Wij kunnen datquote:
Echt? Mijn moeder zegt soms wel: "Daar ga je toch niet mee naar buiten, hoop ik?" Maar als ik dan zou zeggen: "Toch wel", kan ze me niets maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik mag van moeders niet naast dr lopen in mn comfi-kloffie
Heidense hond.quote:
Crap. Ik moet je gelijk geven.quote:
Ja, ik weet, ik werk teveel.quote:
Euro's? Dollars?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik weet, ik werk teveel.
paar miljoen per maand.
Mwah, 95% is hier katholiek en ik moet zeggen, het werkt prima.quote:
Helaas, COPjes.quote:
Oh ja joh, kleine moeite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Moeders betaald zo goed als alles als we gaan shoppen.. Dan laat ik mn joggingbroek wel thuis hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt? Mijn moeder zegt soms wel: "Daar ga je toch niet mee naar buiten, hoop ik?" Maar als ik dan zou zeggen: "Toch wel", kan ze me niets maken.
[..]
Heidense hond.
[..]
Crap. Ik moet je gelijk geven.![]()
Maar straks niet meer .. dat scheeltquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik weet, ik werk teveel.
paar miljoen per maand.
Juist die 5% is vaak het ergst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, 95% is hier katholiek en ik moet zeggen, het werkt prima.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja joh, kleine moeite.Dat ziet eruit als prima heupen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Klopt. Ik ga een jaartje niet werken. Es kijken wat de wereld biedt. En Nederland bezoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar straks niet meer .. dat scheelt
ja dat geld niet zolang het niet in euro's fo dollars zijn meneer
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja joh, kleine moeite.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er tof uit. Ik heb twee soortgelijke rokjes, in het zwart. Van de HEMA geloof ik. Die zitten ook wel erg fijn en zijn makkelijk met alles te combineren.O, ik heb dan ook nooit een joggingbroek aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Moeders betaald zo goed als alles als we gaan shoppen.. Dan laat ik mn joggingbroek wel thuis hoorEn mijn moeder betaalt morgen ook.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mwah, toch een mooi bedrag hoor.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, ikmijn vriend mag niet klagen.
Met 2500 dollar per dag is het lekker rondkomen jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, toch een mooi bedrag hoor.
Maar je hebt gelijk, ik kost 2500 dollar per dag, maar dat krijg ik niet. Dat moet dus veranderen.
Ik heb aids.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankjeen na vandaag verpest niemand nog mijn mood. Eerst goed nieuws bij de gynecaoloog en nu dat huisje
Geen idee of ze dat model nog verkopen hoor, maar voor mijn figuur doen ze wel veel goeds. Succes en veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks!
Ziet er tof uit. Ik heb twee soortgelijke rokjes, in het zwart. Van de HEMA geloof ik. Die zitten ook wel erg fijn en zijn makkelijk met alles te combineren.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga een jaartje niet werken. Es kijken wat de wereld biedt. En Nederland bezoeken.
Je kunt hier zelfs wisselen, ja, het is ongelooflijk, maar het is geen 3e wereldland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |