#AGAINSTMODERNSNOOKERquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef JanCees het volgende:
je hebt ook snooker op eurosport
retespannend
Dan moet Ronaldo wel even opschieten alleen. Niet dat ik Chelsea het thuis zie weggeven overigens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti wint de CL als ze de finale tegen Real spelen.
ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet Ronaldo wel even opschieten alleen. Niet dat ik Chelsea het thuis zie weggeven overigens.
ik fok altijd nog in bedquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga 1 uur slapen want ik begin een uur later.
Einde bericht.
Wat voor kleur heeft het dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik poep altijd sochtends rond 10 uur.
goed regelmatig dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik poep altijd sochtends rond 10 uur.
Dat klopt. Maar ik denk dat de finale Chelsea - Bayern wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt hèquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hoogtepunten:
Tackles, blessures en afstandsschoten
Juist niet, over het algemeen presteert Atletico vaak niet zo goed tegen Real.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hele interview werd gister hier ergens gequote, hij zegt nog veel meer van dit soort dingenquote:
Hoe ik het ook bekijk,iets zegt mij dat je het ook nog meent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij de return graag Van Nistelrooy als analist.. die kan met zijn verrassende inzichten en enthousiasme tenminste nog een beetje leven in de brouwerij brengen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |