Jelly jelly, anyway enjoy enjoyquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch echt vrij haha! Tot volgende week woensdag dat is.
Dank u, dank u!quote:
Lekker gaan slapen man!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, thuis na een werkdag van 14u (incl reistijd). Net als gisteren.Moe.
7 uur maar dus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen een halve dag werken, dat scheelt weer.
Oh kijk, nog veel makkelijker!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Nee, 4u. Of misschien zelfs minder. Bovendien hoef ik niet te reizen (het nieuwe werken).
Voor mij al 2 dagenquote:
En, al geprobeerd?quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb weer wat geleerd vandaag
Nice... nu nog onthouden
Wel zeggen en niks doen!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nog niet
Dank je wel voor het schoppen van de post
Etenquote:
We zijn bijna een maand verder joh.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nog niet
Dank je wel voor het schoppen van de post
En nog niks?!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We zijn bijna een maand verder joh.
O... ik wist niet dat t datum gebonden wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We zijn bijna een maand verder joh.
Ik volg het allang niet meerquote:
Geen idee, ergens de draad kwijtgeraaktquote:
* -Engel- geeft draad aan E_T....quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ergens de draad kwijtgeraakt
Telefoondraad?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft draad aan E_T....
solved
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Telefoondraad?
E.T. phone home?
God wat vergezocht
Goed plan. Eerst nog een liter hoestsiroop wegtanken.quote:
Vooruit, voor deze keer danquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neen geen telefoondraad... al heb ik ff kort gedacht aan e.t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |