quote:Op donderdag 24 april 2014 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Yellow
Een goede plaat van Coldplay
volgens mij kende Chris Gwyneth ten tijden van Yellow nog helemaal niet.....of is dit een ander nummer? (geen 3fm en geen cp-tekstkennerquote:Op donderdag 24 april 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Your skin, oh yeah, your skin and bones
Turn into something beautiful
D'you know? For you I'd bleed myself dry
For you I'd bleed myself dry![]()
Zal dat voor Gwyneth zijn geweest?
Yellow iddquote:Op donderdag 24 april 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kende Chris Gwyneth ten tijden van Yellow nog helemaal niet.....of is dit een ander nummer? (geen 3fm en geen cp-tekstkenner)
en die perfecte modulatie aangevuld met een staccato adagio.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat mineur akkoord op het eind (wat geen een keer eerder in het nummer is voorgekomen) doet't'm ook wel![]()
jaja, ze doen een rondje rond de kerk!quote:
de broer van Barryquote:
Ja wat denk jij, hier komt toch ook niet maar 1 keer per dag een trein langs.quote:
Typisch een Jack White liedquote:
deze baas weetz!quote:
dat klopt jaquote:
Top.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Typisch een Jack White liedexperimenteel en zo af en toe een bak gitaarherrie (tot ergernis van m'n collega's
)
Zak door de strontquote:Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou niet van woordgrapjes in de tt
in....quote:
hou je wel van honden?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou niet van woordgrapjes in de tt
dat zijn er helemaal geen 83quote:Op donderdag 24 april 2014 11:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huidige leden Anthony Gonzalez
Yann Gonzalez
Morgan Kibby
Loïc Maurin
Jordan Lawlor
en niet alle namen beginnen met een Mquote:
Dat komt doordat het een zaadplaat is...quote:
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een zaadplaat is...
Oneensquote:Op donderdag 24 april 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
22, de beste tekst van de laatste 10 jaar
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme! Mijn snelste 5km ooit gelopen (27:15) 1m45 onder mijn oude record![]()
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme! Mijn snelste 5km ooit gelopen (27:15) 1m45 onder mijn oude record![]()
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
En dat zegt een sportvrouwquote:
Succes!!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga morgen mijn eerste 5km lopen
Baas.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
Dank je. Het is mijn eerste 5km in wedstrijdverband. Normaal doe ik het wel als training, maar dan kijk ik niet naar de tijd. Nu is het voor het 'echtie'.quote:
Zwemmen door de klinkers valt niet mee.quote:
Ik heb een PR van exact 30:00 staan op de 5km. Was ik al trots op.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zwemmen door de klinkers valt niet mee.
Hondenquote:
Zak lekker in de strontquote:
quote:
Jijquote:
Ekdom is de meest overschatte dj in tijden.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Die standaard dingetjes van Ekdom, hou toch eens op man. Zijn stem opzettelijk zwaarder maken, nu 3 keer geteld deze show.![]()
![]()
![]()
Ekdom is een karikatuur van zichzelf aan het worden![]()
Jammer, nooit verwacht van de man.
Lijkt het nu wel steeds meer op, praat toch normaal als DJ manquote:Op donderdag 24 april 2014 12:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ekdom is de meest overschatte dj in tijden.
Alleen met SR is hij vermakelijk.
Ik was altijd groot fan van Ekdom, maar sinds hij in de middag zit wordt het met de week slechter.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
WAS hij vermakelijk*quote:Op donderdag 24 april 2014 12:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 24 april 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAS hij vermakelijk*
Zelfs SR verzand in herhaling van uitgekauwde items.
Veiling TV
ga ik ook doen nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:56 schreef DeLuna het volgende:
Als je d'r niks aan vindt luister je toch niet. [/cliche]
Op Radio 6 vrijdagavond en op KX tussen de middag ook op vrijdag, laat hij dat alles achterwege. Klinkt heerlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Die standaard dingetjes van Ekdom, hou toch eens op man. Zijn stem opzettelijk zwaarder maken, nu 3 keer geteld deze show.![]()
![]()
![]()
Ekdom is een karikatuur van zichzelf aan het worden![]()
Jammer, nooit verwacht van de man.
Rot zelf op met je pinkpopquote:
Sindsdien heb ik liefde voor camping B.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was zo irritant op Camping B.
Sindsdien haat ik dit nummer.
succes mop! ik verwacht dat je mijn pr van 36.06 (quote:Op donderdag 24 april 2014 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga morgen mijn eerste 5km lopen
Vrolijkerdquote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was zo irritant op Camping B.
Sindsdien haat ik dit nummer.
Waarom doet hij dat dan wel op 3FM?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op Radio 6 vrijdagavond en op KX tussen de middag ook op vrijdag, laat hij dat alles achterwege. Klinkt heerlijk.
Omdat de nieuwste 3FM luisteraars over het algemeen semi-alternatieve herhaalautisten zijn die dit soort grapjes nodig hebben omdat het anders te onvoorspelbaar wordt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat dan wel op 3FM?
ok...hehequote:Op donderdag 24 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat de nieuwste 3FM luisteraars over het algemeen semi-alternatieve herhaalautisten zijn die dit soort grapjes nodig hebben omdat het anders te onvoorspelbaar wordt.
Verwacht er anders maar niet al te veel vanquote:Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
succes mop! ik verwacht dat je mijn pr van 36.06 () gaat verbeteren!
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:18 schreef Zaktabak het volgende:
Oja, Rob Stenders volgende week tussen 12 en 2 tussen de middag,
JUICHENquote:Op donderdag 24 april 2014 13:18 schreef Zaktabak het volgende:
Oja, Rob Stenders volgende week tussen 12 en 2 tussen de middag,
quote:
Ik kan me daar vaag wel iets van herinneren jaquote:Op donderdag 24 april 2014 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee heb jij daar niet een liedje van gecoverd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan me daar vaag wel iets van herinneren jawat ben je toch een commerciële spamhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
mijn streven is om 18mei iig mijn pr te verbeteren en als het even kan onder het half uur te blijven....daarvoor moet ik nog wel 3,5km extra lopen in hetzelfde tempo als gisteren....quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verwacht er anders maar niet al te veel van
Ik ga morgen met 2 collega's lopen waar er eentje nog nooit 5km achter elkaar heeft volgehouden. Ik ga m'n runkeeper voor het eerst gebruiken, dus dan weet ik tenminste iets, qua snelheid, maar dat zal als ik alleen loop, wel iets hoger liggen dan morgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn streven is om 18mei iig mijn pr te verbeteren en als het even kan onder het half uur te blijven....daarvoor moet ik nog wel 3,5km extra lopen in hetzelfde tempo als gisteren....
mijn 1e 5km was ook meteen de loopleeuwarden. paar dagen eerder had ik wel 4.8km gelopen dus die 200m moest nog wel lukken. vond het vooral lastig om in die massa te lopen. constant het gevoel om me heen te moeten kijken en iedereen in de weg te lopen....normaal loop ik ook met muziek maar toen juist niet omdat ik me bewust wilde zijn van de omgeving.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga morgen met 2 collega's lopen waar er eentje nog nooit 5km achter elkaar heeft volgehouden. Ik ga m'n runkeeper voor het eerst gebruiken, dus dan weet ik tenminste iets, qua snelheid, maar dat zal als ik alleen loop, wel iets hoger liggen dan morgen.
Dat eerste, zeker. Ik loop ook altijd met muziek maar dat ga ik deze keer niet doen. Het is een Koningsdag-loop (quote:Op donderdag 24 april 2014 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn 1e 5km was ook meteen de loopleeuwarden. paar dagen eerder had ik wel 4.8km gelopen dus die 200m moest nog wel lukken. vond het vooral lastig om in die massa te lopen. constant het gevoel om me heen te moeten kijken en iedereen in de weg te lopen....normaal loop ik ook met muziek maar toen juist niet omdat ik me bewust wilde zijn van de omgeving.
en het viel me op hoe weinig er aangemoedigd wordt. mensen kijken alleen maar naar hun eigen lopers. 's middags bij de 10km ben ik juist blijven wachten tot iedereen langs was geweest en vooral de laatste flink aangemoedigd. die hebben het het hardste nodig
Je houdt niet van vies warme dagen?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een keer de 8,8km bij de TT Run in Assen gedaan. 58 minuten en ik was absoluut niet tevredenmaar het was wel echt vies warm die dag en daar hou ik echt niet van.
weet je zeker dat het geen koningsdag-sloop is? dat je 5km lang alles kapot moet maken? dat is nl lachen!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat eerste, zeker. Ik loop ook altijd met muziek maar dat ga ik deze keer niet doen. Het is een Koningsdag-loop () en staat ook in het teken van geld ophalen voor de Roparun. Er zijn allemaal kraampjes met eten en drinken langs de route, dus er zullen vast mensen zijn die je staan aan te moedigen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen koningsdag-sloop is? dat je 5km lang alles kapot moet maken? dat is nl lachen!
Nee, ik vind 28 graden meer dan genoeg. Als het wel zo warm is zorg ik er wel voor dat ik in een zwembad ligquote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je houdt niet van vies warme dagen?
In NL is dat vies warm ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik vind 28 graden meer dan genoeg. Als het wel zo warm is zorg ik er wel voor dat ik in een zwembad ligmja RIP Joure.
Ik ging zondag lopen, toen was het zo'n 20 graden hier. En dat vond ik al te warm.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik vind 28 graden meer dan genoeg. Als het wel zo warm is zorg ik er wel voor dat ik in een zwembad ligmja RIP Joure.
Laat me. Ik heb echt niks met die gast.quote:
Ik heb ook niks met hem. Alleen z'n vriendin heeft iets met hem. Of z'n vriend.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat me. Ik heb echt niks met die gast.
xdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met hem. Alleen z'n vriendin heeft iets met hem. Of z'n vriend.
Wat heb ik?quote:
Nee.quote:
Check!quote:
haha, ik moet nu aan Tsunamiliedje denken. dat je dat ipv Tsunami Punani roeptquote:
Hoezo?quote:
Oh, ik dacht dat je me ging koppelenquote:
Daar ben ik wel goed in overigens.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je me ging koppelen
Aan pandaplint?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je me ging koppelen
Dat had ik al door jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel goed in overigens.
Ik heb er niks van gemerktquote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel goed in overigens.
Met Minthy en rubbereend toch?quote:
Had ik het toch goed gelezenquote:
Ik bedoel meer dat ik hier nog alleen zitquote:
Ik ga je opgeven voor FRWL seizoen 2quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik hier nog alleen zit
Jij regelt het zelf maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik hier nog alleen zit
oeh, je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in het mezelf koppelen maar dat is nog geheim
Dat is succesvol gebleken jaquote:
Bah.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in het mezelf koppelen maar dat is nog geheim
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga je opgeven voor FRWL seizoen 2
Het is maar wat je succesvol noemtquote:
Als je doelt op een relatie met je hand.. Dat noem ik niet koppelenquote:
xdquote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je doelt op een relatie met je hand.. Dat noem ik niet koppelen
Hoe is het met mevrouw Amsterdam eigenlijk?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]nee dank je
[..]
Het is maar wat je succesvol noemt
Heb haar nog heel even gesproken via whatsapp, maar meer nietquote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe is het met mevrouw Amsterdam eigenlijk?
Dat wijst meestal niet op veel goeds nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb haar nog heel even gesproken via whatsapp, maar meer niet
Ik heb een slecht voorgevoel(en 9 van de 10 keer is dat terecht
)
Gesprek is gewoon normaalquote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wijst meestal niet op veel goeds nee.
Zoenenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en ze kon wel lekker zoenendaar heb ik een enorme zwak voor
En natuurlijk lekker tegen elkaar aan slapen
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Piño
Wil je ook een keer tegen me aanslapen?
Nee hoor, ik voel me niet beledigdquote:Op donderdag 24 april 2014 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Bij jou liever niet als je het niet heel erg vindt.
Scharrel SC. Scharrelquote:Op donderdag 24 april 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me niet beledigd
Gvd, die berichten zijn wel leuk, maar ze zijn zo neutraal, eigenlijk zijn ze niet veranderd sinds VOOR maandagdaar kan ik slecht tegen
I know, maar iets meer enthousiasme zou wel fijn zijnquote:
Dan vraag je het gewoonquote:Op donderdag 24 april 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know, maar iets meer enthousiasme zou wel fijn zijnIk wil wel weten of ik nog een keer mag of niet...
anders is het geen scharrel, maar een one-night-stand![]()
Nou het is pas 2 dagen geleden, laat ik even rustig aandoenquote:
Mooi.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me niet beledigd
Driequote:Op donderdag 24 april 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou het is pas 2 dagen geleden, laat ik even rustig aandoen
VOGELZOEKER!quote:
De beroemde 3 dagen regelquote:Op donderdag 24 april 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou het is pas 2 dagen geleden, laat ik even rustig aandoen
Hoi Muis!quote:
quote:
Die we uitvoerig besproken hebbenquote:
Hoi Muisquote:
Dan heb je het volledig aan jezelf te danken deze keerquote:Op donderdag 24 april 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die we uitvoerig besproken hebben
Toen ik haar deur uit liep zei ik ook: Je weet dat je nu 3 dagen niks te horen krijgt he!
die had ik allang gebroken voor het einde van de dagquote:Op donderdag 24 april 2014 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden.
DeMaan?quote:
Ik word echt te vaak te serieus genomenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je het volledig aan jezelf te danken deze keer
Blijkbaar niet vaak genoeg.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word echt te vaak te serieus genomen
Ik voelde zo'n soort opmerking al aankomenquote:
quote:
Omdat FOK!.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom scoren inkoppertjes hier zo goed
iets met niveauquote:Op donderdag 24 april 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom scoren inkoppertjes hier zo goed
Hoe gaat het met je veldwerk?quote:
er zit vooruitgang in. Deze week vooral druk geweest met andere dingen hier op stage, zoals andere mensen helpen met veldwerk en planten uitzoeken dat soort zaken.quote:
Ook nog bomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zit vooruitgang in. Deze week vooral druk geweest met andere dingen hier op stage, zoals andere mensen helpen met veldwerk en planten uitzoeken dat soort zaken.
Nee. Helaas niet. Wel bloemetjesquote:
Bloemenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet. Wel bloemetjes
Zonder bijtjes
http://ntr.nl/nieuws/791280/MetMichiel+best+beluisterd+op+3FMquote:Het gaat goed met NTR-dj Michiel Veenstra op 3FM. Sinds zijn programma MetMichiel begin dit jaar van de avond naar de ochtend verhuisde, mag hij zich de best beluisterde dj van 3FM noemen. Dit blijkt uit de luistercijfers over de eerste maanden van 2014.
Eindredacteur Loïs de Jong is blij met de cijfers: “De ochtend van 10.00 tot 12.00 is traditioneel al een goed beluisterd tijdstip. Dat was het ook al toen BNN en daarvoor de AVRO daar nog zat. Maar dat we nu overall marktleider 538 voorbij gaan in de beluistering, mag toch wel een mooie prestatie genoemd worden. Alle reden om door te gaan op de ingeslagen weg.”
Jongerenzender 3FM zelf doet het ook goed ten opzichte van de concurrentie. In de doelgroep 15-34 jaar is de zender met 20,2% luistertijdaandeel de bestbeluisterde jongerenzender, vóór Q Music (17,2%) en 538 (17,0%).
Kijk voor meer info op www.metmichiel.nl
Dus er luisteren meer mensen naar Michiel dan Giel? Uh, oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://ntr.nl/nieuws/791280/MetMichiel+best+beluisterd+op+3FM
Zal wel te maken hebben met radio op de werkvloer.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus er luisteren meer mensen naar Michiel dan Giel? Uh, oké.
Die is er pas na 10u?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met radio op de werkvloer.
Lijkt me dat er tussen 10/12 meer geluisterd wordt dan tussen 6/10. Vraag me wel af hoe Effe Ekdom scoort.quote:
Dat vind ik ook raar. Lijkt me dat je in de spits meer luisteraars hebt. Dus ik zou eerder verwachten dat men meer luistert naar Giel of C&S (al ligt C&S nogal slecht bij veel ouderen)quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus er luisteren meer mensen naar Michiel dan Giel? Uh, oké.
Hele week.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:06 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor Stenders net zeggen dat hij volgende week voor Gerard moet invallen. Is dat de hele week, of alleen donderdag?
Gerard had het er ook over...quote:Op donderdag 24 april 2014 16:06 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor Stenders net zeggen dat hij volgende week voor Gerard moet invallen. Is dat de hele week, of alleen donderdag?
Nou dit dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. Lijkt me dat je in de spits meer luisteraars hebt. Dus ik zou eerder verwachten dat men meer luistert naar Giel of C&S (al ligt C&S nogal slecht bij veel ouderen)
Gruwelijk nat?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nat.
Ik moest de was redden van de regen, maar hier kennen ze maar 1 soort regen: stortbuien.
Wil ik je eens voorrang verlenen, is het weer niet goedquote:
Panda's doen daar niet aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wil ik je eens voorrang verlenen, is het weer niet goed![]()
Je kwam tenslotte van rechts..
Maar even serieus, je doet het er toch omquote:Op donderdag 24 april 2014 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nat.
Ik moest de was redden van de regen, maar hier kennen ze maar 1 soort regen: stortbuien.
Duhquote:Op donderdag 24 april 2014 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar even serieus, je doet het er toch omdat soort dingen zeggen
Pareltjequote:
Welk liedje is dan de soundtrack van je leven?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan de soundtrack van je leven?
Godverdomme, heb je dan ff een kutleven
Links lijkt op een portret uit WO2 tijdperkquote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts lijkt ie wel bejaard!
Voor jou een nummer van Amy Winehouse.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welk liedje is dan de soundtrack van je leven?
De mijne? Dyers Eve van Metallicaquote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welk liedje is dan de soundtrack van je leven?
Minthy!quote:
NOVIB collectanten?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef Pandaplint het volgende:
Morgen het Goede Doel op de Vismarkt in Groningen![]()
3 Henkbazen op de marktquote:Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
NOVIB collectanten?
Waarom ben je daar blij om?!
Het is henkde_j zonder hoofdlettersquote:
Doe dat!quote:Op donderdag 24 april 2014 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik hem zie doe ik hem de groeten!
Ksssst.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Piño
Wil je ook een keer tegen me aanslapen?
Tofquote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef DeLuna het volgende:
Alle winkels afgeweest, en in de laatste eindelijk HET jasje gevonden
Pics.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef DeLuna het volgende: