Ja, ik hoop dat er vandaag geen spoileraars zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie mag er blijven en wie gaat er weg? Spannend!
Nou!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie mag er blijven en wie gaat er weg? Spannend!
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat er vandaag geen spoileraars zijn
ik dus ookquote:
Noemt ze namen?quote:
I know, maar ze noemt hem niet.quote:
Misschien, maar het lijkt me wel een irritante, betweterige wijsneus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk al 4 maanden.....hij heeft gelijk
jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien, maar het lijkt me wel een irritante, betweterige wijsneus.
Ik denk dat hij en Ruud de eerste vechtpartij zullen hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien, maar het lijkt me wel een irritante, betweterige wijsneus.
Uitzending he, dan doen we altijd alsof we nog niet naar de streams hebben gekeken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Miek37 het volgende:
Wat een ouwe koek is dit mensen of ben ik nou gek?
Zou best weleens kunnen.......je geeft Kees weer ideenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij en Ruud de eerste vechtpartij zullen hebben.
In de tweede helft van het programma zitten beelden van dingen die in het echt pas morgen gebeuren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Miek37 het volgende:
Wat een ouwe koek is dit mensen of ben ik nou gek?
Gokje: Beau van Erven Dorens bezoekt Utopia?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de tweede helft van het programma zitten beelden van dingen die in het echt pas morgen gebeuren.
Overdag kijk ik niet meer....te saaiquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:48 schreef Miek37 het volgende:
Hadden ze maar ruzie gekregen vandaag dan was er tenminste nog IETS gebeurd.
Maar daar zat op enig moment niet meer dan een dag tussen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitzending he, dan doen we altijd alsof we nog niet naar de streams hebben gekeken.
Het is nu meer een allegaartje, van alles door elkaar heen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar daar zat op enig moment niet meer dan een dag tussen.
Mike blijft hierdoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitzending he, dan doen we altijd alsof we nog niet naar de streams hebben gekeken.
Fingers crossedquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Vinture het volgende:
Hoop dat Dennis eruit gaat met zijn praatjes
Maar als Dennis blijft is dat wel leuk voor Vanessa.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Vinture het volgende:
quote:
Tja, het zal er om spannenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Vinture het volgende:
Er passen 80 in haar mond, dus niet genoeg.quote:
Ruud is straks extra blij als hij er uit moetquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nee Ruud, je had er nooit aan moeten beginnen. Nu kom je nooit meer van haar af. Een van je mindere ideeën.
Gister zat in de uitzending dat Vanessa meer dan 300 euro had besteed aan het paasfeest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Miek37 het volgende:
Ze doen nou net alsof alleen Gio zo'n ei (a 20 euro) heeft gekregen.
Ik mag nu verklappen dat het Dennis is gewordenquote:
JE MEENT HEtquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mag nu verklappen dat het Dennis is geworden
Morgen weer zo'n spannende ontknopingquote:
Je zag nu al dat Dennis Ruud gaat wegsturen. Of zouden ze ons voor de gek houden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen weer zo'n spannende ontknoping
Het heeft niet echt met elkaar te maken want hij schud zijn hoofd ook als hij niet praatquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef Vinture het volgende:
Waarom schut hij met zijn hoofd als hij praat :s
Dit denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of zouden ze ons voor de gek houden?
DE SNEAKSquote:
Nu al een ticquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het heeft niet echt met elkaar te maken want hij schud zijn hoofd ook als hij niet praat
Nee kan nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Is het niet al op de streams te zien wie er weg is? Of is dit een domme vraag?
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil het nog niet weten. Ik kijk morgen weer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Hij stond voor schut, daarom ::Pquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef Vinture het volgende:
Waarom schut hij met zijn hoofd als hij praat :s
andreaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet weten. Ik kijk morgen weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |