SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
dat daagt wel uit om zo lekker een frietje saté te halen moet ik zeggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is patatquote:Op woensdag 23 april 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat daagt wel uit om zo lekker een frietje saté te halen moet ik zeggen
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Je verwacht het niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat daagt wel uit om zo lekker een frietje saté te halen moet ik zeggen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Dan kijken ze je hier glazig aan, omdat ze niet weten wat je bedoelt.quote:
Maar goed, dit heeft weinig met treinen te maken. Dit wel
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Treinen naar Zwitserland via Arnhem? Welke is dat?Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
is de oude Euro City zoals deze reed voor de komst van het ICEquote:Op woensdag 23 april 2014 15:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Treinen naar Zwitserland via Arnhem? Welke is dat?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik was dus in de veronderstelling dat er alleen roodgebande IC-rijtuigen in die treinen zaten en dat alles naar Zwitserland via Maastricht of Brussel ging. Nooit te oud om te leren.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is de oude Euro City zoals deze reed voor de komst van het ICEVoorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Ik heb er minder dan een jaar voor het opheffen nog een keer in gezeten toen we vanuit Italië weer naar Nederland reisdenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Hebben er ooit rijtuigen met NS geel/blauw naar Keulen gereden?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb er minder dan een jaar voor het opheffen nog een keer in gezeten toen we vanuit Italië weer naar Nederland reisden
Vorige week heb ik een oude Tatort gezien waar ik echt zo eentje dacht te zien![]()
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...![]()
Lees dit nu pas omdat sherlock.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef James1988 het volgende:
Nooit leuk
Sterkte gewenst voor Moira en de betroffen meester.
Maar thanks
Was wel een fucked up ervaring, jaWe hoorden de machinist schreeuwen, de botten kraken onder ons, andere lichaamsdelen die onder mijn voeten bonkten en dingen langs het raam
![]()
Fuck the EBU.![]()
jazeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig#Eerste_inzetquote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef bork het volgende:
[..]
Hebben er ooit rijtuigen met NS geel/blauw naar Keulen gereden?
Vorige week heb ik een oude Tatort gezien waar ik echt zo eentje dacht te zien
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ja, ICR buurlandrijtuigen via Venlo.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef bork het volgende:
[..]
Hebben er ooit rijtuigen met NS geel/blauw naar Keulen gereden?Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
A, thxquote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jazeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig#Eerste_inzetbespaart me een hoop moeite, het was een aflevering uit 1997 dat moet dan wel een van de laatste zijn geweest als het goed gelezen heb.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...![]()
Nou, zowel VVD als PvdA zien weinig in het plan van NS en PvdA-staatssecretaris Mansveld om prijsdifferentiatie toe te passen.
Maar wedden dat ze toch klakkeloos akkoord gaan met die concessie?![]()
Maar wel een mooi glanzend stationsnaambordjequote:Op woensdag 23 april 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dan ook al een poosje niet meer in gebruik.
dag![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 april 2014 16:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wel een mooi glanzend stationsnaambordje.
Ze zijn wel bezig in de regio dus misschien dat ze hem gaan opknappen ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oude lijnen heractiveren of gewoon alleen het gebouw opknappen?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptZe zijn wel bezig in de regio dus misschien dat ze hem gaan opknappen ofzo.
dag![]()
Het gebouw, de lijn die er naast ligt is gewoon nog steeds in gebruikquote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Oude lijnen heractiveren of gewoon alleen het gebouw opknappen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toevallig gister nog dit nieuwsbericht geplaatst. Vertaling vanuit google translate. Gaat dus inderdaad wat mee gebeurenquote:Emblematic of Veliko Tarnovo railway station TRAPEZITSA wait years world future, depending only on a few signature. City Hall in the old capital formally asked to become the owner of the old building , inform the " Fight " Mayor Daniel Panov . "We have this idea three years , but now renewed his correspondence with the new government ," he added .
Mayor Daniel Panov announced that there will be made a museum. Restoration of the station and turn it into an attraction would fit perfectly in the project rack railway itself Trapezitza hill which is in the final stage .
Even then initiate the transfer of ownership from state to municipal . However, it is slow today and there is no clear when finished. So the building of the famous railway station in Veliko Tarnovo became increasingly neglected and continuously eroded revealed verification of our team on the ground. Next to it will be the first station of the large elevator that is almost built . So even in autumn, when the plant is expected to be operational , tourists will see the eyesore of destruction .
Real barriers to the transfer station no . It is a railway station today , but not served and there trains stop only long enough to down a passenger . The history of the building , however, is interesting . In 1908, King Ferdinand himself went down there on the eve of independence. Old Tarnovtsi say that scored composition in the tunnel to protect the royal train easier. In the morning the mayor of Tarnovo arrived with a typewriter at the station , and the Prime Minister Alexander Raspberry submitted his manuscript to the window Manifesto .
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik had eerder al verteld dat bellen met de OBB een feest is, nu heb ik mijn post binnen gekregen en ik voel me nu echt een koning. Priority dit, priority dat. Wat een helden!![]()
![]()
gewoon standaard priority post, zoals nederlandse zaken ook doen met dit zegel:quote:Op woensdag 23 april 2014 17:54 schreef b2py het volgende:
Ik had eerder al verteld dat bellen met de OBB een feest is, nu heb ik mijn post binnen gekregen en ik voel me nu echt een koning. Priority dit, priority dat. Wat een helden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is weer een zootje rond Amersfoort. Geen idee wat er aan de hand is. Geen enkele info ook trouwens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer een zootje rond Amersfoort. Geen idee wat er aan de hand is. Geen enkele info ook trouwens
Hier is je info.
Wat is jouw definitie van zootje?![]()
![]()
Ik kon daardoor vannacht gebruik maken van tankspoor 16 omdat die loc niet meer kwam. Daar was ik zeer content meequote:Op woensdag 23 april 2014 18:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We hadden gisteravond een boem-is-ho-momentje...
http://www.112groningen.n(...)sthash.rwfzIPNS.gbpl![]()
![]()
Serieus, krijgen dalvoordeelhouders nog eens korting op die beloofde 12 procent korting?
Want als dat niet zo is waarom heb ik dat ding gekocht dan? Dan krijg jer een heel ander rekekenmodel wat betreft de kaartjes eruit halen e.d.
En iemand opperde Dalvoordeel standaard voor iedereen. Fack! Dat ding is -eind-de-lijk- op mn kaart (Ik vertel nog een keer hoe het afgelopen is) .. gaan ze het dadelijk kado geven, doe is ff niet![]()
![]()
quote:In 2014 worden circa 80% van de Noodremmen weggehaald uit de Nederlandse treinen (met name van de balkons). Zodra NS alternatieven heeft ontwikkeld voor de functionaliteiten van de Noodremmen die niet worden ingevuld door overige Calamitieitsvertragingsmiddelen in treinen, zullen de Noodremmen volledig worden uitgefaseerd. Het streven is deze alternatieven begin 2015 gereed te hebben.
Deze beslissing is genomen omdat uit onderzoek is gebleken dat slechts een heel klein percentage van de reizigers nog gebruik maakt van de Noodrem. Voor de reizigers die per sé nog van deze service gebruik willen maken blijft er in elke trein nog 1 Noodrem aanwezig totdat de alternatieven volledig zijn uitgerold.
Na het voornemen tot verwijderen van de Gele Vertrekstaten, Toiletten in de Stoptrein en de Papieren Treinkaartjes wordt hiermee weer een groot probleem voor de reizigers opgelost en is daarmee weer eens aangetoond dat de Nederlandse Treinreiziger écht centraal staat.
Bron: https://sites.google.com/(...)igers/nieuws#nieuws3"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
misschien wel het verschil tussen dit en de werkelijkheidquote:Op woensdag 23 april 2014 18:05 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is je info.
Wat is jouw definitie van zootje?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Is een studenten-OV geldig op Goede Vrijdag? Schijt een beer in het bos?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:53 schreef b2py het volgende:
Weekendvrij zal maandag 5 mei wel niet geldig zijn eah?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een studenten-OV geldig op Goede Vrijdag? Schijt een beer in het bos?![]()
![]()
Weekend Vrij is geldig vanaf vrijdag 18:30 t/m zondag, en geldig op feestdagen mits deze in het weekend vallen. Op feestdagen buiten het weekend kun je wel de gehele dag met 40% korting reizen.![]()
heu... de actie van 1 jaar dal voordeel voor 29 euro in plaats van 50, is eergisteren afgelopen.
vervelend
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
5 mei is trouwens niet eens een officiële feestdag dit jaar.Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Nee, meestal niet hequote:Op woensdag 23 april 2014 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
5 mei is trouwens niet eens een officiële feestdag dit jaar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Volgend jaar weer wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
5 mei is trouwens niet eens een officiële feestdag dit jaar.
Ik heb in 2010 een keer bij een klant gezeten die weigerde om 5-5 als feestdag te herkennen en die wilde dat ik gewoon kwam werken ("Wij hebben goede vrijdag als feestdag"). Toedeledokie, dacht het niet![]()
![]()
Vanaf 28 april weer met de actiecode 1407 uit het spoordeelwekenboekjequote:Op woensdag 23 april 2014 19:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
heu... de actie van 1 jaar dal voordeel voor 29 euro in plaats van 50, is eergisteren afgelopen.
vervelendPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Tuurlijk wel man. Lekker 200 % schrijvenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer wel.
Ik heb in 2010 een keer bij een klant gezeten die weigerde om 5-5 als feestdag te herkennen en die wilde dat ik gewoon kwam werken ("Wij hebben goede vrijdag als feestdag"). Toedeledokie, dacht het niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
superbedankt Dennistd!quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vanaf 28 april weer met de actiecode 1407 uit het spoordeelwekenboekje
http://www.ns.nl/reiziger(...)l-voordeel-spdw.htmlRoses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Nee joh, kunnen mij die centen verrotten. Ik heb liever een dag langer weekend.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Lekker 200 % schrijven![]()
![]()
VROUWEN VAN DE WERELD, LEZEN JULLIE MEE??quote:Op woensdag 23 april 2014 19:10 schreef James1988 het volgende:
Nee joh, kunnen mij die centen verrotten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
NMBS wil dit jaar nog een eigen kaartautomaat in Roosendaal plaatsen, het liefst nog voor de zomer. NS is wel positief, en gaat er één toestaan. Het zou nog voor de zomerperiode moeten worden geplaatst.![]()
"toestaan"?![]()
Er gaat iets heel erg fout in die hoofdjes van die mensen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zomerweer heb jij het over, die zomer komt namelijk wel.Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Ga eens gauw weg Frans.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zomerweer heb jij het over, die zomer komt namelijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft er nou betaald voor die stations, hm?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
"toestaan"?![]()
Er gaat iets heel erg fout in die hoofdjes van die mensen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Jij gaat ook naar het buitenland en ook best lang dus boeiend als het hier niet zo fantastisch wordt
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Maar met die komst van die Belgische automaat blijft het Internationale tarief gehandhaafd tussen Roosendaal - Essen, het wordt alleen makkelijker om vanaf Essen op het binnenlandse NMBS-tarief te reizen.![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie heeft er nou betaald voor die stations, hm?.
![]()
Automaten zijn er voor kaartjes. Voor VERVOER. Niet voor stations. Ook stations staan alleen in dienst van het vervoer ertussen. En voor het vervoer waarvoor de NMBS kaartjes verkoopt, betaalt alleen de NMBS dus NS moet zich laten nakijken en morgen die dingen operationeel hebben goedverdoeme.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Toestaan. Serieus, schiet die lui eens af of zo daarDit gaat echt zwaar mis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Je hebt hem in een bonnenboekje thuis gestuurd gekregenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
heu... de actie van 1 jaar dal voordeel voor 29 euro in plaats van 50, is eergisteren afgelopen.
vervelend![]()
NS zou dat gewoon blind moeten toejuichen. En blind moeten aanbieden om er de electriciteits- en internetkosten van te betalen want het gaat ze gigantisch veel besparen op serviceverlening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
dat boekje krijgen wij morgen of vrijdag pasquote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt hem in een bonnenboekje thuis gestuurd gekregenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Tja, dat moet nog eerst per postkoets naar het noorden toe
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
nee, per bakfietsquote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef dennistd het volgende:
Tja, dat moet nog eerst per postkoets naar het noorden toeAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Vroeger ging dat sneller, toen de post nog per trein werd gedistribueerd. Alleen in de winter ging het dan op de schaats daarna wat langzamer als het ijs niet zo goed was.Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
ze letten nu op de kleintjes he. Moeten namelijk al weer veel mensen uitAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Niet man, toen reden de treinen namelijk gewoon in de winterquote:Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vroeger ging dat sneller, toen de post nog per trein werd gedistribueerd. Alleen in de winter ging het dan op de schaats daarna wat langzamer als het ijs niet zo goed was.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Waar kan ik ook alweer dat Metro spelletje vinden? Kan het niet meer terug vinden...Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
http://dinopoloclub.com/minimetro/quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Fiorano het volgende:
Waar kan ik ook alweer dat Metro spelletje vinden? Kan het niet meer terug vinden...Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
quote:Dank!quote:Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Zou het?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef greavy het volgende:
Maar met die komst van die Belgische automaat blijft het Internationale tarief gehandhaafd tussen Roosendaal - Essen, het wordt alleen makkelijker om vanaf Essen op het binnenlandse NMBS-tarief te reizen.
Als ik een kaartje brussel zuid Roosendaal op b-europe koop dan tik ik 12.90 af. Want de nmbs beschouwt dat als binnenlandse reis. Dat heeft geloof ik James of PSM hier gemeld. Koop ik een kaartje in tegengestelde richting op de automaat in brussel zuid. Dan tik ik eveneens 12.90. Ik zou niet inzien waarom het op de automaat in roosendaal opeens anders zou moeten. En als dat wel zo is dan gaat dat heel lastig uit te leggen zijn aan een Belg![]()
Maar voor een Go Pass is het weer geen binnenlands stationPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Zonde. NMBS-beslissing. dat KAN wel natuurlijk. Maar waarschijnlijk doen Prorail en Infrabel daar ook aan schaamteloze kartelvorming, p[rijsopdrijving, zakkenvullerij als het al niet nepotisme en corruptie is. Dat eerst maar aanpakken. NMBS berekent ook alleen maar door.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:21 schreef dennistd het volgende:
Maar voor een Go Pass is het weer geen binnenlands stationSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zucht snapt deze man dan echt niet dat weinig te doen is tegen blikseminslag? Is deze materie echt zo moeilijk?quote:Met name dat laatste stoort ons zeer. Al lange tijd is bekend dat de spoorbeveiliging slecht bestand is tegen normaal Nederlands weer, waar een onweersbui op zijn tijd deel van uitmaakt. Juist van nieuw aangelegde baanvakken mag worden verwacht dat zij hier goed tegen bestand zijn. Het feit dat het baanvak Zwolle - Dronten al sinds 3 uur vanmiddag wegens blikseminslag buiten gebruik is, duidt er op dat er verkeerde keuzes zijn gemaakt bij de aanlag van de Hanzelijn.
Tijd voor een lesje techniek.![]()
Ik heb er 3 gekregen. 6x meereis en 6x 2->1 overgangquote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat boekje krijgen wij morgen of vrijdag pas![]()
![]()
Vanmorgen heeft er een BR218 met 5 Dosto's proefgereden tussen Münster en Gronau. Drie gekoppelde Talenten in een halfuursdienst (spitsrichting) kunnen daar de vraag bijna niet meer aan, en dit is één van de mogelijke oplossingen (als het rijtijdtechnisch te doen is): http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?4,6933857PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Zouden jullie eens kunnen kijken naar het volgende vanuit een computer in Nederland?
Wat op https://www.b-europe.com/ het volgende kost:
Roosendaal Brussel Zuid (Bij mij 12.90)
Roosendaal Essen (Bij mij 3.40)
Ik vraag dit omdat ik in het weekend van de werkzaamheden met geen mogelijkheid een prijs van 12.90 kreeg voor Roosendaal Brussel vanuit een computer in Nederland. Misschien zit daar m de kneep?![]()
Na 2 pagina's heb ik het opgegeven, die site is niet vooruit te branden (een pagina laden duurt ongeveer een minuut).![]()
Zo kan ik ook wel beginnen, maar denk niet dat het eerlijk isquote:Op woensdag 23 april 2014 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gekregen. 6x meereis en 6x 2->1 overgang
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik ga die 2-1 wel gebruiken misschien, icm WeekendVrij. Maar geen concrete plannen nog. Die meereiskaartjes heb ik niemand voorDus als iemand ze wil: PB
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Denk het, omdat er toen naar Breda werd geredenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zouden jullie eens kunnen kijken naar het volgende vanuit een computer in Nederland?
Wat op https://www.b-europe.com/ het volgende kost:
Roosendaal Brussel Zuid (Bij mij 12.90)
Roosendaal Essen (Bij mij 3.40)
Ik vraag dit omdat ik in het weekend van de werkzaamheden met geen mogelijkheid een prijs van 12.90 kreeg voor Roosendaal Brussel vanuit een computer in Nederland. Misschien zit daar m de kneep?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Toch bedankt!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:02 schreef dcm360 het volgende:
Na 2 pagina's heb ik het opgegeven, die site is niet vooruit te branden (een pagina laden duurt ongeveer een minuut).![]()
Nee, vanaf Roosendaal gingen er ook stopbussen.Maar idd dus Roosendaal Brussel zou dan niet via Breda moeten.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk het, omdat er toen naar Breda werd gereden
Ook heb ik eindelijk mijn Dalvrij, met nog 2 keer aan de lijn te hangen bij NS. Eerst zou ik mn Dalvrij van af 19 April op kunnen halen aan de automaat. Dat was niet het geval. Toen heb ik gebeld, en toen werd mij tijdelijk reisrecht gegeven op een anonieme kaart... die moest ik dus ook laden me geld.
Uiteindelijk heb ik dus met mijn tijdelijke reisrecht 1 rit gemaaktNl Breda- Brussel zuid met korting op NL traject. Wat je dus als papieren ticket moest kopen (Dus geld voor Jean Lul op mn kaart gezet) En een discuzeurende controlo-uitzendgriet bij de bussen die de zogenaamde kaartjes controleerden en mij vertelde dat dalvoordeel niet op een anonieme kaart kon. Waardoor ik er dus een echte NSer bij moest halen vanuit het station om haar te vertellen wat tijdelijk reisrecht was...
![]()
1 bus gemist.![]()
En ja er reden extra treinen van Noorderkempen. Ik had de trein/Desiro van 5 over die planmatig was, en die na stopper te zijn tot A'pen doorgeknoopt was tot Intercity Brussel, dus dat was lekker makkelijk![]()
(Dat we daarna op Mechelen alsnog eruit moesten omdat er een deur uit de rails gelopen was is slechts een detail)
![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef icloud het volgende:
Mag je de 2-1 dagkaart gebruiken in combinatie met een kruidvat/blokker shit?
Tenminste, volgens mij stond het zo in de voorwaardenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
In ieder geval weet ik zeker dat je die meereiskaart niet mag combineren met een actiekaartje van kruidvat, Blokker, etc.quote:
Ze willen die combinatie niet en hebben dat duidelijk vermeldAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Kloteklappers....quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In ieder geval weet ik zeker dat je die meereiskaart niet mag combineren met een actiekaartje van kruidvat, Blokker, etc.
Ze willen die combinatie niet en hebben dat duidelijk vermeld
Wedden dat dadelijk de Dalvoordeel houders ook nog eens stevig genaaid gaan worden met die +10%/-12% wijziging... t is niet voor niks dat ze nu die aanbieding van 29 Euro eerste een week verlengen en daarna weer na een week pauze opnieuw uitgeven. Das gewoon om later te kunnen zeggen: Niet zeiken dat nu iedereen 12 procent krijgt, u had al korting op de aanschaf van het abonement, houdoe en de mazzel. Kratjewedden?![]()
![]()
Ik weet trouwens niet wat Slampampers er bij de NS werken maar ik citeer:
http://www.ns.nl/reiziger(...)en/dal-voordeel.htmlofwel 11 euro korting per retourtje, keer 3 is 33 euro... Volgensmij is dat ding 50 Euro, dus wat nou terugverdiend?quote:Rekenvoorbeelden
Retour Amersfoort - Den Haag (2e klas)
Normaal: ¤ 27,60
Met Dal Voordeel: ¤ 16,60
Conclusie: na 3 retourtjes terugverdiend!![]()
![]()
Hij is nu 29...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik weet trouwens niet wat Slampampers er bij de NS werken maar ik citeer:
http://www.ns.nl/reiziger(...)en/dal-voordeel.html
[..]
ofwel 11 euro korting per retourtje, keer 3 is 33 euro... Volgensmij is dat ding 50 Euro, dus wat nou terugverdiend?![]()
In de voorwaarden staat alleen dat je geen twee actiekaartjes mag combineren(dus geen 2-1 dagkaart in combinatie met een meereiskaart) verder zie ik er weinig staan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In ieder geval weet ik zeker dat je die meereiskaart niet mag combineren met een actiekaartje van kruidvat, Blokker, etc.
Ze willen die combinatie niet en hebben dat duidelijk vermeld
Hoe controleert een conducteur of ik een gratis 2-1 dagkaart heb of een betaalde?![]()
Hij is een week lang toch 50 nu?quote:
Of het is gewoon dat intern besloten is dat ding voor 29 aan te bieden, maar we doen alsof ie 50 is, en we naaien nu gewoon een week lang degene wie wil.
Maar toen ik dat ding telefonisch bestelde zijden ze gewoon direct 29 euro zonder actiecodes en shit...![]()
Aan de hand van wat je hem geeft als hij zegt "vervoersbewijs aub?"quote:Op donderdag 24 april 2014 00:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoe controleert een conducteur of ik een gratis 2-1 dagkaart heb of een betaalde?![]()
Volgens mij staat op dat kaartje niks anders dan op een normale.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aan de hand van wat je hem geeft als hij zegt "vervoersbewijs aub?"
Dadelijk even checken![]()
Jaquote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Krijgt iedereen dat bonnenboekje in huis?![]()
Er staat keidik op Spoordeelweken - let op voorwaarden.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens mij staat op dat kaartje niks anders dan op een normale.
Dadelijk even checken![]()
Dan heb je toch een andere, bij staat er behalve de normale dingen alleen een extra datum op(25 mei )quote:Op donderdag 24 april 2014 00:56 schreef AIex het volgende:
[..]
Er staat keidik op Spoordeelweken - let op voorwaarden.![]()
Er staat expliciet op dat hij net geldig is in toepassing met die 2->1 kaartjesquote:Op donderdag 24 april 2014 00:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan heb je toch een andere, bij staat er behalve de normale dingen alleen een extra datum op(25 mei )![]()
Waar staat dat? Ik zie dat nergens staanquote:Op donderdag 24 april 2014 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er staat expliciet op dat hij net geldig is in toepassing met die 2->1 kaartjes![]()
Eerste regel op de achterkant van de kaartjesquote:Op donderdag 24 april 2014 01:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik zie dat nergens staan![]()
Foto?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan heb je toch een andere, bij staat er behalve de normale dingen alleen een extra datum op(25 mei )![]()
Op de 2 naar 1 staat alleen dat het niet geldig is in combinatie met de meereiskaartjesquote:Op donderdag 24 april 2014 01:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerste regel op de achterkant van de kaartjes![]()
En daar bedoelen ze dus die meesreiskaartjes die erbij zitten. Waar weer op staat dat ze niet mogen worden gecombineerd met de 2->1.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Op de 2 naar 1 staat alleen dat het niet geldig is in combinatie met de meereiskaartjes![]()
Ja dat begrijp ik, die meereiskaartjes liggen allang in de prullenbak, die gebruik ik niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
En daar bedoelen ze dus die meesreiskaartjes die erbij zitten. Waar weer op staat dat ze niet mogen worden gecombineerd met de 2->1.![]()
Ben wel benieuwd hoe jouwe er dan uitzien nou..quote:Op donderdag 24 april 2014 00:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan heb je toch een andere, bij staat er behalve de normale dingen alleen een extra datum op(25 mei )![]()
Bedankt, maar das toch was ver..quote:Op donderdag 24 april 2014 01:29 schreef icloud het volgende:
[..]
In onderbanken zijn ze af te halen.![]()
Provinciale Staten van Overijssel is akkoord gegaan met een jaarlijkse bijdrage van ¤400.000 voor Hengelo-Bielefeld. Het stuk erover: http://spoornieuws.nl/temp/hgl_bielefeld_ps.pdf
[ Bericht 11% gewijzigd door dennistd op 24-04-2014 12:00:10 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Jij zelf mag inderdaad wel een lesje techniek en begrijpend lezen gaan volgen. Tegen blikseminslag kun je niet zo veel doen, maar tegen de gevolgen ervan des te meer!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Zucht snapt deze man dan echt niet dat weinig te doen is tegen blikseminslag? Is deze materie echt zo moeilijk?
Tijd voor een lesje techniek.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Bliksemafleider plaatsen, maar dat is denk ik een te duur geintje tegenover de baten.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij zelf mag inderdaad wel een lesje techniek en begrijpend lezen gaan volgen. Tegen blikseminslag kun je niet zo veel doen, maar tegen de gevolgen ervan des te meer!![]()
Welke niet? Hier werken ze alledrie gewoon.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:21 schreef Yreal het volgende:
Die link in de op voor afstanden treinreis doet het niet![]()
5 mei is ieder jaar een officiële feestdag. Al sinds 1990!quote:Op woensdag 23 april 2014 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
5 mei is trouwens niet eens een officiële feestdag dit jaar.
Het is een hardnekkig misverstand dat dit eens in de 5 jaar is.
Het is aan de CAO-partners om te bepalen wanneer het een vrije dag is.
On topic: Hoe het zit met de definitie van deze feestdagen bij de NS weet ik ook niet.
/back to lurking modeTake on the situation, but not the torment ...![]()
Onzin alle apparatuur redudant uitvoeren, is praktisch onhaalbaarquote:Op donderdag 24 april 2014 08:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij zelf mag inderdaad wel een lesje techniek en begrijpend lezen gaan volgen. Tegen blikseminslag kun je niet zo veel doen, maar tegen de gevolgen ervan des te meer!![]()
Haha vbov meldpunt. Zou het toeval zijn dat nergens de regionale vervoerders genoemd worden? Zie oa nu.nl![]()
Redundantie is onzin als je de immuniteit van je systeem niet aanpakt. Dan heb je twee kapotte systemen bij één blikseminslag. In principe is ieder elektrisch systeem te beschermen tegen de gevolgen van blikseminslag.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Onzin alle apparatuur redudant uitvoeren, is praktisch onhaalbaarNiet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Geloof je het zelf? Niks is opgewassen tegen bliksem, het is onzin om te denken dat wij daar iets tegen kunnen doen, behalve bliksemafleiders maar ik mag hopen dat je dat niet als een serieuze optiebziet.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Redundantie is onzin als je de immuniteit van je systeem niet aanpakt. Dan heb je twee kapotte systemen bij één blikseminslag. In principe is ieder elektrisch systeem te beschermen tegen de gevolgen van blikseminslag.![]()
Als ik het niet zou geloven, zou ik het niet typen. Heb je enig idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Niks is opgewassen tegen bliksem, het is onzin om te denken dat wij daar iets tegen kunnen doen, behalve bliksemafleiders maar ik mag hopen dat je dat niet als een serieuze optiebziet.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Er staat op de meldpuntpagina dit:quote:Op donderdag 24 april 2014 09:07 schreef b2py het volgende:
Haha vbov meldpunt. Zou het toeval zijn dat nergens de regionale vervoerders genoemd worden? Zie oa nu.nl
Wilt u melding maken van gebeurtenissen (veroorzaakt door de politiek, de NS, ProRail of andere vervoerders) waarvan u vindt dat die laten zien dat de reiziger beslist niet op plaats 1, 2 of 3 staat? Doet u dat dan alstublieft hier.
bron: http://www.voorbeterov.nl/140418.php
Die tekst is notabene tot stand gekomen n.a.v. opmerkingen in dit forum...![]()
Jazeker, met mijn opleiding elektrotechniek en ruime ervaring in het vak, weet ik zeer zeker dat jij onsin praat zoals wel vaker.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik het niet zou geloven, zou ik het niet typen. Heb je enig idee waar je het over hebt?![]()
Mwbahahahah!quote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Jazeker, met mijn opleiding elektrotechniek en ruime ervaring in het vak, weet ik zeer zeker dat jij onsin praat zoals wel vaker.
Wij zijn uitgepraat.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:18 schreef icloud het volgende:
Elektrische systemen zijn simpelweg niet te beveiligen tegen extreme voltages, dat is een feit.quote:Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Jawel, want dankzij mijn "opleiding elektrotechniek" en "ruime ervaring in het vak" weet ik dat verder discussiëren zinloos is.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een rikus roeptoeter, die niks kan onderbouwen.
M.a.w.:quote:Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Meldpunt overload, straks zijn er twintig loketjes waar ik kan aanbellen. Waarom geen samenwerking met andere verenigingen?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Er staat op de meldpuntpagina dit:
Wilt u melding maken van gebeurtenissen (veroorzaakt door de politiek, de NS, ProRail of andere vervoerders) waarvan u vindt dat die laten zien dat de reiziger beslist niet op plaats 1, 2 of 3 staat? Doet u dat dan alstublieft hier.
bron: http://www.voorbeterov.nl/140418.php
Die tekst is notabene tot stand gekomen n.a.v. opmerkingen in dit forum...![]()
Een rikus troll dus anders had je jouw standpunt allang onderbouwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jawel, want dankzij mijn "opleiding elektrotechniek" en "ruime ervaring in het vak" weet ik dat verder discussiëren zinloos is.
M.a.w.:
[..]![]()
Er zit hier iemand de Metro van vandaag te lezen, op de voorpagina staat in chocoladeletters: "HSL-reiziger mogelijk dubbel de klos in 2015". De GtbV-regeling wordt versoberd (in lijn gebracht met het Hoofdrailnet) en dus dat gedoe over die gekke spitsheffing (die inmiddels alweer is afgeschoten door bijna de hele Tweede Kamer).
Het zou me overigens niet verbazen als NS binnen 3 jaar besluit om de ochtendspits te verlengen tot 9:30![]()
![]()
Dat is niet nodig, want dankzij jouw "opleiding elektrotechniek" en "ruime ervaring in het vak" weet je het toch beter, ook al praat je poep.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Een rikus troll dus anders had je jouw standpunt allang onderbouwd.
En we waren uitgepraat, weet je nog? Nu echt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Ik kan niks beter weten, als je niks onderbouwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, want dankzij jouw "opleiding elektrotechniek" en "ruime ervaring in het vak" weet je het toch beter, ook al praat je poep.
En we waren uitgepraat, weet je nog? Nu echt.
Ik stel dus vast dat rikus nalult en voor de rest heb je geen idee hoe het in elkaar steekt.![]()
Zou me ook niet verbazen, omdat het tegenwoordig aan de randen van de spits behoorlijk druk is. De eerste trein na 9 uur is vaak een stuk drukker dan de laatste trein ervoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:33 schreef James1988 het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als NS binnen 3 jaar besluit om de ochtendspits te verlengen tot 9:30
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Rond de paaltjes en poortjes begint zich rond 8:50 een rij te vormen die rond 8:56 weer is verdwenen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen, omdat het tegenwoordig aan de randen van de spits behoorlijk druk is. De eerste trein na 9 uur is vaak een stuk drukker dan de laatste trein ervoor.![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk bij een overstap? Stel je wilt de trein van 9.00u nemen, maar je wilt nog eerst even bij de AH To Go langs. Je checkt dan in om 8.45u, gaat naar de AH, check uit om 8.54u en weer in om 8.56u. Heb je dan korting of niet?PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Lang leven dalvrijquote:Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rond de paaltjes en poortjes begint zich rond 8:50 een rij te vormen die rond 8:56 weer is verdwenen.![]()
waarom dan überhaupt al inchecken?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef dennistd het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij een overstap? Stel je wilt de trein van 9.00u nemen, maar je wilt nog eerst even bij de AH To Go langs. Je checkt dan in om 8.45u, gaat naar de AH, check uit om 8.54u en weer in om 8.56u. Heb je dan korting of niet?![]()
Als je er een kortingsproduct op hebt staan volgens mij welquote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef dennistd het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij een overstap? Stel je wilt de trein van 9.00u nemen, maar je wilt nog eerst even bij de AH To Go langs. Je checkt dan in om 8.45u, gaat naar de AH, check uit om 8.54u en weer in om 8.56u. Heb je dan korting of niet?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik heb een trajectabo Sassenheim - Utrecht maar wil vanmiddag eigenlijk via Rotterdam terug. Moet ik dan een volledig kaartje kopen? In principe doe ik bijna zelfde route, alleen kleine omweg.![]()
Omdat er gesloten poortjes staan bij de ingang van het stationquote:PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Je kunt het afleiden voor het in het daadwerkelijke elektrische systeem komt?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:18 schreef icloud het volgende:
Elektrische systemen zijn simpelweg niet te beveiligen tegen extreme voltages, dat is een feit.![]()
Je krijgt ook een reisoptie via Den Haag Centraal, dus je hoeft alleen Den Haag Centraal-Rotterdam en Rotterdam-Gouda te kopen. Moet je wel via Centraal gaan, als je rechtstreeks wil moet je een kaartje vanaf Laan van NOI kopenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een trajectabo Sassenheim - Utrecht maar wil vanmiddag eigenlijk via Rotterdam terug. Moet ik dan een volledig kaartje kopen? In principe doe ik bijna zelfde route, alleen kleine omweg.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Bedanktquote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je krijgt ook een reisoptie via Den Haag Centraal, dus je hoeft alleen Den Haag Centraal-Rotterdam en Rotterdam-Gouda te kopen. Moet je wel via Centraal gaan, als je rechtstreeks wil moet je een kaartje vanaf Laan van NOI kopen![]()
![]()
Ja, en een trage AH.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef dennistd het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij een overstap? Stel je wilt de trein van 9.00u nemen, maar je wilt nog eerst even bij de AH To Go langs. Je checkt dan in om 8.45u, gaat naar de AH, check uit om 8.54u en weer in om 8.56u. Heb je dan korting of niet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: