Moet wel iets van brood of patat bij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is zo lekker!! Vlees met vlees
Lekker man. Wilde met Hep van die dingen gaan halen bij zo'n loempiakraam. Twee keer hadden ze het niet en toen we er een vonden die ze wel had, waren ze op.quote:
Lekker ja?quote:
Tot wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus....
Mijn zusje is nu officieel bekeerd
Daarnaast een frietje pinda natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel iets van brood of patat bij.
Hoe gaat het met jouw love-life?quote:
Islamquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de recherche enzo maar denken dat het suicide was
Dus die had het ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker man. Wilde met Hep van die dingen gaan halen bij zo'n loempiakraam. Twee keer hadden ze het niet en toen we er een vonden die ze wel had, waren ze op.
[..]
Lekker ja?
Waar gaat dit heen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw love-life?
[..]
Islam
Hehehe, die loempia kramen hebben nooit watquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker man. Wilde met Hep van die dingen gaan halen bij zo'n loempiakraam. Twee keer hadden ze het niet en toen we er een vonden die ze wel had, waren ze op.
[..]
Lekker ja?
Die andere twee hadden het niet eens in het assortiment. Dat is het verschil.quote:
Ahquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haaa, ik heb er geen zin in he. Maar ik voel me niet zo lekker in mijn lichaam momenteel, dus daar probeer ik iets aan te doen.
Geen enkele poort? Want vaak zitten er wel meer op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd gedaan, maar nu op mn nieuwe craptop werkt t niet. En ik baal, want ik heb office nodig en die staat daar ook op
Geen idee, ik heb en zal nooit die neiging hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfmoord is zelden een impuls. Mensen denken daar vaak al maanden over na.
Als dan de mogelijkheid er is medisch dan zullen ze daar wel heen gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die echt zelfmoord willen plegen doen het toch wel. Wel overwogen of als een impuls.
We hebben het niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, die loempia kramen hebben nooit wat![]()
Garnalen eten zonder mij.I am dissapoint.
Goed, zondag ga ik haar weer zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw love-life?
[..]
Islam
Weet niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben het niet gedaan.Wanneer kan LB meeten?
Nope, lampje wordt wel blauw, je hoort m bezig zijn, maar niks te zien op de craptopquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah
Gelukkig maar een tijdje dus.
[..]
Geen enkele poort? Want vaak zitten er wel meer op.
Dan is die wel gewoon usb gevoed.
[..]
Geen idee, ik heb en zal nooit die neiging hebben.
[..]
Als dan de mogelijkheid er is medisch dan zullen ze daar wel heen gaan.
Welke film?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.. Hoe kunnen ze nu mensen die duidelijk de 30 al zijn gepasseerd, leerlingen in een film over high school laten spelen?
Die mogelijkheid is er, de pil van drion.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah
Gelukkig maar een tijdje dus.
[..]
Geen enkele poort? Want vaak zitten er wel meer op.
Dan is die wel gewoon usb gevoed.
[..]
Geen idee, ik heb en zal nooit die neiging hebben.
[..]
Als dan de mogelijkheid er is medisch dan zullen ze daar wel heen gaan.
Gaat dat al niet sinds de jaren 70 ofzo zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.. Hoe kunnen ze nu mensen die duidelijk de 30 al zijn gepasseerd, leerlingen in een film over high school laten spelen?
Meh.quote:
Greasequote:
Ja gvd.quote:
Ligt het niet gewoon aan je laptop dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope, lampje wordt wel blauw, je hoort m bezig zijn, maar niks te zien op de craptop
De verkeerde kant op waarschijnlijk.quote:
quote:
Zal ik je wat voeren dan?quote:
JIj kunt hem vast wel bezighouden tot die tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh.
We kunnen beter opschieten. Hep wordt veel te nieuwsgierig naar die garnalen.
vast wel, maar das een nieuwe, met dat kut windows 8...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je laptop dan?
Ik neem aan dat als je als 30-jarige daarom vraagt ze je wel even raar aankijken. Dat bedoel ik meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er, de pil van drion.
Ik ben wel empathisch dus ik snap dat wel, ga je wel missen dan hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel, maar das een nieuwe, met dat kut windows 8...
Makes me want to commit suicide.
Je moet helemaal niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verkeerde kant op waarschijnlijk.
Zus ligt altijd elk jaar weer bij de eerste zonnestralen al meteen in dr bikini in de merwelanden (natuurgebied in Dordrecht) maar ja van de islam mag je niet in bikini rondlopen natuurlijk dus ze heeft al haar korte/blote kleding alvast in dozen gedaan en weggezet.
Ik kreeg van mn moeder op mijn donder toen ik een poule wilde beginnen van "voorspel hier wanneer zus in een burka zal rondlopen"
Ik moet er maar respect voor hebben dat zij is bekeerd, dat heb ik ook wel. Is tenslotte geheel haar keuze.
Ze moet mij er alleen niet mee lastigvallen. En dat doet ze dus wel, dus wordt het voor mij moeilijk om haar keuze te respecteren
Ik blijf me alleen enorm irriteren aan die rotbek van travoltaquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, voor die film vergeef ik het ze. Is een leuke film.Die liedjes.
[..]
Zal ik je wat voeren dan?
Ik begin altijd over Bogie en dan worden alle andere onderwerpen spontaan vergeten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JIj kunt hem vast wel bezighouden tot die tijd.
quote:
Als ze komt eten wijn en varkensvlees serverenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zus ligt altijd elk jaar weer bij de eerste zonnestralen al meteen in dr bikini in de merwelanden (natuurgebied in Dordrecht) maar ja van de islam mag je niet in bikini rondlopen natuurlijk dus ze heeft al haar korte/blote kleding alvast in dozen gedaan en weggezet.
Ik kreeg van mn moeder op mijn donder toen ik een poule wilde beginnen van "voorspel hier wanneer zus in een burka zal rondlopen"
Ik moet er maar respect voor hebben dat zij is bekeerd, dat heb ik ook wel. Is tenslotte geheel haar keuze.
Ze moet mij er alleen niet mee lastigvallen. En dat doet ze dus wel, dus wordt het voor mij moeilijk om haar keuze te respecteren
Die poulequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het probleem is, win8 is nou niet echt super te noemen qua driver supportquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel, maar das een nieuwe, met dat kut windows 8...
Makes me want to commit suicide.
Lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen boodschappen doen.
[ afbeelding ]
Neuh, ik wil best rekening houden met haar wensen maar dat ze op mijn zoon gaat inpraten dat varken haram is enz dat irriteert me mateloos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze komt eten wijn en varkensvlees serveren
Alleen bij het stukje dat ze dr haar en make up fatsoenlijk heeft gedaanquote:
Slim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin altijd over Bogie en dan worden alle andere onderwerpen spontaan vergeten.
Ik baal echt van die windows 8.. Gisteren zelfs naar een vriendin gegaan om daar mn sollicitaties te doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het probleem is, win8 is nou niet echt super te noemen qua driver support
Ik heb gezegd dat ze binnen 4 maanden nadat ze een moslim aan de haak heeft geslagen in een burka zal lopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die pouleJe kan erop wachten waarschijnlijk, ja.
Dat belooft gezellig te worden
voor een jong jochie zag ze er altijd wel leuk uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen bij het stukje dat ze dr haar en make up fatsoenlijk heeft gedaan
Genoeg mensen die rond die leeftijd met zulke plannen rondlopen en daadwerkelijk zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je als 30-jarige daarom vraagt ze je wel even raar aankijken. Dat bedoel ik meer.
Windows7 erop gooien, is niet zo heel spannendquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik baal echt van die windows 8.. Gisteren zelfs naar een vriendin gegaan om daar mn sollicitaties te doen
Alleen als mijn zus al zo zou beginnen tegen mijn kind zou ervoor zorgen dat ik haar met een stuk leverworst (varkensvleesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, ik wil best rekening houden met haar wensen maar dat ze op mijn zoon gaat inpraten dat varken haram is enz dat irriteert me mateloos.
Gelukkig is Y. net een kliko en is de kans dat hij 1 soort eten opgeeft voor wat dan ook nihil
Ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Windows7 erop gooien, is niet zo heel spannend
Ik heb wel medelijden met mn broertje, die woont samen met mn zusje en is nu al op zoek naar een adres waar hij de ramadan kan doorbrengenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen als mijn zus al zo zou beginnen tegen mijn kind zou ervoor zorgen dat ik haar met een stuk leverworst (varkensvlees) in dr gezicht zou slaan. Je eigen keuzes, prima.. Maar flikker op met die ideeen bij mijn kind
Dat soort dingen moet je ook gewoon niet doen, andere je geloof opdringenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, ik wil best rekening houden met haar wensen maar dat ze op mijn zoon gaat inpraten dat varken haram is enz dat irriteert me mateloos.
Gelukkig is Y. net een kliko en is de kans dat hij 1 soort eten opgeeft voor wat dan ook nihil
Doet ie zelf toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met mn broertje, die woont samen met mn zusje en is nu al op zoek naar een adres waar hij de ramadan kan doorbrengen
Dus?quote:
Dat kan jij zelfs nog wel, alleen cd erin proppen en instructies volgen.quote:
Tuurlijk niet. Daar zijn scharrels goed voor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Kan je heus wel!
En geef die wanhopigen hier nou geen reden om zichzelf aan te bieden aan je
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen boodschappen doen.
[ afbeelding ]
Uhm nee?quote:
Scharrelsquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daar zijn scharrels goed voor.
Wat, dat ik me niet zo lekker voel in mijn eigen lichaam?quote:
Ik bedoel op zoek gaan naar een andere ruimte om tijdens de ramadan te kunnen zittenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee?
Zijn vader ging dood en zo snel heb je geen woning in dat gehucht zeker niet als je nog op school zit en alleen maar een bijbaantje hebt dus hij heeft weinig andere mogelijkheden.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat, dat ik me niet zo lekker voel in mijn eigen lichaam?
Ahum, brandalarm dat af ging bij de buren, niks aan de hand gelukkig.
4 maanden? Hoe lang heeft ze nu dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze binnen 4 maanden nadat ze een moslim aan de haak heeft geslagen in een burka zal lopen.
Heb ook gezegd dat als het zo is dat ik alleen een burka zal zien als ik bij haar op visite ga met mijn toekomstige vriend (die ik vast ooit nog wel een keer zal krijgen) dat ik dan meteen klaar ben met mn zusje
Maarja, moeder heeft zusje heilig verklaard dus zo mag ik niet denken
Oh ja, dat doet ie inderdaad zelf maar dat is logisch. Die hongerlap kan echt niet tot een uur of 10 's avonds zonder eten, roken enzquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel op zoek gaan naar een andere ruimte om tijdens de ramadan te kunnen zitten
Soms zijn ze best fijnquote:
Ze heeft nu nog geen echte moslim aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4 maanden? Hoe lang heeft ze nu dan?
Hehehe, begrijp ik
Waarom moet hij stoppen met eten en roken dan? De laatste keer dat ik checkte was hij niet bekeerd namelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet ie inderdaad zelf maar dat is logisch. Die hongerlap kan echt niet tot een uur of 10 's avonds zonder eten, roken enz
Natuurlijk. Het is een konijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]! verbazingwekkend gezond voedsel.
Hmm, ik blijf steeds een beetje aankomen, maar val niet echt af. Heb wel goede hoop dat als ik straks met de pil stop het ook wat makkelijker gaat, maar ik zit nu steeds zo'n 4 a 5 kilo boven mijn ideale gewicht. Dus ipv alleen maar balen van het feit dat afvallen niet lukt door mijn voeding aan te passen, ben ik iig maar meer gaan bewegen. Wat ook wel een beetje meetelt is dat mijn vriend een hele platte buik heeft, en daar voelt mijn buik dan zo dik naast. Nou vindt hij me prachtig zoals ik ben, maar ben zelf gewoon niet helemaal tevreden. Ben ook wat verwend door hoe dun ik eerst was denk ik, maar met 5 kilo minder zit ik nog steeds op een heel gezond gewicht, dus dat moet haalbaar zijn vind ik.quote:
Waarom diequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een konijn.
Weet nog niet wat voor gezonds ik deze week weer ga eten. Maar afgelopen dagen niks vets gegeten
Haar huis, haar regels zoiets?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet hij stoppen met eten en roken dan? De laatste keer dat ik checkte was hij niet bekeerd namelijk
Oh, ik dacht dat ze bekeerd was n.a.v. een relatie met een moslimquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft nu nog geen echte moslim aan de haak geslagen.
Een of andere klootzak uit harderwijk die er andere chickies op na houdt. Is al tig keer uit geweest, mn broertje heeft al met hem gevochten maar zus denkt dat dit het is. Ofzo
Ik denk niet dat je die dingen mee gaat krijgen. Maargoed het zou wel een optie moeten zijn vind ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mensen die rond die leeftijd met zulke plannen rondlopen en daadwerkelijk zelfmoord plegen.
Genoeg momenten dat ik wenste dat ik zulke pillen had. Ik zie zelfmoord ook als een optie een serieuze optie als ik het leven echt niet meer zie zitten geen uitweg meer zie, geen mogelijkheid tot verbetering. Als ik het zal doen dan zal ik het op een manier doen waarop andere er zo min mogelijk last van hebben
Mooi kastje tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms zijn ze best fijn![]()
Alhoewel de laatste scharrel die ik heb laten klussen er niet zoveel van gebakken heeft.. Zie tv kastje
Jij voelt je aangesproken?quote:
Jij kent mijn zusje niet he? Hij kan beter meedoen of wegwezen dan er tegenin gaan hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet hij stoppen met eten en roken dan? De laatste keer dat ik checkte was hij niet bekeerd namelijk
Hij kan toch prima gewoon een maaltijd eten? Als iemand in mijn huis moslim wil zijn vind ik dat prima, maar ik ga er echt niet omheen leven hoorquote:
Nee, als laatst in de krant stond dat apothekers weigeren mee te werken aan euthanasie. Dan dit zeker nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die dingen mee gaat krijgen. Maargoed het zou wel een optie moeten zijn vind ik.
Omdat vet eten zoveel lekkerder is, maar ik wil niet op mijn 30ste dood zijn door 50 kilo vet in mijn aderen.quote:
Ze heeft altijd al een soort zoektocht naar geloof gehad en om een of andere reden trok de islam haar het meest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze bekeerd was n.a.v. een relatie met een moslim![]()
Dit is wel heel erg
Ja, alleen mn lades werken niet echtquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi kastje toch![]()
Soms wel ja.
[..]
Jij voelt je aangesproken?
[..]
Jij kent mijn zusje niet he? Hij kan beter meedoen of wegwezen dan er tegenin gaan hoor.
Ik ben ook heel blij dat ik niet met haar onder 1 dak woon hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, alleen mn lades werken niet echt
Jouw zusje zou mij als broertje moeten hebben.. Dan was dat geouwehoer heel snel afgelopen.
Als het jouw eigen huis misschien wel, woon jij bij een moslim dan zal je helaas je moeten aanpassenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij kan toch prima gewoon een maaltijd eten? Als iemand in mijn huis moslim wil zijn vind ik dat prima, maar ik ga er echt niet omheen leven hoor
Geen ervaring meequote:
O, dat is wel vervelend. Sowieso, de pil.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, ik blijf steeds een beetje aankomen, maar val niet echt af. Heb wel goede hoop dat als ik straks met de pil stop het ook wat makkelijker gaat, maar ik zit nu steeds zo'n 4 a 5 kilo boven mijn ideale gewicht. Dus ipv alleen maar balen van het feit dat afvallen niet lukt door mijn voeding aan te passen, ben ik iig maar meer gaan bewegen. Wat ook wel een beetje meetelt is dat mijn vriend een hele platte buik heeft, en daar voelt mijn buik dan zo dik naast. Nou vindt hij me prachtig zoals ik ben, maar ben zelf gewoon niet helemaal tevreden. Ben ook wat verwend door hoe dun ik eerst was denk ik, maar met 5 kilo minder zit ik nog steeds op een heel gezond gewicht, dus dat moet haalbaar zijn vind ik.
Ze wonen daar samen en zij besluit ondertussen te bekeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het jouw eigen huis misschien wel, woon jij bij een moslim dan zal je helaas je moeten aanpassen
Op je 30ste zal wel meevallen. Er zijn trouwens ook goede vetten hè. Je hoeft niet alle soorten vet te mijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat vet eten zoveel lekkerder is, maar ik wil niet op mijn 30ste dood zijn door 50 kilo vet in mijn aderen.
Yup, anders zou ik het niet zeggenquote:
Nee daarom, weet wel inmiddels door sedatie van oma dat dat er niet onder valt maar ook bij dat twijfel ik of een huisarts toestemming zou geven. (Op jonge leeftijd)quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, als laatst in de krant stond dat apothekers weigeren mee te werken aan euthanasie. Dan dit zeker niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wonen daar samen en zij besluit ondertussen te bekeren.
Broertje heeft al elke week ruzie met haar omdat hij aan de zuip is gegaan in het weekend. Tegen de tijd dat die ruzie is bekoeld is het alweer weekend.
Om gek van te worden
Ik heb je wel vaker gezegd dat mijn wereld niet om jou draait. Heeft het nooit gedaan en zal het nooit doen ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, anders zou ik het niet zeggen
[..]
Nee daarom, weet wel inmiddels door sedatie van oma dat dat er niet onder valt maar ook bij dat twijfel ik of een huisarts toestemming zou geven.
Soms ben ik zo blij dat ik een man ben. Pillen, spiraaltjes, hormonen, bah bah, doe mij dan maar gewoon af en toe zo'n rubbertje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend. Sowieso, de pil.Ik laat zelf binnenkort een spiraaltje zetten, want hormonen doen geen goede dingen met me.
Heb je wel een alternatief voor de pil?
Meer bewegen is altijd goed! Je voelt je dan sowieso een stuk fitter en energieker. Vaak helpt het ook mee voor je zelfbeeld, zelfs als je niet afvalt. Maar mentaal ga je je gewoon beter voelen. Maar vijf kilo is niet zo heel erg veel.Zelf ben ik 11 kilo te zwaar en wil ik nog wel iets meer kwijt. Het liefst 15. Maar dat ligt er ook een beetje aan, nu ik krachttraining doe is de weegschaal eigenlijk waardeloos.
Hij kwam vaak hier drank halen, dan kreeg ik boze appjes van haar hequote:
Maar de kapsalons en de koekjes en chipsjes moet ik wel mijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je 30ste zal wel meevallen. Er zijn trouwens ook goede vetten hè. Je hoeft niet alle soorten vet te mijden.
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kwam vaak hier drank halen, dan kreeg ik boze appjes van haar he
Verschrikkelijk dat soort mensenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat ik niet met haar onder 1 dak woon hoor.
Vroeger was het een tof wijf, tegenwoordig vind ze dr eigen te goed voor de wereld ofzo
Uhuh.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat soort mensen
Ik ga ook over op een spiraaltje idd. Minder hormonen en minder afhankelijk van mijn geheugen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend. Sowieso, de pil.Ik laat zelf binnenkort een spiraaltje zetten, want hormonen doen geen goede dingen met me.
Heb je wel een alternatief voor de pil?
Meer bewegen is altijd goed! Je voelt je dan sowieso een stuk fitter en energieker. Vaak helpt het ook mee voor je zelfbeeld, zelfs als je niet afvalt. Maar mentaal ga je je gewoon beter voelen. Maar vijf kilo is niet zo heel erg veel.Zelf ben ik 11 kilo te zwaar en wil ik nog wel iets meer kwijt. Het liefst 15. Maar dat ligt er ook een beetje aan, nu ik krachttraining doe is de weegschaal eigenlijk waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |