Zo'n vermoeden had ik al.. maar tis zeker terecht!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Een mannetje die Why vraagt. En uit pure frustratie bijna moet huilen daarbij.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Beetje overdreven weer he?.
Ik heb geen problemen met stapels PS3 games voor 2,50 per stuk op de kop tikken etc.
whaha en het is hier al zo'n sausage festquote:Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
En WHYYY minder mannenIk wil MEEEER mannen!!!!!!
Ik mis de mannen waarmee ik kan gaan pm'en en dm'en en dan daten enzoquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
whaha en het is hier al zo'n sausage fest
Daar heb je tinder voorquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mis de mannen waarmee ik kan gaan pm'en en dm'en en dan daten enzo
dat kan toch met allemaal hier?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom niet? ik vond het best grappigquote:
Ik ken ze al en/of wil ze niet datenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
dat kan toch met allemaal hier?
Behalve Angel dan
En barb woont een tikje ver weg... maar daar is vast een mouw aan te passen
Het is ook best grappig. Maar heb vaak maar 1 avond effe zin, dan leuk kletsen en de volgende dag ben ik er al weer klaar meequote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet? ik vond het best grappig
*stilte*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En komop, 15 euro, voor zo'n beauty, das toch gewoon cool.
*kuch* vriendin *kuch*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan toch met allemaal hier?
Behalve Angel dan
En barb woont een tikje ver weg... maar daar is vast een mouw aan te passen
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handigquote:Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook best grappig. Maar heb vaak maar 1 avond effe zin, dan leuk kletsen en de volgende dag ben ik er al weer klaar mee
Als je match al die avond reageert en tinder ook eens meewerkt met het verzenden van de berichten
Ik dacht dat jij non-mono was?quote:
*babygehuil echoo't door de verlaten straten*quote:
Leugens!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar gewoon uit sociaal contact werkt gewoon beter bij mij dan als zo'n datingachtigdingquote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handig
Ik ben ook al weken niet online geweest
Maar die mannen wachten wel hoor
jeetje wat een vaag antwoordquote:
Alle mannen zijn klootzakken!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handig
Ik ben ook al weken niet online geweest
Maar die mannen wachten wel hoor
Ik hou niet "zoveel" van Apple, maar dit is gewoon een design-icoonquote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ook al hield ik van Apple. Niemand houdt zoveel van Apple.
Theoretisch heb ik een open relatie. In de praktijk gebeurt het al jaren niet meer. En hebben we er ook niet meer de behoefte aanquote:
*proesT*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet "zoveel" van Apple, maar dit is gewoon een design-icoon.
ja maar dan kan het toch gewoon welquote:Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theoretisch heb ik een open relatie. In de praktijk gebeurt het al jaren niet meer. En hebben we er ook niet meer de behoefte aan
Waarom zou ik gaan daten met iemand die reeds bezet isquote:Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan kan het toch gewoon wel
Met cue daten bedoel ik
ik ben gek op mannen! hoezo klootzakken?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakken!
Dus ik gedraag me alvast als een bitch, voorbereidend werk.
Nog nooit van sexdates gehoord?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan daten met iemand die reeds bezet is
Als ie toch gewoon niet monogaam is?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan daten met iemand die reeds bezet is
Gewoon, das zo'n gevleugelde uitspraak, maar dat komt dus ook omdat vrouwen dit soort spelletjes spelen altijdquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gek op mannen! hoezo klootzakken?
En op vrouwen trouwens
Nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ie toch gewoon niet monogaam is?
Er is van alles mogelijk hoor... Big love of sisterwives nooit gezien?
Daten om een relatie te krijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik die bedoelde, dan had ik dat wel gezegd he
Lekker zo'n hele harem voor jezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe ouderwetsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Daten om een relatie te krijgen
Die speel ik dan ook nietquote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, das zo'n gevleugelde uitspraak, maar dat komt dus ook omdat vrouwen dit soort spelletjes spelen altijd.
Van die vage date-regels etc, niet smsen voor hij smst, en pas na 3 dagen, etc etc.
Ik zou best een harem willen inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker zo'n hele harem voor jezelf
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En komop, 15 euro, voor zo'n beauty, das toch gewoon cool.
Uiteraard doen niet alle vrouwen dan, en doen mannen het ook, maar het stoort me gewoon dat soort dingen. Idd, je vindt elkaar leuk of niet, of desnoods weet je het nog niet, maar die domme spelletjes en regeltjes, ik vind het erg kinderachtig.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die speel ik dan ook niet
Ik vind het altijd maar onzin
Je ziet elkaar zitten of niet
[..]
Ik zou best een harem willen inderdaad
Het liefst in van die fata morgana outfitjes
Ieder z'n dingquote:
Rhu!quote:
Idd ja. Maar het is toch een feit dat je niet altijd moet smsen (appenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard doen niet alle vrouwen dan, en doen mannen het ook, maar het stoort me gewoon dat soort dingen. Idd, je vindt elkaar leuk of niet, of desnoods weet je het nog niet, maar die domme spelletjes en regeltjes, ik vind het erg kinderachtig.
We deden sowieso alleen seks ernaast. Niet daten.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |