Ja, ik hoop dat er vandaag geen spoileraars zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie mag er blijven en wie gaat er weg? Spannend!
Nou!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie mag er blijven en wie gaat er weg? Spannend!
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat er vandaag geen spoileraars zijn
ik dus ookquote:
Noemt ze namen?quote:
I know, maar ze noemt hem niet.quote:
Misschien, maar het lijkt me wel een irritante, betweterige wijsneus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk al 4 maanden.....hij heeft gelijk
jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien, maar het lijkt me wel een irritante, betweterige wijsneus.
Ik denk dat hij en Ruud de eerste vechtpartij zullen hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien, maar het lijkt me wel een irritante, betweterige wijsneus.
Uitzending he, dan doen we altijd alsof we nog niet naar de streams hebben gekeken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Miek37 het volgende:
Wat een ouwe koek is dit mensen of ben ik nou gek?
Zou best weleens kunnen.......je geeft Kees weer ideenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij en Ruud de eerste vechtpartij zullen hebben.
In de tweede helft van het programma zitten beelden van dingen die in het echt pas morgen gebeuren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Miek37 het volgende:
Wat een ouwe koek is dit mensen of ben ik nou gek?
Gokje: Beau van Erven Dorens bezoekt Utopia?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de tweede helft van het programma zitten beelden van dingen die in het echt pas morgen gebeuren.
Overdag kijk ik niet meer....te saaiquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:48 schreef Miek37 het volgende:
Hadden ze maar ruzie gekregen vandaag dan was er tenminste nog IETS gebeurd.
Maar daar zat op enig moment niet meer dan een dag tussen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitzending he, dan doen we altijd alsof we nog niet naar de streams hebben gekeken.
Het is nu meer een allegaartje, van alles door elkaar heen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar daar zat op enig moment niet meer dan een dag tussen.
Mike blijft hierdoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitzending he, dan doen we altijd alsof we nog niet naar de streams hebben gekeken.
Fingers crossedquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Vinture het volgende:
Hoop dat Dennis eruit gaat met zijn praatjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |