Zo'n vermoeden had ik al.. maar tis zeker terecht!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Een mannetje die Why vraagt. En uit pure frustratie bijna moet huilen daarbij.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Beetje overdreven weer he?.
Ik heb geen problemen met stapels PS3 games voor 2,50 per stuk op de kop tikken etc.
whaha en het is hier al zo'n sausage festquote:Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
En WHYYY minder mannenIk wil MEEEER mannen!!!!!!
Ik mis de mannen waarmee ik kan gaan pm'en en dm'en en dan daten enzoquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
whaha en het is hier al zo'n sausage fest
Daar heb je tinder voorquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mis de mannen waarmee ik kan gaan pm'en en dm'en en dan daten enzo
dat kan toch met allemaal hier?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom niet? ik vond het best grappigquote:
Ik ken ze al en/of wil ze niet datenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
dat kan toch met allemaal hier?
Behalve Angel dan
En barb woont een tikje ver weg... maar daar is vast een mouw aan te passen
Het is ook best grappig. Maar heb vaak maar 1 avond effe zin, dan leuk kletsen en de volgende dag ben ik er al weer klaar meequote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet? ik vond het best grappig
*stilte*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En komop, 15 euro, voor zo'n beauty, das toch gewoon cool.
*kuch* vriendin *kuch*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan toch met allemaal hier?
Behalve Angel dan
En barb woont een tikje ver weg... maar daar is vast een mouw aan te passen
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handigquote:Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook best grappig. Maar heb vaak maar 1 avond effe zin, dan leuk kletsen en de volgende dag ben ik er al weer klaar mee
Als je match al die avond reageert en tinder ook eens meewerkt met het verzenden van de berichten
Ik dacht dat jij non-mono was?quote:
*babygehuil echoo't door de verlaten straten*quote:
Leugens!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar gewoon uit sociaal contact werkt gewoon beter bij mij dan als zo'n datingachtigdingquote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handig
Ik ben ook al weken niet online geweest
Maar die mannen wachten wel hoor
jeetje wat een vaag antwoordquote:
Alle mannen zijn klootzakken!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handig
Ik ben ook al weken niet online geweest
Maar die mannen wachten wel hoor
Ik hou niet "zoveel" van Apple, maar dit is gewoon een design-icoonquote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ook al hield ik van Apple. Niemand houdt zoveel van Apple.
Theoretisch heb ik een open relatie. In de praktijk gebeurt het al jaren niet meer. En hebben we er ook niet meer de behoefte aanquote:
*proesT*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet "zoveel" van Apple, maar dit is gewoon een design-icoon.
ja maar dan kan het toch gewoon welquote:Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theoretisch heb ik een open relatie. In de praktijk gebeurt het al jaren niet meer. En hebben we er ook niet meer de behoefte aan
Waarom zou ik gaan daten met iemand die reeds bezet isquote:Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan kan het toch gewoon wel
Met cue daten bedoel ik
ik ben gek op mannen! hoezo klootzakken?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakken!
Dus ik gedraag me alvast als een bitch, voorbereidend werk.
Nog nooit van sexdates gehoord?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan daten met iemand die reeds bezet is
Als ie toch gewoon niet monogaam is?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan daten met iemand die reeds bezet is
Gewoon, das zo'n gevleugelde uitspraak, maar dat komt dus ook omdat vrouwen dit soort spelletjes spelen altijdquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gek op mannen! hoezo klootzakken?
En op vrouwen trouwens
Nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ie toch gewoon niet monogaam is?
Er is van alles mogelijk hoor... Big love of sisterwives nooit gezien?
Daten om een relatie te krijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik die bedoelde, dan had ik dat wel gezegd he
Lekker zo'n hele harem voor jezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe ouderwetsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Daten om een relatie te krijgen
Die speel ik dan ook nietquote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, das zo'n gevleugelde uitspraak, maar dat komt dus ook omdat vrouwen dit soort spelletjes spelen altijd.
Van die vage date-regels etc, niet smsen voor hij smst, en pas na 3 dagen, etc etc.
Ik zou best een harem willen inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker zo'n hele harem voor jezelf
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En komop, 15 euro, voor zo'n beauty, das toch gewoon cool.
Uiteraard doen niet alle vrouwen dan, en doen mannen het ook, maar het stoort me gewoon dat soort dingen. Idd, je vindt elkaar leuk of niet, of desnoods weet je het nog niet, maar die domme spelletjes en regeltjes, ik vind het erg kinderachtig.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die speel ik dan ook niet
Ik vind het altijd maar onzin
Je ziet elkaar zitten of niet
[..]
Ik zou best een harem willen inderdaad
Het liefst in van die fata morgana outfitjes
Ieder z'n dingquote:
Rhu!quote:
Idd ja. Maar het is toch een feit dat je niet altijd moet smsen (appenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard doen niet alle vrouwen dan, en doen mannen het ook, maar het stoort me gewoon dat soort dingen. Idd, je vindt elkaar leuk of niet, of desnoods weet je het nog niet, maar die domme spelletjes en regeltjes, ik vind het erg kinderachtig.
We deden sowieso alleen seks ernaast. Niet daten.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik doe dat nu lekker wel en het werkt primaquote:Op woensdag 23 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Maar het is toch een feit dat je niet altijd moet smsen (appen) elke keer als je aan iemand denkt of dergelijke zaken.
Soms is een beetje tactiek .. hoe stom ook.. soms best handig om iemand niet weg te jagen enzo
"soms"quote:Op woensdag 23 april 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik doe dat nu lekker wel en het werkt prima
Ja ok, je moet ook weer niet als een idioot gaan lopen smsbomben na een eerste date, maar het lijkt wel of mensen overal moeilijk over doen op dat gebied.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Maar het is toch een feit dat je niet altijd moet smsen (appen) elke keer als je aan iemand denkt of dergelijke zaken.
Soms is een beetje tactiek .. hoe stom ook.. soms best handig om iemand niet weg te jagen enzo
Shake it like polaroid picture!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Ieder z'n ding
In de woorden van OutKast![]()
Don't want to meet your daddy
Just want you in my caddy
Don't want to meet yo' mama
Just want to make you cumma
I'm just being honest, I'm just being honest
Je moet iemand niet bedelven onder tekstberichtjes/mailtjes/telefoontjes nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, je moet ook weer niet als een idioot gaan lopen smsbomben na een eerste date, maar het lijkt wel of mensen overal moeilijk over doen op dat gebied..
"oh, hij smst me na 1 dag al, zal wel desparate zijn, dan hoef ik hem niet meer" Gewoon even iemand afschrijven op basis van een aanname.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet iemand niet bedelven onder tekstberichtjes/mailtjes/telefoontjes nee.
Blijkbaar (soms) welquote:Op woensdag 23 april 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik doe dat nu lekker wel en het werkt prima
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
OutKast, KleuterKast zal je bedoelen.
Boeeeeeeeequote:Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat nummer is geweldig jongûhquote:Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er dit weekend nog op gedanstquote:
Ben jij wel een vrouw?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik doe nooit aan tactiek
Wel aan gezond verstand (niet meteen beginnen over je gestoorde relatie met je ouders en zo maar dat is ook omdat dat soort dingen alleen thuis horen bij mensen die je langer dan een week kent, vind ik)
Als ik zin heb om de hele dag te appen, dan doe ik dat
Als ik zin hem om te zeggen dat ik je zo leuk vind, dan doe ik dat
etc
quote:
Ik zie het meteen aan die peutertekst iddquote:
In luchtig zomerjurkje? Dansende Rhuquote:Op woensdag 23 april 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er dit weekend nog op gedanst
niet miepen, als ik het ben wil jij ook wel de hele dag appjesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet iemand niet bedelven onder tekstberichtjes/mailtjes/telefoontjes nee.
Samequote:Op woensdag 23 april 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik vind het juist wel leuk als ik een sms krijg, ook al is het "te snel" oid. Je bent toch ook weer niet verplicht om meteen een vaste relatie aan te gaan oid. iemand vindt je leuk, doe eens alsof het iets positiefs is.
Niet alles hoeft serieus en filosofisch benaderd te wordenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het meteen aan die peutertekst idd.
Nee die heb ik dus niet meerquote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In luchtig zomerjurkje? Dansende Rhu
Nou moet ik direct hieraan denkenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het meteen aan die peutertekst idd.
Ik dus ook niet, maar ik ben er van overtuigd dat dat me soms de kop heeft gekost. Ik heb ooit na een hele leuke avond, echt super gezellig incl uren zoenen in steegjes etc de fout gemaakt om onderweg naar huis een sms te sturen dat ik het heel erg gezellig vond. Daarna niets meer van dr gehoord, tot ik dr tegenkwam op een feestje:quote:Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik doe nooit aan tactiek
Wel aan gezond verstand (niet meteen beginnen over je gestoorde relatie met je ouders en zo maar dat is ook omdat dat soort dingen alleen thuis horen bij mensen die je langer dan een week kent, vind ik)
Als ik zin heb om de hele dag te appen, dan doe ik dat
Als ik zin hem om te zeggen dat ik je zo leuk vind, dan doe ik dat
etc
"Back to the fapcave, Robin"quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik ben er van overtuigd dat dat me soms de kop heeft gekost. Ik heb ooit na een hele leuke avond, echt super gezellig incl uren zoenen in steegjes etc de fout gemaakt om onderweg naar huis een sms te sturen dat ik het heel erg gezellig vond. Daarna niets meer van dr gehoord, tot ik dr tegenkwam op een feestje:
"Ja, ik vond je heel erg leuk, nu eigenlijk nog wel, maar je was me te enthousiast"
Flikker toch op met me.
Ja, das dus het andere uiterste, das is wel opdringerig gedrag, maar gewoon een leuk smsje kan in mijn ogen nooit kwaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same![]()
Al als iemand dan ook snel een "wat is er mis.. ik hoor niets van je!! " gaat doen, ben ik wel snel afgehaakt
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
"Ja, ik vond je heel erg leuk, nu eigenlijk nog wel, maar je was me te enthousiast"
Flikker toch op met me.
Eensquote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ja, das dus het andere uiterste, das is wel opdringerig gedrag, maar gewoon een leuk smsje kan in mijn ogen nooit kwaad.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik ben er van overtuigd dat dat me soms de kop heeft gekost. Ik heb ooit na een hele leuke avond, echt super gezellig incl uren zoenen in steegjes etc de fout gemaakt om onderweg naar huis een sms te sturen dat ik het heel erg gezellig vond. Daarna niets meer van dr gehoord, tot ik dr tegenkwam op een feestje:
Flikker toch op met me.
Ach, het was op een feestje van mijn scharrel waarbij er nog 2 meiden rondliepen waarmee ik wel eens wat deed/doe, dus het boeide me niet zo enorm. Maar het was echt zo'n, fuck you bitch, moment. Ik vond dr ook erg leuk toen, maar nee, ik was te enthousiastquote:
Eigenlijk kan ik haar best begrijpen. Blijkbaar wilde zij gewoon even plezier/ontspanning en door zo'n sms te sturen lijkt het alsof jij meer wiltquote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flikker toch op met me.
Jij gebruikt mij gewoon als voetveeg.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet miepen, als ik het ben wil jij ook wel de hele dag appjes![]()
Mij vast ook wel, maar dan past die persoon gewoon niet bij mijquote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flikker toch op met me.
Sorryquote:Op woensdag 23 april 2014 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij gebruikt mij gewoon als voetveeg.Midden in een chat weglopen en dan 5 uur later "sorry, ik had bezoek!". Zeker één van de sloeries van je, hè? Nou?!?!
Whaha nu doe je alsof ik al een harem hebquote:Op woensdag 23 april 2014 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij gebruikt mij gewoon als voetveeg.Midden in een chat weglopen en dan 5 uur later "sorry, ik had bezoek!". Zeker één van de sloeries van je, hè? Nou?!?!
Dah biatchquote:Op woensdag 23 april 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het was op een feestje van mijn scharrel waarbij er nog 2 meiden rondliepen waarmee ik wel eens wat deed/doe, dus het boeide me niet zo enorm. Maar het was echt zo'n, fuck you bitch, moment. Ik vond dr ook erg leuk toen, maar nee, ik was te enthousiast.
True, maar toch zonde dat je er op basis van een aanname maar even vanuit gaat op zo'n manier.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mij vast ook wel, maar dan past die persoon gewoon niet bij mij
Prima toch?
Ja maar dan is het dus een domme mutsquote:Op woensdag 23 april 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar toch zonde dat je er op basis van een aanname maar even vanuit gaat op zo'n manier.
Nou ja, vooral omdat ze op dat feestje weer zei dat ze me erg leuk vondquote:
Uiteindelijk heb je natuurlijk wel een punt, maar goed, toch gewoon vreemd.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dan is het dus een domme muts
Dus was ze ook niet zo leuk als je dacht
Zie je! Je ontkent het niet eens!quote:Op woensdag 23 april 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha nu doe je alsof ik al een harem heb
Helaas is het nog in aanbouw
het was inderdaad een datequote:Op woensdag 23 april 2014 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je! Je ontkent het niet eens!
I rest my case.quote:
Het was een man, dus dat wil je helemaal nietquote:Op woensdag 23 april 2014 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I rest my case.![]()
Also: pics van je date!
Jezus, jij mag echt alles van je vent is het niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was een man, dus dat wil je helemaal niet
is Google Image Search stuk?quote:
"rhubarbs date"quote:
Je hebt zelf net een leuke date gehadquote:Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso ga ik stoppen met daten geloof ik
Ik lees net in het datingtopic dat het al heel veel over je karakter zegt als je fris neemt ipv iets met alcohol
Sowieso verbaas ik me nogal over wat er met daten gebeurt is toen ik even een paar jaar niet mee deed
Het klinkt niet eens meer leuk zo
Ik ga er verder niks over zeggen hoor, ik zeg hier al veel te veelquote:Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"rhubarbs date"
neh.. denk niet dat ik daar veel uit ga krijgen wat ook daadwerkelijk op waarheid berust in dit geval
Ik was niet heel serieusquote:Op woensdag 23 april 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt zelf net een leuke date gehad
Maarja als je het niet leuk vindt omdat men er van alles over vindt op fok.. tja..
dat sowiesoquote:
Ja, je weet dat dat liefdoenerij was, dat ze eigenlijk just not that into you was?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flikker toch op met me.
Wellicht, maakt me ook niet zoveel uit verder meer. maar het was even een praktijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je weet dat dat liefdoenerij was, dat ze eigenlijk just not that into you was?
Nee, akkoord.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maakt me ook niet zoveel uit verder meer. maar het was even een praktijvoorbeeld.
Dan was het gewoon een kutsmoes, hou ik ook niet van.
Het is een teken dat je leuker moet zijn.quote:
Die zijn gewoon een beetje in de warquote:
Ik dacht al "in de was"quote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die zijn gewoon een beetje in de war![]()
Dood moeten zequote:
Kloptquote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een teken dat je leuker moet zijn.
Of dat je gewoon niet het type bent voor die persoon
Natuurlijk is er niets mis mee. Zou wat zijn als iedereen bij iedereen zou passenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dood moeten ze.
Nee, daar is niets mis mee, ik heb ook wel eens gewoon netjes te horen gekregen van, je bent wel leuk, maar.... gewoon eerlijk.
En ik probeer het ook altijd wel netjes te doen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me ook wel eens als een schoft gedragen heb.
Alleen dat tweede.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een teken dat je leuker moet zijn.
Of dat je gewoon niet het type bent voor die persoon
Nee, dat wordt een bende, iedereen die het met iedereen doe... wacht ffquote:Op woensdag 23 april 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets mis mee. Zou wat zijn als iedereen bij iedereen zou passen![]()
Kunnen ze mooi mannen gaan haten en staan ze in de rij voor rhu
Daar zou ik echt niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een bende, iedereen die het met iedereen doe... wacht ff.
Terug naar de sixtiesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet aan moeten denken
Als iedereen leuk is, waarom nietquote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet aan moeten denken
Dan komt er wel weer ander gezeik om de hoek kijken gok ik zoquote:Op woensdag 23 april 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Als iedereen leuk is, waarom niet![]()
Nee ok, dat haalt het spannende er wel vanaf natuurlijk.
Mensen zeiken altijd, dus iddquote:Op woensdag 23 april 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan komt er wel weer ander gezeik om de hoek kijken gok ik zo
Wij zijn ook een soort van mensenquote:
Wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso ga ik stoppen met daten geloof ik
Ik lees net in het datingtopic dat het al heel veel over je karakter zegt als je fris neemt ipv iets met alcohol
Sowieso verbaas ik me nogal over wat er met daten gebeurt is toen ik even een paar jaar niet mee deed
Het klinkt niet eens meer leuk zo
Dan moet je eens gaan speeddaten, daar is dat helemaal erg.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort dingen vind ik ook irritant met daten, het is gewoon een sollicitatiegesprek, elk klein dingetje kan een dealbreaker zijn.
Eensquote:Op woensdag 23 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort dingen vind ik ook irritant met daten, het is gewoon een sollicitatiegesprek, elk klein dingetje kan een dealbreaker zijn.
Daarom doe ik het ook niet, al ga ik soms wel eens uit met iemand en bedenk me achteraf, was dit nou een date of niet?.
"ik hou ervan om met m'n metaaldetector spullen te zoeken"quote:Op woensdag 23 april 2014 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan speeddaten, daar is dat helemaal erg.
Vraag je date!quote:Op woensdag 23 april 2014 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft iemand trouwens de dringende behoefte om een jurkje voor mij te kopen?
Ik zie zoveel leuke maar ik ben blut
"De treintjes op mijn zolderkamer zijn mijn ware liefde.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ik hou ervan om met m'n metaaldetector spullen te zoeken"
Ik heb nog 2 euro voor deze maand. Wat kan je daarvoor kopen?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft iemand trouwens de dringende behoefte om een jurkje voor mij te kopen?
Ik zie zoveel leuke maar ik ben blut
Niksquote:Op woensdag 23 april 2014 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 euro voor deze maand. Wat kan je daarvoor kopen?
Die van mij was op realiteit gebaseerdquote:Op woensdag 23 april 2014 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
"De treintjes op mijn zolderkamer zijn mijn ware liefde."
"Ik zou graag mijn locomotief jouw tunnel in willen rijden"quote:Op woensdag 23 april 2014 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
"De treintjes op mijn zolderkamer zijn mijn ware liefde."
Match made in heaven!quote:Op woensdag 23 april 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij was op realiteit gebaseerd
Oeh, moet ik even onthouden.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ik zou graag mijn locomotief jouw tunnel in willen rijden"
Heb je geen piercings op intieme plekken die hij met zn metaaldetector kan gaan zoeken?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je geen piercings op intieme plekken die hij met zn metaaldetector kan gaan zoeken?
Als dat geen batsen gaat worden!quote:
Zijn genoeg mensen die best wat leuker mogen worden.quote:
Dat zijn de mensen die je type niet zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken genoeg mensen waarvan ik denk 'jij bent echt niet leuk' die wel een relatie hebben
Dan zijn het dus niet de types van wie dan ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die best wat leuker mogen worden.
Tenminste mochten ze ooit een relatie willen hebben
Verbazingwekkend is dat somsquote:Op woensdag 23 april 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken genoeg mensen waarvan ik denk 'jij bent echt niet leuk' die wel een relatie hebben
Meteen afmaken dat beest. HOE DURFT IE?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Godtje het volgende:
NWS / Tijger eet beest, schokkend
Mooi dit.
Blijkbaar was t 1 of ander test onderzoek ding ofzo. Want kerel die filmde hoorde bij t meisjequote:Op woensdag 23 april 2014 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Hierbuiten zit een kind dat zich blijkbaar niet al te lekker voelt en t lijkt erop dat een gozer iets verderop t zit te filmen ofzo
Het raarste is dat die mensen soms een relatie hebben met wel leuke mensenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Die zullen dan wel geestelijk niet helemaal leuk zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het raarste is dat die mensen soms een relatie hebben met wel leuke mensen
Ik ben ook gewoon veels te kritisch, niet zozeer puur op uiterlijk hoor, maar het moet wel gewoon op alle vlakken goed zitten, en daarom ben ik dus ook nog singlequote:Op woensdag 23 april 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens
Ben zelf een stuk kritischer online. Wat soms nergens op slaat natuurlijk.
Maar je komt af en toe nog wel soort van potentieeltjes tegen. Lijkt het tenminste hier.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook gewoon veels te kritisch, niet zozeer puur op uiterlijk hoor, maar het moet wel gewoon op alle vlakken goed zitten, en daarom ben ik dus ook nog single.
HW batst gewoon al zijn collega's johquote:Op woensdag 23 april 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je komt af en toe nog wel soort van potentieeltjes tegen. Lijkt het tenminste hier.
Jawel, maar dat is toch vaak minder wederzijds dan ik denkquote:Op woensdag 23 april 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je komt af en toe nog wel soort van potentieeltjes tegen. Lijkt het tenminste hier.
Batsen is iets anders dan potentieeltjesquote:Op woensdag 23 april 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HW batst gewoon al zijn collega's joh
Maar dan is er nog wel hoopquote:Op woensdag 23 april 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch vaak minder wederzijds dan ik denk.
Oh?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Batsen is iets anders dan potentieeltjes
Oh, dat zal ook best wel hoor en ik moet ook toegeven dat ik her en der nog wel eens "nee" zegquote:
Hoef je ze niet zelf te maken, dat scheelt wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook best wel hoor en ik moet ook toegeven dat ik her en der nog wel eens "nee" zeg.
Zo loopt er hier een chick rond die overduidelijk interesse heeft, maar ja, single mom, hell the fuck no.
Haha zou wel een grap wordenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat zal ook best wel hoor en ik moet ook toegeven dat ik her en der nog wel eens "nee" zeg.
Zo loopt er hier een chick rond die overduidelijk interesse heeft, maar ja, single mom, hell the fuck no.
Nee, wel op te voeden zeker?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoef je ze niet zelf te maken, dat scheelt wel.
Gebeurt het eindelijk eens goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel op te voeden zeker?![]()
Nope.
I doubt itquote:
Middeleeuws gedoe.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bats alleen met mensen die ik ook leuk vindouderwets he
Damnit.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Potentieel date materiaal.. potentieel seks materiaal.. verschil ja
Waarom zou je in amersfoort terecht komen?quote:
Nietquote:
Zwaartekracht.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je in amersfoort terecht komen?
Zwart gat.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amersfoort is niet het zwaartepunt van Nederland
Als dit de hel is kan het alleen nog maar meevallen als ik dood ga.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je in amersfoort terecht komen?
Almere is erger dan de hel.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht, ik zeg weer eens iets anders dan Almere.
Iets met de 7 lagen van de hel etc etcquote:
7, 9 zoiets was hetquote:Op woensdag 23 april 2014 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn negen cirkels in de hel. Dus je hebt gelaagdheid.
Niet in de Veluwsche hel. Dat is gewoon één grote hel van het ergste niveau.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn negen cirkels in de hel. Dus je hebt gelaagdheid.
Maar dan nog is Almere erger.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet in de Veluwsche hel. Dat is gewoon één grote hel van het ergste niveau.
Dat gaat dan wel weer erg verquote:Op woensdag 23 april 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Is mooi, ik kan overstappen in Almere of in Lelystad, maar mooi dat ik die tweede daarvoor gebruik
Neuh, valt wel mee. Als ik in Lelystad overstap zit ik tussen Almere en Lelystad heen en terug in de trein die start/eindigt in Lelystad en die is rustigerquote:
ja, zo klinkt het weer logisch, wat je net deed overkomen was alsof je zo iemand bent uit rotterdam die niet bij de ABN pintquote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee. Als ik in Lelystad overstap zit ik tussen Almere en Lelystad heen en terug in de trein die start/eindigt in Lelystad en die is rustiger
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo klinkt het weer logisch, wat je net deed overkomen was alsof je zo iemand bent uit rotterdam die niet bij de ABN pint.
Biechten.. sinds wanneer zijn we in de kerk geboren?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is aan het biechten nu denk ik.
je haalt 2 dingen door elkaar heen nuquote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Biechten.. sinds wanneer zijn we in de kerk geboren?
Zou die persoon al door hebben dat die samen zijn gegaan met de AMsterdamROtterdam bank?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo klinkt het weer logisch, wat je net deed overkomen was alsof je zo iemand bent uit rotterdam die niet bij de ABN pint.
Gaat om het ideequote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je haalt 2 dingen door elkaar heen nu.
Vast niet, het zijn rotterdammersquote:Op woensdag 23 april 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou die persoon al door hebben dat die samen zijn gegaan met de AMsterdamROtterdam bank?
En ik lees net dat de ABN geen ruk te maken heeft met Amsterdam, sterker nog, het is een fusie tussen de Nederlandse Handelsmaatschappij en de TWENTSCHE Bankquote:Op woensdag 23 april 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet, het zijn rotterdammers.
Twentequote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik lees net dat de ABN geen ruk te maken heeft met Amsterdam, sterker nog, het is een fusie tussen de Nederlandse Handelsmaatschappij en de TWENTSCHE Bank
Twentequote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik lees net dat de ABN geen ruk te maken heeft met Amsterdam, sterker nog, het is een fusie tussen de Nederlandse Handelsmaatschappij en de TWENTSCHE Bank
Ik heb het niet verzonnen hoor, maar die mensen bestaan echt...quote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben hun eigen bank: de Gemeente Eindhoven.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Dus eigenlijk is de ABNAMRO de bank voor Feyenoorders, Ajaxieden en FC Twentenaren
Zielige PSV-ers
Oh, dat doet die van mij ook wel eens, dan stop ik gewoon de update-servicequote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen kreeg ik melding dat mijn computer over 720 minuten zou restarten.. Die melding met dezelfde tijdsindicatie, kreeg ik nu weer. Vaag ding
Maar je zou toch verwachten dat de tijd steeds minder wordt?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat doet die van mij ook wel eens, dan stop ik gewoon de update-service.
Tsja, westerlingen hequote:Op woensdag 23 april 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor, maar die mensen bestaan echt...
EN!! tokkies!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In het westen wonen toch alleen maar roofzuchtige berbers?
Het is dan ook geen Amsterdam Bank maar Algemene Bank Nederlandquote:Op woensdag 23 april 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weet ik...quote:Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Amsterdam Bank maar Algemene Bank Nederland
Bijna babs.. bijna goedquote:Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
vond deze trouwens wel heel grappig
[ afbeelding ]
Ik was sneller.. maar fok niet! Die speelt vals!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Zelfs zo goed dat hij in jouw quote al wel weer goed staat, nep-ninja
Dan was deze leuker wat mij betreftquote:Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
vond deze trouwens wel heel grappig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan was deze leuker wat mij betreft
[ afbeelding ]
Ja okquote:Op woensdag 23 april 2014 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bwehehehequote:Op woensdag 23 april 2014 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ga gewoon werken tot 17:30quote:
Daarna!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon werken tot 17:30
Niet echt, ik drink meestal 3 speciaalbiertjes tijdens de quizquote:
Dat is drankquote:Op woensdag 23 april 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt, ik drink meestal 3 speciaalbiertjes tijdens de quiz.
Alcoholist!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt, ik drink meestal 3 speciaalbiertjes tijdens de quiz.
Ja, dus, dat is nog een van mijn positievere eigenschappenquote:
Q en ik doen gezellig mee. Hell, volgens mij iedereen in dit topicquote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, dat is nog een van mijn positievere eigenschappen.
Enkel in het weekend!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q en ik doen gezellig mee. Hell, volgens mij iedereen in dit topic
Schouderblad door de weeks!quote:
Enkel in het weekendquote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q en ik doen gezellig mee. Hell, volgens mij iedereen in dit topic
Het komt van "houd oe goed" en dat is gewoon Algemeen Brabantsquote:Op woensdag 23 april 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is how do you do, het is engels, houdoe is geen bestaand woord.
The irony in this is over 9000!!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het komt van "houd oe goed" en dat is gewoon Algemeen Brabants
1000x beter dan dat mogolide Limburgs....Haije...
Nee gaiquote:
En met "er" bedoelen we alles.quote:
Zegt degene uit de achterhoek.... Tsssk.quote:
Twente, ze komt uit TWENTE!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zegt degene uit de achterhoek.... Tsssk.
Duhquote:
Toch kut dat ik steeds ingehuurd wordt door Hollandse bedrijven. Maar ik ben niet te beroerd om wat ontwikkelingshulp te verlenen.quote:
Uhuh, wij betalen jou en jij doet aan hulp... zo werkt dat in Afrika ook iddquote:Op woensdag 23 april 2014 16:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch kut dat ik steeds ingehuurd wordt door Hollandse bedrijven. Maar ik ben niet te beroerd om wat ontwikkelingshulp te verlenen.
Niet voor iedereen hoorquote:
En ik kom uit de Achterhoek btw.quote:
vanaf nu gaat dit topic over unicorns op een unicycle, op de universiteit!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het ging helemaal niet om de houdoe
Wat dacht je? Ik word al moe als ik eraan denkquote:
Heel goed!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik word al moe als ik eraan denk
quote:
Geen wonder dat je vertrokken bentquote:
Sja, puch's kijken of stiekem zoenen in het fietsenrek...quote:
IN het fietsenrek?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, puch's kijken of stiekem zoenen in het fietsenrek...
Proostquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:23 schreef Q. het volgende:
Hoera, zometeen weer VVE-vergadering. Het hoogtepunt van het halfjaar!
Er is thee.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Is er bier? Anders zou ik niet gaan hoor...
DOE HET NIET, Q!! DOE HET NIET!!!quote:
Van 't weekend kunnen we tinderen als je 'm op 4km zet!quote:Op woensdag 23 april 2014 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg helemaal geen voorstellen meer op tinderIk heb iedereen al afgekeurd ofzo
Ik heb m al op 55km staanquote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend kunnen we tinderen als je 'm op 4km zet!
Sommigen..quote:Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef KomtTijd... het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23halloAIVD&src=hash Bheheh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |