TT is al veranderd, derhalve kun je hier gewoon posten. Watje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen idee wat een QT is. Ik ben hier weg.
quote:
omg flipsquote:
Nee eigenlijk niet, wie doet dat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3x veranderd, je verwacht het niet.
Eerst stond hier niets...quote:
Come at me.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo, die voor je. Als je niet oppast geef ik je de Rodawa behandeling vol met warrige posts. Ik moet mij al inhouden vandaag.
waarheidquote:Op woensdag 23 april 2014 09:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iedereen lekker slaapjens gedaan![]()
eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 april 2014 09:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iedereen lekker slaapjens gedaan![]()
Punk's not dead.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
PUNK IS DOOD MAAR WIJ LEVEN NOG!!!!!!!!!!!![]()
vorige was beterquote:
You spin my head right round, right round. Like a record baby, right round, right round.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is een liedjeEn lyrics zijn alijd de waarheid
En toen had ik die de rest van de dag in m'n kop, bedanktquote:Op woensdag 23 april 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
You spin my head right round, right round. Like a record baby, right round, right round.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En toen had ik die de rest van de dag in m'n kop, bedankt
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is een liedjeEn lyrics zijn alijd de waarheid
gewoon zo'n lekker kleffe marmercakequote:
Waar je iemand mee dood kan gooien?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon zo'n lekker kleffe marmercake
dat gaat beter met ingeblikt fruitquote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar je iemand mee dood kan gooien?
Nee, dat is een baksteen. Die zijn niet lekkerquote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar je iemand mee dood kan gooien?
een kussen dat licht geeft? lekker handig als wil slapenquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:31 schreef Flippiee het volgende:
Schaamteloos gestolen uit een ander topic: http://www.jetpunk.com/qu(...)ies-can-you-name.php
Vertel jullie score maar.
hi5. had ik ookquote:
die afrikanen zijn toch de lastigste hequote:
Nice.quote:
Daar had ik ook de meeste moeite mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die afrikanen zijn toch de lastigste he
had ook meer kunnen halen, maar sommige dingen was het engels te moeilijk. heb volgens mij 5 of 6 pogingen gedaan om kazakhstan goed in te voerenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Daar had ik ook de meeste moeite mee.Ik volg gelukkig een reporter in Africa, dus Central African Republic wist ik weer bijv.
Zit je weer te lurken bij me.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:31 schreef Flippiee het volgende:
Schaamteloos gestolen uit een ander topic: http://www.jetpunk.com/qu(...)ies-can-you-name.php
Die zijn ook lastig in het Engels.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ook meer kunnen halen, maar sommige dingen was het engels te moeilijk. heb volgens mij 5 of 6 pogingen gedaan om kazakhstan goed in te voeren
Ik lurk altijd zo nu en danquote:Op woensdag 23 april 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je weer te lurken bij me.
Score valt me tegen trouwens.
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn ook lastig in het Engels.Ben al lang blij dat ik bepaalde landen wist waardoor het kaartje groener leek
[..]
Ik lurk altijd zo nu en danMits ik interessante namen zie posten.
Ik had gewoon moeite met het verengelsen van de namen
Ik had na 30 pogingen voor arabië het nog steeds foutquote:Op woensdag 23 april 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn ook lastig in het Engels.Ben al lang blij dat ik bepaalde landen wist waardoor het kaartje groener leek
[..]
Ik lurk altijd zo nu en danMits ik interessante namen zie posten.
Ik had gewoon moeite met het verengelsen van de namen
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scoring
You scored 181/196 = 92%.
This beats or equals 95.1% of test takers.
Haters zullen haten.
Ik had het met onder andere Mongolië en Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik had na 30 pogingen voor arabië het nog steeds fout
was toch gewoon ivory coast?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vet goed.
[..]
Ik had het met onder andere Mongolië en Verenigde Arabische Emiraten.Ivoorkust op zijn Frans was ik vergeten
hier geloof ik geen zak vanquote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scoring
You scored 181/196 = 92%.
This beats or equals 95.1% of test takers.
Haters zullen haten.
Côte d'Ivoire.quote:
Ik moet altijd een aantal van die oude Sovjet Republieken meerdere keren typen.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vet goed.
[..]
Ik had het met onder andere Mongolië en Verenigde Arabische Emiraten.Ivoorkust op zijn Frans was ik vergeten
moest toch in het engels?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh in de resultaten zie ik Cote D'Ivoire staan.
vul maar in. ivory coast pakt die ookquote:Op woensdag 23 april 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Côte d'Ivoire.
[..]
Ik moet altijd een aantal van die oude Sovjet Republieken meerdere keren typen.
Tadzjikistan wordt Tajikistan geloof ik. Kirgizië wordt Kirgistan, dat soort dingen.
Côte d'Ivoire is de officiële naam in de Engelse taal.quote:
Oké.quote:
Ja, dat snap ik ook nog wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Côte d'Ivoire is de officiële naam in de Engelse taal.
[..]
Oké.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook niet geweten hebben. Net zoals dat Kosovo natuurlijk al jaren een land op zich is.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Côte d'Ivoire.
[..]
Ik moet altijd een aantal van die oude Sovjet Republieken meerdere keren typen.
Tadzjikistan wordt Tajikistan geloof ik. Kirgizië wordt Kirgistan, dat soort dingen.
Mag allemaal behalve Nederlands.quote:
He, inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vul maar in. ivory coast pakt die ook
daar ga ik nog niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:22 schreef KitKatChunky het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/original-pokemon-quiz.php
god, deze shit is verslavend
Surge doet die in 2 minuten.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:22 schreef KitKatChunky het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/original-pokemon-quiz.php
god, deze shit is verslavend
denk dat het bij 4 of 5 wel op houdt bij mijquote:Op woensdag 23 april 2014 15:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik had er maar 108
en toen schoten me er ofc nog 10 binnen direct buiten de tijd
* KitKatChunky kijkt afkeurendquote:Op woensdag 23 april 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat het bij 4 of 5 wel op houdt bij mij
* gianni61 trekt zijn schouders opquote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
* KitKatChunky kijkt afkeurend![]()
Ik ben teleurgesteld gianniquote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* gianni61 trekt zijn schouders op
/care
zie bovenstaande reactiequote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben vrouwen geen handleiding
Aparte wezens
Wat ga je haten danquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Aparte wezens
Bar noodzakelijk wel want tetten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Aparte wezens
Al heel de dag te popelen om hem thuis in alle rust te spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik popel nu om je score.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Al heel de dag te popelen om hem thuis in alle rust te spelen.
Op Sporcle ook wel es gedaan.
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet slecht, al vind ik zelf. Laatste keer dat ik dit deed, is ook al weer een jaar geleden, minimaal.
Snow en ik zijn dan wel getrouwd, maar voor de rest.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ff dat je Snowbells was, zware mindefuck
Heb je gewoon paint in gekleurd.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet slecht, al vind ik zelf. Laatste keer dat ik dit deed, is ook al weer een jaar geleden, minimaal.
Ik keek ook gewoon eerst niet eens naar de username en ook niet echt de UI, wel een beetje in mijn ooghoek maar vooral naar de post dusquote:Op woensdag 23 april 2014 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snow en ik zijn dan wel getrouwd, maar voor de rest.
dat is de taal die je spreekt when the acid kicks inquote:
ik doe alleen maar pep pillen en wietquote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
dat is de taal die je spreekt when the acid kicks in![]()
Rook jij wiehiet????quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe alleen maar pep pillen en wiet
je zou het niet denken héquote:Op woensdag 23 april 2014 20:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Rook jij wiehiet????![]()
![]()
![]()
Nooit gedacht
Ik dacht dat jij een vogel had die wiet rookt...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je zou het niet denken hé
maar toch blijf ik menig mens verbazen
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef AssiMar. het volgende:
I'LL TELL YOU WHAT I WANT, WHAT I REALLY REALLY WANT!
Rook nog een jointje, wietparkiet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Rook nog een jointje, wietparkiet!
''waarom?'' vroeg wietparkiet.wie zegt dat ik er niet al 1 op heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat je er wel al 1 op hebt?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er niet al 1 op heb?
wie zegt dat jij zegt dat ik zeg dat ik nog geen jointje op hebquote:Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wie zegt dat je er wel al 1 op hebt?
vragen met andere vragen beantwoorden
Waarom mag je vragen niet met andere vragen beantwoorden?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wie zegt dat je er wel al 1 op hebt?
vragen met andere vragen beantwoorden
als ik mezelf mag voorstellen.quote:
omdat dat ontwijkend gedrag is en het impliceert dat je jezelf niet kan verdedigen tegen argumenten.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom mag je vragen niet met andere vragen beantwoorden?
Waarom is dat ontwijkend gedrag?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
als ik mezelf mag voorstellen.
Fan van #TeamDanaerys.
en verder niet zo veel. Ik ben maar een makkelijke zolderkamerautist
[..]
omdat dat ontwijkend gedrag is en het impliceert dat je jezelf niet kan verdedigen tegen argumenten.
Omdat je geen tegen argumenten geeft maar enkel een andere vraag stelt die een andere discussie aanwakkert.quote:
quote:
vind je dat iets vervelends?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Omdat je geen tegen argumenten geeft maar enkel een andere vraag stelt die een andere discussie aanwakkert.
ik heb laatst foto's gezien van ro-ald en bohquote:Op woensdag 23 april 2014 20:41 schreef AssiMar. het volgende:
[..]![]()
goede assers zijn welkom in dit topic
jij wilt zeker een mannelijke asserquote:Op woensdag 23 april 2014 20:41 schreef AssiMar. het volgende:
[..]![]()
goede assers zijn welkom in dit topic
Hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb laatst foto's gezien van ro-ald en boh
Niet per sé. Maar het kan irriterend werken als een ander niet wilt verder discussiëren omdat hij geen tegen argumenten heeft.quote:
Ik niet. Maar andere users misschien wel.quote:
oh, maar vind je mijn argumenten niet goed dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Niet per sé. Maar het kan irriterend werken als een ander niet wilt verder discussiëren omdat hij geen tegen argumenten heeft.
De kleine draakjes waren nog zo lief. Maar toen wilde ik dat ze groter werden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Ik had het over mijzelf. Ik stelde een tegenvraagquote:Op woensdag 23 april 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, maar vind je mijn argumenten niet goed dan?
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
De kleine draakjes waren nog zo lief. Maar toen wilde ik dat ze groter werden.Ben pas bij begin seizoen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik geloof dat mijn grapje een beetje zijn doel mistquote:Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Ik stelde een tegenvraag
Daarom staat het ook in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het doel was heeft het inderdaad gemist. Niet geschoten is sowieso altijd misquote:Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn grapje een beetje zijn doel mist
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeken gelezen?Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]nee, kijk de serie ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeken gelezen?
weet wel dat hij ooit ergens doodgaat tho![]()
![]()
Niet hatenquote:
Breaking bad vond ik ook niet zo leuk nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:49 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Niet haten![]()
Ik vind breaking bad ook niet zo leuk... ben neit door seizoen 1 gekomen.
eerste episode was wel leuk... maar daarna
Arrow vind ik wel heel leuk!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Breaking bad vond ik ook niet zo leuk nee.
Arrow & DeathStroke ken ik nietquote:Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Arrow vind ik wel heel leuk!
Morgen weer nieuwe episode met DeathStroke
Kijk je überhaupt series?quote:
Agents of Shield vind ik ook wel leukquote:
kijk ik nietquote:Op woensdag 23 april 2014 20:53 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Agents of Shield vind ik ook wel leuk
Vikingsquote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Noem eens echt een goede/leuke serie dan?
Waar ook een beetje comedy in zit en actie?
Chuckquote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Noem eens echt een goede/leuke serie dan?
Waar ook een beetje comedy in zit en actie?
Als je wilt DM ik je wel een site waar je ze online kan kijken. dan kan je uitmaken of het het wel waard is om te downloadenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Trailer van seizoen 1 gekeken ziet er leuk uit.
Even kijken of ik seizoen 1 kan downloaden.
Heb je dan ook met Nederlandse ondertiteling? Ik ben niet zo heel goed in Engels.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Als je wilt DM ik je wel een site waar je ze online kan kijken. dan kan je uitmaken of het het wel waard is om te downloaden
[..]quote:
[..]quote:
Het is FOK!quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
je kunt niet quoten
terug naar fokschool jij
Ik geloof niet in reïncarnatiequote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij de reïncarnatie van SwJ??
mangaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk ik niet![]()
lees eigenlijk alleen stripboeken
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stripboeken droplul geen Aziatische teringzooi
Ben momenteel bezig met Fables (Vertigo/DC) enquote:
zou je niet gewoon beginnen met 1 aflevering?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
wp, ik ben Vikings seizoen 1 aan het downloaden G
Ik heb gewoon meteen seizoen 1 gedownload jaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je niet gewoon beginnen met 1 aflevering?
nee je was er nog mee bezig zei je.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meteen seizoen 1 gedownload ja
jaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee je was er nog mee bezig zei je.
Oh ja anders word FL jaloersquote:Op woensdag 23 april 2014 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zouden we nog niet vertellen
prima prima net even snel bij iemand thuis laptop dood moeten verklaren (asus rest in peace)quote:Op woensdag 23 april 2014 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel hoor wel druk met stage nogen met jou weepee?
RIP laptopquote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima prima net even snel bij iemand thuis laptop dood moeten verklaren (asus rest in peace)
maar voor de rest gaat ie lekkur
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof dat hij bij de AH gaat werken
zelfde kaliber werk
ICTquote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima prima net even snel bij iemand thuis laptop dood moeten verklaren (asus rest in peace)
maar voor de rest gaat ie lekkur
ja maar nu moet ik wel voor zaterdag met die laptop naar oude stage gaan voor een hdd kastjequote:
Shit happens brah. IK moet ook nog een externe case halen voor een 2.5 schijfje.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar nu moet ik wel voor zaterdag met die laptop naar oude stage gaan voor een hdd kastje
fml
ja maar jij hebt een auto ik moet met de bus #geenzinquote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Shit happens brah. IK moet ook nog een externe case halen voor een 2.5 schijfje.
Mijn specs op mijn laptop zijn de beste van jullie.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Shit happens brah. IK moet ook nog een externe case halen voor een 2.5 schijfje.
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn specs op mijn laptop zijn de beste van jullie.
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
dual core 1.9ghz, 512mb GDDR3, 6GB DDR3, 1750GB
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
Nee, ik weet niet eens wat mijn specs zijn
Ik ga overdag hier een beetje in de stad kijken.quote:
Ik verwacht wel dat je op Koningsdag een oranje shirt draagt in Londen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
Monarchiedag![]()
het land uit vluchten op Monarchiedag
ik heb geen oranje shirtsquote:Op woensdag 23 april 2014 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je op Koningsdag een oranje shirt draagt in Londen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 april 2014 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga overdag hier een beetje in de stad kijken.
En in de avond bij mij chillen en dronken worden.
Saai zegquote:Op woensdag 23 april 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen oranje shirts
all black everything
quad i7 (3e gen), 8GB, gt650M 2 GB gddr3, 256 GB ssdquote:Op woensdag 23 april 2014 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
dual core 1.9ghz, 512mb GDDR3, 6GB DDR3, 1750GB
8 GB maarquote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quad i7 (3e gen), 8GB, gt650M 2 GB gddr3, 256 GB ssd
waarom een laptop dan? kun je beter een desktop nemenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quad i7 (3e gen), 8GB, gt650M 2 GB gddr3, 256 GB ssd
Ik moest toendertijd een laptop hebben voor op de opleiding (in de zorg). Dus Daarom deze gekocht:quote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom een laptop dan? kun je beter een desktop nemen
ik heb een hp pavillion g6 google zelf maar voor plaatjesquote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest toendertijd een laptop hebben voor op de opleiding (in de zorg). Dus Daarom deze gekocht:
[ afbeelding ]
koop een alienwarequote:Op woensdag 23 april 2014 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Misschien ga ik binnenkort ook een laptop kopen als het vakantiegeld gestort is.
Een vriend van me heeft er een, ziet er wel vet uit alleen wel duurquote:Op woensdag 23 april 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
niet echt een alienware kopen
is troepjes
ja is duur voor wat je krijgt ookquote:Op woensdag 23 april 2014 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft er een, ziet er wel vet uit alleen wel duur
Topshowquote:Op woensdag 23 april 2014 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
Zondag begint Undercover in Nederland weer
Alberto Stegeman baas
gtx 690quote:Op woensdag 23 april 2014 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
alienware is leuk als je teveel geld hebt.
Zelfs de beste gaming laptop kun je na een jaar weer vervangen. Er is haast geen videokaart die Battelfield 4 op ultra kan draaien en dan constant op 60 fps
Alberto is baas jaquote:Op woensdag 23 april 2014 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
Zondag begint Undercover in Nederland weer
Alberto Stegeman baas
Recensie posten!!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Cup a soup makenZe hebben nieuwe smaken
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Op de meet gaan we met zijn alle gewoon soep drinken lol
Nou niet tijdens een meet, ik vind cup a soup alleen 's avonds laat chillquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet tijdens een meet, ik vind cup a soup alleen 's avonds laat chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |