Ahhahaha fak hommos tagggg xDquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hommos syn wel altyd afgetraint L:s :S
Thanks, appreciate it.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.audiomack.com/song/dayandadream/the-breakdown
Np, vind er niks aan. MJ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Prince. Ken je IceJJFish? Deed me daaraan denkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Thanks, appreciate it.(srs)
Zijn oude werk blijft natuurlijk GOAT, maar het is enigszins luisterbaar.
Was in de eerste instantie niet eens zo bedoeld (srs)quote:
Of gewoon niet sow gek doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou, als je 2 spiergroepen wilt pakken op 1 dag, borst en schouders pakken ipv rug en schouders.
Ik doe borst en benenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou, als je 2 spiergroepen wilt pakken op 1 dag, borst en schouders pakken ipv rug en schouders.
Gewoon doen, #yolo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef VeerEli het volgende:
Sjittt, weer vanmiddag 2 van die grote meergranen knapperige bollen gehaald met ossenworst.
Ik had 1 voor morgen en 1 voor overmorgen gehaald, maar zit te denken om er nu weer 1 op te eten want zo'n zin in
Ik zoek bevestiging of ik dit wel of niet moet doen nu
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef VeerEli het volgende:
Sjittt, weer vanmiddag 2 van die grote meergranen knapperige bollen gehaald met ossenworst.
Ik had 1 voor morgen en 1 voor overmorgen gehaald, maar zit te denken om er nu weer 1 op te eten want zo'n zin in
Ik zoek bevestiging of ik dit wel of niet moet doen nu
Wel want doe hem altijd in de oven, dan wordt hij weer lekker knapperigquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon doen, #yolo.
Morgen en overmorgen is 'ie lang niet meer zo vers.
Ok dan omdat jij het zegt hehehehehehehehequote:
Niet omdat ik het seg :s maar omdat ik om je geef en wil dat jij het naar je zin hebt :$quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
Ok dan omdat jij het zegt hehehehehehehehe
Wow zo lief dit...quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet omdat ik het seg :s maar omdat ik om je geef en wil dat jij het naar je zin hebt :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |