Pics.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep is een gespierde held, hij lijkt op Hercules.
Hollywood Rotterdamquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:33 schreef Kermit. het volgende:
Hallo, ik vind vrouwen met een cap erg sexy maar die zie ik nergens in mijn omgeving. Weten jullie een club of plaats waar veel vrouwen van 18-23 komen?
De ponyclub?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:33 schreef Kermit. het volgende:
Hallo, ik vind vrouwen met een cap erg sexy maar die zie ik nergens in mijn omgeving. Weten jullie een club of plaats waar veel vrouwen van 18-23 komen?
Naar een scouts-party gaan. Of op kamp.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:33 schreef Kermit. het volgende:
Deze man weet. Altijd blowjobs recieven daar van loose chimi's.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Hier kan je echt goed gamen. Het paradijs voor iedere pick up artist.
Nah, ben het gewoon beuquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
Geweldig, mensen hebben geen tips meer nodig
Ach, uiteindelijk gaat iedereen alleen doodquote:
Zomerversierdipje dan.quote:
'Hoi neuken' schijnt goed te werkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Zomerversierdipje dan.
Het is trouwens wel herkenbaar, heb er zelf ook helemaal geen zin in
Ik kreeg wel weer "is ...... niks voor je"
2x zelfs deze week
2e kon ik nog niet, maar toegevoegd op facebook, maarja geen idee wat ik moet sturen sowieso.
Geen zin in
quote:
Niks, maar hopen tegen te komen op FOK! of Tinder...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dit kwam van een andere meid, op de manier van.
Volgens mij heeft xxxx ook nog geen vriendje blabla etc.
Ff d'r facebook bekeken en ik zie geen kleffe foto's dus dat zal dan wel kloppen.
Maar ik weet niet echt wat ik moet sturen ofzo.
Soms is dat ook nodig.quote:
Ik betwijfel het, maar we zien welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms is dat ook nodig.Sterker nog, het gebeurt ook wanneer je het minst verwacht. Je bent dus goed bezig.
Jij weet er altijd een positieve draai aan te gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms is dat ook nodig.Sterker nog, het gebeurt ook wanneer je het minst verwacht. Je bent dus goed bezig.
Heb je ook weleens van die momenten dat je uren zoekt naar iets (bijv. sleutels) en dat je deze niet kan vinden? Enkele uren/dagen/weken later, wanneer je de sleutels niet meer nodig hebt omdat je een nieuw slot heb geplaatst, vind je je sleutelbos tegen op een plek waar je het niet verwacht?quote:
"We zien wel" is een goede attitude, en als je het niet meer beu bent , zal je zelf wel terug actie nemen.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
Jij weet er altijd een positieve draai aan te geven
Maar ik denk dat, dat wel zo is ja.
Vind je haar knap op die foto's? Anders geef je haar eens een complimentje?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dit kwam van een andere meid, op de manier van.
Volgens mij heeft xxxx ook nog geen vriendje blabla etc.
Ff d'r facebook bekeken en ik zie geen kleffe foto's dus dat zal dan wel kloppen.
Maar ik weet niet echt wat ik moet sturen ofzo.
Ik denk ook dat die vrouw hem zal vinden. Soms gaat het zo...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je ook weleens van die momenten dat je uren zoekt naar iets (bijv. sleutels) en dat je deze niet kan vinden? Enkele uren/dagen/weken later, wanneer je de sleutels niet meer nodig hebt omdat je een nieuw slot heb geplaatst, vind je je sleutelbos tegen op een plek waar je het niet verwacht?
Misschien geldt dat ook voor de vrouw die je zoekt.![]()
Mjah, nou knap, euhm gewoon standaard zou ik het noemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
"We zien wel" is een goede attitude, en als je het niet meer beu bent , zal je zelf wel terug actie nemen.
[..]
Thanks.
[..]
Vind je haar knap op die foto's? Anders geef je haar eens een complimentje?
Tja, ook vrouwen kunnen soms dingen niet vinden wanneer ze het nodig hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die vrouw hem zal vinden. Soms gaat het zo...
Is Fax al met je wezen dansuh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die vrouw hem zal vinden. Soms gaat het zo...
Ze wil niet met fokkers daten. Beetje jammer weer.quote:
Neen en dat hoeft ook niet.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze wil niet met fokkers daten. Beetje jammer weer.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen en dat hoeft ook niet.Ik date geen fokkers.
Waarom nodig je haar eens niet uit om wat te gaan drinken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah, nou knap, euhm gewoon standaard zou ik het noemen.
Verder weet ik weinig van d'r.
Heb wel eens met haar gemailed heen en weer, maar dat ging over praktische dingen.
Toen ook totaal geen idee trouwens of ze een vriendje had ja of nee.
Nooit bij nagedacht, totdat ik daar dus door die ander op gewezen werd.
Dacht nouja voeg d'r ff toe (je weet t nooit natuurlijk)
Maargoed tja om er zo in te vallen met een persoonlijke opmerking is ook wel wat vreemd denk.
Omdat internet dating niet mijn ding is. Ik kom wel genoeg mannen irl tegen.quote:
hmms zo zonder iets over haar te weten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom nodig je haar eens niet uit om wat te gaan drinken?
Je moet sws niets uitsluiten. Er is altijd de uitzondering op een regel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat internet dating niet mijn ding is. Ik kom wel genoeg mannen irl tegen.
En ik ben niet echt type - op zoek ...
Extra reden om haar dus toch te leren kennen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmms zo zonder iets over haar te weten?
Heb geen idee ook of ze sowieso 'op zoek' is.
Via dat ander meisje ga je iets weten, dat is waar. Maar ik denk dat jij ook wel interesse mag tonenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:11 schreef kree het volgende:
Beste optie is om een beetje meer uit te vinden eerst denk.
En rechtstreeks dat doen via berichtjes op facebook, weet niet eens hoe ik dat kan doen zonder dat het opdringerig overkomt.
Beste optie is nog meer uit te vinden via die andere meid denk
Nou ik zat dus met die andere meid te whatsappen (doen we wel meer enzo) maar die kwam daar dus mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Extra reden om haar dus toch te leren kennen?
[..]
Via dat ander meisje ga je iets weten, dat is waar. Maar ik denk dat jij ook wel interesse mag tonenMaar ok , ik snap uw "strategie".
Ik denk niet dat ik dat uisluit, het is eerder questie van smaak. Ik kom liever een man irl tegen dan op het internet. Ik ben heel sociaal , spontaan en irl zie je direct de persoon, je ziet direct zijn manier van zijn , doen, lachen, etc.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet sws niets uitsluiten. Er is altijd de uitzondering op een regel.
Haast en spoed is zelden goed hèquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zat dus met die andere meid te whatsappen (doen we wel meer enzo) maar die kwam daar dus mee.
Ik zei van voeg haar wel ff toe.
Wat ik verwacht nu is dat ze zelf er wel over zal beginnen als ik haar weer in het echt spreek volgende week.
Van nou en heb je nog blabla.
Zal dan eens proberen wat meer uit te vinden.
Ze is trouwens twee jaar jonger als ik en voorzover de "intell" nu gaat heeft ze nooit een vriendje gehad.
Dus ok hoef me niet te overhaasten.
Als je niks doet zul je er nooit achter komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah, nou knap, euhm gewoon standaard zou ik het noemen.
Verder weet ik weinig van d'r.
Heb wel eens met haar gemailed heen en weer, maar dat ging over praktische dingen.
Toen ook totaal geen idee trouwens of ze een vriendje had ja of nee.
Nooit bij nagedacht, totdat ik daar dus door die ander op gewezen werd.
Dacht nouja voeg d'r ff toe (je weet t nooit natuurlijk)
Maargoed tja om er zo in te vallen met een persoonlijke opmerking is ook wel wat vreemd denk.
Nouja precies, daarom ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Haast en spoed is zelden goed hèAllee ja, succes
'Heey ik zag je een tijdje terug lopen in de stad, heb je zin om een keer wat te drinken?'quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmms zo zonder iets over haar te weten?
Heb geen idee ook of ze sowieso 'op zoek' is.
Als ik haar in het echt nou regelmatig zou spreken zou zoiets een optie kunnen zijn.
Maar zo ff een berichtje via facebook van "heej zin om ff wat te gaan drinken"
Niet echt een optie, is er ook totaal niet het type voor die daar ja op zou zeggen denk ik.
Ze lijkt me verlegen tov jongens.
En zelfs dat is een beetje een gok op wat ik hoorde van die andere meid.
Beste optie is om een beetje meer uit te vinden eerst denk.
En rechtstreeks dat doen via berichtjes op facebook, weet niet eens hoe ik dat kan doen zonder dat het opdringerig overkomt.
Beste optie is nog meer uit te vinden via die andere meid denk
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat uisluit, het is eerder questie van smaak. Ik kom liever een man irl tegen dan op het internet. Ik ben heel sociaal , spontaan en irl zie je direct de persoon, je ziet direct zijn manier van zijn , doen, lachen, etc.
Ik vind internet best ok, voor mensen die het moeilijk hebben om sociale contacten te leggen e.d. Verder is het dus questie van smaak.
Wat heeft dat ermee te maken? ik zeg dat het questie is van smaak en trouwens ik ben niet in dit topic hiervoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als gij snel een date afspreekt ziet ge elkander toch ook in de realiteit?
Ach Kree, alle wegen leiden naar Rome, als dat uw weg is, dan mag het zeker. Maar opgepast, wie safe speelt ,riskeert kansen te verliezen....maja uiteindelijk als het klikt dan klikt het, en dan maakt de rest niets uit. Dat je er 2 jaar overdoet of 2 dagen, alles hangt af van wat jij wil en hoe snel jij het wil. Het is dus in uw handen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja precies, daarom ook.
Ik snap je idee van het initiatief en interesse tonen trouwens wel.
Maar het punt is, dat kan twee kanten opwerken.
Oftewel het faalt dus gelijk.
Of het wordt juist gewaardeerd.
Nu speel ik het een beetje op safe om in ieder geval iets meer te weten voordat ik er gelijk vol induik.
Als het nou een meid was waar jongens met bossen achter aanlopen dan zou het misschien een ander verhaal zijn.
Ze lijkt me gewoon een lief/verlegen meisje, dus ok ik kies even voor de safe manier
Ik wil even zeggen dat het een kulargument isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? ik zeg dat het questie is van smaak en trouwens ik ben niet in dit topic hiervoor.
Zeker, ik ben het ook met je eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat het een kulargument is
Kwestie van smaak ben ik zeker mee eens, maar kom niet met dat gezever over spontaan en iemand willen zien. Dat kan ook via internetdating en zelfs als je wil op korte termijn. Uurtje chatten, afspreken en wellicht is het niks maar dat kan in het echt ook
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef habitue het volgende:
Niks mis met argument van compli hoor, in het echt zie je in 1 oogopslag tal van mensen die je dan wel of niet interessant vindt.
Klopt. Op het internet kan je peilen of iemand werkelijk zo interessant is door te lezen wat ie post/chat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef habitue het volgende:
Niks mis met argument van compli hoor, in het echt zie je in 1 oogopslag tal van mensen die je dan wel of niet interessant vindt.
Op het internet kan je je heel makkelijk anders voordoen dan je bent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt. Op het internet kan je peilen of iemand werkelijk zo interessant is door te lezen wat ie post/chat.
Daarna kan je checken of de verpakking nog interessant is. 2 wegen naar hetzelfde resultaat
Waarheid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op het internet kan je je heel makkelijk anders voordoen dan je bent.IRL kan dat ook, maar is minder makkelijk.
Alle wegen leiden naar Rome en gelukkig nemen we allemaal niet dezelfde weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt. Op het internet kan je peilen of iemand werkelijk zo interessant is door te lezen wat ie post/chat.
Daarna kan je checken of de verpakking nog interessant is. 2 wegen naar hetzelfde resultaat
Ik maak van beide wegen gebruik, maar dat internetdaten geeft wel erg wisselvallige resultaten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit ook, ja. Soms kom je irl iemand tegen die leuk overkomt, maar als je diegene dan via whatsapp of zoiets spreekt, sta je soms versteld van de retardness die dan opeens naar voren komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeker niet alle wegen, hier blijven klagen over vrouwen en niks ondernemen zeker niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarheid.
[..]
Alle wegen leiden naar Rome en gelukkig nemen we allemaal niet dezelfde weg.
Zoals een man die op foto's super gespierd en model lijkt om achteraf tijdens de date te constateren dat die een buikje heeft en tattoo. Dat zijn dingen die je toch direct irl kunt zien. Maar inderdaad, beide wegen zijn mogelijk. Ik zie toch liever direct of ik de persoon fysiek knap vind anders ga ik toch niet met hem op date.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik maak van beide wegen gebruik, maar dat internetdaten geeft wel erg wisselvallige resultaten.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeker niet alle wegen, hier blijven klagen over vrouwen en niks ondernemen zeker niet.
Sowieso. Als ze al zegt dat ze nog eens wilt afspreken, gewoon voor waar aannemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou, vandaag weer een date, leuk meisje, we gingen bowlen.
daarna ergens wat drinken en toen ging ze weer, Ik weet niet of ze me leuk vind, maar ze zei dat ze het wel zag zitten om nog een keer af te spreken. Verder vroeg ik of ze dat wel echt wou ( dom van me) en ze zei dat ik wat minder onzeker moet zijn.
ik zie wel waar het eindige maar het was niet echt overtuigend..
Ik en mijn stomme negatieve gedachtes hebben alles verpest en ben nu in de friend zone.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sowieso. Als ze al zegt dat ze nog eens wilt afspreken, gewoon voor waar aannemen.
Als het daarna niet tot een daadwerkelijke afspraak komt, jammer dan, volgende keer beter
hoe krijg je dat zo snel voor elkaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik en mijn stomme negatieve gedachtes hebben alles verpest en ben nu in de friend zone.
next..
we waren van de week aan het skypen en ze zei iets over een friend zone.quote:
ze zei net dat ze het hel leuk vandaag was en echt een verassing was voor haar, maar dat ze ''prima vrijgezel'' is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:43 schreef olifantje14 het volgende:
oh jammer, maar bekijk het van de zonnige kant, je hebt weer gedateervaring opgedaan voor de volgende
het is al de 4e date dit jaar met 4 keer friendzone, waarvan met de eerste 3 geen contact meer...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:54 schreef olifantje14 het volgende:
Je hebt het tenminste geprobeerd, dat is al een goede stap!
niet gelijk de moed opgeven, "the're are more fish in the sea"
maar met stil zitten vind je haar nietdus goed bezig!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen en dat hoeft ook niet.Ik date geen fokkers.
Leg uit?quote:
Niemand geloof ik. Ik ook niet en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap zelf ook niks van vrouwen maar het gaat altijd wel makkelijk hoor.
Herformuleer je eerste vraag eens. Hij is nogal vaag nu. Op je tweede vraag zou ik een ruwe schatting moeten maken, simpelweg omdat ik het zelf niet meer precies weet. Ik zou er verder niet over liegen, als het antwoord haar niet aanstaat had die kennelijk onzekere muts met haar buitengewoon slechte timing die vraag niet moeten stellen. Nogal een afknapper ook voor het moment supreme. Who fucking cares?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hallo hallo,
Na een interessant avondje gisteren ben ik benieuwd naar perspectieven van verschillende mensen. Heb er zelf m'n FOK-blokker even voor uitgezet ;- )
Potentiele scharrels op een diep niveau leren kennen (en zeggen waar het op staat) voordat je seks met haar hebt, of erna? Is ervoor uberhaupt mogelijk?
Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
Jij sletquote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herformuleer je eerste vraag eens. Hij is nogal vaag nu. Op je tweede vraag zou ik een ruwe schatting moeten maken, simpelweg omdat ik het zelf niet meer precies weet. Ik zou er verder niet over liegen, als het antwoord haar niet aanstaat had die kennelijk onzekere muts met haar buitengewoon slechte timing die vraag niet moeten stellen. Nogal een afknapper ook voor het moment supreme. Who fucking cares?
Zo herkenbaar dit, soms snap je niet hoe dat kan, lijkt wel een compleet ander persoon dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit ook, ja. Soms kom je irl iemand tegen die leuk overkomt, maar als je diegene dan via whatsapp of zoiets spreekt, sta je soms versteld van de retardness die dan opeens naar voren komt.
Beetje oppervlakkig wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, soms snap je niet hoe dat kan, lijkt wel een compleet ander persoon dan.
En anders voordoen dan je bent, helaas vaak genoeg meegemaakt, leuke foto's op de site, zie je haar in het echt, veel ouder, (meestal) paar pondjes extra, instant afknapper.
Wat bedoel je met "op diep niveau leren kennen"? Gaat het hier om een "soulmate"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hallo hallo,
Na een interessant avondje gisteren ben ik benieuwd naar perspectieven van verschillende mensen. Heb er zelf m'n FOK-blokker even voor uitgezet ;- )
Potentiele scharrels op een diep niveau leren kennen (en zeggen waar het op staat) voordat je seks met haar hebt, of erna? Is ervoor uberhaupt mogelijk?
Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
Ik zeg het gewoon niet of hou het vaag, vind het ook totaal niet relevant, wat boeit het?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "op diep niveau leren kennen"? Gaat het hier om een "soulmate"![]()
![]()
Ik vind persoonlijk dat alles bespreekbaar moet zijn en timing moet uzelf aanvoelen. Voor sommige vragen bestaat er niet zo iets als "the perfect timing/moment", neen, soms moet je gewoon "springen "omdat het op dat moment moet en niet anders kan , zeker als je met vragen zit...
Verder gewoon zo eerlijk mogelijk zijn/blijven over het aantal bedpartners. Ik zou het niet waarderen als een man zou liegen dat die maar 5 bedpartners heeft gehad, terwijl het eigenlijk 50 zijn.
Ik denk dat meeste mensen/vrouwen die dat willen weten -aantal bedpartners- het vrouwen zijn die meestal niet graag met een mannenhoer in bed willen duiken.Trouwens waarom zou jij het aantal niet vertellen?
Ik vind het nogal apart dat je ih datingtopic vaak mensen beticht van oppervlakkigheid als mensen je afwijzen op je uiterlijk terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet?quote:
Dan mis je de insteek die ik bedoel. Het gaat erom dat mensen je "bewust" voorliegen en anders voordoen dan ze zijn en niet om het feit dat ik ze "afkeur" op uiterlijk. Daarnaast als ik ze afkeur, zoals je dat zo mooi noemt, dan ga ik er al niet eens mee op datequote:Op zondag 11 mei 2014 13:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het nogal apart dat je ih datingtopic vaak mensen beticht van oppervlakkigheid als mensen je afwijzen op je uiterlijk terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet?
Ja en nee...quote:Op zondag 11 mei 2014 13:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon niet of hou het vaag, vind het ook totaal niet relevant, wat boeit het?
Ik vraag er nooit naar, vind het ook niet interessant. Het gaat me erom dat je op basis van het antwoord een waardeoordeel over iemand geeft. "Dan betekent seks niks voor diegene" Iemand die 30 is en altijd vrijgezel is geweest zal ongetwijfeld gemiddeld veel bedpartners hebben gehad, betekent niet dat seks voor diegene minder betekent dan voor iemand die 10 jaar relatie heeft met 1 persoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en nee...
Zou jij het goed vinden om seks te hebben met een vrouw die al met 50 mannen bed heeft gedeeld?
Ik zou dat persoonlijk niet willen dus dan kan het wel relevant zijn, omdat je dan weet hoe de ander persoon denkt over seks. Iemand die het makkelijk doet met iedereen/veel partners, dat is toch relevant om te weten ?
MAAR dat komt dus omdat sommige mensen anders denken over seks, voor sommigen is seks maar seks terwijl het voor anderen seks iets "betekenisvol" is, niet zomaar uit lust.
Dus kan dat toch relevant zijn om te weten hoe de ander het ziet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen die een ONS hebben dat minder boeien. Dus of het relevant is of niet, zal afhangen van wat je zoekt/wilt e.d.
Het zal vast wel kunnen, maar ligt aan de personen denk ik. Het zal voor veel mensen wel gecompliceerd worden om lust en liefde te scheiden denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hallo hallo,
Optie 1) Genoeg.quote:Volgende vraag, als een vrouw vlak voor de daad vraagt hoeveel bedpartners je gehad hebt, hoe gaan jullie daar mee om?
Ik zei niet afkeuren ik zei afwijzen. En over het algemeen wijkt iedereen wel af van de foto's op zijn haar profiel. Iedereen kiest nl zijn/haar beste fotos ]lquote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan mis je de insteek die ik bedoel. Het gaat erom dat mensen je "bewust" voorliegen en anders voordoen dan ze zijn en niet om het feit dat ik ze "afkeur" op uiterlijk. Daarnaast als ik ze afkeur, zoals je dat zo mooi noemt, dan ga ik er al niet eens mee op date
Ik snap u , al denk ik dat het geen questie is van waardeoordeel, als ik seks betekenisvol vind dan is dat wel belangrijk als de ander persoon het gewoon uit lust wil doen. En dat betekent niet dat ik die ander persoon oordeel, maar dan past die toch niet bij mij (op seks vlak). Dus ik heb het meer over hoe jullie beide naar seks kijken....en dat is wel relevant, zeker voor mensen die het niet alleen zomaar uit lust doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vraag er nooit naar, vind het ook niet interessant. Het gaat me erom dat je op basis van het antwoord een waardeoordeel over iemand geeft. "Dan betekent seks niks voor diegene" Iemand die 30 is en altijd vrijgezel is geweest zal ongetwijfeld gemiddeld veel bedpartners hebben gehad, betekent niet dat seks voor diegene minder betekent dan voor iemand die 10 jaar relatie heeft met 1 persoon.
Ja zoiets.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Over t algemeen vinden mensen met weinig bedpartners tbelangrijker vinden dan mensen met veel bedpartners.
Niet omdat seks voor hen minder belangrijk is of minder betekenisvol. Maar omdat ze zien dat mensen meer zijn dan enkel seks en de hoeveelheid bedpartners.
Maar jij doet wel nu voorkomen alsof mensen die seks (ook) uit lust hebben geen betekenisvolle seks kunnen ehbben. Of dat ze seks uberhaupt niet betekenis vol vindenquote:
Of omdat ze niet hypocriet willen overkomen.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Over t algemeen vinden mensen met weinig bedpartners tbelangrijker vinden dan mensen met veel bedpartners.
Niet omdat seks voor hen minder belangrijk is of minder betekenisvol. Maar omdat ze zien dat mensen meer zijn dan enkel seks en de hoeveelheid bedpartners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |