Zo'n vermoeden had ik al.. maar tis zeker terecht!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Een mannetje die Why vraagt. En uit pure frustratie bijna moet huilen daarbij.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Beetje overdreven weer he?.
Ik heb geen problemen met stapels PS3 games voor 2,50 per stuk op de kop tikken etc.
whaha en het is hier al zo'n sausage festquote:Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
En WHYYY minder mannenIk wil MEEEER mannen!!!!!!
Ik mis de mannen waarmee ik kan gaan pm'en en dm'en en dan daten enzoquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
whaha en het is hier al zo'n sausage fest
Daar heb je tinder voorquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mis de mannen waarmee ik kan gaan pm'en en dm'en en dan daten enzo
dat kan toch met allemaal hier?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom niet? ik vond het best grappigquote:
Ik ken ze al en/of wil ze niet datenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
dat kan toch met allemaal hier?
Behalve Angel dan
En barb woont een tikje ver weg... maar daar is vast een mouw aan te passen
Het is ook best grappig. Maar heb vaak maar 1 avond effe zin, dan leuk kletsen en de volgende dag ben ik er al weer klaar meequote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet? ik vond het best grappig
*stilte*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En komop, 15 euro, voor zo'n beauty, das toch gewoon cool.
*kuch* vriendin *kuch*quote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan toch met allemaal hier?
Behalve Angel dan
En barb woont een tikje ver weg... maar daar is vast een mouw aan te passen
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handigquote:Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook best grappig. Maar heb vaak maar 1 avond effe zin, dan leuk kletsen en de volgende dag ben ik er al weer klaar mee
Als je match al die avond reageert en tinder ook eens meewerkt met het verzenden van de berichten
Ik dacht dat jij non-mono was?quote:
*babygehuil echoo't door de verlaten straten*quote:
Leugens!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar gewoon uit sociaal contact werkt gewoon beter bij mij dan als zo'n datingachtigdingquote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja er moet wel een beetje vaart in zitten en als je afgeleid word is het niet handig
Ik ben ook al weken niet online geweest
Maar die mannen wachten wel hoor
jeetje wat een vaag antwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |