Niet veel. Hij moet alleen nog bewijzen dat ie er echt alles voor over heeft. Hij moet op 1 of andere lugubere manier kleiner worden & afvallen.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft RBR het juist erg goed voor elkaar. Ondanks een motorenleverancier met enorme problemen, krijgen ze het wel voor elkaar om mee te blijven strijden voor het podium. En ondaks het vertrek van Webber hebben ze met een nieuwe aanwinst wederom een sterk stel rijders op de grid staan.
Vettel valt w.m.b. helemaal niet door de mand, hij kon erg goed overweg met de V8's maar de V6 is niet zijn ding. Gelukkig maar, want zijn dominantie werd ook wel erg saai.
Verder ben ik wederom erg onder de indruk van de Hulk. Met een middenmotorteam toch maar weer mooi voor de top 6 plaatsen strijden, ik vind het erg knap en tegelijktijd schandalig dat hij nog steeds niet door een topteam is opgepikt. Hoeveel meer moet die jongen nog bewijzen?
Dat Vettel hard kan rijden weten we allemaal wel. Maar denk dat hij zich nu moet bewijzen om ook met deze druk om te gaan. Hij heeft nu gewoon niet de snelste auto. Er zit constant verkeer om hem heen en hij heeft een teamgenoot die sneller is dan hij.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft RBR het juist erg goed voor elkaar. Ondanks een motorenleverancier met enorme problemen, krijgen ze het wel voor elkaar om mee te blijven strijden voor het podium. En ondaks het vertrek van Webber hebben ze met een nieuwe aanwinst wederom een sterk stel rijders op de grid staan.
Vettel valt w.m.b. helemaal niet door de mand, hij kon erg goed overweg met de V8's maar de V6 is niet zijn ding. Gelukkig maar, want zijn dominantie werd ook wel erg saai.
Verder ben ik wederom erg onder de indruk van de Hulk. Met een middenmotorteam toch maar weer mooi voor de top 6 plaatsen strijden, ik vind het erg knap en tegelijktijd schandalig dat hij nog steeds niet door een topteam is opgepikt. Hoeveel meer moet die jongen nog bewijzen?
Klopt, maar een Raikkonen bijvoorbeeld ook weer wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:54 schreef Rembrand21 het volgende:
En dat de V6 niet zijn ding is zal best maar je moet je aanpassen en daar moet je niet een half seizoen over doen. Coureurs als Hamilton, Alonso, Rosberg enzo hebben hier ook geen last van.
Hij zal echt nog wel terugkomen maar het verrast mij toch dat Ricciardo er meer uit haalt dan hij momenteelquote:Op woensdag 23 april 2014 10:15 schreef JohnB52 het volgende:
McLaren is zich denk ik alweer op volgend seizoen aan t voorbereiden met de Honda motor.
Vettel heeft een bepaalde rijstijl aangeleerd met de V8, mede daarom was hij ook zo snel.
Gas geven werkt dit jaar iets anders, weinig test kilometers, dus weinig kunnen oefenen.
Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Voor een team dat maar een handjevol rondjes heeft kunnen rijden in het testseizoen doen ze het prima. Voor een team dat 4 jaar lang constructeurskampioen is is het weer redelijk dramatisch. Ik denk dat ze érg blij mogen zijn dat de nieuwe rijder Ricciardo zo snel punten kan halen in de auto. Sommige rijders hebben toch een half tot heel seizoen nodig om te wennen aan de auto.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft RBR het juist erg goed voor elkaar. Ondanks een motorenleverancier met enorme problemen, krijgen ze het wel voor elkaar om mee te blijven strijden voor het podium. En ondaks het vertrek van Webber hebben ze met een nieuwe aanwinst wederom een sterk stel rijders op de grid staan.
Niet met een V6 overweg kunnen vind ik ook wel onder 'door de mand vallen' vallen hoorquote:Vettel valt w.m.b. helemaal niet door de mand, hij kon erg goed overweg met de V8's maar de V6 is niet zijn ding. Gelukkig maar, want zijn dominantie werd ook wel erg saai.
Klopt! Met de Hulk lijk je als team niet fout te kunnen gaan. Ik hoop dat hij nog een kans krijgt voordat zijn topjaren voorbij zijn.quote:Verder ben ik wederom erg onder de indruk van de Hulk. Met een middenmotorteam toch maar weer mooi voor de top 6 plaatsen strijden, ik vind het erg knap en tegelijktijd schandalig dat hij nog steeds niet door een topteam is opgepikt. Hoeveel meer moet die jongen nog bewijzen?
Dit is inderdaad wat ik ook bedoel. Een Perez/Ricciardo/Massa/Bottas/etc. neemt niemand veel kwalijk, maar van een coureur die 4 jaar achter elkaar wereldkampioen is en die door een aantal gezien wordt als beter dan Schumacher verwacht ik toch wel dat hij op zijn minst nog op P3 rijdt of daarom vecht. En daar lijkt hij moeite mee te hebben. Hij mist soms pace, komt erg onvolwassen over over de teamradio (valt over te discussieren) en word mijns inziens outperformed door Ricciardo momenteel.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:54 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Dat Vettel hard kan rijden weten we allemaal wel. Maar denk dat hij zich nu moet bewijzen om ook met deze druk om te gaan. Hij heeft nu gewoon niet de snelste auto. Er zit constant verkeer om hem heen en hij heeft een teamgenoot die sneller is dan hij.
En dat de V6 niet zijn ding is zal best maar je moet je aanpassen en daar moet je niet een half seizoen over doen. Coureurs als Hamilton, Alonso, Rosberg enzo hebben hier ook geen last van.
Helaas vind ik Raikkonen ook erg tegenvallenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar een Raikkonen bijvoorbeeld ook weer wel.
Als het al aan de nieuwe reglementen (en daardoor andere auto) ligt, lijkt het mee eerder het wegvallen van de EBD te zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:40 schreef twiFight het volgende:
Niet met een V6 overweg kunnen vind ik ook wel onder 'door de mand vallen' vallen hoorMaar dat is mijn mening en iedereen mag daar anders over denken natuurlijk.
Momenteel wel, maar het seizoen is nog niet over.quote:Dit is inderdaad wat ik ook bedoel. Een Perez/Ricciardo/Massa/Bottas/etc. neemt niemand veel kwalijk, maar van een coureur die 4 jaar achter elkaar wereldkampioen is en die door een aantal gezien wordt als beter dan Schumacher verwacht ik toch wel dat hij op zijn minst nog op P3 rijdt of daarom vecht. En daar lijkt hij moeite mee te hebben. Hij mist soms pace, komt erg onvolwassen over over de teamradio (valt over te discussieren) en word mijns inziens outperformed door Ricciardo momenteel.
Nou had ik niet direct verwacht dat Raikkonen Alonso het vuur aan de schoenen zou leggen, maar hij zit nu nog verder van Alonso vandaan dan Massa. En ik had 'm toch wat dichterbij Alonso verwacht.quote:Helaas vind ik Raikkonen ook erg tegenvallenHad gehoopt op een leuke strijd binnen Ferrari.
Moet je nagaan hoe goed Massa dan wel niet is, of hoe slecht Raikkonen...quote:Op woensdag 23 april 2014 13:58 schreef OOST het volgende:
Vettel kon goed met de dubbele diffuser overweg. Toen RB dat nog niet had was Vettel niet sneller dan Webber. Vettel is een middelmatige coureur die in de snelste wagen gereden heeft. Natuurlijk kan ie rijden, maar als je ziet hoe ie nu om zn oren krijgt van Ricciardo. Dat is een 4 voudig kampioen onwaardig.
Moet je nagaan als je een team met 2 Vettels hebt die zich niet aan kunnen passen. Dat scheelt een paar plaatsen op de grid... en dan denk ik bijvoorbeeld aan Williams.
Die RB ging toen ineens beter omdat er teruggestapt werd op de banden van het jaar daarvoor! Dat had niks met Vettel te maken.quote:Ook vorig jaar liet hij zien zijn rijstijl te kunnen aanpassen aan de RBR, die toen ook al geen geblazen diffuser meer had.
Toen Massa en Raikkonen samen bij Ferrari reden waren ze ook wel redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Moet je nagaan hoe goed Massa dan wel niet is, of hoe slecht Raikkonen...
Preciesquote:Op woensdag 23 april 2014 13:58 schreef OOST het volgende:
Vettel kon goed met de dubbele diffuser overweg. Toen RB dat nog niet had was Vettel niet sneller dan Webber.
quote:Vettel weint angeblasenem Diffusor nach
In den letzten vier Jahren hatte Vettel ein Auto, das wie maßgeschneidert für seine Fahrweise war. Nicht, weil Red Bull es darauf angelegt hätte, sondern weil es technisch Werkzeuge gab, die Vettels Stärken zur Geltung kommen ließen. Gemeint ist der angeblasene Diffusor. Er hat dem Champion erlaubt, spät zu bremsen, aggressiv einzulenken und das Auto mit der Hinterachse um die Kurve zu lenken. Beim Rausfahren variierte er die Linie und den Gaseinsatz so, dass er vom Auspuff maximalen Anpressdruck bekam.
Vettel hatte das Gottvertrauen, dass sich das Heck des Autos auf der Straße festkrallt, weil er sich in die Technik hineindachte, und er seinen Fahrstil und die Getriebeübersetzung in hunderten Simulatorstunden auf die Eigenheiten des angeblasenen Diffusors anpasste. Mark Webber kam damit nicht zurecht. Je mehr der Auspuff beim Generieren von Abtrieb eine Rolle spielte, umso weiter fiel er von Vettel ab.
Nur einmal, in der ersten Saisonhälfte 2012 hatte Webber einen Lichtblick. Da nahm das Reglement dem Auspuff einen Teil seines Einflusses weg, weil die Endrohre nun nicht mehr direkt in die Diffusorspalte bliesen, sondern in den Seitenkästen münden mussten.
Webber verlor beim Bremsen weniger auf Vettel als zuvor, konnte dafür aber seine Stärken am Kurvenausgang besser ausspielen. Newey brauchte ein halbes Jahr, um wieder alte Verhältnisse herzustellen. Und schon war Webber wieder chancenlos.
Als, als, als. Als Ricciardo niet gediskwalificeerd was dan was de stand ook heel anders. En als Ricciardo niet uitgevallen was in race 2 nog meer. Feit is dat van de races die ze beide gefinished hebben Ricciardo marginaal beter scoort. En dat is een extra goede prestatie omdat Vettel viervoudig wereldkampioen is. En dat is een extraextra goede prestatie omdat het Ricciardo zijn eerste seizoen is in de RBR auto. Zoals ik al zei: iedereen mag vinden wat die wil hoor, maar ik vind de prestaties van Vettel tot nu toe tegenvallen. Wat hij er de rest van het seizoen van bakt zien we vanzelf.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef opreis het volgende:
Wat een onzin komt hier weer voorbij zeg. Als Vettel niet was uitgevallen door motor problemen tijdens de eerste GP had hij waarschijnlijk derde gestaan in de strijd om het kampioenschap, achter ROS en HAM die op het moment ongenaakbaar zijn in de mercedes.
En ook dat RB het niet goed doet, het grote verschil is op het moment de mercedes motor t.o.v de renault motor, iets waar RB vrij weinig aan kan doen.
En ja, ik erken dat RIC het op het moment beter doet maar je kan ook overdrijven. Wacht het seizoen eerst maar is af.
Ik erken toch dat ricciardo momenteel beter presteert dan vettel? Dat het zn eerste seizoen is in de RBR auto is vind ik geen argument, iedereen rijdt momenteel in hele andere auto's dan vorig jaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als, als, als. Als Ricciardo niet gediskwalificeerd was dan was de stand ook heel anders. En als Ricciardo niet uitgevallen was in race 2 nog meer. Feit is dat van de races die ze beide gefinished hebben Ricciardo marginaal beter scoort. En dat is een extra goede prestatie omdat Vettel viervoudig wereldkampioen is. En dat is een extraextra goede prestatie omdat het Ricciardo zijn eerste seizoen is in de RBR auto. Zoals ik al zei: iedereen mag vinden wat die wil hoor, maar ik vind de prestaties van Vettel tot nu toe tegenvallen. Wat hij er de rest van het seizoen van bakt zien we vanzelf.
Het gepraat over de achterstand van de RBR auto doet mij niets. Als je met een goede auto de overwinning viert moet je met een slechte auto het verlies ook als een man nemen. Je kunt niet het ene jaar juigen omdat je beter bent en het jaar er na de powertrain de schuld geven. Het aandeel van de auto is in beide jaren gelijk.
Dat is precies wat ik bedoelde met het aanpassingsvermogen van Vettel.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Fer het volgende:
Vettel zijn rijstijl is vooral ingespeeld op de geblazen diffuser (wat iets anders is dan een dubbele overigens). Bij voorgaande jaren hebben we gezien dat reglementswijzigingen op dit vlak, Vettel iets meer gelijk liet komen met Webber. Maar daarna kon hij zich weer aanpassen en toch weer sneller worden.
Ook hebben diverse mensen aan het geluid van Vettels auto kunnen horen, dat hij op een bepaalde manier de langzame bochten pakt, zodat hij spelend met zijn gas toch genoeg uitlaatgas kan produceren om zo snel mogelijk erdoor te gaan.
Aan de andere kant zorgen de hardere banden ervoor, dat andere coureurs die gewoon keihard kunnen vlammen, dit nu zonder bandenslijtage kunnen doen. Zoals Riciardo en Hamilton.
Daardoor ging Vettel weer winnen (9 keer op rij). Ik had het erover dat hij door het aanpassen van zijn rijstijl het hele seizoen sneller was dan Webber.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:57 schreef OOST het volgende:
[..]
Die RB ging toen ineens beter omdat er teruggestapt werd op de banden van het jaar daarvoor! Dat had niks met Vettel te maken.
Waarmee je dus ook zegt dat Raikkonen dus ongeveer even snel is als Maldonadoquote:Op woensdag 23 april 2014 15:57 schreef OOST het volgende:
[..]
Die RB ging toen ineens beter omdat er teruggestapt werd op de banden van het jaar daarvoor! Dat had niks met Vettel te maken.
[..]
Toen Massa en Raikkonen samen bij Ferrari reden waren ze ook wel redelijk aan elkaar gewaagd.
Dat zou nog best weleens zo kunnen zijn, hij heeft alleen soms kortsluiting in zijn hoofd en een rode waas voor zijn ogen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarmee je dus ook zegt dat Raikkonen dus ongeveer even snel is als Maldonado
R U Stupid, or just trolling us?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef kepler het volgende:
Feit is wel dat Ricciardo tot nu toe veel sneller is dan Vettel, om welke reden dan ook. Dit duurt al vier races en het is aan Vettel om de rest van het seizoen te laten zien uit welk racehout hij is gesneden. Blijft hij achter op Ricciardo dan zou je kunnen zeggen dat Vettel door de mand valt, of dat Ricciardo nog beter is
En Vergne was eigenlijk beter in de torro rosso dan ricciardo. En kvyat rijd nu eigenlijk beter dan vergne. Dus met die logica is kvyat beter dan Vettelquote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef kepler het volgende:
Feit is wel dat Ricciardo tot nu toe veel sneller is dan Vettel, om welke reden dan ook. Dit duurt al vier races en het is aan Vettel om de rest van het seizoen te laten zien uit welk racehout hij is gesneden. Blijft hij achter op Ricciardo dan zou je kunnen zeggen dat Vettel door de mand valt, of dat Ricciardo nog beter is
Ja dat beweerde enkele idioten vorig jaarquote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Vergne was eigenlijk beter in de torro rosso dan ricciardo.
Die titel is vooralsnog voor Magnussen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja dat beweerde enkele idioten vorig jaarfunny om terug te lezen. RBR nam zogenaamd Vergne niet omdat hij Vettel in de weg zou kunnen rijden
![]()
Ricciardo is misschien ook wel heel erg goed, wist soms de STR in Q3 te krijgen wat ontzettend knap was. Met Kvyat lijken ze weer een toptalent in huis te hebben, tot nu toe veruit de beste rookie.
Die laat weinig zien, komt pace tekort in het droog. Kvyat heeft ieder weekend heel goed gepresteerd en zijn teamgenoot verslagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die titel is vooralsnog voor Magnussen.
Maar heeft wel al een tweede plaatsquote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die laat weinig zien, komt pace tekort in het droog. Kvyat heeft ieder weekend heel goed gepresteerd en zijn teamgenoot verslagen.
'k Vind Bottas wel een sterkequote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die titel is vooralsnog voor Magnussen.
Dus 1 ''gelukkige'' uitschieter is meer waard dan 4 sterke raceweekenden....quote:Op woensdag 23 april 2014 20:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar heeft wel al een tweede plaats
Bottas is geen rookie meerquote:Op woensdag 23 april 2014 20:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
'k Vind Bottas wel een sterke
Aan het eind wordt er alleen maar naar de punten gekeken. En Magnussen staat wat dat betreft voor op Kvyat.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus 1 ''gelukkige'' uitschieter is meer waard dan 4 sterke raceweekenden....
Onzin, Vergne stond ook voor in punten op Ricciardo toen RBR voor Ricciardo koos. Punten zeggen lang niet alles, dan zou Rosberg het ook beter doen dan Hamilton dit jaar terwijl hij iedere race verslagen is door Hamilton.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Aan het eind wordt er alleen maar naar de punten gekeken. En Magnussen staat wat dat betreft voor op Kvyat.
Weet ik. Maar wel voor de titel beste rookie. Want dat is het enige objectieve criterium om dat op te baseren.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Onzin, Vergne stond ook voor in punten op Ricciardo toen RBR voor Ricciardo koos. Punten zeggen lang niet alles, dan zou Rosberg het ook beter doen dan Hamilton dit jaar terwijl hij iedere race verslagen is door Hamilton.
Staat daar iets wat niet waar is dan?? Ricciardo is toch duidelijk sneller dan Vettel in de eerste races van dit seizoen of heb ik andere races gezien? De enige waar we Vettel nu direct mee kunnen vergelijken is zijn teamgenoot en daar legt hij het tegen af (voorlopig). Als dat aan het einde van het seizoen nog steeds zo is dan is Ricciardo dus een heel seizoen sneller dan Vettel, de 4voudig wereldkampioen! Dat is nu niet echt positief voor de status van Vettel als de beste coureur sinds Schumacher.quote:
Dat is een Weltschmerz vergelijking, daar ga ik niet in meequote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Vergne was eigenlijk beter in de torro rosso dan ricciardo. En kvyat rijd nu eigenlijk beter dan vergne. Dus met die logica is kvyat beter dan Vettel
Een echt goede coureur haalt altijd het uiterste uit een auto, en zal zich snel aanpassen (ik noem een Alonso of een Schumacher in zn jonge jaren). Vettel lijkt (met de nadruk op lijkt!) daar nu wat moeite mee te hebben. Daarom ben ik erg benieuwd naar de rest van het seizoen. Blijft hij achter op Ricciardo dan betekend dat dat Ricciardo dit seizoen de betere coureur is, en dat zal afdoen aan de status van Vettel.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Fer het volgende:
De afgelopen 3 seizoenen hebben we Hamilton alleen maar banden zien oproken, was hij toen een slechte coureur? Nu rijdt ie de sterren van de hemel, is Hamilton in 2014 opeens een goede coureur geworden.
F1 is een uiterst technische sport geworden. Regelgeving heeft gewoon invloed op welke coureur het snelst is. Misschien als in 2017 actieve vering weer terugkomt is opeens Sutil de snelste.
Nu leg je mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Ik heb gezegd dat ik hem tegen vind vallen en dat ik vind dat hij door de mand valt (afgaande op de vier races die we nu gehad hebben, het kan nog alle kanten op natuurlijk). Ik vertel alleen een aantal meningen, nl. 1. Ik had meer van hem verwacht, 2. Hij lijkt minder race pace te hebben dan zijn teamgenoot en 3. als hij de briljante coureur is die sommige mensen hem vinden, dan zou hij ook dit jaar moeten schitteren.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:02 schreef opreis het volgende:
Maar mensen die op basis van de eerste 4 races (die eigenlijk niet eens zo heel slecht waren als je kijkt naar wat voor klasseringen hij heeft behaald) denken te kunnen bepalen dat Vettel er niets van kan als courreur raad ik aan de afgelopen 4 jaar nog is te bekijken.
Ik heb lange tijd een hekel gehad aan Alonso, in zijn arrogante jaren. Inmiddels heb ik respect voor hem als coureur, omdat hij het meeste uit een duidelijk slechte auto lijkt te halen. Bij Vettel zie ik dat in de huidige stand van zaken nog niet, maar we zullen afwachten of hij zichzelf kan corrigeren dit seizoen.quote:Ik vraag me af of je in 2012 hetzelfde zei over Alonso toen hij zn beklaag deed over de kwaliteit van zn ferrari, Snap ook niet wat je bedoelt met 'je verlies als een man nemen', ik zie geen verschil in hoe RB anders reageert op een gewonnen of verloren race dan een ander team.
Ik heb het over mensen die op basis van de eerste 4 races (die eigenlijk niet eens zo heel slecht waren als je kijkt naar wat voor klasseringen hij heeft behaald) denken te kunnen bepalen dat Vettel er niets van kan als courreur. Dat slaat dus niet perce op jou. Er waren anderen die voor jou uitspraken deden over Vettel.quote:Op donderdag 24 april 2014 03:09 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nu leg je mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Ik heb gezegd dat ik hem tegen vind vallen en dat ik vind dat hij door de mand valt (afgaande op de vier races die we nu gehad hebben, het kan nog alle kanten op natuurlijk). Ik vertel alleen een aantal meningen, nl. 1. Ik had meer van hem verwacht, 2. Hij lijkt minder race pace te hebben dan zijn teamgenoot en 3. als hij de briljante coureur is die sommige mensen hem vinden, dan zou hij ook dit jaar moeten schitteren.
Ik heb een aantal woorden cursief gemaakt om je te helpen met de interpretatie van wat ik zeg.
De succes factor was ook niet de Renault motor, die deed qua prestaties niet veel onder voor de mercedes of ferrari motor (dat is ook terug te zien in het klassement, als de renault motor zo veel beter was dan hadden RB, lotus, williams en caterham wel 1,2,3,4 gestaan). Volgens mij hebben ze best wel goede woorden gezegd over de samenwerking met renault destijds maar het is niet zo dat renault er hoofdverantwoordelijk voor waren de overwingen (de teams en de coureurs maakten de afgelopen jaren het verschil), dus waarom moet je dan constant renault prijzen. En wat ze nu doen is gewoon aangeven waar het mis gaat en dat is dus de renault motor, dat moeten ze ook gewoon kunnen zeggen. En wat is er mis mee dat als je als teambaas een goed woordje doet over je coureur als hij overwinning na overwinning behaald en 4 kampioenschappen wint.quote:Wat ik bedoel met "je verlies als een man nemen" is dit: in de hoogtijdagen hadden ze een sterke auto, mede door de Renault motor die gewoon goed presteerde. Het team, Vettel en Newey hebben veel lof gekregen, maar ik heb ze nooit Renault horen prijzen. Nu gaat het matig en is alles van Renault kut. Nu klopt dat wel, maar ik vind dat als je goed presteert de motor net zo veel bijdraagt als wanneer je slecht presteert (regelementaanpassingen even buiten beschouwing). Daarom vind ik het onterecht dat nu zo prominent naar de powertrain gewezen word. Of beter gezegd, ik vind het onterecht dat de afgelopen jaren ze vooral lof leken te hebben voor zichzelf. Met name mr. Horner die na elke race win vol lof tot en met zijn schouders in de reet van Vettel kroop.
twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 08:57:58Interesting point from @Jamesallenonf1 here that Huawei is close been McLarens title sponsor http://t.co/zcnbCpuJsQ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |