Wel goed dat ze er werk van maken want het duurt soms wel erg lang.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Zag dat idd al een weekje.
ze houden de topics in de gaten ja.
[..]
mwah. mogen ze wel wat actiever tonen. Ik zag het maar net toevallig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel goed dat ze er werk van maken want het duurt soms wel erg lang.
Dat berichtje? Ja dat wel ja ik zag hem ook pas net toen ik hem plaatste maar dat die doorlooptijden sneller worden is goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
mwah. mogen ze wel wat actiever tonen. Ik zag het maar net toevallig.
Ik zou er nog steeds geen enkele moeite mee hebben om per project een éénmalige (niet storneerbare) machtiging af te geven. Wat mij betreft is het op bevestigen klikken in het mailtje het moment dat je er aan vast zit. Maar goed, dat zullen ze zelf ook wel bedacht hebben dus zal het wel niet mogen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Zag dat idd al een weekje.
ze houden de topics in de gaten ja.
[..]
Nee, helaas klopt dit niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:48 schreef RicDan het volgende:
[..]
Als je contact opneemt met GvE kan dat wel verruimd worden. Maar goed ze zullen je ongetwijfeld vooraf wel even uitleggen dat je moet spreiden omdat er risico's aan crowdfunding zitten.
40K is ook wel erg veel om er in te hebben plus je dat ook elke maand een fors bedrag krijgt waardoor je toch wel kunt blijven investeren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, helaas klopt dit niet.
Ik heb het even nagevraagd en de reactie komt hier op neer: GvE staat onder toezicht en hebben een vergunning van de AFM. Het maximum bedrag voor particuliere is opgelegd door de AFM en hier mogen zij dus zelf geen verandering in aanbrengen.
Indien u een partner heeft, zou u (in samenspraak met uw partner) de investeringen kunnen doen.
Het is hierbij wel van belang dat een ander uniek bankrekeningnummer wordt gebruikt.
De verhalen van projecten waar mensen 50k in inlegden en mensen die totaal 500k aan uitstaand vermogen hadden waren dan zeer waarschijnlijk zakelijke investeerders. Of ze moeten in het begin soepeler zijn geweest met de regels, maar daar kan ik verder ook niet in kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, helaas klopt dit niet.
Ik heb het even nagevraagd en de reactie komt hier op neer: GvE staat onder toezicht en hebben een vergunning van de AFM. Het maximum bedrag voor particuliere is opgelegd door de AFM en hier mogen zij dus zelf geen verandering in aanbrengen.
Indien u een partner heeft, zou u (in samenspraak met uw partner) de investeringen kunnen doen.
Het is hierbij wel van belang dat een ander uniek bankrekeningnummer wordt gebruikt.
Ja, ik denk zakelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:07 schreef RicDan het volgende:
[..]
De verhalen van projecten waar mensen 50k in inlegden en mensen die totaal 500k aan uitstaand vermogen hadden waren dan zeer waarschijnlijk zakelijke investeerders. Of ze moeten in het begin soepeler zijn geweest met de regels, maar daar kan ik verder ook niet in kijken.
Ik wil dat ook, maar ik krijg de bevestigingsmail niet. Normaal gesproken heb je die direct.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:47 schreef leolinedance het volgende:
Weer een nieuwe, en een fraaie wat mij betreft. Ik heb er een klein bedragje in gedaan.
Voordeel van een looptijden van 60 maanden is dat je er relatief minder fee over betaaltquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Allemaal die lange looptijd vna 5 jaar
Hier hetzelfde, wel eens eerder gehad met projecten die heel snel gaan. Waarschijnlijk pending omdat er nog veel andere (eerdere) bevestigingsmails in de lucht hangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar ik krijg de bevestigingsmail niet. Normaal gesproken heb je die direct.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Allemaal die lange looptijd vna 5 jaar
Nadeel is dat je maar peanuts per maand terugkrijgt, langer risico loopt en uiteraard langer op je geld moet wachten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:03 schreef Goesten het volgende:
[..]
Voordeel van een looptijden van 60 maanden is dat je er relatief minder fee over betaalt
Elke nadeel heeft zijn voordeel (en omgedraaid natuurlijk) :-)quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nadeel is dat je maar peanuts per maand terugkrijgt, langer risico loopt en uiteraard langer op je geld moet wachten.
Vind de nadelen groter dan de voordeel van 2 kwartjes fee
Ja, dat heb ik ook regelmatig. Dan denk ik, dat bedrag zou dan dus na 2 of 3 jaar terug kunnen. Die laat ik dan lekker aan mij voorbij gaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb ook lievere kortere projecten. Van veel van de lange projecten heb ik vaak zoiets van "moet je zo'n bedrag nou voor zo lang uitsmeren?:"
Dat laatste van MonkeyTown. Is bedoeld om bankgarantie te krijgen. Als je dat eenmaal heb kan je toch weer terugstorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |