Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef christiman het volgende:
Totaal ontvangen ¤ 0,00
Ontvangen rente ¤ 0,00
Nog te ontvangen rente ¤ 67,50
Totaal geļnvesteerd ¤ 450,00
Totaal nog uitstaand ¤ 450,00
Totaal toegezegd ¤ 0,00
Haha vergeleken met sommigen hier gaat het om kleine bedragen, maar ik ben nog maar een 'beginner'. Ik wil voorzichtig beginnen. Af en toe kijk ik even of er nog leuke projecten zijn, maar ik wil er ook niet te veel geld in steken.quote:
Niet bij GVE?quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef christiman het volgende:
[..]
Haha vergeleken met sommigen hier gaat het om kleine bedragen, maar ik ben nog maar een 'beginner'. Ik wil voorzichtig beginnen. Af en toe kijk ik even of er nog leuke projecten zijn, maar ik wil er ook niet te veel geld in steken.
Oh, ik investeer momenteel alleen voor Crowdaboutnow trouwens
Nog niet, ik vond CAN er als nieuwkomer overzichtelijker en makkelijker uitzien, vandaar.quote:
Zeker doen ja, geven heeft wel wat dingen die eigenlijk beter zijn dan crowdaboutnow.quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef christiman het volgende:
[..]
Nog niet, ik vond CAN er als nieuwkomer overzichtelijker en makkelijker uitzien, vandaar.
Ik ga binnenkort maar even rondkijken op GVE
Thanks voor de tip, ga ik doen! En ik blijf hier lekker meelurken/postenquote:Op maandag 28 april 2014 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker doen ja, geven heeft wel wat dingen die eigenlijk beter zijn dan crowdaboutnow.
Wel leuk dat middelgrote bedrijven hun weg ook naar crowdfunding kunnen vinden.quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=6670
Tot aardig totaalbedrag, 4 ton(!).
Er klopt is niet aan de cashflows in de aanvraag. Waarom 400k lenen voor 5 jaar als de EBITDA zo hoog is? Betreft handelsonderneming dus ik verwacht beperkte afschrijvingen en gezien er geen banklening is, geen andere rentelasten.quote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wel leuk dat middelgrote bedrijven hun weg ook naar crowdfunding kunnen vinden.
Heb er niet goed naar gekeken maar het is een overname. Cashflow etc. zijn niet relevant omdat deze niet direct naar de Holding van de CEO stromen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Er klopt is niet aan de cashflows in de aanvraag. Waarom 400k lenen voor 5 jaar als de EBITDA zo hoog is? Betreft handelsonderneming dus ik verwacht beperkte afschrijvingen en gezien er geen banklening is, geen andere rentelasten.
Geen idee!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Scooper het volgende:
Project 6427: Nieuwe Werk Kracht is schijnbaar al eerder gepubliceerd, maar niet volgekomen. Dit was voor mijn tijd, weet iemand hoe dat is gegaan? Wat was het leningvoorstel toen?
Raar dat dat niet zichtbaar is als een soort van update.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef Scooper het volgende:
Ik zie overigens dat Cookie Culture in alle stilte de rente verhoogt heeft van 8% naar 9% rente.
Denk idd die 60 maanden + totaal bedrag is groot.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef crowd_funder het volgende:
Hyet Sweet gaat ook niet zo heel hard, terwijl het toch een vrij gunstige classificatie heeft. Misschien rente te laag of periode te lang?
https://www.geldvoorelkaa(...)egevens.aspx?id=4087quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Scooper het volgende:
Project 6427: Nieuwe Werk Kracht is schijnbaar al eerder gepubliceerd, maar niet volgekomen. Dit was voor mijn tijd, weet iemand hoe dat is gegaan? Wat was het leningvoorstel toen?
Voor mij een principe kwestie, omdat het spul zo slecht voor je is. Dat vind ik erg fijn aan crowdfunden. Als het je niet aan staat doe je het lekker niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk idd die 60 maanden + totaal bedrag is groot.
Rente is voor 2/A wel oke.
¤130.000 in 2-3 dagen is anders best netjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef crowd_funder het volgende:
Hyet Sweet gaat ook niet zo heel hard, terwijl het toch een vrij gunstige classificatie heeft. Misschien rente te laag of periode te lang?
Zeker een goed initiatief. Veel beter en effectiever dan die collectes aan de deuren.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:53 schreef Blik het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=6760
Goed initiatief!
Flink bedrag, maar wel 10% voor een categorie 2/BB project. En voor elke investeerder minstens een korting van 25% op een overnachting. Ik weet niet wat een overnachting kost, maar als je 100 euro investeert en daadwerkelijk die overnachting boekt, heb je vast al een redelijk gedeelte teurgverdiend.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:58 schreef µ het volgende:
Luxory Suites, 600k en 10%. Aardige bedragen weer.
hartje Amsterdam, 5-sterren suite. Reken maar op een prijs van 300-400 euro per nacht, zo niet meerquote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Flink bedrag, maar wel 10% voor een categorie 2/BB project. En voor elke investeerder minstens een korting van 25% op een overnachting. Ik weet niet wat een overnachting kost, maar als je 100 euro investeert en daadwerkelijk die overnachting boekt, heb je vast al een redelijk gedeelte teurgverdiend.
Die heb ik ook al vaker langs zien komen als ik mij niet vergis. Wel veel hotels op het moment. Het ging toch niet goed in die business zeiden ze (de horeca mannen).quote:
Amsterdam is gewoon booming qua hotels hoor. Deze is inderdaad al eerder langsgekomen met 2 andere projecten, beide met soortgelijke hotels in Amsterdam. Het is wel opvallend dat er in 2 dagen voor bijna 1 miljoen euro aan aanvragen zijn binnen gekomen voor hotelsquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:41 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Die heb ik ook al vaker langs zien komen als ik mij niet vergis. Wel veel hotels op het moment. Het ging toch niet goed in die business zeiden ze (de horeca mannen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |