Heb je enig idee wanneer je weer gaat investeren?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
Totaal ontvangen ¤ 1.769,27
Ontvangen rente ¤ 342,11
Nog te ontvangen rente ¤ 1.083,56
Totaal geļnvesteerd ¤ 9.300,00
Totaal nog uitstaand ¤ 7.789,14
Gemiddelde rente per jaar 8,41%
Totaal toegezegd ¤ 0,00
Ruimte om te investeren ¤ 32.210,86
Ben er nu wel mee gestopt.
Lijstje van al mijn wachtdagen tussen geld overmaken en project gestart.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:34 schreef Glencairn het volgende:
Geen kinderachtige statistieken. Ook die van mij zien er uitstekend uit:
Totaal ontvangen ¤ 0,00
Ontvangen rente ¤ 0,00
Nog te ontvangen rente ¤ 0,00
Totaal geļnvesteerd ¤ 0,00
Totaal nog uitstaand ¤ 0,00
Gemiddelde rente per jaar 0,00%
Totaal toegezegd ¤ 500,00
Hoe lang duurt het tussen je eerste storting en het daadwerkelijk ontvangen van geld.
Nee eigenlijk nog niet, sowieso een stuk laten zakken nu maar wil ook een appartement gaan kopen een dezer maanden. Misschien daarna weer en dan altijd rond de 5000 houden ofzo. Ging iets te hard van stapel in het begin.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je enig idee wanneer je weer gaat investeren?
En zo is het natuurlijk, jammer dat we geen glazen bol hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef BartNH het volgende:
Ontvangen rente klinkt wel leuk maar de realiteit is dat er in de laatste twee a drie betalingen de hoofdsom geheel is terugbetaald, die laatste twee of drie termijnen zijn de rente inkomsten.
Zodra een project rond komt duurt het nog een maand tot je 1e betaling dus die kun je verwachten rond 2-5 op je overzicht en een dag of wat later op je rekeningquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Mopsy het volgende:
Heeft iemand toevallig al een betaling ontvangen van Eureka Caterware op geldvoorelkaar? Project is 2-4 gestart maar heb nog steeds geen betaling ontvangen, Zou er iets mis zijn met mijn gegevens?
Top!quote:
Ik vind het zelf niet interessant, vanwege de looptijd en de rating. Het percentage is ok, maar niet geweldig. Dus tja, ik sla hem over.quote:Op zondag 27 april 2014 23:41 schreef crowd_funder het volgende:
Wat vinden jullie van project 6494 Milieu Cleaning Services dan?
Die begon vrij hard, en nu gaat het veel rustiger. Ligt volgens mij niet alleen aan het weekend.
Niet gelezen, maar het valt me wel op dat Haguru volgens mij nu al 3-4 keer voorbij is gekomen!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:38 schreef k_man het volgende:
Kunnen jullie een touw vastknopen aan dat verhaal van Haguru?
Mhja opzich kan dat handiger ja maar je weet voor jezelf wel hoe en wat natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef mesaana het volgende:
Over "mijn statistiek": het zou toch bijzonder handig zijn als het bedrag dat ik al heb overgemaakt niet meer onder "toegezegd" stond.
Ik betaal altijd onmiddellijk na het ontvangen van het verzoek, maar anderen doen dat niet. Het bedrag dat ik heb overgemaakt blijft op "toegezegd" staan totdat de investering rond en lopend is en iedereen heeft betaald. Vervelend.
Misschien maar eens een mailtje aan wagen.
Lurk hier al een tijdje mee en ga ook maar is meedoen aan de discussiequote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef mesaana het volgende:
Over "mijn statistiek": het zou toch bijzonder handig zijn als het bedrag dat ik al heb overgemaakt niet meer onder "toegezegd" stond.
Ik betaal altijd onmiddellijk na het ontvangen van het verzoek, maar anderen doen dat niet. Het bedrag dat ik heb overgemaakt blijft op "toegezegd" staan totdat de investering rond en lopend is en iedereen heeft betaald. Vervelend.
Misschien maar eens een mailtje aan wagen.
Kwestie van een beetje discipline. Maar idd mag de site wel wat handiger. Zal vast en zeker vanzelf wel komen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhja opzich kan dat handiger ja maar je weet voor jezelf wel hoe en wat natuurlijk.
Ik check de hele site niet meer omdat ik anders misschien toch weer ergens aan wil mee doen
Ik heb 5 pagina's onder mijn projecten en kijk er verder nooit maar dan ook nooit op. Ik hou het gewoon bij met een excelletje en een automatisch admin programma. Als die dan overeenkomt met wat ik zelf handmatig heb ingevoerd in mijn excel dan klopt het.quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Zevens het volgende:
[..]
Lurk hier al een tijdje mee en ga ook maar is meedoen aan de discussie
GeldvoorElkaar zou er goed aan doen om de gehele website flink op de schop te nemen!
Heb momenteel meer dan 10 pagina's onder mijn projecten en het overzicht is dan ook flink kwijt.
Bondura/Isepankur heeft zijn zaakjes dan een stuk beter op orde!
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef christiman het volgende:
Totaal ontvangen ¤ 0,00
Ontvangen rente ¤ 0,00
Nog te ontvangen rente ¤ 67,50
Totaal geļnvesteerd ¤ 450,00
Totaal nog uitstaand ¤ 450,00
Totaal toegezegd ¤ 0,00
Haha vergeleken met sommigen hier gaat het om kleine bedragen, maar ik ben nog maar een 'beginner'. Ik wil voorzichtig beginnen. Af en toe kijk ik even of er nog leuke projecten zijn, maar ik wil er ook niet te veel geld in steken.quote:
Niet bij GVE?quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef christiman het volgende:
[..]
Haha vergeleken met sommigen hier gaat het om kleine bedragen, maar ik ben nog maar een 'beginner'. Ik wil voorzichtig beginnen. Af en toe kijk ik even of er nog leuke projecten zijn, maar ik wil er ook niet te veel geld in steken.
Oh, ik investeer momenteel alleen voor Crowdaboutnow trouwens
Nog niet, ik vond CAN er als nieuwkomer overzichtelijker en makkelijker uitzien, vandaar.quote:
Zeker doen ja, geven heeft wel wat dingen die eigenlijk beter zijn dan crowdaboutnow.quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef christiman het volgende:
[..]
Nog niet, ik vond CAN er als nieuwkomer overzichtelijker en makkelijker uitzien, vandaar.
Ik ga binnenkort maar even rondkijken op GVE
Thanks voor de tip, ga ik doen! En ik blijf hier lekker meelurken/postenquote:Op maandag 28 april 2014 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker doen ja, geven heeft wel wat dingen die eigenlijk beter zijn dan crowdaboutnow.
Wel leuk dat middelgrote bedrijven hun weg ook naar crowdfunding kunnen vinden.quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=6670
Tot aardig totaalbedrag, 4 ton(!).
Er klopt is niet aan de cashflows in de aanvraag. Waarom 400k lenen voor 5 jaar als de EBITDA zo hoog is? Betreft handelsonderneming dus ik verwacht beperkte afschrijvingen en gezien er geen banklening is, geen andere rentelasten.quote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wel leuk dat middelgrote bedrijven hun weg ook naar crowdfunding kunnen vinden.
Heb er niet goed naar gekeken maar het is een overname. Cashflow etc. zijn niet relevant omdat deze niet direct naar de Holding van de CEO stromen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Er klopt is niet aan de cashflows in de aanvraag. Waarom 400k lenen voor 5 jaar als de EBITDA zo hoog is? Betreft handelsonderneming dus ik verwacht beperkte afschrijvingen en gezien er geen banklening is, geen andere rentelasten.
Geen idee!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Scooper het volgende:
Project 6427: Nieuwe Werk Kracht is schijnbaar al eerder gepubliceerd, maar niet volgekomen. Dit was voor mijn tijd, weet iemand hoe dat is gegaan? Wat was het leningvoorstel toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |