Moet wel iets van brood of patat bij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is zo lekker!! Vlees met vlees
Lekker man. Wilde met Hep van die dingen gaan halen bij zo'n loempiakraam. Twee keer hadden ze het niet en toen we er een vonden die ze wel had, waren ze op.quote:
Lekker ja?quote:
Tot wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus....
Mijn zusje is nu officieel bekeerd
Daarnaast een frietje pinda natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel iets van brood of patat bij.
Hoe gaat het met jouw love-life?quote:
Islamquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de recherche enzo maar denken dat het suicide was
Dus die had het ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker man. Wilde met Hep van die dingen gaan halen bij zo'n loempiakraam. Twee keer hadden ze het niet en toen we er een vonden die ze wel had, waren ze op.
[..]
Lekker ja?
Waar gaat dit heen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw love-life?
[..]
Islam
Hehehe, die loempia kramen hebben nooit watquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker man. Wilde met Hep van die dingen gaan halen bij zo'n loempiakraam. Twee keer hadden ze het niet en toen we er een vonden die ze wel had, waren ze op.
[..]
Lekker ja?
Die andere twee hadden het niet eens in het assortiment. Dat is het verschil.quote:
Ahquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haaa, ik heb er geen zin in he. Maar ik voel me niet zo lekker in mijn lichaam momenteel, dus daar probeer ik iets aan te doen.
Geen enkele poort? Want vaak zitten er wel meer op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd gedaan, maar nu op mn nieuwe craptop werkt t niet. En ik baal, want ik heb office nodig en die staat daar ook op
Geen idee, ik heb en zal nooit die neiging hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfmoord is zelden een impuls. Mensen denken daar vaak al maanden over na.
Als dan de mogelijkheid er is medisch dan zullen ze daar wel heen gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die echt zelfmoord willen plegen doen het toch wel. Wel overwogen of als een impuls.
We hebben het niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, die loempia kramen hebben nooit wat![]()
Garnalen eten zonder mij.I am dissapoint.
Goed, zondag ga ik haar weer zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw love-life?
[..]
Islam
Weet niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben het niet gedaan.Wanneer kan LB meeten?
Nope, lampje wordt wel blauw, je hoort m bezig zijn, maar niks te zien op de craptopquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah
Gelukkig maar een tijdje dus.
[..]
Geen enkele poort? Want vaak zitten er wel meer op.
Dan is die wel gewoon usb gevoed.
[..]
Geen idee, ik heb en zal nooit die neiging hebben.
[..]
Als dan de mogelijkheid er is medisch dan zullen ze daar wel heen gaan.
Welke film?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.. Hoe kunnen ze nu mensen die duidelijk de 30 al zijn gepasseerd, leerlingen in een film over high school laten spelen?
Die mogelijkheid is er, de pil van drion.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah
Gelukkig maar een tijdje dus.
[..]
Geen enkele poort? Want vaak zitten er wel meer op.
Dan is die wel gewoon usb gevoed.
[..]
Geen idee, ik heb en zal nooit die neiging hebben.
[..]
Als dan de mogelijkheid er is medisch dan zullen ze daar wel heen gaan.
Gaat dat al niet sinds de jaren 70 ofzo zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.. Hoe kunnen ze nu mensen die duidelijk de 30 al zijn gepasseerd, leerlingen in een film over high school laten spelen?
Meh.quote:
Greasequote:
Ja gvd.quote:
Ligt het niet gewoon aan je laptop dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope, lampje wordt wel blauw, je hoort m bezig zijn, maar niks te zien op de craptop
De verkeerde kant op waarschijnlijk.quote:
quote:
Zal ik je wat voeren dan?quote:
JIj kunt hem vast wel bezighouden tot die tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh.
We kunnen beter opschieten. Hep wordt veel te nieuwsgierig naar die garnalen.
vast wel, maar das een nieuwe, met dat kut windows 8...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je laptop dan?
Ik neem aan dat als je als 30-jarige daarom vraagt ze je wel even raar aankijken. Dat bedoel ik meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er, de pil van drion.
Ik ben wel empathisch dus ik snap dat wel, ga je wel missen dan hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel, maar das een nieuwe, met dat kut windows 8...
Makes me want to commit suicide.
Je moet helemaal niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verkeerde kant op waarschijnlijk.
Zus ligt altijd elk jaar weer bij de eerste zonnestralen al meteen in dr bikini in de merwelanden (natuurgebied in Dordrecht) maar ja van de islam mag je niet in bikini rondlopen natuurlijk dus ze heeft al haar korte/blote kleding alvast in dozen gedaan en weggezet.
Ik kreeg van mn moeder op mijn donder toen ik een poule wilde beginnen van "voorspel hier wanneer zus in een burka zal rondlopen"
Ik moet er maar respect voor hebben dat zij is bekeerd, dat heb ik ook wel. Is tenslotte geheel haar keuze.
Ze moet mij er alleen niet mee lastigvallen. En dat doet ze dus wel, dus wordt het voor mij moeilijk om haar keuze te respecteren
Ik blijf me alleen enorm irriteren aan die rotbek van travoltaquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, voor die film vergeef ik het ze. Is een leuke film.Die liedjes.
[..]
Zal ik je wat voeren dan?
Ik begin altijd over Bogie en dan worden alle andere onderwerpen spontaan vergeten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JIj kunt hem vast wel bezighouden tot die tijd.
quote:
Als ze komt eten wijn en varkensvlees serverenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zus ligt altijd elk jaar weer bij de eerste zonnestralen al meteen in dr bikini in de merwelanden (natuurgebied in Dordrecht) maar ja van de islam mag je niet in bikini rondlopen natuurlijk dus ze heeft al haar korte/blote kleding alvast in dozen gedaan en weggezet.
Ik kreeg van mn moeder op mijn donder toen ik een poule wilde beginnen van "voorspel hier wanneer zus in een burka zal rondlopen"
Ik moet er maar respect voor hebben dat zij is bekeerd, dat heb ik ook wel. Is tenslotte geheel haar keuze.
Ze moet mij er alleen niet mee lastigvallen. En dat doet ze dus wel, dus wordt het voor mij moeilijk om haar keuze te respecteren
Die poulequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het probleem is, win8 is nou niet echt super te noemen qua driver supportquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel, maar das een nieuwe, met dat kut windows 8...
Makes me want to commit suicide.
Lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen boodschappen doen.
[ afbeelding ]
Neuh, ik wil best rekening houden met haar wensen maar dat ze op mijn zoon gaat inpraten dat varken haram is enz dat irriteert me mateloos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze komt eten wijn en varkensvlees serveren
Alleen bij het stukje dat ze dr haar en make up fatsoenlijk heeft gedaanquote:
Slim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin altijd over Bogie en dan worden alle andere onderwerpen spontaan vergeten.
Ik baal echt van die windows 8.. Gisteren zelfs naar een vriendin gegaan om daar mn sollicitaties te doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het probleem is, win8 is nou niet echt super te noemen qua driver support
Ik heb gezegd dat ze binnen 4 maanden nadat ze een moslim aan de haak heeft geslagen in een burka zal lopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die pouleJe kan erop wachten waarschijnlijk, ja.
Dat belooft gezellig te worden
voor een jong jochie zag ze er altijd wel leuk uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen bij het stukje dat ze dr haar en make up fatsoenlijk heeft gedaan
Genoeg mensen die rond die leeftijd met zulke plannen rondlopen en daadwerkelijk zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je als 30-jarige daarom vraagt ze je wel even raar aankijken. Dat bedoel ik meer.
Windows7 erop gooien, is niet zo heel spannendquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik baal echt van die windows 8.. Gisteren zelfs naar een vriendin gegaan om daar mn sollicitaties te doen
Alleen als mijn zus al zo zou beginnen tegen mijn kind zou ervoor zorgen dat ik haar met een stuk leverworst (varkensvleesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, ik wil best rekening houden met haar wensen maar dat ze op mijn zoon gaat inpraten dat varken haram is enz dat irriteert me mateloos.
Gelukkig is Y. net een kliko en is de kans dat hij 1 soort eten opgeeft voor wat dan ook nihil
Ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Windows7 erop gooien, is niet zo heel spannend
Ik heb wel medelijden met mn broertje, die woont samen met mn zusje en is nu al op zoek naar een adres waar hij de ramadan kan doorbrengenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen als mijn zus al zo zou beginnen tegen mijn kind zou ervoor zorgen dat ik haar met een stuk leverworst (varkensvlees) in dr gezicht zou slaan. Je eigen keuzes, prima.. Maar flikker op met die ideeen bij mijn kind
Dat soort dingen moet je ook gewoon niet doen, andere je geloof opdringenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, ik wil best rekening houden met haar wensen maar dat ze op mijn zoon gaat inpraten dat varken haram is enz dat irriteert me mateloos.
Gelukkig is Y. net een kliko en is de kans dat hij 1 soort eten opgeeft voor wat dan ook nihil
Doet ie zelf toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met mn broertje, die woont samen met mn zusje en is nu al op zoek naar een adres waar hij de ramadan kan doorbrengen
Dus?quote:
Dat kan jij zelfs nog wel, alleen cd erin proppen en instructies volgen.quote:
Tuurlijk niet. Daar zijn scharrels goed voor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Kan je heus wel!
En geef die wanhopigen hier nou geen reden om zichzelf aan te bieden aan je
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen boodschappen doen.
[ afbeelding ]
Uhm nee?quote:
Scharrelsquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daar zijn scharrels goed voor.
Wat, dat ik me niet zo lekker voel in mijn eigen lichaam?quote:
Ik bedoel op zoek gaan naar een andere ruimte om tijdens de ramadan te kunnen zittenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee?
Zijn vader ging dood en zo snel heb je geen woning in dat gehucht zeker niet als je nog op school zit en alleen maar een bijbaantje hebt dus hij heeft weinig andere mogelijkheden.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat, dat ik me niet zo lekker voel in mijn eigen lichaam?
Ahum, brandalarm dat af ging bij de buren, niks aan de hand gelukkig.
4 maanden? Hoe lang heeft ze nu dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze binnen 4 maanden nadat ze een moslim aan de haak heeft geslagen in een burka zal lopen.
Heb ook gezegd dat als het zo is dat ik alleen een burka zal zien als ik bij haar op visite ga met mijn toekomstige vriend (die ik vast ooit nog wel een keer zal krijgen) dat ik dan meteen klaar ben met mn zusje
Maarja, moeder heeft zusje heilig verklaard dus zo mag ik niet denken
Oh ja, dat doet ie inderdaad zelf maar dat is logisch. Die hongerlap kan echt niet tot een uur of 10 's avonds zonder eten, roken enzquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel op zoek gaan naar een andere ruimte om tijdens de ramadan te kunnen zitten
Soms zijn ze best fijnquote:
Ze heeft nu nog geen echte moslim aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4 maanden? Hoe lang heeft ze nu dan?
Hehehe, begrijp ik
Waarom moet hij stoppen met eten en roken dan? De laatste keer dat ik checkte was hij niet bekeerd namelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet ie inderdaad zelf maar dat is logisch. Die hongerlap kan echt niet tot een uur of 10 's avonds zonder eten, roken enz
Natuurlijk. Het is een konijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]! verbazingwekkend gezond voedsel.
Hmm, ik blijf steeds een beetje aankomen, maar val niet echt af. Heb wel goede hoop dat als ik straks met de pil stop het ook wat makkelijker gaat, maar ik zit nu steeds zo'n 4 a 5 kilo boven mijn ideale gewicht. Dus ipv alleen maar balen van het feit dat afvallen niet lukt door mijn voeding aan te passen, ben ik iig maar meer gaan bewegen. Wat ook wel een beetje meetelt is dat mijn vriend een hele platte buik heeft, en daar voelt mijn buik dan zo dik naast. Nou vindt hij me prachtig zoals ik ben, maar ben zelf gewoon niet helemaal tevreden. Ben ook wat verwend door hoe dun ik eerst was denk ik, maar met 5 kilo minder zit ik nog steeds op een heel gezond gewicht, dus dat moet haalbaar zijn vind ik.quote:
Waarom diequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een konijn.
Weet nog niet wat voor gezonds ik deze week weer ga eten. Maar afgelopen dagen niks vets gegeten
Haar huis, haar regels zoiets?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet hij stoppen met eten en roken dan? De laatste keer dat ik checkte was hij niet bekeerd namelijk
Oh, ik dacht dat ze bekeerd was n.a.v. een relatie met een moslimquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft nu nog geen echte moslim aan de haak geslagen.
Een of andere klootzak uit harderwijk die er andere chickies op na houdt. Is al tig keer uit geweest, mn broertje heeft al met hem gevochten maar zus denkt dat dit het is. Ofzo
Ik denk niet dat je die dingen mee gaat krijgen. Maargoed het zou wel een optie moeten zijn vind ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mensen die rond die leeftijd met zulke plannen rondlopen en daadwerkelijk zelfmoord plegen.
Genoeg momenten dat ik wenste dat ik zulke pillen had. Ik zie zelfmoord ook als een optie een serieuze optie als ik het leven echt niet meer zie zitten geen uitweg meer zie, geen mogelijkheid tot verbetering. Als ik het zal doen dan zal ik het op een manier doen waarop andere er zo min mogelijk last van hebben
Mooi kastje tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms zijn ze best fijn![]()
Alhoewel de laatste scharrel die ik heb laten klussen er niet zoveel van gebakken heeft.. Zie tv kastje
Jij voelt je aangesproken?quote:
Jij kent mijn zusje niet he? Hij kan beter meedoen of wegwezen dan er tegenin gaan hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet hij stoppen met eten en roken dan? De laatste keer dat ik checkte was hij niet bekeerd namelijk
Hij kan toch prima gewoon een maaltijd eten? Als iemand in mijn huis moslim wil zijn vind ik dat prima, maar ik ga er echt niet omheen leven hoorquote:
Nee, als laatst in de krant stond dat apothekers weigeren mee te werken aan euthanasie. Dan dit zeker nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die dingen mee gaat krijgen. Maargoed het zou wel een optie moeten zijn vind ik.
Omdat vet eten zoveel lekkerder is, maar ik wil niet op mijn 30ste dood zijn door 50 kilo vet in mijn aderen.quote:
Ze heeft altijd al een soort zoektocht naar geloof gehad en om een of andere reden trok de islam haar het meest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze bekeerd was n.a.v. een relatie met een moslim![]()
Dit is wel heel erg
Ja, alleen mn lades werken niet echtquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi kastje toch![]()
Soms wel ja.
[..]
Jij voelt je aangesproken?
[..]
Jij kent mijn zusje niet he? Hij kan beter meedoen of wegwezen dan er tegenin gaan hoor.
Ik ben ook heel blij dat ik niet met haar onder 1 dak woon hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, alleen mn lades werken niet echt
Jouw zusje zou mij als broertje moeten hebben.. Dan was dat geouwehoer heel snel afgelopen.
Als het jouw eigen huis misschien wel, woon jij bij een moslim dan zal je helaas je moeten aanpassenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij kan toch prima gewoon een maaltijd eten? Als iemand in mijn huis moslim wil zijn vind ik dat prima, maar ik ga er echt niet omheen leven hoor
Geen ervaring meequote:
O, dat is wel vervelend. Sowieso, de pil.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, ik blijf steeds een beetje aankomen, maar val niet echt af. Heb wel goede hoop dat als ik straks met de pil stop het ook wat makkelijker gaat, maar ik zit nu steeds zo'n 4 a 5 kilo boven mijn ideale gewicht. Dus ipv alleen maar balen van het feit dat afvallen niet lukt door mijn voeding aan te passen, ben ik iig maar meer gaan bewegen. Wat ook wel een beetje meetelt is dat mijn vriend een hele platte buik heeft, en daar voelt mijn buik dan zo dik naast. Nou vindt hij me prachtig zoals ik ben, maar ben zelf gewoon niet helemaal tevreden. Ben ook wat verwend door hoe dun ik eerst was denk ik, maar met 5 kilo minder zit ik nog steeds op een heel gezond gewicht, dus dat moet haalbaar zijn vind ik.
Ze wonen daar samen en zij besluit ondertussen te bekeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het jouw eigen huis misschien wel, woon jij bij een moslim dan zal je helaas je moeten aanpassen
Op je 30ste zal wel meevallen. Er zijn trouwens ook goede vetten hè. Je hoeft niet alle soorten vet te mijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat vet eten zoveel lekkerder is, maar ik wil niet op mijn 30ste dood zijn door 50 kilo vet in mijn aderen.
Yup, anders zou ik het niet zeggenquote:
Nee daarom, weet wel inmiddels door sedatie van oma dat dat er niet onder valt maar ook bij dat twijfel ik of een huisarts toestemming zou geven. (Op jonge leeftijd)quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, als laatst in de krant stond dat apothekers weigeren mee te werken aan euthanasie. Dan dit zeker niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wonen daar samen en zij besluit ondertussen te bekeren.
Broertje heeft al elke week ruzie met haar omdat hij aan de zuip is gegaan in het weekend. Tegen de tijd dat die ruzie is bekoeld is het alweer weekend.
Om gek van te worden
Ik heb je wel vaker gezegd dat mijn wereld niet om jou draait. Heeft het nooit gedaan en zal het nooit doen ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, anders zou ik het niet zeggen
[..]
Nee daarom, weet wel inmiddels door sedatie van oma dat dat er niet onder valt maar ook bij dat twijfel ik of een huisarts toestemming zou geven.
Soms ben ik zo blij dat ik een man ben. Pillen, spiraaltjes, hormonen, bah bah, doe mij dan maar gewoon af en toe zo'n rubbertje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend. Sowieso, de pil.Ik laat zelf binnenkort een spiraaltje zetten, want hormonen doen geen goede dingen met me.
Heb je wel een alternatief voor de pil?
Meer bewegen is altijd goed! Je voelt je dan sowieso een stuk fitter en energieker. Vaak helpt het ook mee voor je zelfbeeld, zelfs als je niet afvalt. Maar mentaal ga je je gewoon beter voelen. Maar vijf kilo is niet zo heel erg veel.Zelf ben ik 11 kilo te zwaar en wil ik nog wel iets meer kwijt. Het liefst 15. Maar dat ligt er ook een beetje aan, nu ik krachttraining doe is de weegschaal eigenlijk waardeloos.
Hij kwam vaak hier drank halen, dan kreeg ik boze appjes van haar hequote:
Maar de kapsalons en de koekjes en chipsjes moet ik wel mijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je 30ste zal wel meevallen. Er zijn trouwens ook goede vetten hè. Je hoeft niet alle soorten vet te mijden.
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kwam vaak hier drank halen, dan kreeg ik boze appjes van haar he
Verschrikkelijk dat soort mensenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat ik niet met haar onder 1 dak woon hoor.
Vroeger was het een tof wijf, tegenwoordig vind ze dr eigen te goed voor de wereld ofzo
Uhuh.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat soort mensen
Ik ga ook over op een spiraaltje idd. Minder hormonen en minder afhankelijk van mijn geheugen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend. Sowieso, de pil.Ik laat zelf binnenkort een spiraaltje zetten, want hormonen doen geen goede dingen met me.
Heb je wel een alternatief voor de pil?
Meer bewegen is altijd goed! Je voelt je dan sowieso een stuk fitter en energieker. Vaak helpt het ook mee voor je zelfbeeld, zelfs als je niet afvalt. Maar mentaal ga je je gewoon beter voelen. Maar vijf kilo is niet zo heel erg veel.Zelf ben ik 11 kilo te zwaar en wil ik nog wel iets meer kwijt. Het liefst 15. Maar dat ligt er ook een beetje aan, nu ik krachttraining doe is de weegschaal eigenlijk waardeloos.
Zij kiest er toch voor om te leven zonder alcohol enz?quote:
Duidelijk, als je dan voortaan je steken ook voor je houdt blijft het hier gezellig voor iedereen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je wel vaker gezegd dat mijn wereld niet om jou draait. Heeft het nooit gedaan en zal het nooit doen ook
Je hoeft niet te melden dat je gaat poepen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Wasmachine nog maar een keer een extra spoelgangetje laten geven..
En nu een dikke draaien.
Ik leef ook nogquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je 30ste zal wel meevallen. Er zijn trouwens ook goede vetten hè. Je hoeft niet alle soorten vet te mijden.
Hopelijk kan hij snel ergens anders terecht, voor hemzelf het meeste. En voor je zusje ook. Voor beide partijen beter. Als hij ergens anders zou kunnen wonenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wonen daar samen en zij besluit ondertussen te bekeren.
Broertje heeft al elke week ruzie met haar omdat hij aan de zuip is gegaan in het weekend. Tegen de tijd dat die ruzie is bekoeld is het alweer weekend.
Om gek van te worden
Alleen bij lichamelijke en uitzichtloos lijden, terminaal ziektes. Maar voor psychisch lijden nee daar nooitquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, anders zou ik het niet zeggen
[..]
Nee daarom, weet wel inmiddels door sedatie van oma dat dat er niet onder valt maar ook bij dat twijfel ik of een huisarts toestemming zou geven. (Op jonge leeftijd)
Oh dus omdat jij toevallig de scharrel from hell bleek te zijn mag ik hier nooit meer iets zeggen over scharrels?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duidelijk, als je dan voortaan je steken ook voor je houdt blijft het hier gezellig voor iedereen.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij kiest er toch voor om te leven zonder alcohol enz?
Moet ze ook zo goed zijn om te respecteren dat anderen voor een ander leven kiezen.
Als jij er niet op in was gegaan ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duidelijk, als je dan voortaan je steken ook voor je houdt blijft het hier gezellig voor iedereen.
Tjah dat wordt sowieso pas nadat hij zijn diploma heeft op zn vroegst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij snel ergens anders terecht, voor hemzelf het meeste. En voor je zusje ook. Voor beide partijen beter. Als hij ergens anders zou kunnen wonen
[..]
Alleen bij lichamelijke en uitzichtloos lijden, terminaal ziektes. Maar voor psychisch lijden nee daar nooit
Dat vind ik tot op zekere hoogte waar. Maar het is wel haar huis, kan me voorstellen dat het voor haar moeilijk is om niet te eten als om haar heen wel gegeten wordt. Alleen vind ik dan dat je tot een compromis moet komen, en idd niet iemand verplichten om jouw regels te volgen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij kiest er toch voor om te leven zonder alcohol enz?
Moet ze ook zo goed zijn om te respecteren dat anderen voor een ander leven kiezen.
Met mate kan ook he, ipv meteen compleet schrappen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de kapsalons en de koekjes en chipsjes moet ik wel mijden.
Is niet haar huis, is HUN huis.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vind ik tot op zekere hoogte waar. Maar het is wel haar huis, kan me voorstellen dat het voor haar moeilijk is om niet te eten als om haar heen wel gegeten wordt. Alleen vind ik dan dat je tot een compromis moet komen, en idd niet iemand verplichten om jouw regels te volgen.
[..]
Met mate kan ook he, ipv meteen compleet schrappen.
Idd, als je het met maten eet, verdeel je het eten, en krijg je zelf automatisch minder binnen. En nog gezellig ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vind ik tot op zekere hoogte waar. Maar het is wel haar huis, kan me voorstellen dat het voor haar moeilijk is om niet te eten als om haar heen wel gegeten wordt. Alleen vind ik dan dat je tot een compromis moet komen, en idd niet iemand verplichten om jouw regels te volgen.
[..]
Condooms zijn vreselijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat ik een man ben. Pillen, spiraaltjes, hormonen, bah bah, doe mij dan maar gewoon af en toe zo'n rubbertje.
Dat klopt. Maar er blijft genoeg lekkers over.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de kapsalons en de koekjes en chipsjes moet ik wel mijden.
Ik heb nog geen kontjes geboordquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moets aan jou denken:
[ afbeelding ]
EEN TYPO!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet haar huis, is HUN huis.
Pa dood, zij zijn er samen blijven wonen. Broer betaald de helft van alle vaste lasten, naam staat op huurcontract en alles.
Misschien kunnen ze tot een compromis komen dat hij thuis niet drinkt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah dat wordt sowieso pas nadat hij zijn diploma heeft op zn vroegst.
Buiten ramadan en de wekelijkse drankruzies zijn die 2 echt 4 handen op 1 buik hoor
Mij maakt het niet uit hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus omdat jij toevallig de scharrel from hell bleek te zijn mag ik hier nooit meer iets zeggen over scharrels?![]()
Je leest er maar overheen
Het ging niet alleen over die opmerking vinquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij er niet op in was gegaan ook
Ooh, dat had ik niet meegekregen. Dan moet ze niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet haar huis, is HUN huis.
Pa dood, zij zijn er samen blijven wonen. Broer betaald de helft van alle vaste lasten, naam staat op huurcontract en alles.
Dat zijn ze zeker, maar liever dat dan elke maand ongemak, pillen slikken en hormonen hebben die alle kanten op gaan. Ik heb aan mijn testosteron al wel genoeg eigenlijk.quote:
Daarvoor was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor.
Prima hoor, gaat het op die manier.
[..]
Het ging niet alleen over die opmerking vin
Doet hij ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze tot een compromis komen dat hij thuis niet drinkt.
OH HELLUP HUPS IS OOK MAAR EEN MENS!!quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor.
Prima hoor, gaat het op die manier.
[..]
Het ging niet alleen over die opmerking vin
Ik neem er eentje zonder hormonen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga ook over op een spiraaltje idd. Minder hormonen en minder afhankelijk van mijn geheugen.
Ik merk het ook aan mijn darmen heb ik het idee, dus dat motiveert wel. 5 kilo valt ook wel mee. Het liefst zou ik weer onder de 70 kilo uitkomen, maar ik weet niet zo goed in hoeverre dat nog haalbaar is na de puberteit. Ja, dat is het lastige aan die weegschaal! Dan heb ik het idee dat kleding iets losser zit, en een vriendin vroeg ook of ik afgevallen was, maar dan staat de weegschaal een halve kilo hoger.
Ben benieuwd naar je vetpercentages!
Ik heb enorm moeite met maat houden. Als ik een zak chips haal, is die binnen een half uur op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zondigen met lekkers op een meet ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er blijft genoeg lekkers over.En heel af en toe zondigen is niet erg.
Het ging om de slechte naam.quote:
En aangezien mijn opmerking niet over hem ging daarna ook nietquote:
Dan moet ze niet zeuren.quote:
Eensch maar ja.quote:
Ik negeer jou expresquote:
Ik overweeg weer hard te gaan lopen. Ik vind het megasaai, maar wil eigenlijk weer onder de 80 uit komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem er eentje zonder hormonen.
Ja, ik heb ook minder last van mijn darmen sinds ik sport. Superfijn.
Zelf wil ik op 68-70 kilo uitkomen. Dan ben ik eigenlijk wel tevreden. Maar het belangrijkste is inderdaad hoe het eruit ziet en hoe mijn vetpercentage is. Tussen de 20 en 25 % zou ik ideaal vinden. Momenteel zit ik op 40%.In ieder geval, een maand geleden.
Vergeet niet dat het voor vrouwen vrij natuurlijk is om een iets hoger vetpercentage te hebben he feer? Niet dat je je blind gaat staren op een percentage.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf wil ik op 68-70 kilo uitkomen. Dan ben ik eigenlijk wel tevreden. Maar het belangrijkste is inderdaad hoe het eruit ziet en hoe mijn vetpercentage is. Tussen de 20 en 25 % zou ik ideaal vinden. Momenteel zit ik op 40%.In ieder geval, een maand geleden.
Ja, op feestjes/meets ga ik me niet echt inhouden of zo. Fuck dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb enorm moeite met maat houden. Als ik een zak chips haal, is die binnen een half uur op.
[..]
Zondigen met lekkers op een meet ofzo
[..]
Het ging om de slechte naam.
Ik gaf verdomme geen steekquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké klaar nu, van beide kanten elkaar gewoon negeren en geen steken over en weer. Klaar gewoon en verder geen discussie
Ow, heb ik die?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb enorm moeite met maat houden. Als ik een zak chips haal, is die binnen een half uur op.
[..]
Zondigen met lekkers op een meet ofzo
[..]
Het ging om de slechte naam.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anders zou het vuurwerk eraf spatten xD XD
quote:
Inderdaad, hopelijk is het een bevlieging en vindt ze de ramadan zo verschrikkelijk dat ze gelijk geen moslima meer wilt zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eensch maar ja.
Nogmaals, ik ben blij dat ik er niet mee onder 1 dak hoef te leven.
Ja meneerquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké klaar nu, van beide kanten elkaar gewoon negeren en geen steken over en weer. Klaar gewoon en verder geen discussie
Ik ben de pil gaan slikken omdat ik zoveel pijn had, dus durf een koperspiraaltje niet aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwoah, klein beetje maarquote:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat we NU stoppen en ook geen steken gaan geven nu en in de toekomst.quote:
Te laat, ze is officieel bekeerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk is het een bevlieging en vindt ze de ramadan zo verschrikkelijk dat ze gelijk geen moslima meer wilt zijn
Kleine zakjes chips? Maar dat is wel lastig ja, dan is het idd beter om het helemaal te laten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jong, jij ziet er toch prima uit?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik overweeg weer hard te gaan lopen. Ik vind het megasaai, maar wil eigenlijk weer onder de 80 uit komen.
Ja. Mannen op 15 % gezond, vrouwen op 25 %. Maar iets onder die grens van 25 % is niet verkeerd. Anders kom je een beetje aan en zit je er gelijk weer overheen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het voor vrouwen vrij natuurlijk is om een iets hoger vetpercentage te hebben he feer? Niet dat je je blind gaat staren op een percentage.
Mag ik dan even een vraag stellen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat we NU stoppen en ook geen steken gaan geven nu en in de toekomst.
quote:
Dus ze is pats-boem in Allah gaan geloven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat, ze is officieel bekeerd.
Ramadan doet ze al een paar jaar min of meer aan mee. Maar nu moet ze wel vindt ze.
I wish.. Maar mooie vrouwen poepen niet he?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te melden dat je gaat poepen.
Fax heeft wel lovehandles.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jong, jij ziet er toch prima uit?
[..]
Ja. Mannen op 15 % gezond, vrouwen op 25 %. Maar iets onder die grens van 25 % is niet verkeerd. Anders kom je een beetje aan en zit je er gelijk weer overheen.
Do tell morequote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft Faxie al op die marktplaats advertentie gereageerd waar ze een papa zocht?
Nah ik weet niet... teveel vetjes rond m'n middelquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jong, jij ziet er toch prima uit?
[..]
Ja. Mannen op 15 % gezond, vrouwen op 25 %. Maar iets onder die grens van 25 % is niet verkeerd. Anders kom je een beetje aan en zit je er gelijk weer overheen.
Jij poept extra veelquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I wish.. Maar mooie vrouwen poepen niet he?
Whut whut whut?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft Faxie al op die marktplaats advertentie gereageerd waar ze een papa zocht?
Nee, ze is niet pats-boem in Allah gaan geloven, ze is al ruim 2,5 jaar bezig met dit hele proces.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ze is pats-boem in Allah gaan geloven?
Heeft ze de geschiedenis van de Islam al eens bestudeerd?
Ik vind hardlopen zo ontzettend saai. En heb geen sportschoenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik overweeg weer hard te gaan lopen. Ik vind het megasaai, maar wil eigenlijk weer onder de 80 uit komen.
Ik hoor graag verhalen over scharrelsquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan even een vraag stellen?
Wil dat zeggen dat ik nooit meer iets over scharrels mag zeggen omdat meneer zich dan meteen aangesproken voelt?
Het is namelijk niet zo dat ik in mijn hele leven maar 1 scharrel heb gehad.
Je zegt nu gewoon dat ik lelijk ben .. Ik vind jou steeds minder aardig. Ga je spiegel schoonmakenquote:
Het wordt steeds makkelijker. Maar in de winkel loop je langs al het lekkers en wil ik alles in mijn mandje gooien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kleine zakjes chips? Maar dat is wel lastig ja, dan is het idd beter om het helemaal te laten.
Ik zoek al 2 weken een excuus om te posten _o-quote:
Altijd wel vreemd als een vrouw bij je naar de wc gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
15%?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
Antwerp Ambient in mei. Verder niks op de planning eigenlijk. Kijk het gewoon een beetje van week tot week aan. Dit weekend komt er niks boeiends in ieder geval dacht ikquote:
O, dat is wel vervelend inderdaad. Ik heb ook eerst een implanon geprobeerd voordat ik besloot een spiraal te laten zetten. Ik hoop echt dat het geen pijn blijft doen. Bij het laten zetten snap ik het nog wel, maar sommige mensen kunnen er niet tegen en dan moet 'ie er weer uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben de pil gaan slikken omdat ik zoveel pijn had, dus durf een koperspiraaltje niet aan.
Echt heel chill! Ik ben met 71 ook al heeeel tevreden, maar dan heb ik dus wel nog wat te gaan. Vetpercentage heb ik geen idee van, omdat ik thuis sport. Maar supergoed dat je nu actief bezig bent dan, zal zich heus wel afbetalen in je vetpercentage.
Kloptquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ging niet alleen over die scharrel opmerking. Ik had een discussie met iemand en jij komt ineens met een opmerking dat je 'wel emphatie' hebt. Wat gewoon een dikke vette sneer is. Zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan even een vraag stellen?
Wil dat zeggen dat ik nooit meer iets over scharrels mag zeggen omdat meneer zich dan meteen aangesproken voelt?
Het is namelijk niet zo dat ik in mijn hele leven maar 1 scharrel heb gehad.
Ja maar ik heb weinig positieve dingen over scharrels te vertellenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoor graag verhalen over scharrels
Hmmm, niet eens zo heel erg. Al snap ik dat je er zelf wel vanaf wilt.quote:
Gelukkig kun je nog woest met de febreze in het rond zwaaien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd wel vreemd als een vrouw bij je naar de wc gaat.
Knuffelvetjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik weet niet... teveel vetjes rond m'n middel
Eignelijk ben ik super lief maar moet toch een beetje compenseren met mannelijkheid.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zegt nu gewoon dat ik lelijk ben .. Ik vind jou steeds minder aardig. Ga je spiegel schoonmaken
Nice wat komt er daar in ant?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antwerp Ambient in mei. Verder niks op de planning eigenlijk. Kijk het gewoon een beetje van week tot week aan. Dit weekend komt er niks boeiends in ieder geval dacht ik
Als ik bij een dude naar de wc ga, kan je er 2033982 euro om verwedden dat het niet om te poepen is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt steeds makkelijker. Maar in de winkel loop je langs al het lekkers en wil ik alles in mijn mandje gooien.
[..]
Ik zoek al 2 weken een excuus om te posten _o-
[..]
Altijd wel vreemd als een vrouw bij je naar de wc gaat.
Ik zat terug te lezen en zag dat feer het had over empathie, mooi woord sowieso en ik vond dat ze gelijk had.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging niet alleen over die scharrel opmerking. Ik had een discussie met iemand en jij komt ineens met een opmerking dat je 'wel emphatie' hebt. Wat gewoon een dikke vette sneer is. Zoals gewoonlijk.
Blijkbaar heb je niets geleerd van je 2dagen ban. Maar ik ben er wel klaar mee, voortaan gaat het wel via een TR.
En dan te bedenken dat ik het nogwel voor je opnam hier 5dagen terug hier.
Je bent vast wel goed bezig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
15%?Daar ging mijn gedachte dat ik goed bezig was. Ik zit overigens al tijden stabiel op 89 kilo, 82-85 zou ik ideaal vinden maar ik vrees dat dat er niet meer in zit.
Tja, kitesurfen. Maar daar word ik alleen maar zwaarder vanquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen zo ontzettend saai. En heb geen sportschoenen.
Maar je kan ook op zoek naar iets wat je leuk vindt om te doen toch? Dan wordt het gewoon een hobby, ipv middel om af te vallen.
Ik heb implanon overwogen, maar toch voor mirena gekozen. Jij had nog teveel last van hormonen bij een implanon? Ah joh, komt vast goed. Dat vertel ik mezelf iig de hele tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend inderdaad. Ik heb ook eerst een implanon geprobeerd voordat ik besloot een spiraal te laten zetten. Ik hoop echt dat het geen pijn blijft doen. Bij het laten zetten snap ik het nog wel, maar sommige mensen kunnen er niet tegen en dan moet 'ie er weer uit.Dan heb ik geen alternatieven meer over.
Vetpercentage is wel een lastig iets. Ik laat het op de sportschool meten, maar het is niet altijd even betrouwbaar, zeker als je net als ik vooral vet aanzet op je heupen en bovenbenen.Maar ja, het is in ieder geval een indicatie.
Herkenbaar. Het gevaarlijkste is om een winkel binnen te lopen terwijl je honger hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt steeds makkelijker. Maar in de winkel loop je langs al het lekkers en wil ik alles in mijn mandje gooien.
Zeker het patatje in de derde helft hè?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, kitesurfen. Maar daar word ik alleen maar zwaarder van
nee, hup, spiegel poetsen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eignelijk ben ik super lief maar moet toch een beetje compenseren met mannelijkheid.
Dat kan. Maar dan hoor je de pis met mach 2 de pot raken en een half uur later ruik je een aparte geur die enigszins doet denken aan een paganistisch ritueel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog woest met de febreze in het rond zwaaien.
niet mijn probleemquote:
Er mag nog wel wat af op mijn buik. De rest begint inmiddels gespierd te raken, dus daar zal ik niet over klagen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent vast wel goed bezig.Het gaat er ook om dat jij je goed voelt in je lichaam.
Je hebt de foto's niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, niet eens zo heel erg. Al snap ik dat je er zelf wel vanaf wilt.
En verder? Misschien een binnensport voor tijdens het slechte weer? Ben je meer van individuele dingen of vind je teamsporten ook leuk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, kitesurfen. Maar daar word ik alleen maar zwaarder van
Ik waardeer je plastische manier van schrijven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan hoor je de pis met mach 2 de pot raken en een half uur later ruik je een aparte geur die enigszins doet denken aan een paganistisch ritueel.
En dan hebben we het nog niet eens over poepen. Stel ik gelijk de welgevormde billen voor me, die splijten zoals Mozes de zee spleet, (hehe, spleet) waarna er een grote bruine massa zich naar buiten wurmt, als Ainsly Harriott die een trui aandoet.
Weg erectie.
Bovenlichaam hier schiet echt voor geen meter op hierquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat af op mijn buik. De rest begint inmiddels gespierd te raken, dus daar zal ik niet over klagen.
Uitlekken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik bij een dude naar de wc ga, kan je er 2033982 euro om verwedden dat het niet om te poepen is.![]()
Maar aangezien ik geen soap-karakter ben, moet ik soms echt wel even een kleine boodschap doen
Die heb ik zelf al.. Dat hoeft een man dus niet te hebbenquote:
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker het patatje in de derde helft hè?
Dat doe ik niet op de wcquote:
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik waardeer je plastische manier van schrijven.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan hoor je de pis met mach 2 de pot raken en een half uur later ruik je een aparte geur die enigszins doet denken aan een paganistisch ritueel.
En dan hebben we het nog niet eens over poepen. Stel ik gelijk de welgevormde billen voor me, die splijten zoals Mozes de zee spleet, (hehe, spleet) waarna er een grote bruine massa zich naar buiten wurmt, als Ainsly Harriott die een trui aandoet.
Weg erectie.
Sure babe..quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik maak je mijn probleem als je niet oplet.
Dat duurt ook langer. Al ben ik inmiddels behoorlijk tevreden over mijn schouders en armenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bovenlichaam hier schiet echt voor geen meter op hier
Tegen dat probleem liep ik ook aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus... gordijnen!!
Ik ga van de week nieuwe gordijnen shoppen dus ik dacht eerst even online rondsnuffelen zodat ik niet 80 winkels af hoef want ook al ben ik blijkbaar vrouw, ik haat shoppen.
Ik weet dat de kwantum lekker veel gordijnen heeft dus naar de kwantum site, keuze gemaakt "kamerhoog" en "zwart", keuze uit 3 gordijnen.
Toen naar de Hema-site. Keuze uit lichtblauw met streepjes, roze met stippels of lila en gofljes. Terwijl in de winkel veel meer keuze is.
Op naar de IKEA-site. Daar hebben ze gewoon geen kamerhoge gordijnen ofzo.
Dus mag ik alsnog tig winkels langs
Ja, het implanon leek eerst perfect maar had toch teveel bijwerkingen. Geen libido meer, regelmatig spanningshoofdpijn ... Het voelde gewoon onprettig. Enige voordeel was dat ik geen menstruatie meer had, dat miste ik dus totaal niet. Die heb ik dus nu weer wel, al duurt hij wel korter dan eerst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb implanon overwogen, maar toch voor mirena gekozen. Jij had nog teveel last van hormonen bij een implanon? Ah joh, komt vast goed. Dat vertel ik mezelf iig de hele tijd.
Nouja, daarom. Uiteindelijk gaat het erom dat jij je lekker voelt, en daar hebben gewicht en vetpercentages niet als enige invloed op.
[..]
Herkenbaar. Het gevaarlijkste is om een winkel binnen te lopen terwijl je honger hebt.
Hoe triest ben je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #2086] Nasi :N Bami :Y
En wat posts daarvoor
Tja ik zou dus niet weten wat.... Teamsporten is mijn ding niet, en fitness vind ik nog erger dan hardlopen. En ik wil m'n eigen tijden kunnen maken ivm ploegen. Dustjaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En verder? Misschien een binnensport voor tijdens het slechte weer? Ben je meer van individuele dingen of vind je teamsporten ook leuk?
V&D? Daar komen de mijne vandaan (niet kamerhoog, maar wel op maat gemaakt) en ik ben heel tevreden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus... gordijnen!!
Ik ga van de week nieuwe gordijnen shoppen dus ik dacht eerst even online rondsnuffelen zodat ik niet 80 winkels af hoef want ook al ben ik blijkbaar vrouw, ik haat shoppen.
Ik weet dat de kwantum lekker veel gordijnen heeft dus naar de kwantum site, keuze gemaakt "kamerhoog" en "zwart", keuze uit 3 gordijnen.
Toen naar de Hema-site. Keuze uit lichtblauw met streepjes, roze met stippels of lila en gofljes. Terwijl in de winkel veel meer keuze is.
Als je naar IKEA gaat, we kwamen vorige keer nog 1 potloodje tekort voor mn vaderquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus... gordijnen!!
Is toch stom?quote:
Die van de IKEA zit een band bij zodat je ze zelf op maat kan maken. Zijn rond de 3m nog wat meestal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus... gordijnen!!
Schiet maar niet op en was rond de 3 maanden ongeveer bezig. Benen gingen wel snel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat duurt ook langer. Al ben ik inmiddels behoorlijk tevreden over mijn schouders en armen
Mijn record aan potloodjes in 1 bezoek lag in de 300quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je naar IKEA gaat, we kwamen vorige keer nog 1 potloodje tekort voor mn vader
99
Kamerhoog is een harde eisquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
V&D? Daar komen de mijne vandaan (niet kamerhoog, maar wel op maat gemaakt) en ik ben heel tevreden.
Waarom, ik heb toch al Fok?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Misschien moet Fax daar maar eens kijken
Buik is het moeilijkste. Abs are made in the kitchen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat af op mijn buik. De rest begint inmiddels gespierd te raken, dus daar zal ik niet over klagen.
Foto's die ik van jou zag waren verder prima.quote:
Ik vind het wel fijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb ik zelf al.. Dat hoeft een man dus niet te hebben
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat terug te lezen en zag dat feer het had over empathie, mooi woord sowieso en ik vond dat ze gelijk had.
Maar blijkbaar draait mijn leven om jou, toch?
Jij het voor mij opnemen? Nee dank je, ik ga liever gewoon dood dan dat jij aan mijn kant zou staan
Hmm ja, lastig. Ik heb 12 mei mijn afspraak, en op het recept voor het spiraaltje ook een pijnstiller idd. Al hoef ik hem pas een kwartier van tevoren te nemen. Vind het ook nog wel een beetje spannend ja, maar hoor heel veel mensen die probleemloos een spiraaltje hebben dus daar houd ik aan vast.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het implanon leek eerst perfect maar had toch teveel bijwerkingen. Geen libido meer, regelmatig spanningshoofdpijn ... Het voelde gewoon onprettig. Enige voordeel was dat ik geen menstruatie meer had, dat miste ik dus totaal niet. Die heb ik dus nu weer wel, al duurt hij wel korter dan eerst.
Maar ik ben benieuwd. Ik moet 'm laten zetten op de laatste dag van mijn eerstvolgende menstruatie, dus over een paar weken. Heb al diazepam gekregen om één uur van tevoren in te nemen.
Dat klopt, maar ik zie soms foto's van mezelf van 4 jaar terug. Toen woog ik 69 kilo (hihi 69) en dat vond ik wel mooi. Hoewel ik mezelf toen volgens mij ook zwaar vond.Maar dat is misschien omdat ik toen nauwelijks aan sport deed.
Band? Zelf op maat maken? Hoe crea denk je dat ik ben?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van de IKEA zit een band bij zodat je ze zelf op maat kan maken. Zijn rond de 3m nog wat meestal.
Komen die hier ook vandaan.
[..]
Schiet maar niet op en was rond de 3 maanden ongeveer bezig. Benen gingen wel snel.
Ik raak die potloodjes dus eigenlijk nooit aan want hout..quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record aan potloodjes in 1 bezoek lag in de 300
[..]
Kamerhoog is een harde eis
Da's altijd klote jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch stom?![]()
Ik ga toch wel naar de winkel om te kopen maar ik wil mij eerst oriënteren.
Daarnaast weet ik dat ik ergens prachtige gordijnen had gezien maar geen idee meer waar natuurlijk![]()
Ik dacht dat via internet wel ff terug te kunnen vinden maar nee dus
Snap ik, ik bedoel meer dat de mijne niet kamerhoog zijn en ik daardoor niet weet opf ze dat leveren. Maar heb een vermoeden van wel, dus je kan iig even kijken wat er op internet staat bij hun.quote:
Nee, ooit een scharrel gehad die een buikje had, dat doet het echt niet voor mij.. Ik wil een vetloos lichaam, of dat nou door spieren is of door magerheidquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Buik is het moeilijkste. Abs are made in the kitchen.
[..]
Foto's die ik van jou zag waren verder prima.
[..]
Ik vind het wel fijn.Fijner dan een magere lat. Maar ik ben verder niet veeleisend of zo. Heb ze zowel wat dikker als heel gespierd gehad.
En toen maar roepen: THIS. IS. IKEAAAAAAAA!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record aan potloodjes in 1 bezoek lag in de 300
[..]
Buik? Nee man, hier is dat juist makkelijk, met onderlichaam.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Buik is het moeilijkste. Abs are made in the kitchen.
Gewoon strijken is het en dan zit het vast. (Of het werkt geen idee, broertje z'n vriendin heeft ze omgezet)quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Band? Zelf op maat maken? Hoe crea denk je dat ik ben?![]()
En ik moet wel gewoon gordijnen met haakjes hebben, geen ringen of lussen.
Ik heb een spierontspanner gekregen, niet echt een pijnstiller. De pijnstiller moet ik achteraf nemen, maar dat is volgens mij gewoon ibuprofen. Het duurde wel weken voordat ik durfde te bellen voor een afspraak omdat ik zoveel had gelezen over pijn en zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig. Ik heb 12 mei mijn afspraak, en op het recept voor het spiraaltje ook een pijnstiller idd. Al hoef ik hem pas een kwartier van tevoren te nemen. Vind het ook nog wel een beetje spannend ja, maar hoor heel veel mensen die probleemloos een spiraaltje hebben dus daar houd ik aan vast.
Aah, herkenbaar. Al is het bij mij nog iets langer geleden. Ik wil vooral weer een plattere buik, dan interesseren de kilo's me al minder. Maarja, de buik is altijd het laatste wat gaat.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En toen maar roepen: THIS. IS. IKEAAAAAAAA!!!!
?
Oh zo, ja ik heb hier bij de V&D nog nooit gordijnen gezien eigenlijk dus de kans dat ik ze daar ga halen is heel klein.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snap ik, ik bedoel meer dat de mijne niet kamerhoog zijn en ik daardoor niet weet opf ze dat leveren. Maar heb een vermoeden van wel, dus je kan iig even kijken wat er op internet staat bij hun.
Heb je hier ooit een strijkplank of strijkijzer gezien?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buik? Nee man, hier is dat juist makkelijk, met onderlichaam.
[..]
Gewoon strijken is het en dan zit het vast.
Die haakjes (band) hebben ze ook alleen die moet wel genaaid worden ja.
Oké. Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ooit een scharrel gehad die een buikje had, dat doet het echt niet voor mij.. Ik wil een vetloos lichaam, of dat nou door spieren is of door magerheid
try the Hollandsche Eenheids MAatschappijquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh zo, ja ik heb hier bij de V&D nog nooit gordijnen gezien eigenlijk dus de kans dat ik ze daar ga halen is heel klein.
als wij met zn tweeen overblijven, mag jij alle chubbies en behaarde mannen hebbenquote:
Als je een ecto bent misschien. Maar vooral voor vrouwen schijnen abs moeilijk te zijn, je moet dan best streng zijn met voeding. Of een bepaalde aanleg hebben, maar dat hebben niet veel mensen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buik? Nee man, hier is dat juist makkelijk, met onderlichaam.
[..]
Gewoon strijken is het en dan zit het vast. (Of het werkt geen idee, broertje z'n vriendin heeft ze omgezet)
Die haakjes (band) hebben ze ook alleen die moet wel genaaid worden ja.
Oh wat veeleisend!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ooit een scharrel gehad die een buikje had, dat doet het echt niet voor mij.. Ik wil een vetloos lichaam, of dat nou door spieren is of door magerheid
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als wij met zn tweeen overblijven, mag jij alle chubbies en behaarde mannen hebben
Oh ja, dat kan ook. Haha, ik heb er ook even tegen aan gehikt idd. Vooral omdat ik verder niet echt klachten ervaar van de pil, maar ik vergeet hem gewoon te vaak. Precies, komt goed. Laat maar weten wanneer je de afspraak hebt, dan denk ik aan je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een spierontspanner gekregen, niet echt een pijnstiller. De pijnstiller moet ik achteraf nemen, maar dat is volgens mij gewoon ibuprofen. Het duurde wel weken voordat ik durfde te bellen voor een afspraak omdat ik zoveel had gelezen over pijn en zo.Maar ja, even doorbijten en dan komt het vast goed.
Mijn buik gaat meestal wel als eerste, samen met mijn borsten. Daarna pas het heup en dij gebied, daar zit ook het meeste.En als allerlaatst mijn bovenarmen, maar die blijven altijd steviger dan de rest.
Gewoon HEMA typen was teveel moeite?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef t-i-m het volgende:
[..]
try the Hollandsche Eenheids MAatschappij
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon HEMA typen was teveel moeite?
Niet dat ik me kan herinneren neequote:Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hier ooit een strijkplank of strijkijzer gezien?
Mja, misschienquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een ecto bent misschien. Maar vooral voor vrouwen schijnen abs moeilijk te zijn, je moet dan best streng zijn met voeding. Of een bepaalde aanleg hebben, maar dat hebben niet veel mensen.
Ik ga eerst wel binnen gorinchem kijken natuurlijk. nogal zonde als ik een groot deel van mijn budget kwijt ga zijn aan het ov enzquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren nee
Wellicht dat ze kan en klaar hebben hoor. Kijk er niet meer van op bij IKEA.
[..]
Mja,misschien![]()
Zal voor iedereen anders zijn.
Maar ik mag dat want ik ben geweldig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat veeleisend!!
Ik wil gewoon een scharrel die me verder met rust laat. Scharrel van okt/dec 2012 heeft mijn telefoonnummer ook weer gevonden namelijk
Dat is toch overal zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Nooit gedacht, maar ik ben verdomd blij dat ik een paar maanden terug niet aangenomen ben bij de Rooyse Wissel als ik nu zo de verhalen op tv hoor dat de 'patiënten' daar gewoon alles dat ze willen binnen kunnen krijgen (wapens incluis)
De smsjes zijn wel vermakelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik mag dat want ik ben geweldig.
Joy
Ach, behaarde en dikke mannen zet ik dan wel gewoon in de kelders aan het werkquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kies er wel gewoon eentje uit. Eén is genoeg. De rest is voor jou, ongeacht hun fysiek.
Awww, wat lief.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook. Haha, ik heb er ook even tegen aan gehikt idd. Vooral omdat ik verder niet echt klachten ervaar van de pil, maar ik vergeet hem gewoon te vaak. Precies, komt goed. Laat maar weten wanneer je de afspraak hebt, dan denk ik aan je.
Bij mij is de buik vrij hardnekkig. Daar zat het er ook vrij snel aan volgens mij. Bovenarmen zijn van zichzelf al stom, dus negeer die maar een beetje.
Probeer het eens bij het Pieter Baan Centrum of bij de Mesdagkliniek. Toen ik daar een keer moest werken voor een klusje kreeg ik nog net geen strip searchquote:
Wat is de grens qua 'dik'?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, behaarde en dikke mannen zet ik dan wel gewoon in de kelders aan het werk
En ook daar lukt hetquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het eens bij het Pieter Baan Centrum of bij de Mesdagkliniek. Toen ik daar een keer moest werken voor een klusje kreeg ik nog net geen strip search
Je SM kelder?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, behaarde en dikke mannen zet ik dan wel gewoon in de kelders aan het werk
Ik heb dat met 1 ex-scharrel.. Die begint spontaan te smsen zodra ik begin te ouwehoeren met een ander.. Maar alleen in het beginquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De smsjes zijn wel vermakelijk![]()
Gewoon niet reageren en dan houdt ie wel weer op, althans voor de komende 4 maanden
Hmm ja, dat is dan weer de andere kant idd. Dit motiveert wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, wat lief.Ik zal ook aan jou denken, zuster.
Juist omdat mijn buik vrij lang relatief plat bleef (echt heel plat is het nooit geweest) heb ik het zover laten komen. Pas toen mijn buik echt een beetje ging hangen dacht ik: "Fuck, hier moet iets gebeuren". Maar toen was ik alweer bijna 20 kilo verder.Gelukkig is er al 4-5 kilo vanaf intussen.
Nee, uiteraard niet.quote:
Geloof me, ze waren vrij streng. Dat 'klusje' duurde enkele weken overigens, niet dat ik daar maar 1 keer een dagje was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook daar lukt het![]()
Er is sowieso een verschil tussen "een keer werken voor een klusje" en "vaste aanstelling" he.
Grappig wel tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dat met 1 ex-scharrel.. Die begint spontaan te smsen zodra ik begin te ouwehoeren met een ander.. Maar alleen in het begin
Alsof ie het ruikt
Mooi, dan hoef ik niet de kelder in.quote:
Sowieso wel handig jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel binnen gorinchem kijken natuurlijk. nogal zonde als ik een groot deel van mijn budget kwijt ga zijn aan het ov enz
Dat ze niks vinden wil niet zeggen dat er geeneen wat in z'n reet verstopt heeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, ze waren vrij streng. Dat 'klusje' duurde enkele weken overigens, niet dat ik daar maar 1 keer een dagje was.
Dat benoem ik per persoon wanneer ik op mijn troon zit.. Zo met mijn duimpje omhoog en je mag mn koninkrijk binnen, en duimpje naar beneden.. Sja.. Niemand weet waar je dan terecht komtquote:
Magere mannen zijn echt nasty. die dunne bovenbenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mag best zonder vetjes de kelder inquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga extra eten zodat ik de kelder in kan.
Xenos heeft alleen met lus of ring. Dan zou ik een goede rails weg moeten halen en een roede kopen, ook zo onzinnigquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso wel handig ja
Misschien dat een xenos zoiets heeft. Anders online koopjes.
[..]
Dat ze niks vinden wil niet zeggen dat er geeneen wat in z'n reet verstopt heeft
Geen hendel dat er een gat open gaat onder hun voeten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat benoem ik per persoon wanneer ik op mijn troon zit.. Zo met mijn duimpje omhoog en je mag mn koninkrijk binnen, en duimpje naar beneden.. Sja.. Niemand weet waar je dan terecht komt
Goede deal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mag best zonder vetjes de kelder in
Ik heb gewoon het geluk dat vet zich bij mij verspreidt over m'n hele lichaam, dus ik merk het wat later wanneer ik aangekomen ben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is dan weer de andere kant idd. Dit motiveert wel.
Ooh, netjes hoor!
Ik heb alleen maar magere mannen gehad die voetbal speelden.. Die hadden best gespierde benen.. Ondanks mijn haat aan voetbal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Magere mannen zijn echt nasty. die dunne bovenbenen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat benoem ik per persoon wanneer ik op mijn troon zit.. Zo met mijn duimpje omhoog en je mag mn koninkrijk binnen, en duimpje naar beneden.. Sja.. Niemand weet waar je dan terecht komt
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga extra eten zodat ik de kelder in kan.
Ik zag gisteren foto's van mijn ex.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Magere mannen zijn echt nasty. die dunne bovenbenen.
Waarom moet je het nou weer verklappen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen hendel dat er een gat open gaat onder hun voeten?
Ahh, dat kan ermee door.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar magere mannen gehad die voetbal speelden.. Die hadden best gespierde benen.. Ondanks mijn haat aan voetbal.
En dan geef ik je een konijntje meequote:
Sedan is een overlevende?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou weer verklappen?
Ik snap niet dat hier geen geweldige filmideeen vandaan komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]Altijd al gedacht dat ik een keer een carrière als rebellenleider na zou gaan streven. En dat in Havana aan de Waal, hoe toepasselijk.
Die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje van de kelder huilend met zn laatste beetje batterijquote:
Die sigaar maakt het wel mooi afquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hier geen geweldige filmideeen vandaan komen.
GvE die aardig doet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan geef ik je een konijntje mee
Je zou mn kaplaarzen eens moeten zienquote:
Elke keer als zij die smiley post hoor ik haar gewoon zeggen: I love it when a plan comes togetherquote:
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE die aardig doet?
Oké, that's it. I'm done. Ik ga slapen.
Heb je ook een jungle kapmes?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zou mn kaplaarzen eens moeten zien
Je moet toch etenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE die aardig doet?
Sterker nog, alle konijnen van de heeeeeele wereld..quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE die aardig doet?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke keer als zij die smiley post hoor ik haar gewoon zeggen: I love it when a plan comes together
Trustequote:Op dinsdag 22 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE die aardig doet?
Ik vind konijnen echt saaie huisdierenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sterker nog, alle konijnen van de heeeeeele wereld..
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |