Daar ook niet winnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker energie sparen voor in de Premier League.
0-0, Chelsea w.n.s.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Wordt volgende week ook gelijk.
Misschien is het WK straatvoetbal wel een sport voor jou.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat is jouw mening![]()
Ik zie liever wat technische hoogstandjes
quote:
Als sport puur gaat om winnen en niet om de amusementswaarde was er denk ik veel minder geld in omgegaan.. moet er niet aan denken dat elke wedsrtijd zo isquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is het WK straatvoetbal wel een sport voor jou.
Dat zou kunnen ja.quote:
Laatste seizoen. Bewijsartikel al eens online gezetquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat boeren kut limburgs accent van Waterreus.. hoe lang moeten we dat nog aanhoren.
Hij is ook wel toe aan een stap hogeropquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen. Bewijsartikel al eens online gezet
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen. Bewijsartikel al eens online gezet
Edit:
[ afbeelding ]
Transfer naar VIquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is ook wel toe aan een stap hogerop
Zijn reden tot zelf laten uitlekken vind ik ook zo mooiquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is ook wel toe aan een stap hogerop
oh en dat gaat over doorgesnoven tuig van de richel?quote:
jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh en dat gaat over doorgesnoven tuig van de richel?
#AGAINSTMODERNSNOOKERquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef JanCees het volgende:
je hebt ook snooker op eurosport
retespannend
Dan moet Ronaldo wel even opschieten alleen. Niet dat ik Chelsea het thuis zie weggeven overigens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti wint de CL als ze de finale tegen Real spelen.
ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet Ronaldo wel even opschieten alleen. Niet dat ik Chelsea het thuis zie weggeven overigens.
ik fok altijd nog in bedquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga 1 uur slapen want ik begin een uur later.
Einde bericht.
Wat voor kleur heeft het dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik poep altijd sochtends rond 10 uur.
goed regelmatig dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik poep altijd sochtends rond 10 uur.
Dat klopt. Maar ik denk dat de finale Chelsea - Bayern wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt hèquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogtepunten:
Tackles, blessures en afstandsschoten
Juist niet, over het algemeen presteert Atletico vaak niet zo goed tegen Real.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hele interview werd gister hier ergens gequote, hij zegt nog veel meer van dit soort dingenquote:
Hoe ik het ook bekijk,iets zegt mij dat je het ook nog meent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij de return graag Van Nistelrooy als analist.. die kan met zijn verrassende inzichten en enthousiasme tenminste nog een beetje leven in de brouwerij brengen
Iets heeft ongelijk.. vind Ruud een dooiequote:Op donderdag 24 april 2014 08:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe ik het ook bekijk,iets zegt mij dat je het ook nog meent.
Cech is juist niet fit lees ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Zowel Cech als Terry hoogstwaarschijnlijk fit voor de return
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |