Hahaha awh.. Maar valt weinig vast te houden hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou Veers buste vasthouden, dat dan weer wel.
Good things come in small packages.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh.. Maar valt weinig vast te houden hoor
Wuahahaha omg nohhhquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig? [ afbeelding ]
Treffend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Erotisch.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
De volgende keer dat je een chick doggy doet voel je die drol ms wel zitten zo'n beetje vlak boven je lul. Zit maar dun wandje tussen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Iemand die nieuwe update al gedaan op iPhone?
Waarom krijg ik daar altijd pas later dan iedereen melding van? That's racist.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Is nu bezigquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Okquote:
Hahah weeniequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar altijd pas later dan iedereen melding van? That's racist.
Ok laat me ff weten of het drastische veranderingen heeft ofzoquote:
Haha je zei piemelquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok
[..]
Hahah weenie
[..]
Ok laat me ff weten of het drastische veranderingen heeft ofzo
CRTL-Zquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Kut kut halve analyse moet opnieuw. Methodenhoofdstuk helemaal weg
Waarom maak zo weinig back-ups kutuni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee uni pcquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op je eigen PC?
1. Niks meer doen
2. http://www.piriform.com/recuva/download
3. ???
4. Profitalles liep laatste keer vast en nu zijn alle files die ik toen open had staan corrupt
![]()
OK cool. Als ik ooit een datarecoveryprobleem heb zal ik aan je denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je wel lachen maar ik maak geen grappen vriend
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
OK cool. Als ik ooit een datarecoveryprobleem heb zal ik aan je denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef Modus het volgende:
"ICT Helpdesk met Veer!" [ afbeelding ].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
"ICT Helpdesk met Veer!" [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
"ICT Helpdesk met Veer!".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen klap veranderd aan de lay-out in ieder geval..quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Ok laat me ff weten of het drastische veranderingen heeft ofzoEn altijd het laatste woord.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef Modus het volgende:
"ICT Helpdesk Met Vtuut tuut tuut tuut kut verkeerde knopje hihihi" [ afbeelding ].Whahahahahahahah hardopquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
"ICT Helpdesk met Veer!" [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
"ICT helpdesk met Veer!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H-Hoi, met k-krio. =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
"ICT helpdesk met Veer!" [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H-Hoi, met k-krio. =$HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga altijd stuk om die fapgif van Kermit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Ga altijd stuk om die fapgif van Kermit.![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
:squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: