Skills en rm juist wel, dat valt nooit in te calculeren. DPS lijkt me ook 1 op 1. Nee, dat cijfertje is ook onzinnig. Ik heb zelf wat cold dmg en arcane orb damager modifiers, dat cijfertje zegt vrij weinig meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:13 schreef Monolith het volgende:
Niet. Je statsheet DPS neemt bijvoorbeeld elemental damage en skill bonusses ook niet mee. Een blinde focus op het cijfertje dat je daar ziet is dan ook onzinnig. De 30% resource cost reduction van Cinder is beter dan een paar procentjes DPS erbij. In ieder geval voor DH.
Klopt, en dat kun je ook zien aan het oranje diamantje ernaastquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:31 schreef Idanue het volgende:
Ik heb ook op mij DH:
Marked for Death op mijn wapen = +20% damage
+ %Fire damage
Increased damage against elites by 25%
Increased companion damage 12%
En dan ook nog 4 van de marauder set dus alle pets active.
Volgens mij zijn dit allemaal dingen die niet meegeteld worden in het dps cijfertje.
Calamity heet die boog toch? Is die Marked for Death dan een kans of gegarandeerd als je een monster raakt? Anders zou Marked for Death/Contagion effectiever zijn, maar dat kost je een skill slot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:31 schreef Idanue het volgende:
Ik heb ook op mij DH:
Marked for Death op mijn wapen = +20% damage
+ %Fire damage
Increased damage against elites by 25%
Increased companion damage 12%
En dan ook nog 4 van de marauder set dus alle pets active.
Volgens mij zijn dit allemaal dingen die niet meegeteld worden in het dps cijfertje.
Yup.quote:
Heuj, daar zat ik bij !quote:
De eerste playthrough vond ik wel aardig ja. Wat is daarna de snelste weg naar level 70?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het begin is het allemaal veel interessanter... Gebieden verkennen, bosses voor het eerst ontmoeten, elke level iets nieuws erbij krijgen om mee te spelen qua skills. Als je al een tijd 70 bent wordt het levellen pas saaier omdat je de gebieden dan al kent en alles is al gesneden koek.
Ik denk bounties, geven redelijk veel xp op het voltooien ervan en je kunt wat riftkeys opsparen op die manier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De eerste playthrough vond ik wel aardig ja. Wat is daarna de snelste weg naar level 70?
Even mee wandelen terwijl iemand t6 bounties voor je doet geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De eerste playthrough vond ik wel aardig ja. Wat is daarna de snelste weg naar level 70?
Haha jaa, die tard loopt altijd achteraan, maar ze zijn wel handig om mobs van je af te houden enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:16 schreef iScrim het volgende:
Ik heb net die ene garwulf cloak gevonden met de 3x wolf companion, best gaaf. Alleen jammer dat de 3e wolf zich als een slome opa gedraagt.
Ze kunnen inderdaad een groep mobs van je afhouden en tanken doordat ze het pad blokkeren. Erg handig!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha jaa, die tard loopt altijd achteraan, maar ze zijn wel handig om mobs van je af te houden enzo
Oh ja, jij speelde dit ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik had die uitbreiding nooit moeten kopen, nu ben ik weer hooked
En gelukkig is die nare auction weg
Si, ik had nog een level 59 Barbarian, na echt maar een paar uurtjes spelen al op 61, gaat op zich wel hard.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, jij speelde dit ook.
Ik moet hem binnenkort ook weer eens opstarten, samen met zweihappy4u m'n Crusader levelen.
Nice, dat is je hoogste?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, ik had nog een level 59 Barbarian, na echt maar een paar uurtjes spelen al op 61, gaat op zich wel hard.
Ah oké, als je het spel uitgespeeld hebt en met een andere class wilt spelen, kan ik je wel even boosten (en er zijn hier vast ook een hoop anderen die dat wel willen doen).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, ben ooit afgehaakt omdat ik geen zin meer had
Het moet geen probleem zijn mensen daarvoor te ronselen denk ik inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah oké, als je het spel uitgespeeld hebt en met een andere class wilt spelen, kan ik je wel even boosten (en er zijn hier vast ook een hoop anderen die dat wel willen doen).
Ik snap de eerste tabel niet helemaal. Wat wordt hier nou in uitgelegd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(rclick -> link openen in nieuw tabblad)
Die eerste ben ik niet helemaal zeker van, maar het lijkt erop dat hoe 'zwaarder' het item is, hoe groter de kans is dat je het krijgt. In principe kan je beter naar de percentages kijken in de 2e en 3e, die zeggen hetzelfde maar dan andersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik snap de eerste tabel niet helemaal. Wat wordt hier nou in uitgelegd?
Het is vooral de eenheid die ik niet snap. Wat is nou '100' en wat is nou '50'. Waarom staat er bij de WD bij de ringen 2100 en bij de andere classes 2000. Ik hou het maar bij de andere twee tabellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die eerste ben ik niet helemaal zeker van, maar het lijkt erop dat hoe 'zwaarder' het item is, hoe groter de kans is dat je het krijgt. In principe kan je beter naar de percentages kijken in de 2e en 3e, die zeggen hetzelfde maar dan anders
Ah, op die manier. Die punten links (10, 50, 100) zijn het gewicht van zo'n ring. Een 1 geeft aan dat die ring voor een bepaalde class kan droppen. Barbarian heeft bijvoorbeeld geen 'eigen' ring en DH wel. De categorie 'ringen' krijgt er voor DH dus 50 punten bij van Natalya's Reflection. Dat maakt het totale gewicht van de categorie 'ringen' een klein beetje zwaarder voor DH, waardoor de kans een klein beetje groter is dat er een ring dropt voor DHquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is vooral de eenheid die ik niet snap. Wat is nou '100' en wat is nou '50'. Waarom staat er bij de WD bij de ringen 2100 en bij de andere classes 2000. Ik hou het maar bij de andere twee tabellen
Aaaaah helder. Dan nog snap ik de eenheden niet, maar de verschillen zijn dan in ieder geval duidelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die punten links (10, 50, 100) zijn het gewicht van zo'n ring. Een 1 geeft aan dat die ring voor een bepaalde class kan droppen. Barbarian heeft bijvoorbeeld geen 'eigen' ring en DH wel. De categorie 'ringen' krijgt er voor DH dus 50 punten bij van Natalya's Reflection. Dat maakt het totale gewicht van de categorie 'ringen' een klein beetje zwaarder voor DH, waardoor de kans een klein beetje groter is dat er een ring dropt voor DH
Mja, het zou kunnen dat het in totaal op een mooi rond aantal uitkomtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aaaaah helder. Dan nog snap ik de eenheden niet, maar de verschillen zijn dan in ieder geval duidelijk.
True, dat zou de volgende stap zijn. Mocht ik daarvoor gaan dan zou ik mijn gear wel grotendeels moeten vervangen denk ik.quote:
Zou het zeker aanraden, merk met frost met een 16% cold damage boost al meteen verschil. Magic missiles critten nu rond de 3,2 miljoen ipv 2,7 miljoen. (Missiles want ik schiet er 3 af)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, dat zou de volgende stap zijn. Mocht ik daarvoor gaan dan zou ik mijn gear wel grotendeels moeten vervangen denk ik.
Dps nummertje in je charsheet kan misleidend zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik zit zelf met mijn barb nu al op een +39% boost op fire, zit nu te hopen op die cindercoat
Ik vind het vreemd dat je zolang +ele hebt genegeerd, of naja hoeveel tijd je extra kwijt ben geweest om die 'pure' kit te vinden zonder ele boost.
Je damage is te laag en je toughness is (veel) te hoog. Ruil dus sowieso je passive Blur in voor Glass Cannon. Als rune op Energy Armor zou ik Pinpoint Barrier gebruiken voor extra damage.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:53 schreef Michhas het volgende:
Om het topic weer een beetje tot leven te brengen; zit een beetje stuck op mijn wiz:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Michhas-2595/hero/36629835
Zit op zo'n 900k damage buffed, toughness zit buffed op ongeveer 13/14mil. Tor2 loop ik aardig makkelijk doorheen, maar wil toch wel graag verder.
Tips zijn zeer welkom, ook met betrekking tot build.
CHC wordt trouwens nog gerolled op mijn helm.
Wow dat is wel heel uitgebreidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je damage is te laag en je toughness is (veel) te hoog. Ruil dus sowieso je passive Blur in voor Glass Cannon. Als rune op Energy Armor zou ik Pinpoint Barrier gebruiken voor extra damage.
Qua gear geeft dit wel een goed idee van waar je je op moet richten:
Voor helm wil je elemental damage (Andariel's Visage)+ critical hit chance + skill attack (+arcane orb damage) of een socket. Een andere goede keus is Pride's Fall. Hierdoor kun je goedkoper casten, waardoor je vaker kunt casten en dus meer damage kunt doen.
Voor shoulders wil je de standaard stats + eventueel skill dmg
Voor ringen wil je critical hit chance + critical hit damage + attack speed (of damage).
(de meesten gebruiken Stone of Jordan voor +elemental damage en +elite damage en Ring of Royal Grandeur voor de set bonus)
Voor bracers wil je elemental damage + critical hit chance (Reaper's Wraps (craft) zijn geweldige bracers)
Voor amulet wil je elemental damage + critical hit chance + critical hit damage. Moonlight Ward voor arcane builds.
Voor chest wil je 3 sockets + standaard stats (of eventueel skill dmg). Cindercoat voor fire builds
Voor belt wil je standaard stats (eigenlijk wil je The Witching Hour of Harrington Waistguard)
Voor gloves wil je critical hit chance + critical hit damage + attack speed (of Frostburn maar die zijn erg zeldzaam. Magefist voor fire builds; niet zeldzaam)
Voor pants wil je 2 sockets + standaard stats
Voor shoes wil je standaard stats + skill bonus (arcane orb). Vanaf paragon level 200 wil je je schoenen zonder movement speed, omdat je de 25% dan kunt halen met 25 paragon points. Ice Climbers zijn leuke schoenen om te proberen te krijgen (erg zeldzaam)
Voor weapon wil je (als cold build) het liefst een wapen met +cold damage. Dan kun je kiezen voor Utar's Roar (craft) of Azurewrath. Verder wil je uiteraard in ieder geval een socket met + critical damage.
Voor je Orb wil je critical hit chance, damage en skill damage (arcane orb). Arcane power on crit wordt geloof ik ook wel gewaardeerd. De beste cold orb is Winter Flurry (zeldzaam)
Uiteraard wil je ook zoveel mogelijk intelligence. Als je kunt kiezen tussen armor en resistance to all, dan zou ik gaan voor armor (omgekeerd voor barb/crus).
Probeer te gaan voor een een 1:10 verhouding tussen critical hit chance en critical hit damage. Is niet heel makkelijk, maar 0,4*4 (40% crit chance * 400% crit dmg) is meer dan 0,5*3 (50% crit chance * 300% crit damage)
Paragon points (tot paragon 200)
Core: movement speed aanvullen tot 25%, rest in arcane power of intelligence, afhankelijk van je resource generation
Offense: critical hit chance of critical hit damage, afhankelijk van wat je nodig hebt
Defense: waarschijnlijk armor, daarna resistance en life pak je het liefst pas als laatst
Utility: area damage
Paragon points (na paragon 200)
Core: 50 in movement speed, rest in arcane power of intelligence, afhankelijk van je resource generation
Offense en defense blijven hetzelfde; cooldown reduction is alleen prioriteit bij bepaalde builds
Utility: area damage -> life on hit -> resource reduction. Afhankelijk van hoe dat gaat, kun je misschien de laatste 2 ook omdraaien.
Succes
Naja je kunt sowieso beter een tijdje met dezelfde char spelen i.p.v. een beetje met je barb, een beetje met je DH etc. Maar je hebt ook een community Loot it Forward waarbij je met bijvoorbeeld een party met wizards op zoek kunt gaan naar gear. Als je legs vindt die je niet nodig hebt, dan link je ze in chat en als iemand anders ze nodig heeft, dan geef je ze aan hem. Goeie manier om wat betere gear te krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel uitgebreidIk ben geen beginner hoor, maar toch bedankt
Toughness is inderdaad aan de hoge kant, geen idee hoe maar dat is altijd al zo geweest op mijn wiz. Qua gear ben ik er inderdaad al van op de hoogte wat op dit moment BIS voor mijn wiz is, probleem is dat ik al drie weken weinig geluk meer heb met drops, als er überhaupt al wat dropt.
Malthael al wel 30 keer gedaan, nog steeds geen reaper's fear. Andariel's visage wel op mijn DH, Ice Climbers op mijn barb.
Nogmaals de gear enzulks zijn me allemaal welbekend, probleem is dat ik gewoon niet vooruit kom omdat ik het idee heb dat er amper relevante legs voor me droppenDus ik dacht ik gooi het eens in de groep, op zoek naar een beetje improvement die niet gear gerelateerd is
Kan mijn passives inderdaad wel een beetje tweaken.
Ik merk een hogere dps waarde wanneer ik speed pak ipv crit of chd... Die heb ik inmiddels op de 6% zitten meen, zal daar nog eens mee spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef hugecooll het volgende:
Uiteraard wil je ook zoveel mogelijk intelligence. Als je kunt kiezen tussen armor en resistance to all, dan zou ik gaan voor armor (omgekeerd voor barb/crus).
Probeer te gaan voor een een 1:10 verhouding tussen critical hit chance en critical hit damage. Is niet heel makkelijk, maar 0,4*4 (40% crit chance * 400% crit dmg) is meer dan 0,5*3 (50% crit chance * 300% crit damage)
Paragon points (tot paragon 200)
Core: movement speed aanvullen tot 25%, rest in arcane power of intelligence, afhankelijk van je resource generation
Offense: critical hit chance of critical hit damage, afhankelijk van wat je nodig hebt
Defense: waarschijnlijk armor, daarna resistance en life pak je het liefst pas als laatst
Utility: area damage
Paragon points (na paragon 200)
Core: 50 in movement speed, rest in arcane power of intelligence, afhankelijk van je resource generation
Offense en defense blijven hetzelfde; cooldown reduction is alleen prioriteit bij bepaalde builds
Utility: area damage -> life on hit -> resource reduction. Afhankelijk van hoe dat gaat, kun je misschien de laatste 2 ook omdraaien.
Succes
Normaal gesproken is het: chc > chd > atk (wel 7%) > dmgquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik merk een hogere dps waarde wanneer ik speed pak ipv crit of chd... Die heb ik inmiddels op de 6% zitten meen, zal daar nog eens mee spelen.
Mja, dan zit je chc vast al rond de 50% of heb je een heel traag wapenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:32 schreef muhahaha het volgende:
Vaag want als ik het zelf aanpas merk ik dat mijn dps het hoogst is met speed. Tussen chd en chc zit niet zoveel verschil.
Zit cap op items en paragon, dus de 100 haal je nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:39 schreef Bart het volgende:
Is chc eigenlijk gecapped of kun je die gewoon op 100 krijgen?
Dat red je niet met items noch skills. Je hebt wel die DH skill die je CHC langzaam verhoogt tot 100% totdat je weer een critical hit doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:39 schreef Bart het volgende:
Is chc eigenlijk gecapped of kun je die gewoon op 100 krijgen?
Yup. 5% van pinpoint barrier.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit cap op items en paragon, dus de 100 haal je niet
Een wizard zou in principe het volgende kunnen doen:
Helm: +6%
Amulet: +10%
Bracers: +6%
Chest: 2%
Gloves: 10%
Ringen: 12%
Orb: 10%
Wapen: 2%
Paragon: 5%
Scoundrel: 3%
Basis: 10%
Totaal: 76%
Ik weet uit mijn hoofd niet of wizzies ook skills hebben die nog chc toevoegen, maar het lijkt me niet dat je op 100% uit kan komen
Niet dat ik weet. Ook geen shoes en shoulders voor zover ik weetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
En er zijn toch ook pants en belts met +CHC?
Bij sommige builds wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:58 schreef Jimbo het volgende:
aan 50-60% heb je genoeg.
Je kan beter cooldown reduction stacken
cdrquote:
belt wel , pants weet ik niet zeker. belt is max 1.5 - 2 % iigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
En er zijn toch ook pants en belts met +CHC?
Klopt, Inna's belt zit een CHC van 1% op geloof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
En er zijn toch ook pants en belts met +CHC?
Deze? http://us.battle.net/d3/en/item/innas-favorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, Inna's belt zit een CHC van 1% op geloof.
Wut? Op torment 1 heb je al een kans van 31% op een drop. Als je hem 10 keer doet zou je nog een keertje er geen kunnen krijgen (kans van 2,5%), maar na 30 lijkt me wel heel sterk (kans van 0,0014%). Of heb je hem soms gefarmed toen hij nog bugged was en (bijna) nooit een reaper's fear dropte?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:56 schreef Michhas het volgende:
Malthael al wel 30 keer gedaan, nog steeds geen reaper's fear.
Ben al 2 uur bezig met een mat krijgen op T5quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:13 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Wut? Op torment 1 heb je al een kans van 31% op een drop. Als je hem 10 keer doet zou je nog een keertje er geen kunnen krijgen (kans van 2,5%), maar na 30 lijkt me wel heel sterk (kans van 0,0014%). Of heb je hem soms gefarmed toen hij nog bugged was en (bijna) nooit een reaper's fear dropte?
15% (normal) 18% 21% 25% 31% 37% 44% 53% 64% 77% (Torment 6)
Legacy inna's waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze? http://us.battle.net/d3/en/item/innas-favor
edit: Lamentation wel (mighty belt: 2%)
455quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:38 schreef DjUntzUntz het volgende:
hugecooll, welk paragon level ben je ondertussen?
Net aan een WD begonnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
cool! wat speel je tegenwoordig? barb?
I know, werd er ook helemaal gek van. Wanneer is die bug gefixed? Ik weet in ieder geval dat ik niet de enige was waarbij Malthael gewoon niks dropte na uren farmen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:13 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Wut? Op torment 1 heb je al een kans van 31% op een drop. Als je hem 10 keer doet zou je nog een keertje er geen kunnen krijgen (kans van 2,5%), maar na 30 lijkt me wel heel sterk (kans van 0,0014%). Of heb je hem soms gefarmed toen hij nog bugged was en (bijna) nooit een reaper's fear dropte?
15% (normal) 18% 21% 25% 31% 37% 44% 53% 64% 77% (Torment 6)
Ja daar had ik ook last van voor mijn Blitzbolter (DH crossbow). Moest een Wooden Stake van een rare mob. En dan dropt dat ding eindelijk, is je craft super kut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ben al 2 uur bezig met een mat krijgen op T5
1: krijg de juiste bounty
2: hoop dat die rare kutmob spawnt
3: krijg de mat niet
Niet eens zo heel lang geleden. Dus toen was je waarschijnlijk aan het farmen toen hij nog bugged was (sowieso niet echt slim, want dat was gewoon bekendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, werd er ook helemaal gek van. Wanneer is die bug gefixed? Ik weet in ieder geval dat ik niet de enige was waarbij Malthael gewoon niks dropte na uren farmen.
Ze hebben het al eens verhoogd, je had waarschijnlijk gewoon pech.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, werd er ook helemaal gek van. Wanneer is die bug gefixed? Ik weet in ieder geval dat ik niet de enige was waarbij Malthael gewoon niks dropte na uren farmen.
Ben er vrijwel zeker van dat ik het na deze patch nog een aantal keer geprobeerd heb. Wellicht toen pech gehad, geef het later vandaag nog wel even een kans.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:13 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook last van voor mijn Blitzbolter (DH crossbow). Moest een Wooden Stake van een rare mob. En dan dropt dat ding eindelijk, is je craft super kut.
Maar dan heb je alsnog die mob niet 30 keer gekilled.
[..]
Niet eens zo heel lang geleden. Dus toen was je waarschijnlijk aan het farmen toen hij nog bugged was (sowieso niet echt slim, want dat was gewoon bekend) En tegelijk daarmee hebben ze de drop rates van alle mats verdrievoudigd.
Maar ik heb ook weer een Reaper's Fear nodig, dus wil die wel gaan farmen. Op een Demon Hunter kun je er vrij eenvoudig heen tumblen.
Edit: tijdens de laatste patch (van 8 april) http://us.battle.net/d3/en/game/patch-notes/
Ik vind het bijzonder moeilijk om nog andere classes te spelen nu ik een DH met Danetta's hebquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:13 schreef Thormodo het volgende:
Op een Demon Hunter kun je er vrij eenvoudig heen tumblen.
Die set bonus op danetta's vind ik eerder irritant dan nuttig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef seto het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder moeilijk om nog andere classes te spelen nu ik een DH met Danetta's heb
GekkieJquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die set bonus op danetta's vind ik eerder irritant dan nuttig.
Zit vaker zonder hatred dan zonder disc.quote:
Ik gebruik(te) ook alleen maar Vault als discipline spender, dus die set zou niks voor mij zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit vaker zonder hatred dan zonder disc.
Ik heb nog wel die hatred voor disc rune op preparation.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik gebruik(te) ook alleen maar Vault als discipline spender, dus die set zou niks voor mij zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thormodo-2155/hero/14207214
Jammer dat blackthorne er lelijk uit ziet, althans op de Dh dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Bart het volgende:
Eindelijk mijn ring of royal grandeur. Nu nog een blackthorne en een tal rasha, en dan allebei 4-set bonus
.
Daar heb je Transmogrify voor toch.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef iScrim het volgende:
[..]
Jammer dat blackthorne er lelijk uit ziet, althans op de Dh dan.
quote:Op zondag 11 mei 2014 08:11 schreef Bart het volgende:
Ik vond de blackthorne er juist goed uitzien op mijn wizard. Zwart, net een SM-pakje.
Ja die Tal Rasha ziet er ook wel appetijtelijk uit.quote:
Denk dat black damage en elemental damage op het wapen verder niet zoveel uitmaakt. Het element-type van je attack skill bepaalt wat voor damage output je hebt. Dus als je een attack skill gebruikt die fire-based is, dan doettie in jouw geval 20% meer damage.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:24 schreef Bart het volgende:
Als ik een zwaard heb met x damage plus y fire damage, en ik heb bracers die fire skills deal +20% more damage heeft, doet dat zwaard dan ook 20% meer fire damage?
quote:Cm_Vaneras on stream:
Nobbie01: @Cm_vaneras: Patch 2.0.5 tomorrow?^^
Cm_Vaneras: Nobbie01: Quite likely. Not making a promise, but it is very likely
Nobbie01: Thank you! Sounds like the perfect anniversary week!^^
Cm_Vaneras: some interesting class tweaks in the patch
Hans1t0: @vaneras any change for monks??
Cm_Vaneras: Hans1t0: A few yes.
Cm_Vaneras: The devs are certainly looking at the lesser used spells
Cm_Vaneras: Some will get tweaked for 2.0.5 and some for later patches
Nobbie01: @Cm_Vaneras: Any info as to when the PTR 2.1 goes live? Will it be shortly after 2.0.5, or later?
Cm_Vaneras: Noobie01: I have no ETA on that yet
Ja hier:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:52 schreef Bart het volgende:
Zijn daar al patch notes van of komen die pas als de patch uit is?
quote:Blessed Shield Cost: 20 Wrath / Hurl your shield, dealing 430% weapon damage as Holy plus 250% of shield Block Chance as Holy damage. The shield will ricochet to 3 nearby enemies. (Up from 340%, damage element now specified)
Shattering Throw : When the shield hits an enemy, it splits into 3 small fragments that bounce between nearby enemies, dealing 170% weapon damage as Holy to all enemies hit. (Up from 50%, damage element now specified)
Ik heb een Fire Wiz op HC, en een BS Crusader op SCquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja hier:
http://www.diablofans.com/
veel buffs en leuke community events.
Owjah en wizards die fire zijn gaan orgasmes krijgen door dezen patch. Fire Archon wordt de nieuwe mode.
Tnx!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja hier:
http://www.diablofans.com/
veel buffs en leuke community events.
Owjah en wizards die fire zijn gaan orgasmes krijgen door dezen patch. Fire Archon wordt de nieuwe mode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |