkelijk een team kunnen maken met enkel groene links
Handigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gedaan maar dan kan je er niks mee.. Zijn geglitched
Ik snap het niet helemaal hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of iemand fijn speelt vind ik 9 van de 10 keer aan zijn workrates liggen. Aangezien die med/low heeft zal die vooral rond zn CAM positie blijven hangen. En volgens mij kan jij wel redelijk skillen dus dat zal wel goed komen. Of je ramt ze er meteen van 20 meter in natuurlijk
Leuk die youtube montage. Vooral met die muziek erbij en die intro was ook geniaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal hoor.
IF Jones heeft bijvoorbeeld L/M. Op het moment dat ik verdedigd staat hij gewoon als diepste speler op de middenlijn, ook bij balbezit is hij de diepste speler. Tot aan de 16, want dan blijft hij ineens staan
Thanks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of iemand fijn speelt vind ik 9 van de 10 keer aan zijn workrates liggen. Aangezien die med/low heeft zal die vooral rond zn CAM positie blijven hangen. En volgens mij kan jij wel redelijk skillen dus dat zal wel goed komen. Of je ramt ze er meteen van 20 meter in natuurlijk
Youtube montage? Linkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk die youtube montage. Vooral met die muziek erbij en die intro was ook geniaal
[ afbeelding ] Iwan in een pack
En wofoor
Heb je een filmpje gemonteerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal hoor.
IF Jones heeft bijvoorbeeld L/M. Op het moment dat ik verdedigd staat hij gewoon als diepste speler op de middenlijn, ook bij balbezit is hij de diepste speler. Tot aan de 16, want dan blijft hij ineens staan
Di Natale - (IF) Balotelliquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
http://www.futhead.com/fifa/squads/5880276/#squad-player
Wie in de spits?
montage, wie wat waar?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk die youtube montage. Vooral met die muziek erbij en die intro was ook geniaal
[ afbeelding ] Iwan in een pack
En wofoor
Welliton - Emenikequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
Wie in de spits?
Lukaku - Bentekequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
Wie in de spits?
Eduardo en IF Neymar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
Wie in de spits?
Ga aan het werk dan. Ik ben ongeduldigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
Jullie worden getrolld door ThadCastle
Ik zoek nog naar energie om berhaupt uit bed te komen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
Jullie worden getrolld door ThadCastle
Ik zoek nog naar energie om berhaupt uit bed te komen
Balo + Agueroquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel een miljoentje liggen.
Mooi, doen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aguero & Balotelliquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
Wie in de spits?
Is Matuidi wel geschikt voor een 3-5-2?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wally en Eduardooquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
Wie in de spits?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is Matuidi wel geschikt voor een 3-5-2?
Ibra niet in de spits is wel een beetje zonde..Misschien Falcao en Adryan als duo? Of Reus en Lewaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
____
Wie in de spits?
Zat ik ook al aan te denken. Zou Wallyson het aankunnen denk je? Qua niveau? Ik vond 'm in mijn silver team wel goed, maar niet erg sterk.quote:
Pussy is het..kan echt niks en is fucking klein.quote:
Klein. Ik denk serieus dat Mohamed Sissoko (ook PSG) beter tot z'n recht zal komen. 1m91, bijna even snel, 87 strength, 87 standing tackle (!) en een beter schot.quote:
Eens. Geniale speler altijd als ik met PSG speelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klein. Ik denk serieus dat Mohamed Sissoko (ook PSG) beter tot z'n recht zal komen. 1m91, bijna even snel, 87 strength, 87 standing tackle (!) en een beter schot.
3-4-2-1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik gooi het wel om. Ik twijfelde ook al over Lavezzi, dus dit gaat 'm niet worden.
Ik wil Zlatan in de spits, maar niet met die eeuwige Lucas er naast of erachter. Slappe knul is het.
Doe dan Patoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Zou Wallyson het aankunnen denk je? Qua niveau? Ik vond 'm in mijn silver team wel goed, maar niet erg sterk.
Tsja. Ooit eens geprobeerd met golds, maar werd overlopen. Dat is wel een hele tijd terug, misschien eens #yolon.quote:
Gameiro was vorig jaar wel aardig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik gooi het wel om. Ik twijfelde ook al over Lavezzi, dus dit gaat 'm niet worden.
Ik wil Zlatan in de spits, maar niet met die eeuwige Lucas er naast of erachter. Slappe knul is het.
Als de balans goed is dan is het echt genieten hoor. En dan kan je ingame altijd nog switchen naar 3-5-2 als het een keer echt niet looptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja. Ooit eens geprobeerd met golds, maar werd overlopen. Dat is wel een hele tijd terug, misschien eens #yolon.
Pastore is er ook nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gameiro was vorig jaar wel aardig.
Ik weet het. Ik heb het met mijn silvers gehad en dat liep echt fantastisch. Dat kwam ook wel doordat m'n defensie OP was, maar goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als de balans goed is dan is het echt genieten hoor. En dan kan je ingame altijd nog switchen naar 3-5-2 als het een keer echt niet loopt
EA die het onmogelijk maakt om 9 chem te pakken met een systeem waar elke IRL ploeg Ronaldo's, Ribery's en andere Robbens neerzet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die 4231 gaan spelen en dan een LW en een RW op de plek van de Cam's zetten
Als je het goed gebruikt kan het de fijnste formatie van het spel zijn.. had vorig jaar een 3-4-2-1 team en had 46 van de 50 wedstrijden gewonnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb het met mijn silvers gehad en dat liep echt fantastisch. Dat kwam ook wel doordat m'n defensie OP was, maar goed.
lijkt mij dat het wel zou moeten kunnen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Zou Wallyson het aankunnen denk je? Qua niveau? Ik vond 'm in mijn silver team wel goed, maar niet erg sterk.
Dan moet je echt zelf heel goed zijn in aanvallen, denk dat het te lastig is deze pace editie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als de balans goed is dan is het echt genieten hoor. En dan kan je ingame altijd nog switchen naar 3-5-2 als het een keer echt niet loopt
Dan moet je een Ligue 1 spits naast Ibra hebben en ook weer een paar Ligue 1 spelers er achter, dan blijft er weinig over van een hybrid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is IF Obraniak niets? Z'n stats zien er wel goed uit.
Heb je gelijk in, zeker met die IF's. Maar er zijn zat opstellingen met Rw/LW dus waarom pak je deze danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA die het onmogelijk maakt om 9 chem te pakken met een systeem waar elke IRL ploeg Ronaldo's, Ribery's en andere Robbens neerzet.
En als er IF's zijn van een team met dit systeem ze wel RW/RM maken (Muller)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |