Oops ik bedoelde het oosten en zuiden, oftewel de pro-Russische gebieden.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en het zuiden enhet noorden
[..]
De diamantsector heeft al gewaarschuwd dat sancties tegen diamanthandel het einde van de sector in Antwerpen zullen betekenen.quote:
Hij is toch wel aangeslagen hoor...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:23 schreef superworm het volgende:
[upd] Interview met VICE-journalist
CBC/Radio Canada-interview met Ostrovsky geüpload op YouTube.
Klopt. Volgens mij is ie reteblij dat-ie uit Slavjansk weg kan.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hij is toch wel aangeslagen hoor...
http://www.theguardian.co(...)-kiev-vladimir-rybakquote:Kidnapping of Ukrainian patriots has Russia's full support, says Kiev
Case of Vladimir Rybak is latest in a string of kidnappings which Kiev blames on Russia and its undercover agents
Toen het slechts RT, Lenta.ru en Lifenews journalisten betrof die gekidnapt of gearresteerd werden, toen kon het niemand schelen...quote:Op donderdag 24 april 2014 03:29 schreef SuicideErrorist het volgende:
[ afbeelding ]twitter:statedeptspox twitterde op donderdag 24-04-2014 om 03:20:15Outrageous-#Kremlin-controlled media pushing dangerous lies about kidnapped U.S. citizen journalist in journalist in #Sloviansk reageer retweet
Tegelijkertijd staan er wel 50.000 Russische militairen klaar om in te grijpen in deze humanitaire ramp, namenlijk 1000 personen die zeker al weken aan het protesteren zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef SureD1 het volgende:
De rapportages van de OCSE laten zien dat de anti-regering protesten in het oosten eigenlijk maar heel klein zijn, misschien nog geen 1000 man in totaal.
http://www.osce.org/ukraine-smm/117995
Opgejut en geleid door Russische officierenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef ATan het volgende:
[..]
Tegelijkertijd staan er wel 50.000 Russische militairen klaar om in te grijpen in deze humanitaire ramp, namenlijk 1000 personen die zeker al weken aan het protesteren zijn.
Daar heb je ook bewijzen voor of? Dat is hetzelfde als zeggen dat de coupplegers opgeleid zijn door de NAVOquote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Opgejut en geleid door Russische officieren
Putin speelt hetzelfde spelletje als Hitler eind jaren dertig.
Russische officieren die Oekrainse begrafenisondernemers blijken te zijn...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Opgejut en geleid door Russische officieren
Putin speelt hetzelfde spelletje als Hitler eind jaren dertig.
Hee maar dat kan helemaal niet. RT en Vkontakte zeggen dat extreem-rechts alleen in Kiev en omstreken te zien is. Dus dit moet een photoshop zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Interessant stukje over extreem-rechts en de pro-Russische terroristen (demonstranten ga ik ze iig niet meer noemen na de ontwikkelingen van de afgelopen dagen):
http://anton-shekhovtsov.(...)sian-right-wing.html
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben de pro-Russen ook hun onfrisse groepjes. Kunnen we die wegstrepen tegen "Rechtse Sector", schoont de discussie mooi opquote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Interessant stukje over extreem-rechts en de pro-Russische terroristen (demonstranten ga ik ze iig niet meer noemen na de ontwikkelingen van de afgelopen dagen):
http://anton-shekhovtsov.(...)sian-right-wing.html
[ afbeelding ]
Maar in Kiev zijn het alleen maar neonazi's, volgens RT. Dus dit zijn dan maar enkelingen, uitwassen tussen de dappere vredelievende pro-Russen. Maar barmhartig als de pro-Russen zijn geven zij ook deze paar mensen een kans om hun geluid te laten horen, zoals het in een echte democratie hoort.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de pro-Russen ook hun onfrisse groepjes. Kunnen we die wegstrepen tegen "Rechtse Sector", schoont de discussie mooi op
Probleem is dat het ultrarechts gedachtegoed sowieso welig tiert in die landen...
Ah, krijgen we die onzin weer. Laat maar eens een bericht van RT zien waarin staat dat het in Kuev allemaal nazi's zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef ATan het volgende:
[..]
Maar in Kiev zijn het alleen maar neonazi's, volgens RT. Dus dit zijn dan maar enkelingen, uitwassen tussen de dappere vredelievende pro-Russen. Maar barmhartig als de pro-Russen zijn geven zij ook deze paar mensen een kans om hun geluid te laten horen, zoals het in een echte democratie hoort.
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef ATan het volgende:
[..]
Maar in Kiev zijn het alleen maar neonazi's, volgens RT. Dus dit zijn dan maar enkelingen, uitwassen tussen de dappere vredelievende pro-Russen. Maar barmhartig als de pro-Russen zijn geven zij ook deze paar mensen een kans om hun geluid te laten horen, zoals het in een echte democratie hoort.
Ehh, ja en waarom zou de Oekraine een guerilla alleen beperken tot de Oekraine. Als ik Oekraine was en er zou een invasie zijn zou ik gelijk een paar fronten extra openen. Transnistrie is sowieso gelijk kapot, je wilt die Russische paratroepers niet in je rug hebben. En een paar jachtvliegtuigen onder de radar door laten vliegen tot in het Kremlin, elektra en drinkwatervoorziening van Rusland kapotmaken etc.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Nintex het volgende:
Aan de ene kant komt er steeds meer materieel tevoorschijn, aan de andere kant denk ik dat Putin liever Oekraïne overneemt zonder al te veel bloedvergieten. Het wordt natuurlijk heel snel een gigantische teringbende als het tot een echte oorlog komt in Oekraïne. Een bezetting eindigt uiteraard in een guerrilla strijd. Hoewel Oekraïne het met dit ultimatum wel heel gemakkelijk maakt om de trekker over te halen. Saakashvili had hetzelfde idee, ik lok de oorlog met Rusland uit en vraag dan de VS om hulp. We weten allemaal hoe dat geëindigd is.
Dat zeg ik, dat is daar (en in Rusland overigens ook) sowieso een probleem... pro-Rus of pro-Kiev. Is zeker een punt van zorg, zeker als Ukraïne een westerse koers gaat varen...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef meth1745 het volgende:
een jaar geleden heette het nog dat er zoveel antisemitisme in Oekraine was. Toen Rusland het zei, was het plots een leugen...
Dat parlementsleden van Svoboda John Demjanjuk een Oekrainse held noemden, who cares.
Dat zijn Wehrmacht uniformen.quote:
Volgens mij zijn het wel SS uniformen, adelaar op de mouw en zwarte kraaginsignes.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn Wehrmacht uniformen.
Heeft niks uit te staan met Nazi's of SS.
14th SS-Volunteer Division "Galician" heeft niets met de SS te maken?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn Wehrmacht uniformen.
Heeft niks uit te staan met Nazi's of SS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |