quote:Op donderdag 24 april 2014 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Yellow
Een goede plaat van Coldplay
volgens mij kende Chris Gwyneth ten tijden van Yellow nog helemaal niet.....of is dit een ander nummer? (geen 3fm en geen cp-tekstkennerquote:Op donderdag 24 april 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Your skin, oh yeah, your skin and bones
Turn into something beautiful
D'you know? For you I'd bleed myself dry
For you I'd bleed myself dry![]()
Zal dat voor Gwyneth zijn geweest?
Yellow iddquote:Op donderdag 24 april 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kende Chris Gwyneth ten tijden van Yellow nog helemaal niet.....of is dit een ander nummer? (geen 3fm en geen cp-tekstkenner)
en die perfecte modulatie aangevuld met een staccato adagio.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat mineur akkoord op het eind (wat geen een keer eerder in het nummer is voorgekomen) doet't'm ook wel![]()
jaja, ze doen een rondje rond de kerk!quote:
de broer van Barryquote:
Ja wat denk jij, hier komt toch ook niet maar 1 keer per dag een trein langs.quote:
Typisch een Jack White liedquote:
deze baas weetz!quote:
dat klopt jaquote:
Top.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Typisch een Jack White liedexperimenteel en zo af en toe een bak gitaarherrie (tot ergernis van m'n collega's
)
Zak door de strontquote:Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou niet van woordgrapjes in de tt
in....quote:
hou je wel van honden?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou niet van woordgrapjes in de tt
dat zijn er helemaal geen 83quote:Op donderdag 24 april 2014 11:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huidige leden Anthony Gonzalez
Yann Gonzalez
Morgan Kibby
Loïc Maurin
Jordan Lawlor
en niet alle namen beginnen met een Mquote:
Dat komt doordat het een zaadplaat is...quote:
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een zaadplaat is...
Oneensquote:Op donderdag 24 april 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
22, de beste tekst van de laatste 10 jaar
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme! Mijn snelste 5km ooit gelopen (27:15) 1m45 onder mijn oude record![]()
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme! Mijn snelste 5km ooit gelopen (27:15) 1m45 onder mijn oude record![]()
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
En dat zegt een sportvrouwquote:
Succes!!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga morgen mijn eerste 5km lopen
Baas.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
Dank je. Het is mijn eerste 5km in wedstrijdverband. Normaal doe ik het wel als training, maar dan kijk ik niet naar de tijd. Nu is het voor het 'echtie'.quote:
Zwemmen door de klinkers valt niet mee.quote:
Ik heb een PR van exact 30:00 staan op de 5km. Was ik al trots op.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zwemmen door de klinkers valt niet mee.
Hondenquote:
Zak lekker in de strontquote:
quote:
Jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |