Weten we meteen dat ze met een nieuw design bezig zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:10 schreef mesaana het volgende:
Waaaah! De GVE site is aangepast... Ziet er vreemd uit!
Misschien een foutje...
Ja! Het was excelachtig en er zat een zoekfunctie in. Verder een balletje met de status voor ieder project.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Weten we meteen dat ze met een nieuw design bezig zijn
Goed dat je het over hebt genomen! ik was altijd erg blij met die mailtjes!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Als ze maar niet teveel veranderen, dan stopt het script er straks weer mee en heb ik vriend Micro nodig om het weer recht te breien
Heb lekker zitten knutselen met het script en kan melden dat hij klaar staat! Eerste mail adres is er zojuist ingezet, als de lijst van Micro doorkomt gaat ie er ook bij.
Zit zelfs een kleine verrassing als bonus in het script
Ik ben ook altijd erg blij met de mailtjes. Top dat je het overneemt !!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Als ze maar niet teveel veranderen, dan stopt het script er straks weer mee en heb ik vriend Micro nodig om het weer recht te breien
Heb lekker zitten knutselen met het script en kan melden dat hij klaar staat! Eerste mail adres is er zojuist ingezet, als de lijst van Micro doorkomt gaat ie er ook bij.
Zit zelfs een kleine verrassing als bonus in het script
Goed bezig. Zal even een pm sturen want wil ook graag op de mail lijstquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Alles zit erin! Nu is het wachten op een nieuw project van GvE
Stuur maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef Goesten het volgende:
[..]
Goed bezig. Zal even een pm sturen want wil ook graag op de mail lijst
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:03 schreef Blik het volgende:
ziet er goed uit! Ook fijn dat de extra info erbij zit
Hmm, vooral die betalingsproblemen vind ik interessant. Hoe kom je aan die informatie? En wat zijn betalingsproblemen? (1 week te laat -> failliet?)quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:22 schreef Horsemen het volgende:
Ik ben afgelopen februari begonnen met mijn eerste GvE lening. Ik heb mij er recentelijk wat meer in verdiept en heb nog wat informatie waarvan nog niet iedereen op de hoogte is maar misschien wel interessant is. * Er lopen op dit moment ongeveer 500 actieve projecten/leningen. * Het gemiddelde project bedrag is 66.000 euro. * Het gemiddelde bedrag wat een investeerder investeert is 1000 euro. * Er zijn op dit moment 15 projecten met betalingsproblemen. Verder zijn ze bij GvE nog met een aantal zaken bezig, waarvan het nog niet zeker is dat dit allemaal ingevoerd gaat worden. * Borgstelling door bijvoorbeeld familie, we hebben hier al een voorbeeldt van gezien, ik weet even niet uit mijn hoofd welk project dit was en monitoren van kredietnemer gedurende de looptijd van de lening. Als dit doorgaat een goede zaak denk ik om de vinger aan de pols te houden. Tegelijkertijd, als het echt misgaat is er vermoedelijk toch weinig aan te doen. Als laatste zijn ze bezig met het ontwikkelen van een Excel bestand waar voor iedere investeerder een overzicht komt van zijn/haar investeringen en terug betaaldata.
Het schijnt dat helaas niet iedereen gelijk het geld overmaakt als hierom verzocht is. Pas als het totaal bedrag van alle investeerders binnen is kan GvE het bedrag overmaken en het project activeren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:35 schreef mesaana het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het tegenwoordig langer voordat de betaalschema's beschikbaar zijn?
(dus voordat de projecten administratief zijn afgehandeld nadat alles is overgemaakt)
Ja.. dat klopt. Maar dan nog duurt het langer dan normaal naar mijn idee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:29 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Het schijnt dat helaas niet iedereen gelijk het geld overmaakt als hierom verzocht is. Pas als het totaal bedrag van alle investeerders binnen is kan GvE het bedrag overmaken en het project activeren.
Ik heb tijdens de week van de ondernemer een gesprek gehad met een van de oprichters van GvE. Voor zover ik weet is er 1 failliet (via de hoofdelijke aansprakelijkheid proberen ze nog wel iets terug te halen maar of dat gaat lukken……) en zijn de rest weken tot een aantal maanden achter met betalen. Volgens mij lopen er hiervan een paar bij de deurwaarder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:26 schreef mesaana het volgende:
[..]
Hmm, vooral die betalingsproblemen vind ik interessant. Hoe kom je aan die informatie? En wat zijn betalingsproblemen? (1 week te laat -> failliet?)
Ik zag gisteren inderdaad een layout met bovenin een mogelijkheid tot exporteren naar een aantal formaten.
Ik heb pas ervaring vanaf februari maar zelf deel ik niet die ervaring. Dit kan natuurlijk per project weer anders zijn. Er hoeft er maar één niet te betalen en je bent weer dagen of weken verder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef mesaana het volgende:
[..]
Ja.. dat klopt. Maar dan nog duurt het langer dan normaal naar mijn idee.
Ja, daarom denk ik dat ze achter lopen, het zijn 6 projecten bij mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb pas ervaring vanaf februari maar zelf deel ik niet die ervaring. Dit kan natuurlijk per project weer anders zijn. Er hoeft er maar één niet te betalen en je bent weer dagen of weken verder.
Interessant! Dank voor het delen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de week van de ondernemer een gesprek gehad met een van de oprichters van GvE. Voor zover ik weet is er 1 failliet (via de hoofdelijke aansprakelijkheid proberen ze nog wel iets terug te halen maar of dat gaat lukken……) en zijn de rest weken tot een aantal maanden achter met betalen. Volgens mij lopen er hiervan een paar bij de deurwaarder.
Ik, mail met bonus? niet ontvangen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Zojuist een testrun gedaan
Ging niet helemaal goedRechten van het script stonden niet goed dus afzender klopt niet. Alles zojuist goed gezet en nu moet het wel goed gaan. Excuus.
Maar de bonus is wel goed zichtbaar in de mail
Tja... ik was vrij laat met het betalen van een drietal projecten. Ik was op vakantie en dan kan ik niet effe "binnen 3 werkdagen overmaken van toegezegd bedrag".quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:35 schreef mesaana het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het tegenwoordig langer voordat de betaalschema's beschikbaar zijn?
(dus voordat de projecten administratief zijn afgehandeld nadat alles is overgemaakt)
AHA! Dus jij bent de schuldige!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tja... ik was vrij laat met het betalen van een drietal projecten. Ik was op vakantie en dan kan ik niet effe "binnen 3 werkdagen overmaken van toegezegd bedrag".
Ja hallo, regel dat dan van te voren, dat je weet wanneer je geld moet storten en wanneer niet. Desnoods een "account" waar je geld alvast op stort en waar je rente over kan krijgen of zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |