Da's toch geen forel jongen.quote:
Gewoon effe laten zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maar dit staat wel los van FOK! ja. Spijtig wel. Wat zouden ze tegen mij opkijken als ze wisten van mijn modtag.
"En dit is geeneens het forum wat ik modereerquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon effe laten zien.
En om te showen gewoon even iemand een dikke note geven die volledig onterecht is.
Bitches love dem badboys.
quote:
Hoe is Borderlands 2?quote:
Sierd is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering dat zielige gehaat van NOS op Chelsea
quote:
Zijn er maar 3 hoor? xDquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sierd is het hier niet mee eens.
[..]
goedquote:
Godfried Bomans.quote:
Ik ben al ruim een maand moderator. Al bedreigde Yvonne mij vandaag wel met de dood.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR en Typisch die hun nieuwe modkrachten om de haverklap moeten demonstreren
Top. Heb ik al gedaan. spelinruil.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
goed
kopen
als je met meerdere mensen speelt
helemaal kopen
gr gr
koop een pakket met DLC, is heel goed allemaal
Hohoho. Nu scheer je dus een complete groep over een kam.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch ik heb nog steeds je 06 en het plaatje.
Wat, zoveel?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kreeg gewoon nog 43 euro terug voor GTA5.
Jepperderpep.quote:
Lasagne in de vaatwasser, eieren koken op de barbecue. Jij hebt geen culinaire grenzen meer. De wereld ligt open voor je.quote:
en dan heb je het nog niet eens over zijn overdaad maaltijden. een pizzahamburgerquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lasagne in de vaatwasser, eieren koken op de barbecue. Jij hebt geen culinaire grenzen meer. De wereld ligt open voor je.
met of zonder schnitzels?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet eens over zijn overdaad maaltijden. een pizzahamburger
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Het plan voor de volgende keer is gefrituurde pizza
stel me gelijk de opties voorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel wat beslag iddquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
stel me gelijk de opties voor
gewoon diepvriespizza in de frituur, of eerst in een extra deegomhulsel wikkelen. Al zou dat gewoon een calzone met extra veel deeg betekenen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Diepvries met de ijsvorming is watertechnisch wellicht niet helemaal verstandig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
stel me gelijk de opties voor
gewoon diepvriespizza in de frituur, of eerst in een extra deegomhulsel wikkelen. Al zou dat gewoon een calzone met extra veel deeg betekenen.
friet komt toch ook uit de diepvries. en net of ze er een reet om geven dat het vet wat meer rond spatquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gat in de markt wel. Slice erin, slice eruit en klaar. Duurt altijd eeuwen als je een stuk pizza besteld bereidt met de traditionele oven techniek.
[..]
Diepvries met de ijsvorming is watertechnisch wellicht niet helemaal verstandig.
Ik kom wel BHV-enquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gat in de markt wel. Slice erin, slice eruit en klaar. Duurt altijd eeuwen als je een stuk pizza besteld bereidt met de traditionele oven techniek.
[..]
Diepvries met de ijsvorming is watertechnisch wellicht niet helemaal verstandig.
Sorry. Dit was wel heel naïef van mij. De genialiteit doch simpelheid van het idee bliezen mijn vermogen tot logisch redeneren even weg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
friet komt toch ook uit de diepvries. en net of ze er een reet om geven dat het vet wat meer rond spat
Je bent niet goed bij je appel johquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Gvd kutzooiquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Goftetomme ik heb een massage nodig. Ik ben stijf op plaatsen waar ik dat niet hoor te zijn.
Een augurk gepaneerd met ei/nog iets?quote:
Ik heb mij er dan ook geeneens aan gewaagdquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Bombel het volgende:
Ik zit mij nu al een poosje af te vragen, waarom ik Atletico-Chelsea heb zitten kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |