Nee ik vind het ook niet echt wat eerlijk gezegd, maar wilde niet te negatief doen over Prince. =$quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Np, vind er niks aan. MJ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Prince. Ken je IceJJFish? Deed me daaraan denken.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Omg heb chocoladesoesjes voor morgen gekocht en kan me amper beheersen om die hele bak nu niet in 1x leeg te vreten.
Veer pls.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef VeerEli het volgende:
Sjittt, weer vanmiddag 2 van die grote meergranen knapperige bollen gehaald met ossenworst.
Ik had 1 voor morgen en 1 voor overmorgen gehaald, maar zit te denken om er nu weer 1 op te eten want zo'n zin in
Ik zoek bevestiging of ik dit wel of niet moet doen nu
kkiquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha voor de ossen is het dan wel een worst case scenario![]()
![]()
.
Deed me srs daar aan denken, zou me niets verbazen dat wanneer die gast z'n hoax verklapt hij zegt dat z'n gimmick was geïnspireerd door Princequote:
Hahahaha ja ik heb vreetlust. Maar die soesjes die moet ik echt voor morgen bewarenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha voor de ossen is het dan wel een worst case scenario![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
viese ambiquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik heb vreetlust. Maar die soesjes die moet ik echt voor morgen bewaren
En broodje met ossenworst is nog gezond ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik heb vreetlust. Maar die soesjes die moet ik echt voor morgen bewaren
En broodje met ossenworst is nog gezond ook![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dayum, zieke plottwist.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
FUCK IK BEDACHT ME DAT VEER OOK GEWOON POEPT.
WTF.
Zal ze kijken naar d'r toiletpapier als ze d'r reet afveegt?
Mo dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb tetouaribo hier niet zien posten hoor, en Che_ ook niet.
Waar de fuck komt dit ineens vandaan mafkeesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
FUCK IK BEDACHT ME DAT VEER OOK GEWOON POEPT.
WTF.
Zal ze kijken naar d'r toiletpapier als ze d'r reet afveegt?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dit ineens vandaan mafkees
Ja tuurlijk kijk ik, moet toch weten of mijn sterretje goed schoon is, tjongejonge
Doe wel altijd met vochtig doekje na, dus geen stink kontje nadat ik het geloosd heb
Beknopt en gedetailleerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dit ineens vandaan mafkees
Ja tuurlijk kijk ik, moet toch weten of mijn sterretje goed schoon is, tjongejonge
Doe wel altijd met vochtig doekje na, dus geen stink kontje nadat ik het geloosd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |