Ik heb het binnen, ING.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef OoitEenPartner het volgende:
Heeft iemand zijn studiefinanciering al binnen? Ik ben nog steeds wachtende.
ABN meldt op Twitter voor 6 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaat het dan vandaag überhaupt nog komen, of wordt het morgen?
Dat is woensdag pas, dan komt er nog meer subsidie.quote:Op maandag 22 september 2014 09:00 schreef christiman het volgende:
Het leukste gedeelte van de maand is weer aangebroken
Kun je gebruik maken van Mijn DUO?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:18 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb mijn stufi nog niet gehad? (Rabo)
Ben jij officieel?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:32 schreef DUO-Webcare het volgende:
[..]
Kun je gebruik maken van Mijn DUO?
Staan je opleidingsgegevens daar goed geregistreerd en staat er een betaling voor de maand september?
Gebeurd meestal aan het einde van het jaar volgens mij, maar de inkomensgegevens van jouw ouders van het jaar 2013 moeten al wel bekend zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 12:08 schreef Temple het volgende:
Weet iemand wanneer de aanvullende beurs van 2015 wordt berekend?
Jazekerquote:
Is het altijd dezelfde persoon achter het account, of is het gewoon onderdeel van een 'webcare'?quote:Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef DUO-Webcare het volgende:
[..]
Jazeker.
Officiële accounts zijn te herkennen aan het blauwe vinkje voor de username.
Het is niet altijd dezelfde persoon, maar vaak wel. Alles wat we doen op gebied van sociale media valt onder webcare. Dus ook FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:05 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Is het altijd dezelfde persoon achter het account, of is het gewoon onderdeel van een 'webcare'?
Wel gaaf dat jullie dit doen
Waar zijn jullie nog meer actief?
precies hetzelfde als Je stufiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:29 schreef Woods het volgende:
Als ik via DUO aangeef te willen lenen wanneer en hoe komt het op mijn rekening?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:29 schreef Woods het volgende:
Als ik via DUO aangeef te willen lenen wanneer en hoe komt het op mijn rekening?
+ Als je het na de eerste van oktober hebt gedaan dan krijg je het pas in novemberquote:
Dat klopt. Wanneer je het na 1 oktober aanvraagt, dan kan je de wijziging op zijn vroegst per 1 november in laten gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
+ Als je het na de eerste van oktober hebt gedaan dan krijg je het pas in november
Of dit moet inmiddels veranderd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |