Die bolle, dat is inderdaad geen grap.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
Die messen die daar liggen zijn van de Plus spaaractie.
Geen grappen.
Als ik een hoer in actie wil zien zet in Private Spice wel opquote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Mensen Yolanthe zit bij Humberto, vergeet PenW.
Stukje vrij ondernemerschap.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Personeel wil ook gewoon een zakcentje bij verdienen. Niks mis mee.
Dat starfuckertje is helemaal niet rullevant.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Mensen Yolanthe zit bij Humberto, vergeet PenW.
durft ie nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
Gaat Diederik ook nog zijn mening geven?
Dat alles weer veilig in de doofpot gaat. Straks raken hij en zijn matties hun baan nog kwijt, quelle catastrophe!quote:
Die zullen ze bij de EO wel niet hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef waxmask het volgende:
Vreemd verhaal... Stuur de volgende keer maar iemand van een sterker kaliber...
Lekker met een pamper aan in een verzorgingsinstelling een beetje kwijlen.quote:
In zijn broek plassen doet hij al...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Lekker met een pamper aan in een verzorgingsinstelling een beetje kwijlen.
Dijkversterking lijkt mij een grotere prio daar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
GEEN WINDMOLENS VOOR DE KATTUKSE KUST!
Dat is bijna klaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dijkversterking lijkt mij een grotere prio daar.
De zandmotor toch?quote:
Een partijpoliticus met een mening bij een praatprogramma. Wat had je dan gewild? Dat hij het telefoonboek zat voor te lezen?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:28 schreef danos het volgende:
Ik heb bij Samson altijd het idee dat ik naar de Zendtijd voor politieke partijen zit te kijken.
De pvda leeft vd onrendabelenquote:
Dat heeft toch met de pieken te maken?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het net kan maar een beperkt deel windenergie aan.
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:
Nee maar het gaat om de toon, zeg maar het verschil tussen een commercial en een advertorial.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Een partijpoliticus met een mening bij een praatprogramma. Wat had je dan gewild? Dat hij het telefoonboek zat voor te lezen?
Zodra ze bij de EO een nog slechtere "journalist" kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef danos het volgende:
Wanneer wordt de eerste kernbom in een TBS kliniek gevonden?
Hij moet zijn mening opvoeren alsof hij het telefoonboek opleest?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:33 schreef danos het volgende:
[..]
Nee maar het gaat om de toon, zeg maar het verschil tussen een commercial en een advertorial.
Ja het is heel grillig. Dat is wel aan te passen, maar kost weer stroom.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de pieken te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |