SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
dat daagt wel uit om zo lekker een frietje saté te halen moet ik zeggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is patatquote:Op woensdag 23 april 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat daagt wel uit om zo lekker een frietje saté te halen moet ik zeggen
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Je verwacht het niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat daagt wel uit om zo lekker een frietje saté te halen moet ik zeggen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Dan kijken ze je hier glazig aan, omdat ze niet weten wat je bedoelt.quote:
Maar goed, dit heeft weinig met treinen te maken. Dit wel
Treinen naar Zwitserland via Arnhem? Welke is dat?Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
is de oude Euro City zoals deze reed voor de komst van het ICEquote:Op woensdag 23 april 2014 15:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Treinen naar Zwitserland via Arnhem? Welke is dat?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik was dus in de veronderstelling dat er alleen roodgebande IC-rijtuigen in die treinen zaten en dat alles naar Zwitserland via Maastricht of Brussel ging. Nooit te oud om te leren.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is de oude Euro City zoals deze reed voor de komst van het ICEVoorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Ik heb er minder dan een jaar voor het opheffen nog een keer in gezeten toen we vanuit Italië weer naar Nederland reisdenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Hebben er ooit rijtuigen met NS geel/blauw naar Keulen gereden?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb er minder dan een jaar voor het opheffen nog een keer in gezeten toen we vanuit Italië weer naar Nederland reisden
Vorige week heb ik een oude Tatort gezien waar ik echt zo eentje dacht te zien![]()
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...![]()
Lees dit nu pas omdat sherlock.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef James1988 het volgende:
Nooit leuk
Sterkte gewenst voor Moira en de betroffen meester.
Maar thanks
Was wel een fucked up ervaring, jaWe hoorden de machinist schreeuwen, de botten kraken onder ons, andere lichaamsdelen die onder mijn voeten bonkten en dingen langs het raam
![]()
Fuck the EBU.![]()
jazeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig#Eerste_inzetquote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef bork het volgende:
[..]
Hebben er ooit rijtuigen met NS geel/blauw naar Keulen gereden?
Vorige week heb ik een oude Tatort gezien waar ik echt zo eentje dacht te zien
Ja, ICR buurlandrijtuigen via Venlo.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef bork het volgende:
[..]
Hebben er ooit rijtuigen met NS geel/blauw naar Keulen gereden?Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
A, thxquote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jazeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig#Eerste_inzetbespaart me een hoop moeite, het was een aflevering uit 1997 dat moet dan wel een van de laatste zijn geweest als het goed gelezen heb.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...![]()
Nou, zowel VVD als PvdA zien weinig in het plan van NS en PvdA-staatssecretaris Mansveld om prijsdifferentiatie toe te passen.
Maar wedden dat ze toch klakkeloos akkoord gaan met die concessie?![]()
Maar wel een mooi glanzend stationsnaambordjequote:Op woensdag 23 april 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dan ook al een poosje niet meer in gebruik.
dag![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 april 2014 16:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wel een mooi glanzend stationsnaambordje.
Ze zijn wel bezig in de regio dus misschien dat ze hem gaan opknappen ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oude lijnen heractiveren of gewoon alleen het gebouw opknappen?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptZe zijn wel bezig in de regio dus misschien dat ze hem gaan opknappen ofzo.
dag![]()
Het gebouw, de lijn die er naast ligt is gewoon nog steeds in gebruikquote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Oude lijnen heractiveren of gewoon alleen het gebouw opknappen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toevallig gister nog dit nieuwsbericht geplaatst. Vertaling vanuit google translate. Gaat dus inderdaad wat mee gebeurenquote:Emblematic of Veliko Tarnovo railway station TRAPEZITSA wait years world future, depending only on a few signature. City Hall in the old capital formally asked to become the owner of the old building , inform the " Fight " Mayor Daniel Panov . "We have this idea three years , but now renewed his correspondence with the new government ," he added .
Mayor Daniel Panov announced that there will be made a museum. Restoration of the station and turn it into an attraction would fit perfectly in the project rack railway itself Trapezitza hill which is in the final stage .
Even then initiate the transfer of ownership from state to municipal . However, it is slow today and there is no clear when finished. So the building of the famous railway station in Veliko Tarnovo became increasingly neglected and continuously eroded revealed verification of our team on the ground. Next to it will be the first station of the large elevator that is almost built . So even in autumn, when the plant is expected to be operational , tourists will see the eyesore of destruction .
Real barriers to the transfer station no . It is a railway station today , but not served and there trains stop only long enough to down a passenger . The history of the building , however, is interesting . In 1908, King Ferdinand himself went down there on the eve of independence. Old Tarnovtsi say that scored composition in the tunnel to protect the royal train easier. In the morning the mayor of Tarnovo arrived with a typewriter at the station , and the Prime Minister Alexander Raspberry submitted his manuscript to the window Manifesto .
Ik had eerder al verteld dat bellen met de OBB een feest is, nu heb ik mijn post binnen gekregen en ik voel me nu echt een koning. Priority dit, priority dat. Wat een helden!![]()
![]()
gewoon standaard priority post, zoals nederlandse zaken ook doen met dit zegel:quote:Op woensdag 23 april 2014 17:54 schreef b2py het volgende:
Ik had eerder al verteld dat bellen met de OBB een feest is, nu heb ik mijn post binnen gekregen en ik voel me nu echt een koning. Priority dit, priority dat. Wat een helden!
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: