Graydon kijkt naar totaal andere informatie voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:58 schreef Paardestaartje het volgende:
Ja ik bedoel de graydon rating. Gve werkt met cijfers, toch?
Ik vind het trouwens wel opvallend dat Gve ergens een 5 aan kan geven en dat Graydon daar toch een aa status aan kan geven. Dat lijkt in strijd met elkaar.
Okee nou dat zijn best een aardig aantal projecten per week, dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Ik heb geprobeerd een pm te sturen, maar ik ben nog te nieuw, ik mag nog niet pm-en.
Hmm, ik vind de site er prima uit zien. Wat vind je daar matig?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Net even gekeken. Gevoelsmatig krijg ik nog geen goed gevoel bij FundMe. De site ziet er maar matig uit en als ik dan naar hun eigen voorwaarden kijk, bij hun KvK nummer, en er staat dan een “?” geeft mij dat geen goed gevoel. Ik hou het nog maar even bij GvE en ga mij eens wat meer verdiepen in Kapitaal op maat.
De kleine bedragen en/of lage risico projecten zitten idd heel snel vol. Begrijpelijk ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef Paardestaartje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben ook geďnteresseerd in investeren dmv crowdfunding en ben al googelend op dit forum terechtgekomen. Reuze interessant al jullie ervaringen!
Het Gve platform spreekt mij tot nu toe nog het meeste aan.
Het valt mij wel op dat alle kort(er) lopende en A projecten al 'vol' zitten.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe vaak er nieuwe projecten op de site van Gve komen te staan?
Prio 1 is dat ze aankomen de mailsquote:Op maandag 26 mei 2014 14:06 schreef Paardestaartje het volgende:
Ja, en ik ben te laat!
Volgende keer nog eerder mijn mail controleren.
Idd komt bij niks binnen, heb je net een prive bericht gestuurd.quote:
Ik stuur je even mijn lijst met nummers die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Hum, vaag project. Oud project wat blijkbaar een nieuw nummertje heeft gehad nu of even open is geweest voor bijstorten.
Graydon is een classificatie voor bedrijven.Dit is een privé project.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:
En weer een nieuwe, dit keer privé geld voor een huis. Ik sla over.
Wel vreemd dat er geen Graydon classificatie bijzit. Ligt niet aan de mail, op de site is hij ook niet aanwezig voor dit project.
Het ziet er naar uit dat niet iedereen zijn toegezegde geld heeft betaald. Ik zit in dit project en het was al eerder volgeschreven. Dus waarschijnlijk even eruit gehaald en weer erin gezet. (valt me op dat het 249700 is nu en het was volgens mij 250000)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Hum, vaag project. Oud project wat blijkbaar een nieuw nummertje heeft gehad nu of even open is geweest voor bijstorten.
Als ik in de algemene voorwaarden van FundMe kijk (punt 2) staat er echt een ? en geen kvk nummer. Als ik het door jou genoemde KvK nummer invoer op de site van de KvK kom ik ook bij een heel ander bedrijf uit. Ik zie zonder uitgebreid te moeten zoeken geeneens een adres op de site staan waar ze gevestigd zijn. Of ik zoek niet goed, dat kan natuurlijk ook haha.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:29 schreef mesaana het volgende:
[..]
Hmm, ik vind de site er prima uit zien. Wat vind je daar matig?
Er staat gewoon een KvK nummer... "Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 54373476"
Inderdaad, ik zag uiteindelijk dat ze in de algemene voorwaarden geen kvk nummer hebben(wel in de privacy policy). Beetje vaag. Ze reageren ook niet op een bericht dat ik via hun site heb gestuurd. Inderdaad staat bij KvK "SaveTheDay", op een ander adres. Maar met een zoektocht zie ik dat de ene website naar de andere gelinkt is. Het is een beetje shady.. Nog maar even niet, dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als ik in de algemene voorwaarden van FundMe kijk (punt 2) staat er echt een ? en geen kvk nummer. Als ik het door jou genoemde KvK nummer invoer op de site van de KvK kom ik ook bij een heel ander bedrijf uit. Ik zie zonder uitgebreid te moeten zoeken geeneens een adres op de site staan waar ze gevestigd zijn. Of ik zoek niet goed, dat kan natuurlijk ook haha.
Mee eens! Van daar mijn opmerking dat ik er nog geen goed gevoel bij hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef mesaana het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag uiteindelijk dat ze in de algemene voorwaarden geen kvk nummer hebben(wel in de privacy policy). Beetje vaag. Ze reageren ook niet op een bericht dat ik via hun site heb gestuurd. Inderdaad staat bij KvK "SaveTheDay", op een ander adres. Maar met een zoektocht zie ik dat de ene website naar de andere gelinkt is. Het is een beetje shady.. Nog maar even niet, dus.
Hallo Tha Duck,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Graydon kijkt naar totaal andere informatie voor zover ik weet.
Stuur maar een mail naar geldvoorelkaar AT myownvps.tk. Voeg ik je toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |